Ippenator
Well-Known Member
Mulla on hahmo erikoistunut smart shotgunin (+60% dismemberment ominaisuudella, +35% headshot damage multiplierilla ja +25% armor penetration) käyttöön, joten vihujen raajat lentelevät varsin päheästi vähän väliä. Toisena tuliaseena käytän smart submachine gunia, jossa +50% headshot damage multiplier sekä +20% shock chance. Kumpikin ase on toiminut kyllä todella hyvin käytännössä kaikissa tulitaisteluissa. Silppua teen vihuista fiilisten (tai ammusten määrän) mukaan joko ihanan nopeilla ja tehokkailla mantis bladeilla, joissa +20% bleeding effect. Tekevät vihuista pientä silppua alta aika yksikön! Ja jos tekee mieli tehdä isompaa slicea, niin sitten käytetään katanaa, jossa +20% armor penetration ja myös +20% bleeding effect. Lisäksi olen jonkin verran panostanut myös noihin hacking-ominaisuuksiin, jotta voi näin etäilyn kulta-aikana lähettää vihuille jäähyväisiä myös etänä.Q
Ite tein ekaa kertaa netrunner/body/shotgun buildin ja voi pojat kun on ollu hauskaa meininkiä kun käyttää ympäristöä hyväkseen ja hiippailee, räiskintä tilanteissa sitten pää irti shotgunilla Ja jos kiinnostaa melee buildi niin sekin soveltuu hyvin kun on Bodya 20. Tämä buildi varmaan toimii tuohon expansioniinkin kuin nyrkki silmään kun on ilmeisesti vakooja tyyppinen tarina tai jotain.
Ensimmäisillä pelikerroilla oli vielä hakusessa buildit yms säätäminen mutta nyt hahmonkehitys tuntuu jo paljon paremmalta kun ovat parantaneet paljon juttuja ja itekki kokeillu eri tyylejä.
Tämä ehdottomasti hauskin kaikista mitä oon testannut. Ja tietenkin vaikeimmalla vaikeustasolla.
Viimeksi muokattu: