Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Hitusen lisää noita ensifiiliksitä noilta peliä jonkusen tunnin testaamaan päässeiltä. Tämäkin hehkutti että noita muita ”ihmisiä” tai ”koneita” jää milellään ihastelemaan kuin eläviä niistä on saatu visuaalisesti, vaatetukseltaan, ulkonäöltään jne… Tuo kyllä huikeasti ”siellä olemisen fiilistä”, jos tuossa on onnistuttu, mikä ei ole lainkaan huono juttu, kun kyseessä kumminkin pohjimmiltaan rpg. Näköjään oli myös yllättynyt tuo siitä kuinka mukava oli autolla ajella ympäriinsä kans, mikä sekin hyvä juttu toki.
After 4 thrilling hours in Cyberpunk 2077's massive open world, I'm hungry for more
https://www.pcgamer.com/after-4-thr...e-open-world-im-hungry-for-more/#comment-jump
Cyberpunk 2077 hands-on Q&A
Tietsikkapelaajille kelpo uutisia, varsinkin jos ei ole aivan uusimman raudan perässä kulkija, elikkäs ei välttämättä tarvitse raotella rahapussinnyörejään lainkaan ammolleen, jotta pelistä saisi irti sitä visuaalista ilotulitusta ja nautintoa oikein vimosen päälle.
Cyberpunk 2077 might run great even without a next-gen GPU
Nvidia confirms Cyberpunk 2077 will support DLSS 2.0.
Cyberpunk 2077 might run great even without a next-gen GPU
Nvidia confirms Cyberpunk 2077 will support DLSS 2.0.www.pcgamer.com
Cyberpunk tekee näköjään Death Strandingit ja lisää oiken elämän ihmisiä peliinsä hahmoiksi.
Kysymyksiä.
Jos hankin pelin PC:lle niin voinko pelata peliohjaimella? Kysyn koska mietityttää tuo ajoneuvoilla liikkuminen. Odotan että autolla ajaminen on iso osa peliä. Miten ylipäätään hiirellä voi ohjata autoa?
Olen käsittänyt että ampuminen pelissä on tarkoituksella aluksi todella kankeaa. Hahmon kehittyessä ase tuntuma ja tähtääminen helpottuu. Mielestäni täysin järjetön ratkaisu?
Yleisesti olen ollut niin vakuuttunut pelin maailmasta että uskon Cyberpunkilla olevan mahdollisuus nousta viihdemaailman ilmiöksi. Ehkei ihan Star Trekkien tai Star Warsien tasolle, mutta ihan maailman laajuiseksi ilmiöksi. Tekijät ovat panostaneet valtavasti tyyliin, niin autoista vaatteisiin kuin rakennuksista erilaisiin hahmoihin. Kaikki tuntuu olevan loppuun saakka mietittyjä. Tyyli täydellisyyttä hipovaa.
Itseäni kiinnostaisi tietää mitä elokuvia, anime-sarjoja sekä kirjoja voisi katsoa ennen pelin julkaisua, jotta saisi vielä enemmän irti pelistä? Ghost in the Shell minulta löytyy animena ja elokuvana. Myös Alita: Battle Angel oli visuaalisesti todella hieno. Kuulemma sellainen sarja kuin Gowboy Bebop olisi katsomisen arvoinen? Toivon vain peliin edelleen vielä enemmän aasialaisia vaikutteita.
Jos hankin pelin PC:lle niin voinko pelata peliohjaimella? Kysyn koska mietityttää tuo ajoneuvoilla liikkuminen. Odotan että autolla ajaminen on iso osa peliä. Miten ylipäätään hiirellä voi ohjata autoa?
Olen käsittänyt että ampuminen pelissä on tarkoituksella aluksi todella kankeaa. Hahmon kehittyessä ase tuntuma ja tähtääminen helpottuu. Mielestäni täysin järjetön ratkaisu?
Ensimäisessä Mass Effectissä oli myös tällainen "ampuminen paranee expan ja hahmon levelin myötä" -tyyppinen ratkaisu ja itse kyllä tykkäsin siitä kovasti. Tämä tuo mukavasti lisää syvyyttä hahmon kehitykseen.Tuollaistahan systeemiä aikoinaan Alpha Protocollissa käytettiin (”toiminnallinen” agentti RPG Obsidianilta, aikamoisen paljon kokeilevampi tuotos heiltä siihen verrattuna mitä yleensä tekevät) ja siinä se herätti todella paljon vastustusta ja peli jo pelkästään lytättiin monessa paikassa tuon perusteella. Mut periaatteessa tuohan on käytännössä olennainen ja suuri osa ropea, aivan eria asia saako sen sitten kuinka hyvin käytännössä toimimaan tämän tyylisissä astetta toiminnallisemmissa peleissä kuiteskaan.
Olen käsittänyt että ampuminen pelissä on tarkoituksella aluksi todella kankeaa. Hahmon kehittyessä ase tuntuma ja tähtääminen helpottuu. Mielestäni täysin järjetön ratkaisu?
Niin, tämähän ei ole mikään räiskintäpeli, toisin kuin monet luulevat, vaan kyseessä on roolipeli. Roolipeleihin kuuluu hahmon kehittäminen. Tämä on aivan normaali tapa.
Tähtäimen ei tarvitsisi edes heilua enempää, mutta osumatarkkuus voitaisiin silti laskea hahmon kykyjen mukaan. No, tiedä nyt sitten miten toteuttavat.Roolipeli kyllä ja sinällään ihan selvä juttu. Toivottavasti skillit kuitenkin vaikuttavat enemmänkin aseiden tekemään vahinkoon kuin suoraan tähtäämiseen. Hieman oudolta tuntuisi, jos alempilevuisella hahmolla tähtäin heiluisi kuin heikkopäinen. Realistisempaa ehkä kyllä, mutta ei kovin pelaajaystävällistä.