Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Dark Souls II

Vastaus: Dark Souls II

Jos haluaa vain sellaisten summonaavan jotka on jo sen altaan tyhjentäneet niin kannattaa laittaa summonimerkki siihen altaan syvään osaan, ei taida näkyä pohjalta jos on myrkkyä päällä.

Tässäpä hyvä vinkki, pitää muistaa. Siitä olin eilen yllättynyt, että kahden muun bossin huoneen edessä ei tullut kuin yksi kutsu noin puolen tunnin aikana ja se ainoa kutsukin meni hukkaan, kun minut kutsunut heppu oli jo kaatanut "Sinnerin" ja palasin saman tien omaan maailmaani.

Haluaako joku kertoa, mitä niillä smooth & Silky -stoneilla tekee, niitä on jakanut bossien kaatamisesta muiden apuna? Nimestään huolimatta eivät ole kelvanneet sille linnulle, joka haluaa kaikkea "smooth & silky" -tavaraa.
 
Vastaus: Dark Souls II

Haluaako joku kertoa, mitä niillä smooth & Silky -stoneilla tekee, niitä on jakanut bossien kaatamisesta muiden apuna? Nimestään huolimatta eivät ole kelvanneet sille linnulle, joka haluaa kaikkea "smooth & silky" -tavaraa.

Ne pitää tiputtaa linnunpesään yksi kerrallaan. Saat sitten jokaisesta aina yhden esineen vastikkeeksi.

EDIT: Voi niillä tosiaan itseään healatakin tiukan paikan tullen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Dark Souls II

Ne pitää tiputtaa linnunpesään yksi kerrallaan. Saat sitten jokaisesta aina yhden esineen vastikkeeksi.

EDIT: Voi niillä tosiaan itseään healatakin tiukan paikan tullen.

Ilmankos! Olen tainnut (sen ainoan kerran, kun niitä tarjosin) laittaa niitä liikaa kerralla. Nyt tipahteli mukavasti tavaraa. Ja huomasinpa varastossa olevan myös 8kpl vastaavia "Silkysmootheja", tosin isompia ja pelin mukaan "Perfectly silky and smooth" -kiviä, joten täytyy tarjota myös niitä.

Piru vieköön, joko kaikki ovat hoidelleet The Lost Sinnerin? Tai sitten vain paska ajoitus, mutta kukaan ei kutsu bossia hoitelemaan. Siitä saisi paljon enemmän souleja kuin Baneful Queenistä (5000).
 
Vastaus: Dark Souls II

En ole itse vahvistanut asiaa mutta Peeven stremia katsoessa moni mainitsi että kannattaa laittaa item discovery vermeitä päälle (jesters hat / prisoners tatters / merchant hat / etc.) ja käyttää rusted coinin ennen kuin pudottaa kiviä niin saa parempia esineitä smooth&silkyillä.
 
Vastaus: Dark Souls II

Onko porukalla tullut vastaan DS1:stä tuttuja tilanteita, että tietyt NPC:t alkaa lahtaamaan toisiaan tietyssä kohtaa peliä? Oon yrittänyt liittyä pilgrims of dark covenantiin, mutta sitä ukkoa ei löydy. Yhdessä paikoista, missä sen kuuluis olla on sen hautakivi ja antamalla sieluja se tulee kertomaan "My work here is done". Netistä ei mistään löydy tämmöistä kenellekään käyneen.
 
Vastaus: Dark Souls II

Onko porukalla tullut vastaan DS1:stä tuttuja tilanteita, että tietyt NPC:t alkaa lahtaamaan toisiaan tietyssä kohtaa peliä? Oon yrittänyt liittyä pilgrims of dark covenantiin, mutta sitä ukkoa ei löydy. Yhdessä paikoista, missä sen kuuluis olla on sen hautakivi ja antamalla sieluja se tulee kertomaan "My work here is done". Netistä ei mistään löydy tämmöistä kenellekään käyneen.

Laitan spoilereihin, ei tosin ihan vastaa kysymykseesi mutta kumminkin:
Pelissä on tosiaan NPC joka pyytää pelaajaa tappamaan tiettyjä NPC-hahmoja, mutta tietääkseni jos et näitä tee niin eivät ne itsestäänkään kuole. Saati että kyseinen covenant NPC ei taida olla edes sillä listalla. Kuulostaa kyllä mystiseltä.
 
Vastaus: Dark Souls II

Siis kuinka tässäkin on tollanen kiva lagi pvp taisteluissa? Todella kiva mennä tuolla alueella jossa sut summonataan grey spirittinä vähän väliä, kun vihu on susta 5m päässä ja siltikin vetää muka selkään ohi shieldin.

Pelin viimeinen bossi kaatui phantomien avustamana vähän turhankin helposti, vaikeampiakin bosseja pelissä tuntui olevan. pelikello näytti tuossa vaiheessa 38h. Vielä ois jälellä
se lohikäärme ja just tuolla door of pharroksessa oleva bossi, mut veikkaan et saavat jäädä pelaamatta ellei sitten tuota dragonia saa jollai munkilla läpi.
Mut kaiken kaikkiaan täytyy kyl sanoo et aivan huikee peli, harmittaa että tuli myytyä eka dark souls ennenkuin olin peliä läpi päässyt. Demons souls sentään tuli plussalta joku aika sitten joten täytyy sitten sillä varmaan jatkaa, kuhan tähän kyllästyy.
 
Vastaus: Dark Souls II

Mitenkäs tuo voice chat toimii tässä? Ei ole tullut vielä tuota testattua. Onko sillä jotakin tekemistä sen sormuksen kanssa, missä pitää valita se jumala?

Sitten toinen asia. OMG, kun olen aivan pyörryksissä. Mistä ihmeestä saa ostaa black firepommeja? Inventoryssä on niitä 18, joten jostakin olen niitä ostanut. Ei vaan muista, että mistä! :D

The Rottenilta tullut otettua nyt pataan aika huolella. Aika hyvin olen oppinut ne sen liikkeet. Tuo lähes laakista vainaa tyyli tässä pelissä vaan ei anna armoa. :D
 
Vastaus: Dark Souls II

Siis kuinka tässäkin on tollanen kiva lagi pvp taisteluissa? Todella kiva mennä tuolla alueella jossa sut summonataan grey spirittinä vähän väliä, kun vihu on susta 5m päässä ja siltikin vetää muka selkään ohi shieldin.


Joskus tota lagiakin on mutta aika samassa suhteessa sitä oli DS1:ssä myös.

Olen ollu huomaavinani, että tuo lock-on systeemi olis myös muuttunut DS1:stä. Esim kun yrittää pyörähtää taakse päin pois vihollisesta niin tässä se oma ukko kääntää selän viholliseen päin ja pyörähtää sitten kuperkeikan eteen. Aiemminhan se heitti sellaisen voltin/kuperkeikan takaperin. Yleensähän tolla yritetään tietysti välttää se isku ja nyt parhaimmillaan se isku muuttuukin back stabiksi. Muutenkin jos vihollinen on lukittuna niin tässä kun yrittää mennä vauhdilla päälle kuperkeikalla niin huomaa usein oman ukon hyppäävän jonnekin hevon kuuseen. Vai onko mulla tsoikka rikki? :) Ei se mitään, vaatii vaan vähän totuttelua.

Jotenkin sellainen fiilis, että PVP ja PVE buildit on vielä kauempana toisistaan kuin aiemmin. Jotenkin tuntuu et hyviä pitkiä matseja on vähemmän. Vähän menny siihen suuntaan et kumpi ehtii ensiksi lyömään tai osumaan jollain taialla tms. niin tod.näk myös voittaa.

Itekin kuuluin tohon grey spirit covenantiin jonkun aikaa. Pidin kuitenkin ne matsit edes jotenkin rehellisenä ja annoin porukan vähän kattella ympärilleen enkä suoraan menny päälle. Jotenkin se idea siinä covenantissa on mun mielestä se, että kiusataan vastustajaa. Nyt jengi tuntuu tekevän sitä firestormia suoraan spawniin mikä on mun mielestä aivan perseestä. No, jokainen vetäköön tyylillään. Ymmärrän tietty et jos joku haluaa vaan nopeasti niitä pharros lockstoneja, mut noin muuten mun mielestä pvp:ssä ei pitäs olla mitään "spawn rape" meininkiä. Onneks ton covenantin voi halutessaan välttää human effigyn polttamalla.
 
Vastaus: Dark Souls II

Sitten toinen asia. OMG, kun olen aivan pyörryksissä. Mistä ihmeestä saa ostaa black firepommeja? Inventoryssä on niitä 18, joten jostakin olen niitä ostanut. Ei vaan muista, että mistä!

Ite ainakin löysin noita pitkin maailmaa, en tiedä saiko niitä ostettua jostain.

Joskus tota lagiakin on mutta aika samassa suhteessa sitä oli DS1:ssä myös.

Olen ollu huomaavinani, että tuo lock-on systeemi olis myös muuttunut DS1:stä. Esim kun yrittää pyörähtää taakse päin pois vihollisesta niin tässä se oma ukko kääntää selän viholliseen päin ja pyörähtää sitten kuperkeikan eteen. Aiemminhan se heitti sellaisen voltin/kuperkeikan takaperin. Yleensähän tolla yritetään tietysti välttää se isku ja nyt parhaimmillaan se isku muuttuukin back stabiksi. Muutenkin jos vihollinen on lukittuna niin tässä kun yrittää mennä vauhdilla päälle kuperkeikalla niin huomaa usein oman ukon hyppäävän jonnekin hevon kuuseen. Vai onko mulla tsoikka rikki? :) Ei se mitään, vaatii vaan vähän totuttelua.

Jotenkin sellainen fiilis, että PVP ja PVE buildit on vielä kauempana toisistaan kuin aiemmin. Jotenkin tuntuu et hyviä pitkiä matseja on vähemmän. Vähän menny siihen suuntaan et kumpi ehtii ensiksi lyömään tai osumaan jollain taialla tms. niin tod.näk myös voittaa.

Itekin kuuluin tohon grey spirit covenantiin jonkun aikaa. Pidin kuitenkin ne matsit edes jotenkin rehellisenä ja annoin porukan vähän kattella ympärilleen enkä suoraan menny päälle. Jotenkin se idea siinä covenantissa on mun mielestä se, että kiusataan vastustajaa. Nyt jengi tuntuu tekevän sitä firestormia suoraan spawniin mikä on mun mielestä aivan perseestä. No, jokainen vetäköön tyylillään. Ymmärrän tietty et jos joku haluaa vaan nopeasti niitä pharros lockstoneja, mut noin muuten mun mielestä pvp:ssä ei pitäs olla mitään "spawn rape" meininkiä. Onneks ton covenantin voi halutessaan välttää human effigyn polttamalla.

Joo lagia oli myös Dark souls1, mutta eikös se pitänyt tässä olla korjattuna se lagaaminen? Juuri tuokin tyyppi oli heti siinä spawnilla odottamassa hilpperinsä kanssa, onneks löi vissiin liian ajoissa niin en ottanut vielä damagee ja pääsin itse pätkimään häntä päähän. Eniten tuossa pisti v*tuttaa se, että jätkä käytti vaan röyhkeesti estusta kesken matsin kun jouduin itse juoksemaan mastodonttia vähän karkuun, tottunut että pvp matseissa tuota ei käytetä. Ja tuohon lukitukseen niin se on joo tainnut muuttua vähän, mutta itseäni tuo ei ainakaan ole haitannut.

PVP ja PVE buildit on kyllä tosiaankin niin kaukana toisistaan kuin mahdollista, PVP jätkät näyttää käyttävän sitä sormusta joka räjähtää kun hahmo ottaa damagee. Ei mitenkään mukavaa kun inveidaaja käyttää tuota, turpiin siinä tulee itselle melko sataprosenttisella varmuudella. Harmittaa vähän tuo buildien epätasaisuus, sillä itselläni ainakin nousee v käyrä huippuunsa noiden inveidaajien kanssa joille ei ole mitään jakoja koska ovat täysin siihen keskittyneitä, vaikka toki invaidaukset peliin kuuluvatkin.

On muuten tuo havels armor set tässäkin aika juustonen, toki pienemmän poison yms. resistanssit kuin aiemmin käytössä olleet vengarls armorissa, mutta physical damagee ja poisee tulee mukavat määrät. Toki painaa ihan hirveenä, eikä itsellänikään koko setti ole käytössä sillä kerkesin jo tuota vengarilia päivittää paremmaksi mitä haveli on alussa+ haveli on liian painava fast rolliin vielä.
 
Vastaus: Dark Souls II

Shrine of Amanassa on Rise of the Dead -niminen paikka Bonfireineen, niin kysynkin, että mistä ihmeestä se avain, jolla kyseisen paikan oven saisi auki löytyisi?
 
Vastaus: Dark Souls II

Shrine of Amanassa on Rise of the Dead -niminen paikka Bonfireineen, niin kysynkin, että mistä ihmeestä se avain, jolla kyseisen paikan oven saisi auki löytyisi?

Mutuilua:
Onko se se ovi johon pitää ensin nitistää Undead Cryptistä se vanha King Vendrick ja palata ovelle Human-muodossa? Jostain luin tämmöisen, en tiiä mihin oveen sen käy, itsellä ei tullut sitä paikkaa tutkittua täysin.

Aloittelin tuossa toista ukkoa Faith-buildilla. Tarkoitus olisi Paladin-tyylinen hahmo tehdä, vielä vähän kahden vaiheilla teenkö täysin Faith vai STR/Faith hybridin. Lightning aseet skaalaa Faithin mukaan, joten se se kai olisi se suunta.

NG+ sta mietteitä:
Mukava oli huomata että NG+ ssassa tulee vastaan uusia vihollisia ja eri variaatioita bosseihin. Myöskin Red Phantomeja on aika paljon jo ekoissakin kentissä, joten lisähaaste on taattua. Paljon parempi kuin aikaisemmissa Souls-peleissä.

Meneekö muuten niin että jos NG:ssa käytän bonfire ascecitin niin onko se kyseinen bonfire NG+ sitten intensity 3 vai 2?
 
Vastaus: Dark Souls II

Sai liki 30 tuntia pelata ennen kuin löytyi kunnon DEX-ase. Iron Keep: stä droppina Blacksteel Katana korvaamaan Fire Longswordin. Siihen lisukkeeksi crystal magic weapon spelliä. Muita hyviä aseita DEX-ukolle?
 
Vastaus: Dark Souls II

Sai liki 30 tuntia pelata ennen kuin löytyi kunnon DEX-ase. Iron Keep: stä droppina Blacksteel Katana korvaamaan Fire Longswordin. Siihen lisukkeeksi crystal magic weapon spelliä. Muita hyviä aseita DEX-ukolle?

Mirrah greatsword tuolta forest of giants myyjämummolta (?). olen käyttänyt sitä pve tilanteissa drangleic shieldin kanssa ja pvpssä poisoned curved blade + poisoned blacksteel katana.
 
Vastaus: Dark Souls II

Aloittelin tuossa toista ukkoa Faith-buildilla. Tarkoitus olisi Paladin-tyylinen hahmo tehdä, vielä vähän kahden vaiheilla teenkö täysin Faith vai STR/Faith hybridin. Lightning aseet skaalaa Faithin mukaan, joten se se kai olisi se suunta.

Sama juttu, oli pakko aloittaa jo toinenkin akka. Tavoitteena on tehdä sellainen Dark Sorcerer. Tasaisesti INT/FTH painotteinen build. Siihen kylkeen esim. Dark Long Sword +10. :)
 
Vastaus: Dark Souls II

Itellä ois dark lurkeria ja ancient dragonia vaille ng+ läpi.. vois sen jälkeen alotella jo uuella hahmoluokalla ja panostaa pvp-puoleen:) nykynen on 170lvl str/pyro/maagi-sekotus..:D aseina rulers sword +5(damagee kantamista sieluista lisää,joita on n. 1m), dark greatsword +10, pyro flame+10, amana staff +10, kilpenä gyrm greatshield +10 ja taikoina käytän geyseriä ja flame swathea.. Osaako joku muuten sanoa mikä tässä ois ihanteellinen pvp-leveli?
 
Vastaus: Dark Souls II

Mutuilua:
Onko se se ovi johon pitää ensin nitistää Undead Cryptistä se vanha King Vendrick ja palata ovelle Human-muodossa? Jostain luin tämmöisen, en tiiä mihin oveen sen käy, itsellä ei tullut sitä paikkaa tutkittua täysin.

Ei ollut se ovi, vaan se sijaitsee Song of Demon -Bossin jälkeisellä aluella ja siellä on kierreportaat ylös. Löysin vahingossa itse keinon avata koko oven, sillä ei siihen mitään avainta ollutkaan, vaan se aukesi
Kun hahmo oli epäkuolleessa tilassa.

Pelistä vielä sen verran, että aika hyvin nuo covenantit on toteutettu ja mitään turhanpäivästä tyyliin Chaos servant tai Gravelord servant kaltasta roskaa ei onneksi ole. Tuo Abyss -covenantti eroaa mukavasti muista ja on ollut mielenkiintoista tutkimista nuo Abyss alueet.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Dark Souls II

Yllättävän hyvin on co-op toiminut voice chatin kanssa. Summon merkkikin on löytynyt lähes joka kerta nopeasti. Sama covenant, level sekä samalla tasolla oleva soulien kokonaiskertymä varmasti auttanut.:)

Hauskempaa se on tiiminä pelata.
 
Ylös Bottom