DayWalker_79
Member
Vastaus: Dark Souls II
Kerran olen käynyt sitä haastamassa kahden muun pelaajan kanssa. Jonkin aikaa siinä mukana roikuin. Ilman lukitusta se oli sellaista arpapeliä tosiaan.
Eilen tuli oikein invaderi taas pitkästä aikaa. Kaiken kaikkiaan olen nähnyt nyt 2 ja molemmat ovat tulleet Forest of Fallen Giantin, Cardinal Tower bonfiren lähelle.
Onko muilla tietoa,että minkälaisella arsenaalilla DS2 invade Harry Potterit liikkuu? Tuleeko sieltä 2 sekunnin sisällä sellaiset loitsut taas naamaan, että se on game over?
Tahtoo myös!!
Olipa hankalaa eilen, kun koetin aikamoisen väsyneenä tahkota The Lost Sinner -pomon nurin. Hankalinta koko hommassa oli blokatessa tullut vaurio, kun en omista tarpeeksi hyvää kilpeä - tai sellaista, jota voisin käyttää nykyisillä statseilla. Tähän mennessä vastaantulleista pomoista juuri TLS:ään on kaikkein vaikeinta käyttää loitsuja, vaikka ne purevatkin aika hyvin. Pahinta koko hommassa oli silti lukituksen jatkuva irtoaminen, kun TLS pomppasi kauemmas ja sitten piti vain luottaa omaan arviointikykyyn ja väistötaitoon hyökkäyksen tullessa.
Kerran olen käynyt sitä haastamassa kahden muun pelaajan kanssa. Jonkin aikaa siinä mukana roikuin. Ilman lukitusta se oli sellaista arpapeliä tosiaan.
Eilen tuli oikein invaderi taas pitkästä aikaa. Kaiken kaikkiaan olen nähnyt nyt 2 ja molemmat ovat tulleet Forest of Fallen Giantin, Cardinal Tower bonfiren lähelle.
Onko muilla tietoa,että minkälaisella arsenaalilla DS2 invade Harry Potterit liikkuu? Tuleeko sieltä 2 sekunnin sisällä sellaiset loitsut taas naamaan, että se on game over?