Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Dark Souls II

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Qwerti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Dark Souls II

Tahtoo myös!!

Olipa hankalaa eilen, kun koetin aikamoisen väsyneenä tahkota The Lost Sinner -pomon nurin. Hankalinta koko hommassa oli blokatessa tullut vaurio, kun en omista tarpeeksi hyvää kilpeä - tai sellaista, jota voisin käyttää nykyisillä statseilla. Tähän mennessä vastaantulleista pomoista juuri TLS:ään on kaikkein vaikeinta käyttää loitsuja, vaikka ne purevatkin aika hyvin. Pahinta koko hommassa oli silti lukituksen jatkuva irtoaminen, kun TLS pomppasi kauemmas ja sitten piti vain luottaa omaan arviointikykyyn ja väistötaitoon hyökkäyksen tullessa.

Kerran olen käynyt sitä haastamassa kahden muun pelaajan kanssa. Jonkin aikaa siinä mukana roikuin. Ilman lukitusta se oli sellaista arpapeliä tosiaan.


Eilen tuli oikein invaderi taas pitkästä aikaa. Kaiken kaikkiaan olen nähnyt nyt 2 ja molemmat ovat tulleet Forest of Fallen Giantin, Cardinal Tower bonfiren lähelle.
Onko muilla tietoa,että minkälaisella arsenaalilla DS2 invade Harry Potterit liikkuu? Tuleeko sieltä 2 sekunnin sisällä sellaiset loitsut taas naamaan, että se on game over? :D
 
Vastaus: Dark Souls II

Oma hamo on siinä 120 levelissä ja nyt olen kunkku Dracletin linassa. Olen varmaankin missannut jotain, kun ei vieläkään ole tullut vastaan hahmoa, jonka avulla Bossien sieluista voisi tehda aseita, loitsuja ja joitain muuta.
 
Vastaus: Dark Souls II

Oma hamo on siinä 120 levelissä ja nyt olen kunkku Dracletin linassa. Olen varmaankin missannut jotain, kun ei vieläkään ole tullut vastaan hahmoa, jonka avulla Bossien sieluista voisi tehda aseita, loitsuja ja joitain muuta.

Sen verran ite tutkinu netistä, että tuo äijä joka hyväksyy bossien sieluja löytyy the lost bastillen ylhäältä, jähmettyneenä tosin. Tarviit herättämiseen Fragrant Branch of Yore nimisen itemin joita löytyy jostain päin maailmaa, itselle ei ole vielä tullut vastaan.

Voi että osaa olla rassaava tää peli, nyt joka suunnassa bossi oottamassa enkä saa niitä yksin hengiltä, mutta kun niitä summon signejä ei vaan löydy... Ja sit jos jonkun bossin pääsee läpi niin vastassa onkin vain umpikuja josta ei enää eteenpäin pääse.

Seuraavana ois oletattavasti tulossa(kysymys spoilerin lopussa)
Sinners risen bossi, mutta sinne vissii sais jonku helpottavan avaimen tuolta lost bastillen servant roomin bonfireltä menemällä sinne alas. Kerran päässy jo sinne bosseille asti, yhen gargoylen hengiltä kerkesin saamaan kunnes niitä olikin siinä katolla jo 4kpl. Vaikka tiesin että pitää olla nopea jotta noin ei kävisi, ja eka niistä kaatuikin alle 15sek, niin siltikin ne vaas swarmas mut. Ärsyttävää tuonne pääsystä tekee nuo invaasiot, parhaimmillaan 2 tyyppiä kerralla tulee vastaan ja eipä niille oo paljoo vastaan sanomista omalla pve keskittyneellä buildilla.

Tuleeko ton executioner chariot bossin jälkeen ole kuin umpikuja edessä? Siellä oli joku tyyppi joka ei halunnu puhua mun kanssa ja bonfire+yks itemi, mutta muuta en tuolta löytänyt

EDIT: Pääsinkin sanomasta, nyt ois eka primal bonfireistä sytytetty ja yksin meni bossit :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Dark Souls II

Sen verran ite tutkinu netistä, että tuo äijä joka hyväksyy bossien sieluja löytyy the lost bastillen ylhäältä, jähmettyneenä tosin. Tarviit herättämiseen Fragrant Branch of Yore nimisen itemin joita löytyy jostain päin maailmaa, itselle ei ole vielä tullut vastaan.

EDIT: Pääsinkin sanomasta, nyt ois eka primal bonfireistä sytytetty ja yksin meni bossit :D

Alkaneet samat paikat toistumaan, kuten nyt jo kolmatta kertaa The Lost Bastille. Tuhotun pomokolmikon jälkeen tie vei uudemman kerran juuri mainittuun paikkaan, jossa jähmettynyt hahmo on. En kuollaksenikaan muista, mistä sain tuon Fragnant Branch of Yoren, mutta niin se vain mukana oli ja herätin hepun henkiin. Spellit olivat samaa tasoa kuin Master Loganilla DS1:ssä ja tuli mukavasti käyttöä mukana olleille 40 000 soulille, joita en onneksi ehtinyt tuhlata leveleihin. Vielä sinne jäi yksi kiinnostava esine, sormus, joka nostaa intelligenceä. Maksaa muuten 28 000. Kaikki muut taiat sain ostetua ja tein myös yhden kilven ja pari asetta pomojen sieluista. Nyt sitten keräämään souleja niitä varten.

Se on sanottava, että välillä nuo maahan kirjoitetut viestit ovat olleet korvaamattoman hyödyllisiä. Pelin tarjoama sanavarasto on kovin rajallinen, mutta porukka tulee niillä hyvin toimeen.
 
Vastaus: Dark Souls II

Hieman joutuu nyt moittia peliä. Rat King covenant se vasta mahtava keksintö on. Doors of Pharroksessa menossa, ei vaan pysty rauhassa tämän covenantin takia pelata. Oikeasti oli pakko laittaa hetkeksi offlineksi. Jouduin koko ajan toisen peliin. Spawnasin lähes keskelle vihuja ja alue on vielä kaiken lisäksi veden täyttämä. Siinä oli pakko sitten lähinnä väistellä vihujen iskuja. Samalla, kun host, "tämä äidin pikku tissiposki" seisoo taustalla ja heittää loitsua naamaan.
Ei siinä mitään, jos tuo olisi reilu 1vs1, mutta tämä on kyllä täysin naurettavaa touhua.:rolleyes:

Ei jatkoon!
 
Vastaus: Dark Souls II

Itellä on nyt lvl 150 ng+, ja kyllä saa olla ottamassa koko ajan matsia invadereiden kans.. Tiedättekö sen tunteen kun menetät kerralla about 600k sieluja..:D
 
Vastaus: Dark Souls II

Mitenköhän tässä pelissä tuo inveidaus on muuten tehty, et onko tyypit edes suurinpiirtein samalla levulla menossa kuin itse? Sillä yhtä-kahta poikkeusta lukuunottamatta nuo inveidaajat rökittää meikäläisen 100-0. Vai onko kyseessä jotain ybernolife pvp pelaajia, kun itse en tunnu saavan niiltä kuin vähän helaa pois ja itse kuolen parista iskusta. Nyt rupesi pelottamaan kun tätä ketjua luin, sillä itse juuri vissiin menossa tuonne alueelle mitä tuo rat king covenant puolustaa. Rupeaa tympimään jos jatkuvasti tulee pataan joiltain nolifeiltä.
 
Vastaus: Dark Souls II

Mitenköhän tässä pelissä tuo inveidaus on muuten tehty, et onko tyypit edes suurinpiirtein samalla levulla menossa kuin itse? Sillä yhtä-kahta poikkeusta lukuunottamatta nuo inveidaajat rökittää meikäläisen 100-0. Vai onko kyseessä jotain ybernolife pvp pelaajia, kun itse en tunnu saavan niiltä kuin vähän helaa pois ja itse kuolen parista iskusta. Nyt rupesi pelottamaan kun tätä ketjua luin, sillä itse juuri vissiin menossa tuonne alueelle mitä tuo rat king covenant puolustaa. Rupeaa tympimään jos jatkuvasti tulee pataan joiltain nolifeiltä.

Eikö siinä ole se joku covenant joka on just tota varten jos tulee noita invadereita
 
Vastaus: Dark Souls II

Mitenköhän tässä pelissä tuo inveidaus on muuten tehty, et onko tyypit edes suurinpiirtein samalla levulla menossa kuin itse? Sillä yhtä-kahta poikkeusta lukuunottamatta nuo inveidaajat rökittää meikäläisen 100-0. Vai onko kyseessä jotain ybernolife pvp pelaajia, kun itse en tunnu saavan niiltä kuin vähän helaa pois ja itse kuolen parista iskusta. Nyt rupesi pelottamaan kun tätä ketjua luin, sillä itse juuri vissiin menossa tuonne alueelle mitä tuo rat king covenant puolustaa. Rupeaa tympimään jos jatkuvasti tulee pataan joiltain nolifeiltä.

Tämä on erittäin hyvä kysymys! Itselläni ei ole tullut koko pelissä yhtä ainutta tunkeutujaa (pelitunteja n. 35), kunnes nyt sitten ensi kerran, kun menin alueelle nimeltä "Belfry Luna", niin saman tien on tullut viisi dark spirittiä, joista ensimmäinen sai vielä kaverin noin kymmenen sekunnin kuluttua. Tämä ensimmäinen ei vaikuttanut niin kovalta, häneltä sain n. 80% pois kolmella loitsulla, mutta sitten yksi isku vie saman verran minulta ja toinen invaderi viimeistelee kauempaa.

Tämä viimeinen olikin sitten oma lukunsa - tyyppi seisoi kaikessa rauhassa, kun heittelin häneen kolme voimakkainta loitsuani ja lähti ehkä nippa nappa 25%. Sitten yksi katastrofaalisen tehokas loitsu vastapuolelta ja kuolen kertalaakista blokkaus päällä (staminaa oli mittarissa n. 50/104) ja lennän kuin leppäkeihäs seinää päin. Saapa nähdä, miten jatkossa, nyt rakensin hahmoni nimenomaan tunkeutujien varalta ja sormukset menivät yhtä lukuunottamatta vaihtoon.


On muuten todettava, että välillä saanut hemmetin hyvät naurut, kun lukenut maahan kirjoitettuja viestejä... joko ne ovat niin sekavia, että naurattaa, tai sitten niin osuvassa paikassa. Joukossa muutama helmi:

- "Be wary of giant but hole" (maassa on liikkumaton jättiläisen ruumis)
- "Tight spot ahead" (kaiteella roikkuu ruumis takamus pelaajaan päin)
- "Be wary of giant" (paikka, jossa tulee ensin vastaan polvenkorkuisia vihollisia ja sitten "kääpiöiden jättiläinen", 2x isompi)

Ja tiedoksi niille, jotka etsivät ahkerasti valeseiniä: jotkut valeseinät aukeavat vain lyömällä niitä jollakin aseella tai paljaalla kädellä, mutta on sellaisiakin seiniä, jotka pitää avata X:ää painamalla. Ihmettelin ensin, kun maassa on mm. "illusory wall" -viestejä, jotka ovat monien suosittelemia, mutta eivät auenneet ennen kuin kokeilin X:llä.
 
Vastaus: Dark Souls II

Eikö siinä ole se joku covenant joka on just tota varten jos tulee noita invadereita

Way of the Blueta taidat tarkoittaa. Siinä tulee joka kerta apuja blue sentinel -porukalta, kun joku tunkeutuu maailmaasi. Mainitut sentinelit taitavat tosin olla tietokoneohjattuja? Vai voivatko olla myös ihmisiä?
 
Vastaus: Dark Souls II

Way of the Blueta taidat tarkoittaa. Siinä tulee joka kerta apuja blue sentinel -porukalta, kun joku tunkeutuu maailmaasi. Mainitut sentinelit taitavat tosin olla tietokoneohjattuja? Vai voivatko olla myös ihmisiä?

Kyllä ne spawnaavat apurit ovat ihan toisten pelaajien ohjaamia. Olen ollut mukana monet kerrat jo, kun invaderi on laitettu kylmäksi. :)
 
Vastaus: Dark Souls II

Way of the Blueta taidat tarkoittaa. Siinä tulee joka kerta apuja blue sentinel -porukalta, kun joku tunkeutuu maailmaasi. Mainitut sentinelit taitavat tosin olla tietokoneohjattuja? Vai voivatko olla myös ihmisiä?

Ite en ihan ymmärtäny tuota covenanttia, siinä vissiin piti olla se sormus käytös et toi toimis mut itellä ei siltikään tuolla belfry lunassa apuja tullut. Toinen ihmetyksen aihe tässä on tuo pelin fiksaatio poison damageen. Tuntuu että jokatoinen uusi vihollinen tekee poison damagea. Enkä nyt äkkiseltään muista kuin gavlanin jolta sai ostettua poison mossia.
 
Vastaus: Dark Souls II

Ite en ihan ymmärtäny tuota covenanttia, siinä vissiin piti olla se sormus käytös et toi toimis mut itellä ei siltikään tuolla belfry lunassa apuja tullut. Toinen ihmetyksen aihe tässä on tuo pelin fiksaatio poison damageen. Tuntuu että jokatoinen uusi vihollinen tekee poison damagea. Enkä nyt äkkiseltään muista kuin gavlanin jolta sai ostettua poison mossia.

Luin Dark Souls wikistä tuosta Covenantista ja näin sen pitäisi olla, että Blue Sentinelit auttavat Way of the Bluen edustajia. Itsellä sama juttu, en saanut kertaakaan apuja ja yleensä dark spiritit tulivat melko nopeasti, tavallisesti ehdin olla reilun minuutin rauhassa. Jos myöhemmin selviää, niin kirjoitan tänne perusteluita, miten porukka saa apuja tunkeutujia vastaan.

Tulihan se ensimmäinen voittokin sieltä, kun DS yritti lyödä isolla kirveellään, väistin iskua ja tyyppi osui ruutitynnyriin :D
Hepulle jäi niin vähän elämää räjähdyksen jälkeen, että yksi isku tappoi.

Samaan nippuun hoitelin Gargoylet, kun sain nyt viimeinkin käytyä siellä yläkerrassa vipua vääntämässä. Oli muuten helppo, kunhan niitä ei ehtinyt syntyä liikaa. Toisella yrittämällä läpi.
 
Vastaus: Dark Souls II

Olipas hieno ja mukavasti haastetta tarjoava paikka tämä The Gutter. Lisää näitä..:D

Jeesaa vähän? En yhtään tiedä, minne pitäisi mennä. Koluan vain vanhoja mestoja ja siinä sivussa on löytynyt mukavasti kaikkea tarpeellista. Etenkin Forest of Fallen Giants -alueen paikoissa olen pyörinyt paljon, samaten The Lost Bastillessa.

Avoinna seuraavat kentät:

Majula (yksi bonfire), Things betwixt (1), Forest of Fallen Giants (3), Heide´s Tower of Flame (2), Cathedral of Blue (1), No-Man´s Warf (1), The Lost Bastille (5), Sinner´s Rise (1), Belfry Luna (1).

Nämä pomot on teurastettu:

The Last Giant, The Pursuer, Lost Sinner, Belfry Gargoyles, Ruin Sentinels, Old Dragonslayer, Dragonrider, Flexile Sentry

Moniko on muuten löytänyt ns. luonnollisen tien Forest of Fallen Giantsin alueella olevan rakennuksen sisällä olevaan "käärmekuoppaan", jossa on liekkejä? Itse keksin seuraavan tavan päästä sinne, kun en muuten löytänyt...

Kun käytät sormusta, joka vähentää huomattavasti vauriota pudotessasi, voit hypätä käärmekuoppaan eräästä kohdasta. Vahinkoa tulee silti pudotessa paljon ja pohjalla odottaa monta käärmettä, mutta sieltä löytää mm. Hawk-sormuksen ja muuta hyödyllistä. Pudottautumiskohta on liekkien vieressä oleva "rojukasa", joka näkyy saman alueen ulkopuolella, jossa on Cardinal Towerin leirituli.
 
Vastaus: Dark Souls II

Jeesaa vähän? En yhtään tiedä, minne pitäisi mennä. Koluan vain vanhoja mestoja ja siinä sivussa on löytynyt mukavasti kaikkea tarpeellista. Etenkin Forest of Fallen Giants -alueen paikoissa olen pyörinyt paljon, samaten The Lost Bastillessa.

Tuossa on alueen kartta, katsoo ken haluaa..

Se reitti tuliliskojen luo on löytynyt ainakin täällä. Sinne pääsee..
2 bonfirelta lähdet suoraan ulos ja pudottaudut sinne metsäalueelle. Paikka, mistä löytyy se liekki longsword. Se lisko syöksee tulipalloja käytävän päässä. Sieltä pitää mennä hypyllä pienen korokkeen yli.
 
Vastaus: Dark Souls II

Tuossa on alueen kartta, katsoo ken haluaa..

Se reitti tuliliskojen luo on löytynyt ainakin täällä. Sinne pääsee..
2 bonfirelta lähdet suoraan ulos ja pudottaudut sinne metsäalueelle. Paikka, mistä löytyy se liekki longsword. Se lisko syöksee tulipalloja käytävän päässä. Sieltä pitää mennä hypyllä pienen korokkeen yli.

Olen yrittänyt tuota hyppyä, ei onnistunut millään. Ei edes ilman varusteita.

Onneksi en sortunut katsomaan karttaa! Löysin tieni eteenpäin aivan sattumalta:

Menin paikkaan, jossa en ollut ollut aikoihin. Siellä törmäsin uudemman kerran tähän naiseen, joka myy miracleja. Maksoin hänelle 2000 soulia tien avaamiseksi ja menin todella pimeän käytävän läpi Huntsman´s Copseen. Tuttuakin tutumpi paikka, täältähän se betakin alkoi.

Ja eikun tutkimaan :)
 
Vastaus: Dark Souls II

Moniko on muuten löytänyt ns. luonnollisen tien Forest of Fallen Giantsin alueella olevan rakennuksen sisällä olevaan "käärmekuoppaan", jossa on liekkejä? Itse keksin seuraavan tavan päästä sinne, kun en muuten löytänyt...

Löysin luonnollisen keinon, tässä spoilerin alla:
Iron Keepistä löytyy avain, Iron Key, joka avaa oven joka on sen The Last Gianti bossin fog doorin edellä käytävällä lukossa. Sieltä pääsee liskojen luokse.

Tänään meni peli läpi. Pelikellossa joku 65 tuntia. Suunnilleen varmaan kaikki paikat koluttuna, ainakin bonfireja kun katselee niin melkeen kaikki taitaa löydettynä olla. Sokkona mentiin ja hyvä matka oli. Peli on paljon haastavampi kuin aikaisemmat. Moniin bosseihin oli pakko summonoida apua, koska oma ukkoni on pure melee, eli ei yhtään taikaa, miraclea tai pyrotaikaa ukolla. Dex-buildilla, soul lvl 120 kun läpi meni, 40 DEX, 18 STR ja loput VIG/END ja VIT 20. Aseina pääasiassa Richard's Rapier +10, pari eri katanaa (Berserker, Blacksteel Katana, Washing Pole ja Darkdrift). Poison arrowit olleet suuri apu korvaamaan huonoa ranged taistelutaitoa.

Ennen NG+ olis tarkoitus löytää vielä kaikki covenantit ja piestä vaikeat bossit
Ancient Dragon ja Vendrick, joka on aivan älytön kun pari kertaa kokeilin.
 
Vastaus: Dark Souls II

Vihdoinkin!

Pääsin ne 3 pitkää seiväsmiestä, nimeä en muista. Mutta oli ensimmäinen bossi jossa joutu yrittämään edes, avainsana voittoon oli kärsivällisyys, löi vain kun oli varma ettei kumpikaan niistä kahdesta jäljellä olevasta pysty lyömään takaisin.

Kysymys niille jotka ovat pelin läpi päässeet.

Onko pelissää montaa yhtä vaikeeta bossia kuin nämä 3 pitkää herrasmiestä vai oliko tämä vasta alkusoittoa turhautumiselle :D
 
Vastaus: Dark Souls II

Vihdoinkin!

Pääsin ne 3 pitkää seiväsmiestä, nimeä en muista. Mutta oli ensimmäinen bossi jossa joutu yrittämään edes, avainsana voittoon oli kärsivällisyys, löi vain kun oli varma ettei kumpikaan niistä kahdesta jäljellä olevasta pysty lyömään takaisin.

Kysymys niille jotka ovat pelin läpi päässeet.

Onko pelissää montaa yhtä vaikeeta bossia kuin nämä 3 pitkää herrasmiestä vai oliko tämä vasta alkusoittoa turhautumiselle :D

Omia mielipide
Vaikka en peliä vielä läpi asti ole päässyt, voin sanoa että bossit vaikeutuu tuosta vielä, ainakin omalla melee classilla

Nyt itse tässä kohtaa
Se hämähäkki bossi, mikäköhän the kings dreja olikaan nimeltään, oikein mukava bossi tuntuu olevan kun sain summonattua pari tyyppiä kaveriks ennenkuin menin fog wallin lävitse, samantien bossi vetää jonkun laser beam hyökkäyksen ja tappaa kerrasta täysiltä heloilta. Vähä meinas keittää tuossa vaiheessa, kun mitään edes kerennyt tekemään, en edes kerennyt kunnolla nähdä tuon tulevan kun juoksin pieniä hämiksiä karkuun

Kysymys tuosta summonoinnista. Eli pitäiskö sun muuttua takasin ihmiseks kun käyt auttamassa jotakuta toista päihittämään bossin. Ei ainakaan tunnu niin toimivan, joten human effigyjä tulee käytettyä, tosin noita kyllä löytyy niin perhanasti että ei tarvii pahemmin säästellä. Ite käyttäny varmaa lähemmäs 20 effigyä ja tälläkin hetkellä silti on kymmenkunta inventariossa, enkä ainuttakaan ole vielä edes ostanut. Kun tutkii vaan paikkoja rauhassa niin noita kyllä löytyy.

Muutenkin tuo summonaus tuntuu olevan välillä melko hankalaa, yhdessä paikasta ("kuuma bossi) ei millään löydy summon signejä, mutta kun itse jättää signin niin alle puol minuuttia menee että joku sut summonaa. Eli siellä odottaa moni noita signejä, mutta kukaan ei halua sitä sinne itse jättää. Tuossakin kohtaa itse auttanut onnistuneesti jo pari kertaa päihittämään bossin, omassa maailmassa tuo ei vaan ole onnistunut kun ketään ei saa avuksi.
 
Ylös Bottom