Jiz
Well-Known Member
Mitäh!? Täh!? Ei?... ei? Eihänkö siis ens vuonna tulee vuoden alusta eikä vuoden päästä?Siitä kertoo myös pelin uuden sukupolven julkaisuaika, mikä asettuu johonkin vuoden päähän.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Mitäh!? Täh!? Ei?... ei? Eihänkö siis ens vuonna tulee vuoden alusta eikä vuoden päästä?Siitä kertoo myös pelin uuden sukupolven julkaisuaika, mikä asettuu johonkin vuoden päähän.
Virallinen tieto on vuoden 2021 aikana.Ei kai tälle ole mitään julkaisuaikaa saatikka päivää vielä huudeltu? Siis next gen päivitykselle.
Näyttää olevan todella pelaajakohtaista - ja ehkä versiokohtaista? Itselläni tosiaan kohta 26 tuntia peliä XSX:llä takana. Ja edelleen mennään viiden selkeän bugin koonnilla. Ei lähelläkään pelikelvottomuutta ainakaan itselleni. Päinvastoin - ihan helvetin vaikeaa lopettaa pelaamista, kun noiden viiden bugin ulkopuolella toiminut erittäin hyvin! Ampuminen ja autolla ajaminen molemmat toimivat erittäin hyvin, ja myös katanalla on aika ajoin vaihtelun vuoksi mukavaa vähäsen silpaista.Pelistä tosiaan huomaa että se olisi hyvä jos toimisi, mutta en ole nähnyt koskaan näin karsean näköistä peliä ps4: lla. Tekele on pelikelvoton.
Juu Ps4 prolle en suosittele hankkimaan millään hinnalla. Ellei tykkää väkisin pelata peliä läpi joka on aivan rikki. Itse nyt pelaan tän vaikka väkisin läpi tällä Prolla kun siihen rahaa tuli ängettyä. Perkele... Mutta jos jotakin positiivista pitää hakee, niin kyllä sie varmasti on hyvä peli kaiken tuon sutun alla. Ps5 odotellessa josko sen joskus sais kaupasta.Tätä ketjua seurattuaan ja muita arvosteluja ja pelaajien mielipiteitä lukemalla olen nyt 100% vakuuttunut siitä että tämä ei lähe pukinkonttiin. PC itel semmonen nuhapumppu että siihen en vaivaudu ja PS4Pro tuskin sen parempi vaihtoehto, joten varmistuin entisestään että tämä peli viivästyy minulla vielä vuoden? Kunnes saadaan bugit korjattua ja next gen patch tulille, en ala väkisin uskottelemaan itselleni että "heh ompa hauskoja bugeja" tai että "kaikissa peleissä on bugeja" on joo kaikissa, eri asia sitten missä määrin ja miten silmiinpistäviä.
Vaikka väitetään että "älä usko arvostelijoita" niin ihan mielenkiinnosta olis kiva tietää paljonko se PS4 versio saisi metacriticissä? Siel näyttäis olevan tasan 1 arvostelu ja sekin punaisella, jos siihen olisi saatu ne arvostelukappaleet käsiin ei varmasti lukema olisi se 91? mitä PC puolella näyttäisi olevan.
Peli on jäänyt pahasti myös hype jalkoihin mikä tarkoittaa sitä että mikään peli ei pysy semmosen hypen perässä. En väitä että peli olisi paska, mutta fakta on se että se ei ole valmis, uusi viivästyminen olisi tietenkin aiheuttanut lisää itkua ympärimaailmaa ja joulumarkkinat jäänyt välistä. Uskon kuitenkin että oikea PS5 versio ja muutamat pätsit PC.lle on kyseessa mainio peli, sitä odotelles. Hyvä kuitenkin että jotkut on nauttinut pelistä!
Suurena Deus Ex fanina Cyberpunk teemana kyllä uppoo, saa nähää sitten tulevaisuudes korvaako Cyberpunk 2077 minulle tällä hetkellä parhaan Cyberpunk titteliä pitävän Deus Ex: Human Revolutionin. Tuskin.
![]()
Huhhuh ei voi muuta sanoa päätin Nyt sit itekkin hommata itekkin tän pc version ja kaikki rtx herkut ja asetukset lähes tapissa niin nyt päällä, Joo nyt huomaan sen ps5 version suttuisuuden, sit ku on toi ihmispaljous filterit ja sliderit niin eihän moottoripyörällä pysty enää edes ajalee ihmisjoukossa
kannatti kyllä odottaa tätä ilman että katsoi gameplayta pc versiosta koska ero on aika mind-blowing experience
![]()
Tuo on ainoa virallinen ja lisäksi eniten puhuttu vuoden lopulleVirallinen tieto on vuoden 2021 aikana.
Aika hassua sanoa, että mielestään oikea Metacriticin arvosana jollekin pelille on se, mitä mieltä itse on pelistä. Metacriticin arvosanahan on vain keskiarvo tiettyjen virallisten arvostelutahojen antamista arvosanoista. Joten se on oikea juuri sellaisena kuin se milläkin hetkellä on. Se kuvastaako tuo keskiarvo sitten itse kunkin käsitystä pelistä on sitten ihan eri asia.Tässä kun on enemmän pelannut niin huomaa hyvin kuinka staattinen ja kuollut maailma on. Samat npc:t samoissa nurkissa, samat triggeröityvät minieventit, tehtävät aika putkea, meh. Rpg elementit hyvinkin köykäsiä, muut pelit hoitaneet paljon paremmin ja väkisinkin tämä aina valuu puhtaaseen räiskintään.
Tähän kehityskaareen ja hypeen nähtynä odotin enemmän, paljon enemmän, varsinkin cdpr:ltä. Mielestäni oikea arvosana metacritissä olis tälle siin 70-75 tienoil, mikä on sekin iha hyvä.
Olen suuri Cyberpunk fani, pelannut nuorena aktiivisesti Cyberpunk 2020 -peliä, aihepiiri muutenkin erittäin lähellä sydäntä. Tämä peli vain mättää, ei täyttänyt odotuksia.