Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Cyberpunk 2077

PC versio on se versio joihin kannattaa puhua, se versio on rehellisesti sanottuna noin 6-9, riippuen kun raaka itse on.
 
Juuri kun en uskonut, että CDPR voisi vielä alemmaksi vajota niin sitten yllättävät vielä tälläisellä agendalla pelissään:




Mikäs se sähköpostiosoite olikaan refundeille? Kiitos jo etukäteen.
Jaahas... Vai tämmöstä pakkosyöttöä. Aika hyvin ovat saaneet tämänkin pidettyä piilossa ennen julkaisua, koska varmasti olisi vaikuttanut myynteihin kun netissä olisi ruvettu puhumaan tuosta "oman näkymyksen tuputtamisesta"... Pitää vielä miettiä uudelleen viitsiikö edes ostaa kun next gen patch tulee. Minusta pelit pitäisi vaan pitää pelinä eikä alustana omalle ideologialle.
 
Tuskin saat rahoja takas kun ei se cdpr ole kiinni.Näytä liitetiedosto 5491

Haha, mutta vakavasti puhuen, jos Sony järjestelmällisesti hylkää refundit, niin joukko kanne eu-tuomioistuimeen yms. Tästähän voisi poikia jotain hyvää isossa kuvassa, jos porukka vetää yhtäköyttä ja toimii oikeasti, pelkän netissä huutelemisen lisäksi, saataisiin kaivattu ennakkotapaus. Ymmärtääkseni Sonyn PS storen perumis-käytäntö on lain vastainen Suomessa, todennäköisesti koko EU-alueella ja vaatii muutosta. Tähän asti selvinneet sakoilla tjs.
 
Ja näinhän ei tietenkään käynyt vaan ostin tuon Stadialle juuri. Siinäpä se sitten selviää minkälainen tuo versio sitten on.
Ketjua lukiessa olen todella iloinen päätöksestäni ostaa tämä juurikin Stadialle. Mitään suurempia ongelmia pelissä ei ole ollut graafisia bugeja ja täälläkin mainittua autosta poistumisen jälkeistä zoomin päälle jäämistä lukuun ottamatta. Muutaman kerran hahmo on jäänyt jumiin luettuaan löydettyjä tekstejä, mutta tällöin nopea visiitti päävalikon puolella on avannut liikkumisen taas, tämä sattunut 3 kertaa noin 20h pelaamisen aikana. Peli pyörii Stadialla erittäin sulavasti ja näyttää ihan ok:lta, tuo jonkilainen huntu kuvan päällä löytyy tästäkin versiosta. Mutta voin kyllä suositella tätä muillekkin, varsinkin jos on kohtalaisen hyvä nettiyhteys. Muistaakseni tuo tarjous jolla saa Stadian premium paketin kaupan päällisenä kun ostaa Cyberpunkin on voimassa vielä huomiseen. Yllärinä nykyiset käyttäjätkin sai tuon, eli itsellekkin tulossa toinen ohjain ja chromecast ultra. :)
 
Muropaketin, PC-version arvostelu. Omasta mielestäni varsin hyvä arvio ja itse nappaan PS4 Pro-versiosta heikomman toimivuuden takia varmaan 1 tähden pois.


Gamereactorilta, myös ihan hyvä PC-version arvostelu, jossa rokotettu pisteitä hieman enemmän keskeneräisyyden takia.

 
Viimeksi muokattu:
Mielenkiintoista nähdä miten pelissä myöhemmin ilmenee bugeja. Itsellä SeriesX:llä ei oikeasti ole ollut kuin muutama pieni bugi ja lähinnä pari leijuvaa puhelinta ilmassa ja kerran Jackien hahmo katosi ja ilmestyi takaisin. Muutoin grafiikka on hienoa, peli pyörii performancella hienosti ja homma toimii.. Olen tosin suht alussa pelissä että saa nähdä paheneeko bugit vai mitä. Itse olen tähän mennessä ollut peliin enemmän kuin tyytyväinen. Olen nähnyt huonompiakin tekeleitä.
 
Eilen tuli eka pelin kaatuminen series xllä..act2 yhden tehtävän alussa piti istua pikaruoka paikan sohvalle yhden juonihahmon seuraan niin siinä istumisvaiheessa sitten ruutu jäätyi ja peli palasi dashiin.. vähällä on päässyt :)
 
Nyt alkaa nämä satunnaiset jäätymiset ja tilttaamiset ottaa todella jo päähän. Alkaa olla turhankin yleistä tämä. Juuri olin takomassa hirmuista määrää rahua ja ajattelin että vielä kerran ja tallennan niin eiköhän tämä mene ja tilttaa. Perkele! :D
 
Miten muut HDR television omaavat oletteko kytkeneet suosiolla HDR pois vai säätäneet pelin HDR asetukset jollekki siedettävälle tasolle ja tuliko 1.04 päivityksen myötä tuohon mitään parannusta? Itsellä meni hermot 1.03 kanssa kun koitin saada näyttämään hyvältä ja lopulta vaan suosiolla laitoin SDR kuvan päälle.
Otetaan myös vinkkejä vastaan hyvistä viitearvoista tuohon pelin HDR säätöön LG CX ruudulla.
 
Ylös Bottom