Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Cyberpunk 2077

Collectors Edition
EbYJof1VcAAxKEy
 
PS Accessin poijjaat höpöttelevät omia tunnelmiaan, tuosta pienestä maistiaisesta mitä ovat pääseet testaamaan. Alustavasti aika kivasti on vähän jokapuolella tuota saneltu että nyt on ollut huomattavasti vakuuttavampi ja valmiimpi maistiainen tämä kuin mitä aiemmin ovat päässeet lipasemaan.

Itsellä kyllä melkoiset odotukset tätä kohtaan. Toivottavasti nyt saavat nuo konsoliversiotkin hyvään kuosiin ja näyttävyys/rullaaminen sopivaan balanssiin mutta vaatinee kyllä sitten jo seuraavan generaation konsolit. Vaatinee kyllä jo aikamoisen muskelikortin PC:llä kans, näytönohjaimen osalta, jos meinaa täydestä loistosta visuaalisella puolella päästä herkuttelemaan.

Cyberpunk 2077 - How It Actually Feels To Play



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Tuo seuraava otsikko kuulostaa omaan korvaani aikamoisen hyvältä ja lupaavalta, että nuo pienet sivutehtävät olis kenties se todellinen mauste pelissä ja se päätarina jäänee sen varjoon, osa ei varmaan tykkää tuosta mutta tuo oli minun mielestä Witcher 3:asa parasta kun ne kaikki lukemattomat pienetkin sivutehtävät oli niin huisia tarinoita jo itsessään että niiden setvimisessä viihtyi todella mainiosti ja tunnit vaan vilisti menemään kuin silmäräpäyksessä, niin hyvin ettei malttanut juurikaan päätehtävää kovin vikkelään seurata kun lähti remuamaan ja samoamaan ties minne kun aina jotain äärimmäisen mielenkiintoista vastaan tuli. Toki osa kokee tuon varmasti negatiivisena juttuja ja ymmärrän kyllä ettei se välttämättä ole mainio asia ja kaikkien mieleen… tietyllä tavalla voi sitä immersiotakin haitata jos jää haahuilemaan muuta aina pienen iäsyyden jotta se isompi visio yhtikäs etenee..

Cyberpunk 2077's Smaller Stories Have The Potential To Hit Harder Than The Main One
https://www.gamespot.com/articles/cyberpunk-2077s-smaller-stories-have-the-potential/1100-6478960/

Cyberpunk 2077 Hands-On Impressions: All Three Classes Explored



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Tuolla tuo hehkutus tuosta että vastaatulijat, joita on kuulemma melkoinen populaatio eivät ole toistensa kopioita, mikä ois vähän hämmentävän upea suorituskin tuon hepun mielestä ja vie hommaa siltä osin aivan uudelle tasolle verrattuna vaikkap Witcheriin, jossa sekin on tehty jo kakkosesta asti poikkeuksellisen hyvin että ihmiset ovat erinäköisiä, kokoisia, vaatetukseltaan erosivat toisistaan tarpeeksi ja ne oli tehty todella mainiosti ja tarkasti jo siinä... tuossa jutussa tuolla sivussa myös vähän sivutaan ja kysytään että mitenkä PC ja konsoliversiot tulevat eroamaan toisistaa mutta aika ympäripyöreä vastaus vielä sieltä tullut.

We played Cyberpunk 2077 for four hours, here's what we think
*V impressed.
 
Viimeksi muokattu:
Vielä Musen Algorithm ja The Dark Side soudtrackille, niin avot! Soundtrack on puolet kyperpunkkia.
 
Kaikesta aikasemmasta materiaalista on jäänyt siinä mielessä vähän kylmäksi, että ne eivät ole pystyneet vastamaan omiin isoihin odotuksiin CD Projekti Red kohtaan ja hype on lopulta ollut aika olematonta itsellä Cyberpunk 2077 odottaessa.

Nyt se kuitenkin vihdoin iski ja aivan helvetin kovaa! Jotenkin nyt pelissä näkyy se, että projekti on riittävän pitkällä ja kaikki on melko hiottua. Paljon tulee visuaallisen puolen lisäyksistä, pienistä efekteistä ja sitä kautta kuvassa on enemmän fiilistä sekä immersiota, eikä niin tietokonepelimäistä kuten vaikkapa se vanha 30 min gameplay video.

Toivottavasti toteutus on vielä lopulta onnistunut, koska kaikki mitä peli tarjoaa on aika mieletöntä. En malta odottaa ensi vuotta ja next-gen versiota!
 
Hitusen lisää noita ensifiiliksitä noilta peliä jonkusen tunnin testaamaan päässeiltä. Tämäkin hehkutti että noita muita ”ihmisiä” tai ”koneita” jää milellään ihastelemaan kuin eläviä niistä on saatu visuaalisesti, vaatetukseltaan, ulkonäöltään jne… Tuo kyllä huikeasti ”siellä olemisen fiilistä”, jos tuossa on onnistuttu, mikä ei ole lainkaan huono juttu, kun kyseessä kumminkin pohjimmiltaan rpg. Näköjään oli myös yllättynyt tuo siitä kuinka mukava oli autolla ajella ympäriinsä kans, mikä sekin hyvä juttu toki.

After 4 thrilling hours in Cyberpunk 2077's massive open world, I'm hungry for more
https://www.pcgamer.com/after-4-thr...e-open-world-im-hungry-for-more/#comment-jump

Cyberpunk 2077 hands-on Q&A
 
Tietsikkapelaajille kelpo uutisia, varsinkin jos ei ole aivan uusimman raudan perässä kulkija, elikkäs ei välttämättä tarvitse raotella rahapussinnyörejään lainkaan ammolleen, jotta pelistä saisi irti sitä visuaalista ilotulitusta ja nautintoa oikein vimosen päälle.

Cyberpunk 2077 might run great even without a next-gen GPU
Nvidia confirms Cyberpunk 2077 will support DLSS 2.0.
 
Hitusen lisää noita ensifiiliksitä noilta peliä jonkusen tunnin testaamaan päässeiltä. Tämäkin hehkutti että noita muita ”ihmisiä” tai ”koneita” jää milellään ihastelemaan kuin eläviä niistä on saatu visuaalisesti, vaatetukseltaan, ulkonäöltään jne… Tuo kyllä huikeasti ”siellä olemisen fiilistä”, jos tuossa on onnistuttu, mikä ei ole lainkaan huono juttu, kun kyseessä kumminkin pohjimmiltaan rpg. Näköjään oli myös yllättynyt tuo siitä kuinka mukava oli autolla ajella ympäriinsä kans, mikä sekin hyvä juttu toki.

After 4 thrilling hours in Cyberpunk 2077's massive open world, I'm hungry for more
https://www.pcgamer.com/after-4-thr...e-open-world-im-hungry-for-more/#comment-jump

Cyberpunk 2077 hands-on Q&A


Jos kulkupelien ajaminen kunnossa, niin avot. Onneksi nykyään RGP ei tarkoita suoraan kankeaa pelattavuutta ja surkeita ajoneuvvoja.
 
Tietsikkapelaajille kelpo uutisia, varsinkin jos ei ole aivan uusimman raudan perässä kulkija, elikkäs ei välttämättä tarvitse raotella rahapussinnyörejään lainkaan ammolleen, jotta pelistä saisi irti sitä visuaalista ilotulitusta ja nautintoa oikein vimosen päälle.

Cyberpunk 2077 might run great even without a next-gen GPU
Nvidia confirms Cyberpunk 2077 will support DLSS 2.0.

DLSS 3.0 on kanssa tulossa pian joten toivottavasti saavat tuen sillekin.


Tuli katottua nyt tuo DF videokin ja pelin grafiikat ei teknisesti vakuuttanut niin paljon kuin odotin, mutta cyberpunk artstyle on kyllä täydellistä, sen lookki on kyllä juuri sellainen kuin odotin 10/10 siltä osalta. Autolla ajaminen näyttäisi vaativan myös viilausta, vähän turhan kiikkerää omaan silmään.

Kuitenkin kysessä on peli joka on kehityksessä joten ei vielä manata asioita, katsotaan sitten kun valmis tuotos tulee. Mutta se mitä tuossa pätkässä näytettin vakuutti kyllä että loistava peli tulossa.
 
Viimeksi muokattu:
Kysymyksiä.

Jos hankin pelin PC:lle niin voinko pelata peliohjaimella? Kysyn koska mietityttää tuo ajoneuvoilla liikkuminen. Odotan että autolla ajaminen on iso osa peliä. Miten ylipäätään hiirellä voi ohjata autoa?

Olen käsittänyt että ampuminen pelissä on tarkoituksella aluksi todella kankeaa. Hahmon kehittyessä ase tuntuma ja tähtääminen helpottuu. Mielestäni täysin järjetön ratkaisu?

Yleisesti olen ollut niin vakuuttunut pelin maailmasta että uskon Cyberpunkilla olevan mahdollisuus nousta viihdemaailman ilmiöksi. Ehkei ihan Star Trekkien tai Star Warsien tasolle, mutta ihan maailman laajuiseksi ilmiöksi. Tekijät ovat panostaneet valtavasti tyyliin, niin autoista vaatteisiin kuin rakennuksista erilaisiin hahmoihin. Kaikki tuntuu olevan loppuun saakka mietittyjä. Tyyli täydellisyyttä hipovaa.

Itseäni kiinnostaisi tietää mitä elokuvia, anime-sarjoja sekä kirjoja voisi katsoa ennen pelin julkaisua, jotta saisi vielä enemmän irti pelistä? Ghost in the Shell minulta löytyy animena ja elokuvana. Myös Alita: Battle Angel oli visuaalisesti todella hieno. Kuulemma sellainen sarja kuin Gowboy Bebop olisi katsomisen arvoinen? Toivon vain peliin edelleen vielä enemmän aasialaisia vaikutteita.
 
Kysymyksiä.

Jos hankin pelin PC:lle niin voinko pelata peliohjaimella? Kysyn koska mietityttää tuo ajoneuvoilla liikkuminen. Odotan että autolla ajaminen on iso osa peliä. Miten ylipäätään hiirellä voi ohjata autoa?

Olen käsittänyt että ampuminen pelissä on tarkoituksella aluksi todella kankeaa. Hahmon kehittyessä ase tuntuma ja tähtääminen helpottuu. Mielestäni täysin järjetön ratkaisu?

Yleisesti olen ollut niin vakuuttunut pelin maailmasta että uskon Cyberpunkilla olevan mahdollisuus nousta viihdemaailman ilmiöksi. Ehkei ihan Star Trekkien tai Star Warsien tasolle, mutta ihan maailman laajuiseksi ilmiöksi. Tekijät ovat panostaneet valtavasti tyyliin, niin autoista vaatteisiin kuin rakennuksista erilaisiin hahmoihin. Kaikki tuntuu olevan loppuun saakka mietittyjä. Tyyli täydellisyyttä hipovaa.

Itseäni kiinnostaisi tietää mitä elokuvia, anime-sarjoja sekä kirjoja voisi katsoa ennen pelin julkaisua, jotta saisi vielä enemmän irti pelistä? Ghost in the Shell minulta löytyy animena ja elokuvana. Myös Alita: Battle Angel oli visuaalisesti todella hieno. Kuulemma sellainen sarja kuin Gowboy Bebop olisi katsomisen arvoinen? Toivon vain peliin edelleen vielä enemmän aasialaisia vaikutteita.

Toki voi, suurinosa peleistä jotka tulee nykyään konsoleille tukee myös ohjainta PCllä.
 
Jos hankin pelin PC:lle niin voinko pelata peliohjaimella? Kysyn koska mietityttää tuo ajoneuvoilla liikkuminen. Odotan että autolla ajaminen on iso osa peliä. Miten ylipäätään hiirellä voi ohjata autoa?

Olen käsittänyt että ampuminen pelissä on tarkoituksella aluksi todella kankeaa. Hahmon kehittyessä ase tuntuma ja tähtääminen helpottuu. Mielestäni täysin järjetön ratkaisu?

Enpä keksi syytä miksei tuota olis pädille väsätty kun konsoleillekin tulee. Varmaan perinteisesti näppäimistö tuo ajelu voi aika mainiosti sujua, onhan Wreckfest vaikka aika huikea peli ajella näppäimistöllä :) vaikka tuskinpa tuo tulee sitä yhtään muistuttamaan.


Tuollaistahan systeemiä aikoinaan Alpha Protocollissa käytettiin (”toiminnallinen” agentti RPG Obsidianilta, aikamoisen paljon kokeilevampi tuotos heiltä siihen verrattuna mitä yleensä tekevät) ja siinä se herätti todella paljon vastustusta ja peli jo pelkästään lytättiin monessa paikassa tuon perusteella. Mut periaatteessa tuohan on käytännössä olennainen ja suuri osa ropea, aivan eria asia saako sen sitten kuinka hyvin käytännössä toimimaan tämän tyylisissä astetta toiminnallisemmissa peleissä kuiteskaan.
 
Tuollaistahan systeemiä aikoinaan Alpha Protocollissa käytettiin (”toiminnallinen” agentti RPG Obsidianilta, aikamoisen paljon kokeilevampi tuotos heiltä siihen verrattuna mitä yleensä tekevät) ja siinä se herätti todella paljon vastustusta ja peli jo pelkästään lytättiin monessa paikassa tuon perusteella. Mut periaatteessa tuohan on käytännössä olennainen ja suuri osa ropea, aivan eria asia saako sen sitten kuinka hyvin käytännössä toimimaan tämän tyylisissä astetta toiminnallisemmissa peleissä kuiteskaan.
Ensimäisessä Mass Effectissä oli myös tällainen "ampuminen paranee expan ja hahmon levelin myötä" -tyyppinen ratkaisu ja itse kyllä tykkäsin siitä kovasti. Tämä tuo mukavasti lisää syvyyttä hahmon kehitykseen.
 
Juuri näin, räiskintä peleissä ampumisen täytyy olla timanttia kun pelin koko idea perustuu käytännössä siihen. Rpg:ssä on tärkeää immersio ja hahmon kehitys.
 
Olen käsittänyt että ampuminen pelissä on tarkoituksella aluksi todella kankeaa. Hahmon kehittyessä ase tuntuma ja tähtääminen helpottuu. Mielestäni täysin järjetön ratkaisu?

Niin, tämähän ei ole mikään räiskintäpeli, toisin kuin monet luulevat, vaan kyseessä on roolipeli. Roolipeleihin kuuluu hahmon kehittäminen. Tämä on aivan normaali tapa.
 
Niin, tämähän ei ole mikään räiskintäpeli, toisin kuin monet luulevat, vaan kyseessä on roolipeli. Roolipeleihin kuuluu hahmon kehittäminen. Tämä on aivan normaali tapa.

Roolipeli kyllä ja sinällään ihan selvä juttu. Toivottavasti skillit kuitenkin vaikuttavat enemmänkin aseiden tekemään vahinkoon kuin suoraan tähtäämiseen. Hieman oudolta tuntuisi, jos alempilevuisella hahmolla tähtäin heiluisi kuin heikkopäinen. Realistisempaa ehkä kyllä, mutta ei kovin pelaajaystävällistä.
 
Roolipeli kyllä ja sinällään ihan selvä juttu. Toivottavasti skillit kuitenkin vaikuttavat enemmänkin aseiden tekemään vahinkoon kuin suoraan tähtäämiseen. Hieman oudolta tuntuisi, jos alempilevuisella hahmolla tähtäin heiluisi kuin heikkopäinen. Realistisempaa ehkä kyllä, mutta ei kovin pelaajaystävällistä.
Tähtäimen ei tarvitsisi edes heilua enempää, mutta osumatarkkuus voitaisiin silti laskea hahmon kykyjen mukaan. No, tiedä nyt sitten miten toteuttavat.
 
Mulle taas kelpaisi oikein hyvin heiluva tähtäin, ei nyt mikään älytön mut kevyt sellainen fyysinen häiriötekijä olisi kiva toteutus. Tuntee kunnolla hahmon kehittymisen eikä vaan paperilla nouse arvot mut varsinaisessa gameplayssä ei muuta huomaa kuin et vihut kaatuu nopeampaa.
 
Ylös Bottom