Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Cyberpunk 2077

se on sinänsä hauska että ihmiset ei odota pelistä GTA:ta mutta silti listaavat asioita mitkä on GTA:ssa mutta puuttuvat tästä. itselle on ollut jo alusta asti täysin selvää että peli on Deus Exmainen eikä edes yritä olla millään tasolla Uus GTA. niin se on monelle muullekkin. kuten Vaikka cohhlle. eli peli on vähä kun Open world muodossa oleva Deus Ex mutta sen parhaimmassa muodossa. Johan tekijät jo itekkin sanoivat että Deus Ex on heille ollut iso inspiraation lähde. ei mikään GTA,

Tämän takia itse en olekkaan pettynyt peliin millään tasolla kun odotus oli open world Deus EX god tier muodossa. Ja sitä olen peliltä saanutkin.
 
Viimeksi muokattu:
se on sinänsä hauska että ihmiset ei odota pelistä GTA:ta mutta silti listaavat asioita mitkä on GTA:ssa mutta puuttuvat tästä. itselle on ollut jo alusta asti täysin selvää että peli on Deus Exmainen eikä edes yritä olla millään tasolla Uus GTA. niin se on monelle muullekkin. kuten Vaikka cohhlle. eli peli on vähä kun Open world muodossa oleva Deus Ex mutta sen parhaimmassa muodossa. Johan tekijät jo itekkin sanoivat että Deus Ex on heille ollut iso inspiraation lähde. ei mikään GTA,

Tämän takia itse en olekkaan pettynyt peliin millään tasolla kun odotus oli open world Deus EX god tier muodossa. Ja sitä olen peliltä saanutkin.
Juuri näin.
 
se on sinänsä hauska että ihmiset ei odota pelistä GTA:ta mutta silti listaavat asioita mitkä on GTA:ssa mutta puuttuvat tästä. itselle on ollut jo alusta asti täysin selvää että peli on Deus Exmainen eikä edes yritä olla millään tasolla Uus GTA. niin se on monelle muullekkin. kuten Vaikka cohhlle. eli peli on vähä kun Open world muodossa oleva Deus Ex mutta sen parhaimmassa muodossa. Johan tekijät jo itekkin sanoivat että Deus Ex on heille ollut iso inspiraation lähde. ei mikään GTA,

Tämän takia itse en olekkaan pettynyt peliin millään tasolla kun odotus oli open world Deus EX god tier muodossa. Ja sitä olen peliltä saanutkin.
Ei mielestäni porukka mitään GTA:ta odottanut vaan jotain tekemistä tuonne hypetettyyn maailmaan. Jotain muuta kuin satunnaisia copy/paste eventtejä. Night City tarjoaisi niin paljon kaikkea Cyberpunk-henkistä tekemistä mutta näitä ei ole viitsitty lähteä toteuttamaan. Miksi tehdä noin yksityiskohtainen kaupunki jos sillä ei ole mitään funktiota?

Ja ainakin alkuperäinen Deus Ex oli huimasti parempi peli kuin tämä mitä tulee erilaisiin lähestymistapoihin. Tässä parhaimmillaan sulla pari hassua dialogioptiota joista valita, useimmiten vain yksi optio joka vie hommaa eteenpäin. Se ei ole mitään roolipelivapautta jos tapat vihun miekalla tai rynkyllä, tai painatko short circuitin päälle (hakkerointia lol).

Cyberpunkissa on paljon hukattua potentiaalia. Tämä olisi voinut toimia huomattavasti paremmin jos olisivat tehneet avoimen maailman sijaan vaikkapa isohkoja kenttiä oikeasti monipuolisilla lähestymistavoilla ryyditettynä, ala Deus Ex.
 
Ei mielestäni porukka mitään GTA:ta odottanut vaan jotain tekemistä tuonne hypetettyyn maailmaan. Jotain muuta kuin satunnaisia copy/paste eventtejä. Night City tarjoaisi niin paljon kaikkea Cyberpunk-henkistä tekemistä mutta näitä ei ole viitsitty lähteä toteuttamaan. Miksi tehdä noin yksityiskohtainen kaupunki jos sillä ei ole mitään funktiota?

Ja ainakin alkuperäinen Deus Ex oli huimasti parempi peli kuin tämä mitä tulee erilaisiin lähestymistapoihin. Tässä parhaimmillaan sulla pari hassua dialogioptiota joista valita, useimmiten vain yksi optio joka vie hommaa eteenpäin. Se ei ole mitään roolipelivapautta jos tapat vihun miekalla tai rynkyllä, tai painatko short circuitin päälle (hakkerointia lol).

Cyberpunkissa on paljon hukattua potentiaalia. Tämä olisi voinut toimia huomattavasti paremmin jos olisivat tehneet avoimen maailman sijaan vaikkapa isohkoja kenttiä oikeasti monipuolisilla lähestymistavoilla ryyditettynä, ala Deus Ex.

Pelissähän on vaikka kuinka paljon tekemistä jos sitä osaa ise etsiä, tekeminen aukeaa sitä mukaan mitä enemmän koluat maailmaa. pitää vain olla itse aktiivinen. toinen juttu on että pelissä ei ole ollenkaan Mission failed:iä eli lähestymistapoja questeihin on vaikka kuinka paljon mutta ihmisten pitää osata käyttää omaa luovuttaan. eli ne ohjeet ja guidelinet eri sidequesteissa on vain ohjeita asiat voi hoitaa muullakin tavoin :) mainitaan että myös se että se questin guideline muuttuu myös ja sitä kautta voi avautua täysin uutta dialogia.
 
se on sinänsä hauska että ihmiset ei odota pelistä GTA:ta mutta silti listaavat asioita mitkä on GTA:ssa mutta puuttuvat tästä. itselle on ollut jo alusta asti täysin selvää että peli on Deus Exmainen eikä edes yritä olla millään tasolla Uus GTA. niin se on monelle muullekkin. kuten Vaikka cohhlle. eli peli on vähä kun Open world muodossa oleva Deus Ex mutta sen parhaimmassa muodossa. Johan tekijät jo itekkin sanoivat että Deus Ex on heille ollut iso inspiraation lähde. ei mikään GTA,

Tämän takia itse en olekkaan pettynyt peliin millään tasolla kun odotus oli open world Deus EX god tier muodossa. Ja sitä olen peliltä saanutkin.
Paitsi että tekijöillä ollut Rockstarin pelit tähtäimessä:
"
Studion toimitusjohtaja Adam Kiciński totesi vastikään antamassaan haastattelussa Cyberpunk-köörin kannustaneen Rockstaria hittipelin julkaisun alla ja pyrkivän omassa työssään vastaavaan jälkeen. Miehen mukaan laatu on studiolle kaikki kaikessa.

– Me pyrimme julkaisemaan pelejä, jotka ovat yhtä huippuunsa hiottuja kuin Red Dead Redemption 2 ja muut Rockstarin tuoreemmat julkaistu, Kiciński lupaili."

CDPR:ään luotto oli kova "pelaajien puolella" olevana yrityksenä mutta sekin haihtui sitten kuin pieru saharaan kun menivät loppuun asti estämään arvosteluita ja materiaalin näyttämistä base konsoleiden kohdalla.

Ja tässä oikeastaan kritisointi kohdistuukin CDPR toimiin, eikä niinkään CP77 joka varmasti ajan kanssa tulee vallan manio peli(kaikilla alustoilla) mutta miten CDPR touhusi sen kanssa ja minkälaisena se julkaisi sitten base konsoleille mutta rahan himo vei sitten CDPR:ltäkin voiton ja nyt esitettään taas pelaajan parasta kaveria "pelikorjataan, maksakoon mitä tahansa"
 
Ei mielestäni porukka mitään GTA:ta odottanut vaan jotain tekemistä tuonne hypetettyyn maailmaan. Jotain muuta kuin satunnaisia copy/paste eventtejä. Night City tarjoaisi niin paljon kaikkea Cyberpunk-henkistä tekemistä mutta näitä ei ole viitsitty lähteä toteuttamaan. Miksi tehdä noin yksityiskohtainen kaupunki jos sillä ei ole mitään funktiota?

Ja ainakin alkuperäinen Deus Ex oli huimasti parempi peli kuin tämä mitä tulee erilaisiin lähestymistapoihin. Tässä parhaimmillaan sulla pari hassua dialogioptiota joista valita, useimmiten vain yksi optio joka vie hommaa eteenpäin. Se ei ole mitään roolipelivapautta jos tapat vihun miekalla tai rynkyllä, tai painatko short circuitin päälle (hakkerointia lol).

Cyberpunkissa on paljon hukattua potentiaalia. Tämä olisi voinut toimia huomattavasti paremmin jos olisivat tehneet avoimen maailman sijaan vaikkapa isohkoja kenttiä oikeasti monipuolisilla lähestymistavoilla ryyditettynä, ala Deus Ex.
Anteeksi vain, mutta nyt on kyllä viestissäsi aika paljon huuhaata. Joko aika on kullannut vahvasti muistot tai sitten on jäänyt Cyberpunkiin aidosti tutustuminen oikein kunnolla vaiheeseen - tai ehkä vähän molempia?

Ensinnäkin, vaikka Deus Ex oli aikoinaan huippupeli ja toki sekin toi ihan mielenkiintoisia valintoja ainakin hivenen juoneen liittyen, niin onhan Cyberpunkissa aivan helvetisti enemmän sellaisia valintoja jotka muuttavat olennaisesti pääkampanjaa, sivutehtäviä sekä paljon muitakin asioita koko pelimaailmassa. Vastaavaan tapaan en ole vielä nähnyt missään avoimen maailman pelissä. Deus Exin valinnat olivat itse asiassa Cyberpunkiin nähden todella rajattuja ja pienessä määrin, vaikka aikaansa nähden olikin varmasti suorastaan edelläkävijä asiassa.

Toki Cyberpunkin maailmassa tietyn tyyppiset tehtävät ovat varsin geneerisiä ja yksinkertaisia luonteeltaan, mutta niiden tarkoituksena onkin olla pelissä pääsääntöisesti rahan ja expan nopeampina hankintakeinoina. Erityisesti gigit, assaultit ja muut vastaavat sinisellä merkityt dynaamiset pelimaailman tapahtumat ovat mainioita kohteita hankkia nopeasti suhteellisen hyvin rahaa ja myytäviä tai osiksi purettavia kamoja pelissä.

Jaa että olisi ollut kivempi peli, jos olisi tehtykin sellainen isojen alueiden putkijuoksukenttäkokoelma? Ei hyvää päivää, miten ikävältä tuollainen juuri kuulostaa! Kyllä tuossa nykyisessä pelimaailmassa riittää monenlaista tekemistä, jos vaivautuu tutkimaan eri tyyppisiä asioita ja ottaa itselleen eri asioissa hahmon kehittämiseen liittyviä tavoitteita kampanjassa ja sivutehtävissä etenemisen rinnalle.

Ja tarinoita ja niiden etenemisvaihtoehtoja tässä pelissä kyllä riittää todellakin aivan ennennäkemättömän paljon. Jos niitä ei jostain syystä löydä tai vaivaudu etsimään, niin menee sitten kyllä aika lailla mielestäni omaan piikkiin muka koettu sisällön geneerisyys tai puute.

Nyt on kyllä pakko sanoa hieman epäystävällisesti, että otetaan se silmä käteen ja pelataan sitä peliä ja vähän mietitään asioita muustakin näkökulmasta kuin vain omien ennakko-odotusten pohjalta. Harmi toki sinänsä, että et sitten saanut omien odotustesi mukaista peliä, mutta onneksi muita pelejä kyllä riittää markkinoilla, joten niistä varmaan sitten löytyy mieleisempää pelattavaa toivottavasti sinullekin, jos peli ei sen varsinaisen perusrakenteen osalta miellytä. En nimittäin usko, että tämä varsinainen perusrakenne enää olennaisesti muuttuu. Meille joita tämä nykyinen rakenne aidosti miellyttää kovasti, on kuitenkin myös paljon, joten siinäkään mielessä en usko, että niin olennaisia muutoksia olisi enää tulossa.
 
Viimeksi muokattu:
Anteeksi vain, mutta nyt on kyllä viestissäsi aika paljon huuhaata. Joko aika on kullannut vahvasti muistot tai sitten on jäänyt Cyberpunkiin aidosti tutustuminen oikein kunnolla vaiheeseen - tai ehkä vähän molempia?

Ensinnäkin, vaikka Deus Ex oli aikoinaan huippupeli ja toki sekin toi ihan mielenkiintoisia valintoja ainakin hivenen juoneen liittyen, niin onhan Cyberpunkissa aivan helvetisti enemmän sellaisia valintoja jotka muuttavat olennaisesti pääkampanjaa, sivutehtäviä sekä paljon muitakin asioita koko pelimaailmassa. Vastaavaan tapaan en ole vielä nähnyt missään avoimen maailman pelissä. Deus Exin valinnat olivat itse asiassa Cyberpunkiin nähden todella rajattuja ja pienessä määrin, vaikka aikaansa nähden olikin varmasti suorastaan edelläkävijä asiassa.

Toki Cyberpunkin maailmassa tietyn tyyppiset tehtävät ovat varsin geneerisiä ja yksinkertaisia luonteeltaan, mutta niiden tarkoituksena onkin olla pelissä pääsääntöisesti rahan ja expan nopeampina hankintakeinoina. Erityisesti gigit, assaultit ja muut vastaavat sinisellä merkityt dynaamiset pelimaailman tapahtumat ovat mainioita kohteita hankkia nopeasti suhteellisen hyvin rahaa ja myytäviä tai osiksi purettavia kamoja pelissä.

Jaa että olisi ollut kivempi peli, jos olisi tehtykin sellainen isojen alueiden putkijuoksukenttäkokoelma? Ei hyvää päivää, miten ikävältä tuollainen juuri kuulostaa! Kyllä tuossa nykyisessä pelimaailmassa riittää monenlaista tekemistä, jos vaivautuu tutkimaan eri tyyppisiä asioita ja ottaa itselleen eri asioissa hahmon kehittämiseen liittyviä tavoitteita kampanjassa ja sivutehtävissä etenemisen rinnalle.

Ja tarinoita ja niiden etenemisvaihtoehtoja tässä pelissä kyllä riittää todellakin aivan ennennäkemättömän paljon. Jos niitä ei jostain syystä löydä tai vaivaudu etsimään, niin menee sitten kyllä aika lailla mielestäni omaan piikkiin muka koettu sisällön geneerisyys tai puute.

Nyt on kyllä pakko sanoa hieman epäystävällisesti, että otetaan se silmä käteen ja pelataan sitä peliä ja vähän mietitään asioita muustakin näkökulmasta kuin vain omien ennakko-odotusten pohjalta. Harmi toki sinänsä, että et sitten saanut omien odotustesi mukaista peliä, mutta onneksi muita pelejä kyllä riittää markkinoilla, joten niistä varmaan sitten löytyy mieleisempää pelattavaa toivottavasti sinullekin, jos peli ei sen varsinaisen perusrakenteen osalta miellytä. En nimittäin usko, että tämä varsinainen perusrakenne enää olennaisesti muuttuu. Meille joita tämä nykyinen rakenne aidosti miellyttää kovasti, on kuitenkin myös paljon, joten siinäkään mielessä en usko, että niin olennaisia muutoksia olisi enää tulossa.
Päätarina tulee kyllä pelattua läpi jossain kohtaa, ajattelin pitää pelistä pienen paussin. Hypen junaan en oikein koskaan tässä lähtenyt mutta kyllä sitä jollain tasolla tähän pettyi aika isosti.

Päätehtävistä olen pitänyt, ne on hyvin kirjoitettu ja toteutettu. Sitten taas nuo sivutehtävät muutamaa poikkeusta lukuunottamatta sekä gigit yms ovat olleet aika kuraa.

Hyvä että sulle peli maistuu, ollut ilmeisesti aika bugivapaa ja hyvä niin. Itse pelaan PS5:lla, fps on tasaista 60 ja graafisesti ok, on tuolla silti paljon ongelmia jotka väkisinkin kasaantuessa nakertaa fiilistä. Peli kaatuu kokoajan, settingit resetoituu aina kaatuessa, hirveesti bugeja ja ongelmia. Onhan siel taustal kuitenkin se PS4 versio.

Uskon että pelifiilis olis ihan eri jos tämä vain toimisi!
 
Jaa että olisi ollut kivempi peli, jos olisi tehtykin sellainen isojen alueiden putkijuoksukenttäkokoelma? Ei hyvää päivää, miten ikävältä tuollainen juuri kuulostaa! Kyllä tuossa nykyisessä pelimaailmassa riittää monenlaista tekemistä, jos vaivautuu tutkimaan eri tyyppisiä asioita ja ottaa itselleen eri asioissa hahmon kehittämiseen liittyviä tavoitteita kampanjassa ja sivutehtävissä etenemisen rinnalle.
Vaikka Deus Ex: Human Revolution/Mankind Divided ei ollut openworld oli siinä aivan helvetin hienosti toteutettu kentät ja erilaiset lähestymistavat, ei suinkaan vain yksi tai kaksi reittiä. Ei välttämättä olisi ihan pahitteeksi ollut tässä tapauksessa vastaavat isohkot "openworld" kentät mutta ei kuitenkaan mikään täysi openworld, ite olen taas sitä mieltä että nykyään suoletaan ulos vähän liikaakin openworld pelejä, tuntuu että joka toinen peli on sitä. Joten joku Deus Ex tyyppinen ratkaisu ei olisi ollut ollenkaan väärin. Monesti se haahuilu alkaa käymään vaa turhaksi ja tylsäksi.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Aika jännästi tämä peli jakaa mielipiteitä bugeista huolimatta. Jotkut sanovat, että paras peli koskaan, kun toiset lyttää alimpaan rakoon. Mutta ei tästä silti loppupeleissä sitä jeesuspeliä tullut, vaikka tätä kuinka hypetettiin.

Vähän kyllä peli kiinnostais, mutta joutuu kyllä odotella sitä PS5-versiota. Tää on jäänyt niin antiikin tasolle, kun pelaan vielä PS4:lla joka on julkaisupäivänä ostettu. Cyberpunk tällä masiinalle on kuulemma täysin pelikelvoton.
Mitä enemmän ja kauemmin peliä hehkutetaan, niin sitä raakileempi peli yleensä tulee ulos. Tähän on ihan syynsä. Pelintekijä kun tietää pelin olevan täysin keskeneräinen, mutta peli on pakko saada ulos kulujen kattamiseksi, niin silloin on pakko nostaa hypeä niin paljon kun mahdollista jotta peliä ostettaisiin ennakkoon tarpeeksi. Tekijät kun tietävät että jos isot massat odottaisivat arvosteluja, niin peli voisi olla jopa täys floppi ja sitä riskiä ei voida ottaa. Sitten korjataan myöhemmin. Kohtuu normaalia toimintaa oli kyse oikeestaan mistä tuotteesta tahansa jossa on OTA päivitys mahdollisuus.
 
Toisille juuri avoin pelimaailma on tämäntyyppisiin peleihin se tärkeä juttu, joten eiköhän pidetä avoimen maailman pelit avoimina nimenomaan niille, jotka niistä nauttivat. Teille, jotka kaipaatte enemmän ohjatumpaa ja rajatummassa ympäristössä toimimista, löytyy kyllä valinnanvaraa peleissä vielä paljon enemmän. Vaikka avoimen maailman pelejä toki on nykyään varsin hyvin tarjolla, niin kyllä silti rajattuja putkijuoksumaisempia pelejä edelleen tehdään valtavasti markkinoille. Ja toki molempia tehdään kysynnän mukaan, joten ei kummassakaan mitään väärää ole. Itse valitsen kuitenkin mieluummin sen avoimen maailman pelin kuin rajatumman putkijuoksun, ja annan toki tämän vallinan vapauden mielelläni muillekin. Mutta ei avoimen maailman peliksi alunperin tarkoitettua peliä oikein kannata mielestäni haikailla rajatumpaan ympäristöön (eikä myös päinvastoin), vaan sitten vaan valita niitä rajatumman ympäristön pelejä, jos niistä kuitenkin selvästi enemmän nauttii, kuin avoimen maailman peleistä.
 
Nappasin piruuttani pari minuuttia päämäärätöntä palloilua. Alustana ps4 pro. Omaan silmään näyttää kyllä ihan hyvältä. Ruudunpäivitys hiukan nytkähtelee tässä, yleensä sulavampaa. Ehkä sade syynä?



 
Viimeksi muokattu:
Nappasin piruuttani pari minuuttia päämäärätöntä palloilua. Alustana ps4 pro. Omaan silmään näyttää kyllä ihan hyvältä. Ruudunpäivitys hiukan nytkähtelee tässä, yleensä sulavampaa. Ehkä sade syynä?

https://t.co/0pY7UrtGJF https://t.co/cgpnFItUNW

Tosiaan ruudunpäivitys näyttää kyllä paikoin ikävähköltä, varsinkin kun on tottunut XSX:llä performance modella suht tasaiseen 60 fps:ään. Mutta tosiaan tuossa sade saattaa hyvinkin asiaan vaikuttaa. Ja kyllä itse voisin tuollaisenakin kuvitella suhteellisen hyvin pelaavani, jos ei olisi jo XSX:ään tullut hommattua. Sumeuttakin tuossa kuvassa on kyllä mielestäni selvästi enemmän, kuin omalla konsolillani, mutta voi toki liittyä myös vain siihen missä formaatissa kuvaa nyt katsoo tietokoneelta. Sinänsä kuitenkin näyttää varsin ok pelattavalta noinkin, myös minun mielestäni.
 
Viimeksi muokattu:
Sumeuttakin tuossa kuvassa on kyllä mielestäni selvästi enemmän, kuin omalla konsolillani, mutta voi toki liittyä myös vain siihen missä formaatissa kuvaa nyt katsoo tietokoneelta.
Tosiaan. Päällä on nuo default- grafiikka asetukset. Josko tuo myös vaikuttaisi? Liitty oikeastaan ainoaan tosissaan ärsyttävään bugiin. Nimittäin siihen että peli tuppaa resetoimaan kaikki asetukset vähän väliä. Jaksa joka kerta ruveta niitä vääntämään uudestaan.
 
Tosiaan. Päällä on nuo default- grafiikka asetukset. Josko tuo myös vaikuttaisi? Liitty oikeastaan ainoaan tosissaan ärsyttävään bugiin. Nimittäin siihen että peli tuppaa resetoimaan kaikki asetukset vähän väliä. Jaksa joka kerta ruveta niitä vääntämään uudestaan.
Tuo on kyllä kieltämättä varsin ärsyttävä bugi. Aika perustavanlaatuinen ja haittaa kyllä varmasti pelistä nauttimista. Toivottavasti korjataan tuokin pian. Tuollaiseen en silti ole XSX:llä ainakaan vielä törmännyt.
 
Hyvä, kaatui kolmesti vajaan kahden tunnin pelisessiolla ja ei enää jaksanut.
Millä alustalla pelaatkaan? Aika paha kyllä, jos noin monta kertaa tuossa ajassa kaatunut. Itselläni ei 70 tuntia pelatessa ole vieläkään kertaakaan kaatunut. Pitkälle yli toistakymmentä hyvin selvää bugia toki muutoin tullut eteen XSX:llä pelatessa.
 
Millä alustalla pelaatkaan? Aika paha kyllä, jos noin monta kertaa tuossa ajassa kaatunut. Itselläni ei 70 tuntia pelatessa ole vieläkään kertaakaan kaatunut. Pitkälle yli toistakymmentä hyvin selvää bugia toki muutoin tullut eteen XSX:llä pelatessa.
Mulla ainakin noita kaatumisia esiintyy One X:llä, kun peli alkaa lataamaan uutta aluetta, sitten aina joskus jämähtää ja heittää dashboardille. Toivottavasti tuo tuleva 1.05 päivitys korjaisi mahdollisimman paljon bugeja, niin pääsisi talvilomalla jatkamaan tätä kunnolla.

Voihan tuo olla, että XSX SSD auttaa noissa uusien alueiden latauksissa sen verran, että ei jumiudu ja kaadu.
 
Pistetääs tänne yks scenaario. todella kovan mainquest sectionin jälkeen lähdin suorittamaan jotain vähemmän merkityksetöntä delivery questia noin puolimatkassa sain soiton hahmolta jota en ollut vielä tavannutkaan sidequest tämäkin. sitten päätin et fuck it lähden suoraan tapaamaan tätä henkilöä. no sain kolmannen soiton eräältä tutulta et nyt ois pieni keikka luvassa. no otin tämän keikan vastaan koska niistä yleensä maksetaan hyvin. No lähdin suorittamaan tätä kolmatta questia. niin en nouduttanut ollenkaan sitä guidelineä mitä olisi pitänyt vain toimin omieni tapojeni mukaisesti. Lopputulos täysin merkityksettömään sidequestiin tuli varmaan yli puolituntia lisää dialogia :) Tämä oli juuri esimerkki siitä minkä takia arvostan CDPR niin korkealle mitä tulee näihin Sidequesteihin että koskaan ei voi tietään mitä sieltä on tulossa. questi olisi voinut päättyä 2 minuttiin mutta sen sijaan dialogia ja sisältöä tulikin puoli tuntia lisää.
 
Joo-o, nyt pelaajat ovat kuulemma käsittäneet ihan väärin tuon rahojen palautuksen. Jos tarkoittivat vain tuota Sonyn ja Microsoftin palautusta, niin miksi antoivat oman sähköpostin mihin voi ottaa yhteyttä :D

Today, the company took it all back and blamed gamers for “misconceptions.” The SVP of business development, Michal Nowakowski, stated that the only refund CDPR was referring to were the various refund policies offered by Microsoft and Sony. He’s quite clear about it. Also, it’s all your fault for thinking CDPR actually was going to refund their game in the first place.


Alkaa kyllä olemaan ihan älytöntä meininkiä ja saas nähdä kuinka kauan tätä jatkuu.
 
Ylös Bottom