BaDari
Well-Known Member
Joo, mun peli ei ole missään vaiheessa näyttänyt tuollaiselta One X:llä.Onko toi kuva One X:llä otettu?
Ei sen ihan noin suttuinen kyllä pitäisi olla ja tuo 1.04 päivitys teki kuvasta vielä terävämmän.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Joo, mun peli ei ole missään vaiheessa näyttänyt tuollaiselta One X:llä.Onko toi kuva One X:llä otettu?
Ei sen ihan noin suttuinen kyllä pitäisi olla ja tuo 1.04 päivitys teki kuvasta vielä terävämmän.
Ei mullakaan ja nyt on entistä paremman näköinen, kun tuli tuo hotfix ja pikaisen testin perusteella pyöriikin paremmin.Joo, mun peli ei ole missään vaiheessa näyttänyt tuollaiselta One X:llä.
Onko toi kuva One X:llä otettu?
Mä en oikeasti tajua. Siis pelaat Xbox One X? Sinulla oli se Cyberpunk 2077 Limited Edition Xbox One X? Millä peli valmiina kovolla. Sanot, että pelaat peliä ulkoiselta SSD:ltä? Oletko kokeillut pelata peliä ihan sisäiseltä kovolta? Koska jutuistasi päätellen pelisi on aivan raakile muiden peliin verrattuna. Itselläni myös sama Xbox One X LE, peli valmiiksi asennettuna kovolle ja ei ole 30 tunnin aikana peli ollut noin rikki kuin sulla. Hämärää.
Poista ja asenna uudestaan ja ota kuva kaappauksia niin nähdään vähän millainen se sulla on.Ei ole sentään. Kuva on napattu netistä.
Juuri näin. Tuo sisäiselle kovolle siirtäminen on vielä kokeilematta, joten se mahdollisuus tässä vielä on...samoin kuin ulkoisen kiintolevyn usb-kaapelin vaihto, rukoileminen, kantapäiden kopauttaminen yhteen...
Sellaisen omituisuuden kyllä huomasin, että tuo peli näkyy kahteen kertaan "Included in this Xbox"-valikon takana. Toinen on tilassa claimed ja toinen olisi lunastusta vaille, tätä ei kuitenkaan voi tehdä vaan herjaa että peli jo lunastettu. Olen sitten varmaan aikanaan lunastanut juuri sen Early Access-version.
Mulla on sama homma. Eli siis näkyy kahteen kertaan siellä. Lunastin toisen aikoja sitten, toisen kanssa se herjasi silloin jotain virhettä, eli sitä ei pystynyt edes lunastamaan. Nyt se sanoo, että on lunastettu. Eli joku virhe se vaan on. Mutta kokeile tuolta sisäiseltä kovolta vielä.Ei ole sentään. Kuva on napattu netistä.
Juuri näin. Tuo sisäiselle kovolle siirtäminen on vielä kokeilematta, joten se mahdollisuus tässä vielä on...samoin kuin ulkoisen kiintolevyn usb-kaapelin vaihto, rukoileminen, kantapäiden kopauttaminen yhteen...
Sellaisen omituisuuden kyllä huomasin, että tuo peli näkyy kahteen kertaan "Included in this Xbox"-valikon takana. Toinen on tilassa claimed ja toinen olisi lunastusta vaille, tätä ei kuitenkaan voi tehdä vaan herjaa että peli jo lunastettu. Olen sitten varmaan aikanaan lunastanut juuri sen Early Access-version.
Poista ja asenna uudestaan ja ota kuva kaappauksia niin nähdään vähän millainen se sulla on.
Laita kuvaa omasta pelistä, niin vertaillaan näyttääkö samalta vai ei. 1.04 päivitys kyllä paransi selvästi kokemusta, mutta on vielä tehtävää. Ei tää kyllä ripuliltakaan näytä. Voihan se olla et toisilla se rima on korkeemmalla mitä vaatii peliltä ja toiset kuten minä tyytyy vähempään hyvään. Ajattelin et otan vaa testiin tän pelin ennenkun saan ps5, josta tuli tilausvahvistus gigantin erästä perjantaina, mutta onhan tätä kymmenen tuntia jo paukutettu. 2 kertaa kaatunut ja bugeja kyllä havaittavissa ollut Ps4 prolla.
Lainasin joltain leidiltä liikennevaloissa!En nyt sanoisi rauhallisesti, kaveri paahtaa tuhatta ja sataaMut mistä sä tuon KITT:in ostit ? Olis kiva itekin hypellä.
Mulla on sama homma. Eli siis näkyy kahteen kertaan siellä. Lunastin toisen aikoja sitten, toisen kanssa se herjasi silloin jotain virhettä, eli sitä ei pystynyt edes lunastamaan. Nyt se sanoo, että on lunastettu. Eli joku virhe se vaan on. Mutta kokeile tuolta sisäiseltä kovolta vielä.
Se tulibtw. voisiko joku kuitata vaikka spoilertageihin, että missä kohtaa peliä pitäisi tulla tuo Cyberpunk 2077 teksti ruudulle, eli kohta jossa ns. peli alkaaJotenkin tuntuu, että onko tuo mennyt minulta kokonaan ohi tai onko cutscenet buganneet tms. Olen siis Act 1 siirtynyt Act 2:seen, jossa ekat pääjuonen tehtävät odottavat...
Pysäytyskuvissa peli näyttää jo varsin hyvältä ja tarkalta erityisesti tuon 1.04-päivityksen jälkeen. Eli kuvakaappauksista ongelmat eivät oikein käy ilmi. Ruudunpäivitys on tässä nyt se teknisesti suurin ongelma. Siitä laitoinkin jo Youtube-videon aiemmin tähän ketjuun, eikä tuon päivityksen myötä tilanne ole muuttunut mihinkään.
Tyhmää käyttää mallikuvana tuollaista provo-snäppiä, mikä selkeesti tsuumattu ja leikattu. Mun edellisestä postauksesta voi katsoa, miltä peli oikeasti näyttää kaupungilla liikkuessa, kun alustana PS4 Pro ja kaiken järjen mukaan, Bone X pystyy vähintään samaan.
Näin vähän ajattelinkin, kiitos vastauksesta! Eli tuo kohta on jotenkin minulla bugannut, koska:Se tulisiinä missä Keanu Reeves tuli kuvioihin ja pelailit sillä hetken ja kuolit. Eli juuri ennen Act2:n alkua
Edit: anteeksi siis kun V kuolee ja juuri ennen kuin pelaat Keanulla sen pikku pätkän
Tarkistin vielä kun kaappasin tuon videolle, niin:Näin vähän ajattelinkin, kiitos vastauksesta! Eli tuo kohta on jotenkin minulla bugannut, koska:
... kun V kuolee, niin ruutu meni pimeäksi. Hetken päästä kuva palasi samaan kohtaukseen ja ihmettelin, että heräsikö V takaisin vai mitä?!?!. Sen jälkeen taas ruutu pimeäksi / jotain sotkua ja tämän jälkeen alkoi tuo Keanun stage kohtaus. Eli Cyberpunk 2077 logoa en nähnyt missään vaiheessa.