Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Cyberpunk 2077

Joo itselle se aiempi delay sinne joulukuulle oli niin paha kolaus, että en ollu siihen valmistautunu mitenkään , meni varmaan 4-5 päivää ennenkö siitä oikeasti jollain tasolla toipui. En ollu tosiaan katsonut cyberpunk uutisia pitkään aikaan, niin päätin katsoa 24h cyberpunk uutiset niin sieltä pomppas tuo huhu/spekulaatio vain silmään. Nyt tosiaan noita jotka tehneet tosta twiitistä uutisen on ainaki 4-5 eri gamemediaa ei onneks kumminkaan ignnaa, gamepotteja tai näitä muita tunnettuja, että sitten kun niitä alkaa tuolla näkymään niin sitten alkaa oikeasti huolestumaan.

Että toistaseks suht rauhallisin mielin, mutta jos se delay sieltä jostain kumman syystä tulikin nyt sitten on siihen henkisesti paremmin valmistautunut, toivotaan kumminki että peli julkaistaan sillon 10 päivä koska niin moni peli on jo siirtynyt omaa julkaisupäivään, esim Medium, Path of exile uus liiga ja Wow lisäri.

Mutta sanon kyllä suoraan että kyllä minua myös tämän pelin kohdalla korpeaisi todella paljon myös että, jos kävisi niinkun tuolle AC valhalle että peli on next genillä ja pcllä lähemmäs 90 mutta sitten tuo current gen on osaltaan pudottanut arvosanan kokonais arvosanan melkein sinne 82-84. Näistähän se marraskuun delay johtui. mutta se pahin ongelma just cyberpunkin kohdalla on, että jos next versiot ei ole vielä valmiita ja pelin current gen versiot sakkaa. Niin ei sitä oikein voi julkaista sillainkaan että Current gen versiot toimii hyvin pelkästään next genillä koska tämäkin varmasti tiputtaisi arvosanoja.
 
Viimeksi muokattu:
Lykätköön vaan ihan sama, kunhan peli on loppuunasti hiottu mestarites niinkuin odotan. Niin paljon pelattavaa tässä uuden sukupolven vaihtuessa että kyllä tätä voi odottaa kun valmis tuote tulee räjäyttämään tajunnan. Kiirehtimällä ei koskaan saada mitään hyvää aikaan.
 
Tuo "vuotaja" on ollut aiemmin aikamoisen huono osumatarkkuudessaan. Muistini mukaan kaksi asiaa osunut oikein versus iso määrä huteja, joten pelkästään tuon takia en itse lähtisi vielä heittämään kirvestä kaivoon. Voin toki muistaa väärinkin, mutta ainoastaan yhden randomin twiitin ei soisi olevan se paras tietolähde tässä kohdin.
 
Tuo "vuotaja" on ollut aiemmin aikamoisen huono osumatarkkuudessaan. Muistini mukaan kaksi asiaa osunut oikein versus iso määrä huteja, joten pelkästään tuon takia en itse lähtisi vielä heittämään kirvestä kaivoon. Voin toki muistaa väärinkin, mutta ainoastaan yhden randomin twiitin ei soisi olevan se paras tietolähde tässä kohdin.

Jep, en ole koskaan kuullutkaan tuosta tyypistä ja Twitter-feedistä päätellen ei käytännössä oikein kukaan muukaan.

Haiskahtaa julkisuuden hakuisuudelta. Sitä on ollut tämän pelin kohdalla liikkeellä enemmän kuin tarpeeksi. Kaikki haluavat oman 15 minuuttinsa kuuluisuutta.
 


Noniin hyvä CD Projekt Red Katkaisi vihdoin huhulta siivet. hienoa toimintaa.

Tämän juuri odotin heidän tekevän, jos huhuissa ei ole todella perää. Hyvä siis näin. Kyllä tässä nyt luottamus palasi siihen, että 10.12. eteenpäin olen päivittäin tuntikausia katujen kasvattina tulevaisuuden kieroon ja brutaaliin maailmaan uppoutuneena.
 
Viimeksi muokattu:
Tämä juuri odotin heidän tekevän, jos huhuissa ei ole todella perää. Hyvä siis näin. Kyllä tässä nyt luottamus palasi siihen, että 10.12. eteenpäin olen päivittäin tuntikausia katujen kasvattina tulevaisuuden maailmaan uppoutuneena.

Joo, kyllä se on hyvästi tosielämä hetkeksi tämän pelin ilmestymisen jälkeen. Onneksi varoitin naisystävääkin jo etukäteen, niin ei ole parisuhde koetuksella. :D
 
Joo mulle tuli kans eilen sama viesti ja olin hetken kujalla että en mä ole tätä peliä tilannut.
 
Ei tarvii kaikkien kertoo jos on saanu tuon viestin. Minä odotan vain sitä mikä päivä uskaltavat kertoa seuraavasta päivämäärän siirrosta.
 
Uutta nightwirea taas luvassa 19.11 joka on hyvin tärkeä päivä meille monille muutenkin :), kyllähän tämä tosian alkaa vaikuttamaan siltä että sillon 10 päivä joulukuuta peli ilmestyy ihan aikuisten oikeasti! :)

 
Viimeksi muokattu:


Uutta gameplay footagea, jännä nähdä tullaanko näkemään sitten itse torstain nighwiressä ihan next gen gameplaytä ja samalla, ehkä jopa ilmoitetaan next gen version/upgraden release date? Sopisi hyvin tähän ajankohtaan nyt kun next gen konsolit on julkaistu.
 
Ylös Bottom