Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Cyberpunk 2077

Samma på svenska, ainakin sinne päin. Oli kanssa esiladattuna, mutta levyn kun iski sisään alkoi asentamaan 16 gigan pakettia levyltä ja lataamaan reilu 43 gigaa netistä. Kuitenkin levyltäasennus pysähtyi 4,58/15,97 Gt. Netistä lataa edelleen ja toisen levyn perään ei ole vielä kysellyt. Katalogissa näkyi vierekkäin esiladattu ja tämä asennuksessa oleva, klikkasin esiladattua ja se kyseli levyn perään vaikka se on sisällä. Painoin bäkkiä, niin hävisi koko esiladattu ja nyt näkyy vain tuo asennuksessa oleva..
Nyt pyytää kakkoslevyä, kun sai netistä ladattavan osuuden valmiiksi. Levyn kun laittaa sisään, niin ei reagoi mitenkään. Tämä menee itsellä jo vähän sarjaan "pelin rikkova bugi" :)

Edit: jonkun 5 min levyä makusteltuaan alkoi asentamaan.. tämän pelin asennushan on jännittävämpää seurattavaa kuin keskiverto codi
 
Ja sehän ratkes, menin manage game ja siellä oli molemmat versiot, jätin gen9aware version ja poistin xboxone version..
 
Valistunut arvaukseni on, että Pleikka säilyttää siellä joistain tiedostoista sekä ihan sen alkuperäisen version että myös päivitetyn version. Aivan järjestön systeemi, koska se on silkkaa tilantuhlausta.
Tältä vaikuttaa koska tila suunnilleen tuplat jotain taaksepäin sopivuuteen liittyvää.
 
Valistunut arvaukseni on, että Pleikka säilyttää siellä joistain tiedostoista sekä ihan sen alkuperäisen version että myös päivitetyn version. Aivan järjestön systeemi, koska se on silkkaa tilantuhlausta.
Ettei olis vaas perus ps4 levyklooni ps4 pelistä eli säilyttelee kopioita grafiikasta jne monessa paikkaa cachetuksen/striimauksen takia..
 
No enpä usko. 30fps on 30fps ja kyllähän se karulta 60fps jälkeen näyttää. Varsinkin, kun tuossa omassa LG CX oledissa on vrr tukikin niin ei pikku dipit haittaa. Ja kuva on kyllä viimesen päälle tässä töllössä niin eipä tuossa mitään sellaista varmasti ole. Kauneus on katsojan silmissä taitaa päteä tähänkin. Eiköhän tuo sumeuden syy selviä, kunhan DF saa testinsä ulos.
Joo, mutta kun minulla ei todellakaan ole minkäänlaista sumeutta quality-asetuksilla vaan nimenomaan kuva muuttuu todella paljon terävämmäksi ja kirkkaammaksi. Ja ero todellakin on todella selvä. Sumeutta on minullakin toki performance-asetuksilla.
 
Joo, mutta kun minulla ei todellakaan ole minkäänlaista sumeutta quality-asetuksilla vaan nimenomaan kuva muuttuu todella paljon terävämmäksi ja kirkkaammaksi. Ja ero todellakin on todella selvä. Sumeutta on minullakin toki performance-asetuksilla.
Kyllä meillä sama peli on ja siinä samat asetukset. Kyllä se vaan niin on, että toisia häiritsee tuo enemmän ja toisia vähemmän. Sumeutta tuo quality mode ei todellakaan poistanut ja siihen päälle vielä vaihto 30-60fps niin ei kiitos. :)
 
Kyllä meillä sama peli on ja siinä samat asetukset. Kyllä se vaan niin on, että toisia häiritsee tuo enemmän ja toisia vähemmän. Sumeutta tuo quality mode ei todellakaan poistanut ja siihen päälle vielä vaihto 30-60fps niin ei kiitos. :)
Ja edelleen, minulla poisti kaiken sumeuden ja on nimenomaan erittäin terävä ja kirkas kuva. Todella merkittävä ero. Kyllä jotain muutakin eroa on nyt pakko olla kuin vain katsojan silmässä. Minulla kun näyttää peli käytännössä siltä, kuin se näyttää noissa Xbonen virallisissa gameplay-trailereissa.
 
Ja edelleen, minulla poisti kaiken sumeuden ja on nimenomaan erittäin terävä ja kirkas kuva. Todella merkittävä ero. Kyllä jotain muutakin eroa on nyt pakko olla kuin vain katsojan silmässä. Minulla kun näyttää peli käytännössä siltä, kuin se näyttää noissa Xbonen virallisissa gameplay-trailereissa.
No enpä jaksa vääntää asiasta enempää. Hyvä, että sinulla kuva on terävä ja hyvä. :)
 
Täältä saa sitten ladattua kaiken digitaalisen herkun.
En ole ihan varma onko samat kamat myös, mutta oman GOG tilin kautta saa ladattua myös pelin soundtrackin jne.
 

Liitetiedostot

  • Screenshot_20201210-182318_Firefox.jpg
    Screenshot_20201210-182318_Firefox.jpg
    305,3 KB · Lukukerrat: 17
  • 20201210_182737.jpg
    20201210_182737.jpg
    126,1 KB · Lukukerrat: 15
Peli asennettu, nyt venailen enää 45Gt päivityksen latautumista. Eipä tässä hätää, katsoin vasta nyt noi lifepaths mahdollisuudet ja aloin miettimään millaisella hahmolla haluan lähteä liikkeelle. Fyysinen kartta ja kevyt manuaali oli kanssa plussaa. Onneksi itselle riittää vaikkapa GTA V tyyppiset graffat, kunhan suhkot tasaisesti pyörii ja peli on muuten hyvä, avoin rpg, oikeassa ympäristössä. n.40e uudesta pelistä, ei voi mennä pahasti vihkoon. Tästä on hetken päästä hyvä aloitella oma seikkailu Night Cityssä.
 
Onhan tää nyt aivan luokattoman rujon näköinen PS5:llä. Tekstuurit välkkyy ja monenmoista muuta visuaalista röpötystä havaittavissa. Eipä jaksa silti masentua, päivityksiä on satavarmasti luvassa pitkään...
Valistunut arvaukseni on, että Pleikka säilyttää siellä joistain tiedostoista sekä ihan sen alkuperäisen version että myös päivitetyn version. Aivan järjestön systeemi, koska se on silkkaa tilantuhlausta.
Tuleekohan tähän(kin) fiksi joskus sitten kun tulee next-gen-päivitys, eikös PS5:llä pitänyt olla jotain rotia levytilan käytössä? Nythän mennään siis PS4-ajan hölmöyksillä vielä...
 
No enpä jaksa vääntää asiasta enempää. Hyvä, että sinulla kuva on terävä ja hyvä. :)

En nyt äkkiseltään saanut parempaankaan muotoon pelistä juuri kännykällä ottamaani videokuvaa. Toivottavasti toimii. Mielestäni varsin hyvältä näyttää. Ja itse kaduilla kulkiessa ihan samaan tapaan, kuten myös autoillessa.
 
Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom