Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Crisis Core: FFVII

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja FamaZ
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Heittelin toiseen topiciin samaa juttua tuossa tovi sitten

Eikö muita toi älytön pehmennysfiltteri häiritse yhtään?
Kyllä se jotenkin pehmeämmältä näyttää verrattuna ensimmäisiin trailereihin tai sit muisti pätkii. En tosin FF7 remaken tasoista odottanutkaan koska tämähän on alunperin psp peli ja taitaa olla remastered eikä remake.

itsehän tosin pelasin näillä specseillä sillon sen Alkuperäisen Crisis coren, omistan kyllä pelin psp version, mutta PSP:tä ei enää itseltäni löydy, joten tuo pehmeys ei itseäni haittaa, kun oli muutenkin modattu versio. esim vaikka tuo 60fps.

Itse en kyllä huomaa tuossa mitään outoa, hyvältä näyttää. En ole tätä ikinä pelannut 2h enempää joten ihan uusi tuttavuus. Katsotaan milloin on hyvä hetki pelata kun pelejä pukkaa.

Itse en kyllä huomaa tuossa mitään outoa, hyvältä näyttää. En ole tätä ikinä pelannut 2h enempää joten ihan uusi tuttavuus. Katsotaan milloin on hyvä hetki pelata kun pelejä pukkaa.
Samaa mieltä. Hyvältä näyttää! Itse asiassa paljon paremmalta kuin osasin odottaa. Pakkohankinta heti kättelyssä, eli yksi reiluhkoon joulupelibudjettiini ehdottomasti kuuluvista peleistä.

Oli kyllä hieman outoa tuo, että näin paljon aikaisemmin sai striimaajat pelata ensimmäisen chapterin. No, väliäkös tuolla.

Jostain syystä odotan tätä julkaisua todella paljon, ehkä se johtuu siitä, että pidin VII Remakesta niin paljon.

Kivasti on cutscenet remasteroitu mutta gameplay grafiikat on kyllä saanu kunnon remaken.

Videolla on mukamas uusi ja vanha ääninäyttely mutta en huomaa siinä mitään eroa.

Oli kyllä hieman outoa tuo, että näin paljon aikaisemmin sai striimaajat pelata ensimmäisen chapterin. No, väliäkös tuolla.

Jostain syystä odotan tätä julkaisua todella paljon, ehkä se johtuu siitä, että pidin VII Remakesta niin paljon.
Oisko tässä se, että aika monelle toi julkaisuajankohta tuli vähän puskista, itse bongasin tämän Nintendon Directistä ja sitten julkaisutieto muille konsoleille tuli aika vähin äänin youtuben syövereistä.

Joka paikassa tuntuu enemmän tai vähemmän törmäävän "ai tämä tulee jo tänä vuonna"- kommentteihin. Ei siis kauhean onnistunutta markkinointia SE, ehkä tää ekan chapterin striimauksen idea oli saada vähän nostetta ja hypeä, jotta tämä julkaisu ei täysin hukkuisi ja menisi pelaajien ohitse kaikkien keskittyvän FF7R jatko-osan odotukseen.

Itellä kanssa julkkaripäivän varmistumisesta saakka ollut vuoden odotetuimpia julkaisuja. En tosin uskaltanut streemejä katsella, mutta mitään negaa ei ole kantautunut korviin, nehän ne on aina kuuluvimmat.

MrHappyn mietteitä ja oikeastaan vain pelkästään positiivista sieltä suunnalta. Itselläni on vielä pohdinnassa, että ostaisiko tämän PS5 vai PC:lle.

Tulee hankittua! Itselle riittää tämän foorumin kommentit että sieltä on tulossa kaiken järjen mukaan laadukasta tavaraa.

Osaako joku sanoa tuon ennakkotilauksen bonussisällön merkityksen? Oli että pelin alussa saa kolme taikaa, osaako joku jo alkuperäisen version pelannut sanoa onko tuo kuinka ylivoimainen kombo?

Eihän niitä ole pakko käyttää, mutta en niitä halua myöskään saataville.

Osaako joku sanoa tuon ennakkotilauksen bonussisällön merkityksen? Oli että pelin alussa saa kolme taikaa, osaako joku jo alkuperäisen version pelannut sanoa onko tuo kuinka ylivoimainen kombo?

Muistaakseni nuo Dark-taiat aiheuttivat myös jonkun negatiivisen statuksen (poison, silence, blind jne). Eipä nuo mitään kovin ylivoimaisia ole, vaikka ainakin PSP-version taikasysteemi oli todella rikkinäinen, kun thunder oli lähes kaikkien örkkien heikkous. Thundaga oli todella OP. Toivottavasti tuo olisi korjattu tähän remakeen.

Viimeksi muokattu:
Arviot pitäisi tulla vasta 10h päästä mutta siellä niitä on iso kasa kovia numeroita.

Helkkari kun tulee hyvä fiilis, yli 80 pojotsua ja kriitikkojen suositus 26 arvion jälkeen 100%. Täytynee laittaa coolshopista 48e tilaukseen, sen verran suolanen on toi powegigantti 60e

Pakkohan tämä on jouluksi ostaa. En aikaisemmin olekaan tätä pelannut ja final fantasy 7 kuuluu suosikkeihin.

32 euroa tuli pelille hintaa, Indian psn storesta digitaalisena. että ei yhtään paha, itse ostelin noita intian Gift cardeja black friday aleista, tosiaan normi hinta 40 euroa siellä. Meitsi ostaa nykyään kaikki digitaaliset julkaisut mitkä haluan, niin juurin Intiasta koska se on psn halvin store.

crisiscore.png

Viimeksi muokattu:
Laskenu alle 80, ostohousut pois jalasta. :D
Eka ostetaan ja sitten suorat housut pois jaloista ja pitkät kalsarit tilalle ja kiekkoa koneeseen :D

Katsoin jonkun arvostelun niin näytti sille että tässä noi taistelut tulee vanhan liiton malliin eli näkymättömistä, mielestäni FF7R sai itse valita taistelunsa

Eka ostetaan ja sitten suorat housut pois jaloista ja pitkät kalsarit tilalle ja kiekkoa koneeseen :D

Katsoin jonkun arvostelun niin näytti sille että tässä noi taistelut tulee vanhan liiton malliin eli näkymättömistä, mielestäni FF7R sai itse valita taistelunsa

Joo ei tätä gameplayn puolesta ole juurikan päivitetty. Lähinnä grafiikat ja joitan pikkujuttuja paranneltu.

Ylös Bottom