Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Cyberpunk 2077

Täällä ollaan odoteltu peliä ihan alkuajoista saakka kun nimi tuli julki. Olen sitä ikäpolvea/settiä joka pelasi Cyberpunk 2020 roolipeliä yläasteella ja lukiossa 90 luvulla. Oli lähdekirjaa + kaikenmaailman muuta opusta mukana. Siksi tämä kiehtoo todella paljon kun vielä roolipelin kehittäjä on ollut tässä 2077 mukana.
Valitettevasti tässä ei ollut kaikkia rooleja valittavissa mutta tuo kolme on ihan riittävä pelissä.

Itse roolipelissä niitä taisi olla 10 kpl
 
En kyllä innostunut cyberpunk-ropeilusta aikoinaan, mutta olihan se suomennettu versio aika legendaarinen, monestakin syystä.
 
Täällä ollaan odoteltu peliä ihan alkuajoista saakka kun nimi tuli julki. Olen sitä ikäpolvea/settiä joka pelasi Cyberpunk 2020 roolipeliä yläasteella ja lukiossa 90 luvulla. Oli lähdekirjaa + kaikenmaailman muuta opusta mukana. Siksi tämä kiehtoo todella paljon kun vielä roolipelin kehittäjä on ollut tässä 2077 mukana.
Valitettevasti tässä ei ollut kaikkia rooleja valittavissa mutta tuo kolme on ihan riittävä pelissä.

Itse roolipelissä niitä taisi olla 10 kpl

Voisitko avata tätä viestiä hitusen?

Itselle roolipelit eivät ole tuttuja. Elikkä ilmeisesti pelin alussa hahmoni on hidas, ei osaa ampua, ei osaa ajaa autoa. Kaikki on vaikeaa... sitten teen tehtävän, joku kädestä pidettävä juttu, jossa ei tarvitse aivoja, saan kokemuspisteen ja käytän sen hahmon nopeuteen.

Nyt hahmoni on nopeampi ja pelaaminen mukavampaa, ohjattavuus. Mihin ihmeeseen tämä peli vie? Te jotka pelanneet Vihtoria 3:mea ,,,, niin mistä siinä on kyse? Keräät tavaroita, juttelet ihmisille ja alkaa selvitä asioita, mitä? En oikein saa kiinni tästä. Eri asia jos olisin Blade Runner ja minun pitäisi saada kiinni joku replikantti. Lähtisin tutkimaan asioita, johtolankoja...?

CD Projekti punainen, miten heidän tekeleissään?
 
Täällä ollaan odoteltu peliä ihan alkuajoista saakka kun nimi tuli julki. Olen sitä ikäpolvea/settiä joka pelasi Cyberpunk 2020 roolipeliä yläasteella ja lukiossa 90 luvulla. Oli lähdekirjaa + kaikenmaailman muuta opusta mukana. Siksi tämä kiehtoo todella paljon kun vielä roolipelin kehittäjä on ollut tässä 2077 mukana.
Valitettevasti tässä ei ollut kaikkia rooleja valittavissa mutta tuo kolme on ihan riittävä pelissä.

Itse roolipelissä niitä taisi olla 10 kpl

Itsekin CP2020:stä 90-luvulla useamman kampanjan vetäneenä huomasin, että tuostahan puuttuu vaikka kuinka noita rooleja. Niiden rajaaminen kolmeen on varmaan vain resurssointikysymys. Toisaalta nyt pakkaa on sekoitettu tuomalla kolme eri taustaa, jotka olivat muistaakseni ennen näitä rooleja (corpo, street kid ja nomad).

Itse pelasin sitä Joona Vainion suomentamaa versiota. Ja hauskaa oli, vaikka kaikki halusivat olla ryhmän sooloja kun ne oli niin cooleja. :D
 
Cyberpunkin pääjuoni on lyhyempi kuin Witcher 3:n. Omilla pelitottumuksilla tämä on vain hyvä juttu. Nimimerkillä Witcher 3:a aika pitkälle pelattu, mutta ei läpi.


Main questhän on oikeastaan vain pieni osa peliä jos pelin voi pelata läpi koskematta koko main questiin, just, se endless main quest ja se on joka kerta se on erilainen et luot ite sidequesteissa sen mainquestin.

The overall size of Cyberpunk 2077’s world may be smaller than that of The Witcher 3, but each area now packs a lot more content.


Tämä taas viittaa siihen että eiköhän tämänki parissa saa helposti kulutettua sen 200-300 tuntia. ellei jopa enemmän
 
Main questhän on oikeastaan vain pieni osa peliä jos pelin voi pelata läpi koskematta koko main questiin, just, se endless main quest ja se on joka kerta se on erilainen et luot ite sidequesteissa sen mainquestin.

The overall size of Cyberpunk 2077’s world may be smaller than that of The Witcher 3, but each area now packs a lot more content.

Tämä taas viittaa siihen että eiköhän tämänki parissa saa helposti kulutettua sen 200-300 tuntia. ellei jopa enemmän
Juu, peli on laaja kuin mikä. Siitä ei ole epäilystä. Silti ihan mukavaa, jos pääjuoni on pelattavissa jossain säädyllisessä ajassa läpi.
 
Kaikkein pahinhan on valtava maailma missä on tekemistä siellä täällä aina 5 minuutin matkustamisen jälkeen, RDR 2 kärsi tästä pahasti. Vähän pienempi maailma tungettu äärilleen täyteen tekemistä ja kunnon leikkikalut tehdä asioita vähän eritavalla on voittajan ainesta ilmassa.
 
Ihanaa, että pääjuoni on lyhyempi kuin Witcher 3:ssa. Olen sitä mieltä, että lyhyt ja ytimekäs on parempi kuin pitkälle venytetty juoni (RDR2). Tuntuu, että nykyajan pelit ovat turhan pitkiä ja tämän takia suurin osa peleistä jää kesken, kun haluaa aina ostaa uuden teoksen.
 
Ihanaa, että pääjuoni on lyhyempi kuin Witcher 3:ssa. Olen sitä mieltä, että lyhyt ja ytimekäs on parempi kuin pitkälle venytetty juoni (RDR2). Tuntuu, että nykyajan pelit ovat turhan pitkiä ja tämän takia suurin osa peleistä jää kesken, kun haluaa aina ostaa uuden teoksen.
Vaikka pidänkin RDR2 todellisena helmenä niin kieltämättä sen pääjuoni oli todella pitkä ja päätehtäviä taisi olla jotain 100 kpl luokkaa. Se meni jo yli, kun peli tarjosi niin paljon muutakin itse pääjuonen lisäksi.

P. S. Joko olette tutustuneet: https://www.nightcity.love/en/

Sieltä voi katsella kuvia Night Citystä ja lukea tietoja pelimaailman eri alueista.
 
Haluaisitko Cyberpunk lenkkarit?, kohta niitä on saatavilla.


Niin järkyttävät että on jo upeat! :D
 
Haluaisitko Cyberpunk lenkkarit?, kohta niitä on saatavilla.

Kyllä mä voisin nuo jalassa käydä lenkillä. :)
 
Haluaisitko Cyberpunk lenkkarit?, kohta niitä on saatavilla.

Ilmoitelkaa kun huomaatte että rantautuu johonkin Suomeen tilattavaan lafkaan EUn sisällä, olis kohtuu päheet kengät breikkiin :cool: :cool:

Mitä tulee itse peliin niin harmi, että tämän joutuu vielä PS4 kokemaan, koska PS5 menee ensivuoden puolelle, uusinta kierros sitten upgreidauksilla
 
Haluaisitko Cyberpunk lenkkarit?, kohta niitä on saatavilla.


Nuo kun heittää jalkaan ja vielä samalla Cyberpunk-rotsin niskaan, niin kyllä kadunmiehet tuijottaa kateellisena ja naiset lankeaa jalkoihin.
 
Ylös Bottom