Vastaus: Dark Souls II
Mulla vähän toisin päin. Oletan, että tuo summonointi riippuu hahmon levelistä niin kuin aiemmissakin peleissä. Muutaman ekan bossin lähelle olen jättänyt signin eikä ole kukaan summonoinut. Siellä mulla on varmaan liian korkea level. Ite löydän signeja joka bossilta (tai no ehkä en ihan kaikilta )
Alan olemaan aika lailla pelin lopussa. Ei mitään hajua mihin pitäisi vielä mennä.
Kysymys spoilereiden takana kannattaa jättää lukematta, jos ei halua tietää pelin lopusta yhtään mitään.
Kysymys tuosta summonoinnista. Eli pitäiskö sun muuttua takasin ihmiseks kun käyt auttamassa jotakuta toista päihittämään bossin. Ei ainakaan tunnu niin toimivan, joten human effigyjä tulee käytettyä, tosin noita kyllä löytyy niin perhanasti että ei tarvii pahemmin säästellä. Ite käyttäny varmaa lähemmäs 20 effigyä ja tälläkin hetkellä silti on kymmenkunta inventariossa, enkä ainuttakaan ole vielä edes ostanut. Kun tutkii vaan paikkoja rauhassa niin noita kyllä löytyy.
Muutenkin tuo summonaus tuntuu olevan välillä melko hankalaa, yhdessä paikasta ("kuuma bossi) ei millään löydy summon signejä, mutta kun itse jättää signin niin alle puol minuuttia menee että joku sut summonaa. Eli siellä odottaa moni noita signejä, mutta kukaan ei halua sitä sinne itse jättää. Tuossakin kohtaa itse auttanut onnistuneesti jo pari kertaa päihittämään bossin, omassa maailmassa tuo ei vaan ole onnistunut kun ketään ei saa avuksi.
Mulla vähän toisin päin. Oletan, että tuo summonointi riippuu hahmon levelistä niin kuin aiemmissakin peleissä. Muutaman ekan bossin lähelle olen jättänyt signin eikä ole kukaan summonoinut. Siellä mulla on varmaan liian korkea level. Ite löydän signeja joka bossilta (tai no ehkä en ihan kaikilta )
Alan olemaan aika lailla pelin lopussa. Ei mitään hajua mihin pitäisi vielä mennä.
Kysymys spoilereiden takana kannattaa jättää lukematta, jos ei halua tietää pelin lopusta yhtään mitään.
Jos oikein ymmärsin niin tässä ei pitäisi pystyä missaamaan mitään aluetta? Mulla ilmestyi jotain unknown mestoja travel vaihtoehdoiksi, mutta niihin ei vain pääse. Tapoin sen jonkun kuninkaan, jonka jälkeen on vielä se vanha ja ei pakollinen raihnainen kingi. Mitä niille puille pitää tehdä, jotka sanoo alas nothing happened kun painaa "examine".