Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Crimson Desert

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Qwerty1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ilmeisesti 2 miljoonaa kopiota peliä myyty, eli kaipa siitä sitten ainakin myyntimenestys tuli vaikka Jason Schreier ja useampi muu arvostelija onkin haukkunut lyttyyn. Oma kopio on vielä matkalla mutta haukun sitten enemmän huomenissa.

Ai saakeli VIHDOIN sain kartan paremmin näkyviin! Ei siinä kauaa mennykkää, vahingossa toki, ku sehä on sumussa. Nää on jotenki hienoja löytöjä vaikka normisti tällästä edes ole.

Olenko ainut joka meinasi repiä pelihousunsa tuossa ’power up abyss power source’ hommassa? Sössin sen niin kovin että youtubekaan auttatunut ko olin repimyt ne kolme säkenöivää juttuloa irti niistä missä ne oli ja takasinhan niitä ei enää saanut. Joutu vetämään autosaven aiemmalta että oli noi palikat vielä paikoillaan.

Tommosset palikkatestit ilman kunnollista ohjeistusta saa toivottavasti jäädä ainutkertaiseksi tässä pelissä.

Kaatunut kaksi kertaa prolla.

Noo, katellaan mitä peli tuo tullessaan mutta joo. Jos palikkatestejä haluan niin pelaan miinaharavaa tai tetristä.

Pieni halu ostaa peli nousi kun luki positiivisia kommentteja mutta sitten kun meni tutkimaan vähän syvemmälle niin paljon on ihmisillä ongelmia pelin kanssa ja varsinkin kontrollien. Myöskin PS5 Pro pelaajat sanovat ettei peli näytä niin hyvältä kun DF hehkutti. Stiimin Mixed arviot kertoo aika paljon pelistä joten parempi jäädä vaan odottelee isoja aleja ennenkuin tähän uskaltaa koskea.
Joo noi kontrollit on aika hanurista - ja just vaikka ko etsii loottia niin saa kyllä käyttää aikaa että se ukkeli spottaa sen mikä mä haluan silmilläni televiision kautta :D
Ja toi ukon kiipeily / hyppiminen / loottaaminen kaikki pleikkarilla neliönapin takana niin välillä vähän villiä tuo toiminta ;D
Mutta ei mua sillain haittaa. Kyllä mä nuo nikottelut nielen kun on tuo maailma kuitenkin niin lumoava.

Samoiten niinkin typerä hommeli että tuosta PS sense touchpadistä ei suinkaan aukea kartta niinko toivoisi vaan vaihtaa kuvakulmaa - pari vaihtoehtoa 3rd person ja 1st person. Kartta on menu nappulan takana mistä senkin joutuu kaivaa ko oletuksena avaa inventoryn tuosta namiskasta. No, tärkeintä on että on kartta ylipäinsäkkään :D

DF suurennuslasianalyysit sinällään kiinnosta, vaikka mielelläni niitä katson, Prolla performance mode on sulava ja näyttää upialta. Riittää minulle.

Noita tommossia lukuunottamatta peli on ollut ihan timanttia :)

Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom