Noobeinstein
Well-Known Member
"Mitä muut edellä, minä perässä".
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Mietin tätä samaa. Paska uutinen.Voisivat lykätä sitten kerralla ihan PS5/XSX-julkaisupeliksi asti, niin pääsisivät kaikki halukkaat sitten aloittamaan suoraan uudella raudalla. Luulisi olevan tekijöidenkin mukavampi optimoida tehokkaammalle raudalle heti kerralla.
Itse en oikein vain tätä ajattelua ymmärrä. Samoin kuin aikoinaan TLOU:n kohdalla, tulee tämäkin ostettua heti sille sukupolvelle jolle ensin ilmestyy. Grafiikat ovat joka tapauksessa PS4 Prolle ja Xbox X:lle ainakin itselleni aivan riittävän hyvällä tasolla. Ei TLOU:kaan mitenkään järisyttävästi parempi ole PS4:llä kuin PS3:lla, enkä usko myöskään Cyberpunk 2077:n olevan merkittävästi parempi next gen-koneilla, kuin nykyisen sukupolven koneilla.No, nyt voikin säästää tämän seuravaalle pleikalle/xboxille.
Tottakai, mutta uusien konsoleiden julkaisussa tulee myös uusia pelejä. Mieluusti pelaisin tämän alta pois ennen sitä.Tämä tulee olemaan graafisesti huomattavasti parempi uusilla konsoleilla, kyseessä on avoimenmaailman peli joka hyötyy tehoista korostetun paljon.
"As of right now, Cyberpunk is heading for PlayStation 4, Xbox One, and the PC. Nothing has changed in regard to those plans," CD Projekt Red CFO Piotr Nielubowicz said on a teleconference call held to address questions about the new release date.
Oma veikkaukseni on, että Sony ja Microsoft ovat kokouspöydässä yhdessä päättäneet CDprojektin kanssa, että tämä on se viesti joka medialle kerrotaan. CP tulee olemaan tämän sukupolven konsolien joutsenlaulu, jonka sitten useat fanit ostavat myös ehostettuna versiona uudelle sukupolvelle...Ainakin kehittäjä on itse sanonut, että juuri tällä hetkellä uuden sukupolven versiot Cyberpunk 2077:sta eivät ole suunnitteilla.
No Current Plans For PS5, Xbox Series X Versions Of Cyberpunk 2077, Says CD Projekt Red
CD Projekt Red doesn't currently have plans to make versions of Cyberpunk 2077 for Xbox Series X and PS5.www.gamespot.com
Näin se hyvinkin voi olla. Tämä kuitenkin voi myös tarkoittaa sitä, että Xbox Series X ja PS5 versiot nähdään reilusti myöhemmin. Sanotaan nyt vaikka yli vuoden päästä alkuperäisestä julkaisusta. En itse ainakaan jaksaisi odottaa.Oma veikkaukseni on, että Sony ja Microsoft ovat kokouspöydässä yhdessä päättäneet CDprojektin kanssa, että tämä on se viesti joka medialle kerrotaan. CP tulee olemaan tämän sukupolven konsolien joutsenlaulu, jonka sitten useat fanit ostavat myös ehostettuna versiona uudelle sukupolvelle...
Ai yhtä ”huomattavasti” graafisesti parempi kuin TLOU oli edellisten sukupolvien välillä verrattuna? PS3-versio kun oli niin hyvä graafisesti, että merkittävämpää eroa sen ja PS4-version välillä oli lähinnä FPS:ien välillä, eikä sekään ero nyt aivan valtava ollut. Itse en usko, että uuden sukupolven konsoleiden graafinen ilme on mitenkään mullistavaa edelliseen sukupolveen nähden. Parempaa toki ja erityisesti FPS on varmasti lähes järjestään 60 FPS vähintään. Itselleni ei tuollakaan suurta merkitystä ole. 30 FPS pelejä kun pelaan aivan mielelläni.Tämä tulee olemaan graafisesti huomattavasti parempi uusilla konsoleilla, kyseessä on avoimenmaailman peli joka hyötyy tehoista korostetun paljon.
Oikeesti, harvoin on vi*****nut näin paljon pelin myöhästyminen. Tää on ihan uskomatonta
Pakko se on näille vanhoille konsoleille ostaa, kun CE on ollut varattuna viime kesäkuusta asti.