Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Dark Souls II

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Qwerti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Dark Souls II

Kysymys tuosta summonoinnista. Eli pitäiskö sun muuttua takasin ihmiseks kun käyt auttamassa jotakuta toista päihittämään bossin. Ei ainakaan tunnu niin toimivan, joten human effigyjä tulee käytettyä, tosin noita kyllä löytyy niin perhanasti että ei tarvii pahemmin säästellä. Ite käyttäny varmaa lähemmäs 20 effigyä ja tälläkin hetkellä silti on kymmenkunta inventariossa, enkä ainuttakaan ole vielä edes ostanut. Kun tutkii vaan paikkoja rauhassa niin noita kyllä löytyy.

Muutenkin tuo summonaus tuntuu olevan välillä melko hankalaa, yhdessä paikasta ("kuuma bossi) ei millään löydy summon signejä, mutta kun itse jättää signin niin alle puol minuuttia menee että joku sut summonaa. Eli siellä odottaa moni noita signejä, mutta kukaan ei halua sitä sinne itse jättää. Tuossakin kohtaa itse auttanut onnistuneesti jo pari kertaa päihittämään bossin, omassa maailmassa tuo ei vaan ole onnistunut kun ketään ei saa avuksi.

Mulla vähän toisin päin. Oletan, että tuo summonointi riippuu hahmon levelistä niin kuin aiemmissakin peleissä. Muutaman ekan bossin lähelle olen jättänyt signin eikä ole kukaan summonoinut. Siellä mulla on varmaan liian korkea level. Ite löydän signeja joka bossilta (tai no ehkä en ihan kaikilta :) )

Alan olemaan aika lailla pelin lopussa. Ei mitään hajua mihin pitäisi vielä mennä.

Kysymys spoilereiden takana kannattaa jättää lukematta, jos ei halua tietää pelin lopusta yhtään mitään.

Jos oikein ymmärsin niin tässä ei pitäisi pystyä missaamaan mitään aluetta? Mulla ilmestyi jotain unknown mestoja travel vaihtoehdoiksi, mutta niihin ei vain pääse. Tapoin sen jonkun kuninkaan, jonka jälkeen on vielä se vanha ja ei pakollinen raihnainen kingi. Mitä niille puille pitää tehdä, jotka sanoo alas nothing happened kun painaa "examine".
 
Vastaus: Dark Souls II

Mulla vähän toisin päin. Oletan, että tuo summonointi riippuu hahmon levelistä niin kuin aiemmissakin peleissä.

Riippuu soul memorystä. Tuon voi tarkistaa player infosta ja se tarkoittaa sitä sielujen määrää joka on käsissäsi ollut pelin eri vaiheissa. En ole ihan varma mutta mielestäni menetetytkin sielut lasketaan siihen. Toisin sanoen tuo estää lvl 1 trollailun kun ei voikaan koluta peliä läpi ja kerätä parhaat aseet upgradeilla, ei pysty soul memoryn takia invaamaan aloituspaikkoja vaan sieltä tulee vastaan joku jolla on saman verran soul memoryssä sieluja.

Tietty tämä estää myös ylileveloidun kaverin summonaamisen pomon tappoon.
 
Vastaus: Dark Souls II

Mulla vähän toisin päin. Oletan, että tuo summonointi riippuu hahmon levelistä niin kuin aiemmissakin peleissä. Muutaman ekan bossin lähelle olen jättänyt signin eikä ole kukaan summonoinut. Siellä mulla on varmaan liian korkea level. Ite löydän signeja joka bossilta (tai no ehkä en ihan kaikilta :) )

No mut tuokaan ei ihan selitä tuota mun selittämää kohtaa, sillä minut kyllä summonoidaan hetkessä. Eikä pitäisi olla mitenkään "väärässä" paikassa "väärään" aikaan.
 
Vastaus: Dark Souls II

Mulla vähän toisin päin. Oletan, että tuo summonointi riippuu hahmon levelistä niin kuin aiemmissakin peleissä. Muutaman ekan bossin lähelle olen jättänyt signin eikä ole kukaan summonoinut. Siellä mulla on varmaan liian korkea level. Ite löydän signeja joka bossilta (tai no ehkä en ihan kaikilta :) )

Alan olemaan aika lailla pelin lopussa. Ei mitään hajua mihin pitäisi vielä mennä.

Kysymys spoilereiden takana kannattaa jättää lukematta, jos ei halua tietää pelin lopusta yhtään mitään.

Jos oikein ymmärsin niin tässä ei pitäisi pystyä missaamaan mitään aluetta? Mulla ilmestyi jotain unknown mestoja travel vaihtoehdoiksi, mutta niihin ei vain pääse. Tapoin sen jonkun kuninkaan, jonka jälkeen on vielä se vanha ja ei pakollinen raihnainen kingi. Mitä niille puille pitää tehdä, jotka sanoo alas nothing happened kun painaa "examine".

Tuohon kysymykseen..
Olethan saanut undead cryptistä Kuninkaan sormuksen, jolla ne mustat portit saa auki? Jos kyseinen sirmus löytyy, niin mene metsän keskusaukiolta keskimmäistä tietä pitkin tyhjää tietä mustalle portille ja sieltä sinun pitäisi päästä Dragon shrinelle, jossa muinainen lohikäärme antaa Tuhkasumusydämmen. Tuon esineen avulla pystyt menemään niiden puiden muistoihin aikaan, jolloin sota jättiläisiä vastaan oli tuossa linnakkeessa.

Itseäni taas ihmetyttää eräs asia.
Päihitin Dranletin linnan mustan portin jälkeisellä alueella Throne guardin ja Throne whatcher Bossi duon, niin mitään ei tapahtunut. Olenko missannut jotain?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Dark Souls II

Tuohon kysymykseen..
Olethan saanut undead cryptistä Kuninkaan sormuksen, jolla ne mustat portit saa auki? Jos kyseinen sirmus löytyy, niin mene metsän keskusaukiolta keskimmäistä tietä pitkin tyhjää tietä mustalle portille ja sieltä sinun pitäisi päästä Dragon shrinelle, jossa muinainen lohikäärme antaa Tuhkasumusydämmen. Tuon esineen avulla pystyt menemään niiden puiden muistoihin aikaan, jolloin sota jättiläisiä vastaan oli tuossa linnakkeessa.

Joo tuon sormuksen nappasin siitä kiveltä. Kävinkin jo yhdessä mestassa sormuksen kanssa, mutta sielläpä ei ilmeisesti vielä ollut mitään. Täytyypä mennä tuonne seuraavaksi mistä kerroit.
 
Vastaus: Dark Souls II

Läpi meni. Ei siinä mennyt kuin 65 tuntia, kun rauhassa tutkiskelee, kerailee ja kehittelee eri aseita ja etsii ihmeitä, pyrotekniikoita, taikoja ja hexejä. Tuli vietettyä myös tuntitolkulla sunlight -covenatissa ihan huvin vuoksi ja siitä saatu sunligt spear huvittaa sen verran, että ei oikein viitsisi faithia nostaa 55 statsin tienoille.

LoppuBossi oli naurettavan helppo cursesta huolimatta ja tulin yllättyneeksi siitä, että tämä liittyi sarjan ykkös osaan sen verran,
että Nashandra on todellisuudessa uuden muodon ottanut Manus, joka Artorias of Abyss- DLC:sä tapettiin.

Pelin lopetukseta tuli jotenkin tyhjentynyt ja haikea olo. Toivottavasti peli saa samanlaisen massiivisen DLC -jatkumon, kuin mitä edellis osakin sai.
 
Vastaus: Dark Souls II

Vihdoinkin!

Pääsin ne 3 pitkää seiväsmiestä, nimeä en muista. Mutta oli ensimmäinen bossi jossa joutu yrittämään edes, avainsana voittoon oli kärsivällisyys, löi vain kun oli varma ettei kumpikaan niistä kahdesta jäljellä olevasta pysty lyömään takaisin.

Kysymys niille jotka ovat pelin läpi päässeet.

Onko pelissää montaa yhtä vaikeeta bossia kuin nämä 3 pitkää herrasmiestä vai oliko tämä vasta alkusoittoa turhautumiselle :D

Tässä omia mielipiteitä bosseista ja vastaus kysymykseesi, ilman sen suurempia spoilaamatta mut laitetaan piiloon kuitenkin:
Ei ne bossit siitä ainakaan helpotu. Pelissä tuntuu olevan paljon aikaisempia osia enemmän useamman bossin mittelöitä, eli kannattaa varautua kaverin summonoinnilla bosseihin, koska useat 2vs1 tilanteet saattaa nosta harmaita hiuksia ;) ei sieltä kuitenkaan mitään ylitse muiden mahdotonta bossia vastaan tule, joten jos kolme sentineliä voitit niin eiköhän ne loputkin mene.

Tai no, ainoa boss jonka pelistä mun puolesta voisi poistaa:
Royal Rat Vanguard Pharos Doorsissa. Se oli vähän kuin vesikauhuinen Sif neljän rapies-pennun kanssa. Ei oo ikävä. Taitaa onneksi olla vapaaehtoinen boss joten voi skipata.
 
Vastaus: Dark Souls II

Heh, miten ne kehtaa laittaa näin helppoja pomoja muuten näin haastavaan peliin. Covetous Demon oli pelkkä vitsi.

Oma ukko tällä hetkellä (LV 109):

VGR: 10 (HP 1063)
END: 10 (Stamina 100)
VIT: 9 (Equip load 52)
ATN: 36 (6 slottia)
STR: 12
DEX: 12
ADP:8
INT: 30 (Cast speed 128, Magic BNS 110)
FTH: 35

Tavallisesti laitan manaslotteihin Great Heavy Soul Arrowin, Lightning Spearin (x2), Dark Orbin (x2) ja joko Emit Forcen/Yearnin tai jonkin parannustaian. Varastossa on myös Affinity, joka on vastaava kuin Pursuers DS1:stä, mutta se vie kolme slottia ja vaatii Faithiin tason 40, joten saa odottaa vielä. Varastossa on toki sormus, jolla saa Faith+5, mutta sitä en ole nyt käyttänyt.

Sormuksista on taas tavallisesti käytössä Cloranthy, Steel Protection +1 ja loitsimista nopeuttava sormus. Neljäs slotti on tilanteen mukaan joko putoamista vaimentamassa, enemmän souleja tapetusta vihollisesta, isompi energiamitari, ylimääräinen loitsuslotti tai sitten intelligence +5/Faith +5.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Dark Souls II

Onhan osa noista bosseista helppoja, varsinkin kun summonaa jonkun täysin op tyypin kaveriks:D
tuolla linnassa kun tulee ne kaks dragonrideriä, summonasin siitä ulkopuolelta jätkän joka sit nakkelikin niihin jotain salamoita jotka vei PALJON bossien healttibaareista kerralla. Oisko 5-6 riittäny tappamaan/per dragonrider

Onko noista bossien siuluja vastaan saaduista kilvistä mitään hyötyä, itsellä kun tällä hetkellä jo käytössä tower shield +6. Muutenkin tuntuu tässäkin että ei noilla boss aseilla tee mitään, ainoastaan muutamaa niistä ylipäätään pystyisin omalla strenght äijällä käyttämään, claymore+10 on tässäkin kova sana kuten oli myös alkuperäisessä dark soulssissa.
 
Vastaus: Dark Souls II

Onhan osa noista bosseista helppoja, varsinkin kun summonaa jonkun täysin op tyypin kaveriks:D
tuolla linnassa kun tulee ne kaks dragonrideriä, summonasin siitä ulkopuolelta jätkän joka sit nakkelikin niihin jotain salamoita jotka vei PALJON bossien healttibaareista kerralla. Oisko 5-6 riittäny tappamaan/per dragonrider

Onko noista bossien siuluja vastaan saaduista kilvistä mitään hyötyä, itsellä kun tällä hetkellä jo käytössä tower shield +6. Muutenkin tuntuu tässäkin että ei noilla boss aseilla tee mitään, ainoastaan muutamaa niistä ylipäätään pystyisin omalla strenght äijällä käyttämään, claymore+10 on tässäkin kova sana kuten oli myös alkuperäisessä dark soulssissa.

On todellakin hyötyä, sillä jos teet Dragonriderin sielusta kilven, niin sen suojaa fyysisiltä iskuilta 100%, mikä on tämän pelin kilvissä harvinaista.
 
Vastaus: Dark Souls II

On todellakin hyötyä, sillä jos teet Dragonriderin sielusta kilven, niin sen suojaa fyysisiltä iskuilta 100%, mikä on tämän pelin kilvissä harvinaista.

No mut toi tower shieldkin on 100% physical, unohtu mainita. Et en näe mitään hyötyä noissa boss soul kilvissä, kun eivät anna edes stability boostia vrt. tower shield.

Vähän offtopic, mut toisaalta on hienoa että souls pelit on pienemmän pelaajakunnan pelejä, ei oo tällä foorumillakaan trolleja ja vastaukset tulee nopeeta.
 
Vastaus: Dark Souls II

Sain tässä illalla 1000 gamerscorea täyteen pelistä. Aikaa meni 123 tuntia, new game++, SL 217. Aivan helvetin upea peli kokonaisuutena. Ei pystynyt kerta kaikkiaan lopettamaan pelaamista julkkarista alkaen. Pelkästään tuokin, että pelkkää asetta vaihtamalla peli voi tuntua aivan erilaiselta ja saada uusia ulottuvuuksia luo super-korkean replay-arvon. Vaihdoin tuossa loppupuolella asetta 50 strenght-pistettä vaativaan Gyrm Greataxeen, päivitin sen maksimiin ja lisäsin lightning damagen. Sitten vielä Sunlight blade -miracle siihen päälle, niin ase rätisee niin kuin mikäkin valomiekka. Aivan yyber siistiä oli takoa pomoa naamaan tuolla, huhhuh.

New game+ tasoilla tulee vastaan aika härskejä NPC invadereitä. Yksi veti sunlight spearia naamaan, ja jotkut huitovat tonnin painavalla aseella kuin milläkin tikarilla ilman tietoakaan staminan puutteesta.
 
Vastaus: Dark Souls II

Niin ne vaan Gargoylet kaatui soolona toisella yrityksellä, eikä ollut edes kauhean vaikeaa. Heti perään piti tietysti käydä vetämässä Lost Sinneriä ottaan. Pari jannua siihen otin avuksi ja kyllä se kolmestaan mukavasti meni. Varsinkin, kun sai sen lukituksen käyttöön pysyvästi. Lv oli 45.

Otin uuden aseen tuossa käyttöön, nimittäin Warped Swordin. Siihen vielä gold pine resin, aromatic ooze yms. kylkeen, niin avot. Hyvin toimii..:)
 
Vastaus: Dark Souls II

Aijai, peli maistuu koko ajan paremmalta, mitä pitemmälle pääsee. Earthen Peakin bossia tuli hakattua aika pitkään, eikä vieläkään mennyt. Koko alue on jo sentään tyhjänä vihollisista, joten rauhassa saa kulkea. Jäi vain häiritsemään se yksi alue, jossa on paikka Pharros Lockstonelle, mutta ei ollut sellaista mukana - kunnes äskettäin löysin sen eräästä paikasta, jonne en ollut aiemmin päässyt, mutta nyt onnistui. Sitä kautta aukesi myös kaksi uutta aluetta, eli Gutter ja Grave of Saints. Aloitin Gutterilla ja paikka muistuttaa jokseenkin DS1:n Tomb of Giantsia, näin ensinäkemällä.

Yksi kysymys niille, jotka ovat saaneet kaikki esineet haltuunsa Majulan syvästä kaivosta:

Pudotessa sain kerättyä kaiken ja tulin paikkaan, jossa on silta - pari puolaa puuttui ja otin varusteet pois + hyppäsin sillassa olevan kolon yli, mutta sillan jälkeen on vielä yksi hyppykohta avatun arkun vierestä. Epäonnistuin siinä kahdesti. Muistaako joku, onko siinä jotakin tähdellistä?

Seuraavaksi pikavisiitti Earthen Peakiin ja avaamaan se yksi seinä Lockstonella. Poisonbite Ringille olisi muuten kovasti käyttöä, kun resistancet ovat niin heikolla tasolla. Lähinnä sitä EP:n pomoa vastaan... otus kun kaiken lisäksi palautuu sen myrkyn voimasta. Omistan kaksi Soul Vesseliä, mutta en haluaisi järjestää arvoja kahta kertaa uudestaan yhden pomon takia. Olin muuten todella yllättynyt, kun EP:ssä olevat velhot (?) antoivat kuoltuaan kahdella perättäisellä yrittämällä Lingering Dragoncrest Ring +1:n, harvinaista. Harmi, ettei voi käyttää samaa sormusta tuplana.
 
Vastaus: Dark Souls II

Seuraavaksi pikavisiitti Earthen Peakiin ja avaamaan se yksi seinä Lockstonella. Poisonbite Ringille olisi muuten kovasti käyttöä, kun resistancet ovat niin heikolla tasolla. Lähinnä sitä EP:n pomoa vastaan... otus kun kaiken lisäksi palautuu sen myrkyn voimasta. Omistan kaksi Soul Vesseliä, mutta en haluaisi järjestää arvoja kahta kertaa uudestaan yhden pomon takia. Olin muuten todella yllättynyt, kun EP:ssä olevat velhot (?) antoivat kuoltuaan kahdella perättäisellä yrittämällä Lingering Dragoncrest Ring +1:n, harvinaista. Harmi, ettei voi käyttää samaa sormusta tuplana.

Tuohon bossiin vinkkiä(lue ainakin ennenkuin menet statseja säätää)
Eli sen kielekkeellä olevan bonfiren luota pääset sytyttämään sen tuulimyllyn tuleen, joka poistaa tuon myrkyn suurimmasta osasta tuota bossin huonetta. Helpottaa huomattavasti, sillä bossi healii itseään siinä myrkyssä
 
Vastaus: Dark Souls II

Tuohon bossiin vinkkiä(lue ainakin ennenkuin menet statseja säätää)
Eli sen kielekkeellä olevan bonfiren luota pääset sytyttämään sen tuulimyllyn tuleen, joka poistaa tuon myrkyn suurimmasta osasta tuota bossin huonetta. Helpottaa huomattavasti, sillä bossi healii itseään siinä myrkyssä

No ilmankos joka paikassa on ollut viestejä soihdun käytöstä! En ole vain ymmärtänyt viestien tarkoitusta. Kiitos tästä, ehtii seuraavan kerran kokeilemaan vasta työviikon päätyttyä. Ja nyt on sitten myös Poisonbite ring, kun kekkasin sen salaseinän samasta paikasta, jonne se Parros Lockstone laitettiin.
 
Vastaus: Dark Souls II

Mukavaa vaihtelua, kun saa auttaa muita pomojen kaatamisessa. Etenkin The Baneful Queenin luona käy melkoinen kuhina, jatkuvasti tulee kutsuja peliin. Paria peliin kutsunutta heppua en kyllä ymmärrä, kun ensin kutsutaan ja sitten lähetetään takaisin. Aika harva tuntuu tietävän, miten pitäisi toimia ennen kuin Baneful Queenin huoneeseen mennään, mutta eipä tuo ole pahemmin haitannut. Noin kymmenestä yrityksestä vain kaksi epäonnistui ja niissäkin hosti oli se heikoin lenkki, joka tapettiin heti ja tietty koko huone yhtä myrkkyallasta.
 
Vastaus: Dark Souls II

Joku ilta vietin hetken aikaa opastaessa ihmisiä tuossa baneful queenissa. Näkyy PSN listassa viimeksi tavattujen profiilien listassa hostit niin helppo laittaa viestiä... Turhan moni vaan ehtii rynnätä bossihuoneeseen ennen kuin ehtii laittaa viestiä :D Jos haluaa vain sellaisten summonaavan jotka on jo sen altaan tyhjentäneet niin kannattaa laittaa summonimerkki siihen altaan syvään osaan, ei taida näkyä pohjalta jos on myrkkyä päällä.
 
Vastaus: Dark Souls II

Läpi meni viimein eilen. Lopussa alkoi mestat olemaan sellaista penaaliin kairaamista että itku meinasi tulla. Peliaikaa kertyi sellaiset rapsakat 76h, enemmän mitä GTA V:n yksinpelin 100% hinkkaamiseen meni kuukaudessa. :D Kaikki mestat yritin rauhassa tutkia ja spoilautumista välttelin kuin ruttoa, ja voi pojat kyllä kannatti.

Aivan huikea peli, tällaista onnistumisen ja kirvelevän failaamisen tunnetta ei ole tarjonnut yksikään peli ihan hetkeen. Ehdottomasti boksin pelien kärkikastia ja omalla suosikkipelilistalla sijoittuu myös korkealle.

Jatko-osanakin peli on likimain täydellinen, tarjoten lisää sitä samaa uusilla, raikkailla mausteilla ja korjaten lähes kaiken mikä aiemmassa osassa oli vialla myymättä kuitenkaan sieluaan (heh) kaupallisuuden alttarille. Eikä yhtään bugia tai teknistä ongelmaa ole tullut vastaan. Eikä mitään season pass -häränjätettä kaupata heti alkumenussa. Näin ne pelit pitää tehdä!

Suurin harmistuksen aiheuttaja pelissä on ettei tätä voi enää kokea ensimmäistä kertaa. Täytynee piakkoin aloittaa magiaan nojaava hahmo niin täytyy ottaa erilainen pelityyli kuin nykyisellä äpärämiekka + greatshield -tankilla on. Pyörittelin mielessä myös ajatusta jos yrittäisi pelata 2H -aseella peliä läpi. Wanhassa kunnon Severance: Blade of Darknessissa kun oli barbaari joka heilutteli isoa astaloa ja jätti suojautumiset kilven takana muille.
 
Vastaus: Dark Souls II

Helpottaa ehkä liika tuo Dragon axe + 5 kirves ja äärimilleen kehitetyt pyro hanskat ja katalyytit, kun new game+ tuntuu helpolta siitäkin huolimatta, että normivihollisten avuksi on tullut random black phantomeja ja Bossitkaan eivät ole suuria ongelmia rikostovereistaan huolimatta aiheuttaneet.
 
Ylös Bottom