Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Dark Souls II

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Qwerti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Dark Souls II

Nyt on päästy jo tokalle bossille asti mutta se pyyhkii meikäläisellä lattia kerta toisensa jälkeen.
Pursuer siis kyseessä ja huomasin ne ballistat siinä areenalla mutta en ole keksinyt miten niitä ehtii käyttää jottei se riko niitä, sain kerran HPt 1/3 pudotettuu mut sit tuli noutaja.
Kai se täytyy vaan jatkaa yrittämistä ei se mahdoton ole missään nimessä, en vaan tohdi tuhlailla niitä itemeitä joilla palautetaan healthit täyteen joten puolikkaalla mennäään kunnes totean ettei ole muuta mahdollisuutta.
 
Vastaus: Dark Souls II

Nyt on päästy jo tokalle bossille asti mutta se pyyhkii meikäläisellä lattia kerta toisensa jälkeen.
Pursuer siis kyseessä ja huomasin ne ballistat siinä areenalla mutta en ole keksinyt miten niitä ehtii käyttää jottei se riko niitä, sain kerran HPt 1/3 pudotettuu mut sit tuli noutaja.
Kai se täytyy vaan jatkaa yrittämistä ei se mahdoton ole missään nimessä, en vaan tohdi tuhlailla niitä itemeitä joilla palautetaan healthit täyteen joten puolikkaalla mennäään kunnes totean ettei ole muuta mahdollisuutta.

Siitä bossista..
Yritä kiertää sen ympärillä. Ite onnistuin aika hyvin. Kierrä vastapäivään, monesti tuntuu toimivan.

Minä olen tässä nyt väkeä auttanut näiden bossien kanssa. Hyvin on tullut souleja ja kaikki on tullut laitettua kauppaan. Täytyy hommata varasto täyteen kaikkia heitettävää. :D

Hahmo taitaa olla vasta lv25, kun ei sitä kannata järkyttävän paljon alussa nostaa. Nyt on sujunut pelaaminen swordsmannilla melko hyvin. Se agility on vaan aika hyödyllinen. Hyvin on summonointi onnistunut puolin ja toisin.

Hienoa menoa!
 
Vastaus: Dark Souls II

Mites tässä voi pelaa kaverin kanssa netissä? Kuulemma pitäis jotain keltaista kirjoitusta ilmestyä noitten bonfirejen luokse, mutta en ole nähnyt kertaakaan. Pitääkö jostain aktivoida jotain tai jotain muuta tommost?
 
Vastaus: Dark Souls II

Nyt on päästy jo tokalle bossille asti mutta se pyyhkii meikäläisellä lattia kerta toisensa jälkeen.
Pursuer siis kyseessä ja huomasin ne ballistat siinä areenalla mutta en ole keksinyt miten niitä ehtii käyttää jottei se riko niitä, sain kerran HPt 1/3 pudotettuu mut sit tuli noutaja.
Kai se täytyy vaan jatkaa yrittämistä ei se mahdoton ole missään nimessä, en vaan tohdi tuhlailla niitä itemeitä joilla palautetaan healthit täyteen joten puolikkaalla mennäään kunnes totean ettei ole muuta mahdollisuutta.

Mulla oli kaveri apuna, joka houkutteli jousen tulilinjalle.
Voi olla että yksin vois kokeilla niitä skullijuttuja, jotka houkuttelee vihollisia.
 
Vastaus: Dark Souls II

Mites tässä voi pelaa kaverin kanssa netissä? Kuulemma pitäis jotain keltaista kirjoitusta ilmestyä noitten bonfirejen luokse, mutta en ole nähnyt kertaakaan. Pitääkö jostain aktivoida jotain tai jotain muuta tommost?

Human effigyllä ensin humanity takaisin ja sitten voi summonata toisen peliinsä kun toinen on ensin riipustanut oman merkkinsä white soap stonella.
 
Vastaus: Dark Souls II

Human effigyllä ensin humanity takaisin ja sitten voi summonata toisen peliinsä kun toinen on ensin riipustanut oman merkkinsä white soap stonella.

Humanityn saa takaisin myös auttamalla muita loppubossien kanssa. Se ei onnistu 100%. Tuossa testatessa tein tuollaisen huomion.
 
Vastaus: Dark Souls II

Humanityn saa takaisin myös auttamalla muita loppubossien kanssa. Se ei onnistu 100%. Tuossa testatessa tein tuollaisen huomion.
Kuullemma siinä on jonkinsortin bugi. Olin farmaamassa soulseja yhen bossin kimpussa, mutta sain vasta humanityn takaisin 5 tapon jälkeen.

Peliä oon pelannut humanity päällä siinä toivossa että tulisi invaderi haastamaan pvp matsiin. Noin 10 tuntia pelattu ja kertaakaan ei ole tullut invaderia vastaan, myöskin nykyään voi invaderi tulla omaan maailmaan vaikka olisi Hollow, joten olen käyttänyt Human effigyjä turhaan.

 
Vastaus: Dark Souls II

Kiitos neuvoista ihmisille mutta keksin oman keinon piestä tokaa bossia turpaan.

Kokeilin ensin tapella sitä vastaan ihan normaalisti mutta ei oikeen onnistunu, sitten ihan vahingossa paniikissa painoin parry nappulaa juuri oikeaan aikaan ja huomasin että se stunnaa bossin muutamaksi sekunniksi jotta ehdit juosta aseelle, ampua sitä ja sen jälkeen pari lyöntiä tappoi sen. Muutaman kerran jouduin yrittämään että sen sai oikeaan kohtaan seisomaan, mutta jos skilliä tai tuuria riittää parryymaan pursuer niin taistelu voi olla ohi alle 30 sek :D, tämän jälkeen menin sinne linnunpesään ja se vei ukkoni uuteen paikkaan jonka viholliset olivat aika helppoja mutta bossi vaikutti todella vaikealta, tiedä sitten kuuluko sinne mennä edes seuraavaksi.
 
Vastaus: Dark Souls II

Kuullemma siinä on jonkinsortin bugi. Olin farmaamassa soulseja yhen bossin kimpussa, mutta sain vasta humanityn takaisin 5 tapon jälkeen.

Peliä oon pelannut humanity päällä siinä toivossa että tulisi invaderi haastamaan pvp matsiin. Noin 10 tuntia pelattu ja kertaakaan ei ole tullut invaderia vastaan, myöskin nykyään voi invaderi tulla omaan maailmaan vaikka olisi Hollow, joten olen käyttänyt Human effigyjä turhaan.

Pelaa peliä eteenpäin. Tuskin juuri kukaan näin uudessa pelissä pienilevelisenä tekee invaasioita, kun valtaosa on kuitenkin täysin hukassa ja eivät edes tiedä, missä invaasioesine on. Aika iso osa invadereista haluaa spämmätä jonkin sortin magicia naamaan, eikä niitä vahvoja saa kovin alussa käyttöön, eli invaderit yrittävät ensin leveloida. Ja kaiketi tiedät, ettei invaasioita tule paikoissa, jotka on ns. turvallisia, eli paikan boss on jo tapettu. Poikkeuksiakin varmaan on, kun ei tästä vielä niin paljon tiedä. Pelissä on pidemmällä paikka, jonne sataa invaasioita minuutin välein, mutta kannattaa löytää se ihan itse. Myös niitä PvP covenanteja on aika paljon.
 
Vastaus: Dark Souls II

Kuullemma siinä on jonkinsortin bugi. Olin farmaamassa soulseja yhen bossin kimpussa, mutta sain vasta humanityn takaisin 5 tapon jälkeen.

Peliä oon pelannut humanity päällä siinä toivossa että tulisi invaderi haastamaan pvp matsiin. Noin 10 tuntia pelattu ja kertaakaan ei ole tullut invaderia vastaan, myöskin nykyään voi invaderi tulla omaan maailmaan vaikka olisi Hollow, joten olen käyttänyt Human effigyjä turhaan.


Omasta mielestäni tuo uudistus että invauksia ei pääse enää pakoon olemalla hollow on huono, sillä itse tuli ensimmäinen dark souls aloitettua todella myöhässä suoraan ptde editionin löytyessä uutena jo halvalla, ja kiva siinä sitten oli nyyppänä jotain noita ultimaattisia pvp jätkiä vastaan ottaa turpaan vaikean alueen jälkeen. Tämäkin kun tulee hommattua todennäköisesti vasta sitten kun hinta pudonnut jo huomattavasti, noita 1hit/2hit tappavia pvp buildeja alkaa olemaan jo ihan liikaa tunkemassa peliin mukaan. Kuitenkin itse tykkään mahdollisuudesta kutsua joku avuksi vaikeaan bossiin, joten pelkkä uloskirjautuminen psn:stä ei onnistu.
 
Vastaus: Dark Souls II

Omasta mielestäni tuo uudistus että invauksia ei pääse enää pakoon olemalla hollow on huono, sillä itse tuli ensimmäinen dark souls aloitettua todella myöhässä suoraan ptde editionin löytyessä uutena jo halvalla, ja kiva siinä sitten oli nyyppänä jotain noita ultimaattisia pvp jätkiä vastaan ottaa turpaan vaikean alueen jälkeen. Tämäkin kun tulee hommattua todennäköisesti vasta sitten kun hinta pudonnut jo huomattavasti, noita 1hit/2hit tappavia pvp buildeja alkaa olemaan jo ihan liikaa tunkemassa peliin mukaan. Kuitenkin itse tykkään mahdollisuudesta kutsua joku avuksi vaikeaan bossiin, joten pelkkä uloskirjautuminen psn:stä ei onnistu.

No joo, tuo nyt oli aika hankalaa tosiaan välillä. Mutta tässä tuohonkin on aika hyvä ratkaisu. Liityin tuossa äsken Blue Sentinels covenantiin ja heitin Guardian's Seal sormuksen sormeen. Kutsuttiin heti avuksi sellaiseen maailmaan, mihin oli joku tunkeutunut. Laitettiin siinä sitten yhteistuumin inveivaajaa lättyyn.;)
 
Vastaus: Dark Souls II

Voisinpa pitkästä aikaa kirjoittaa tänne, kun jo monta kuukautta odottamani Dark Soulsin jatko-osa putkahti markkinoille ja heti aamusta oli peli saatava. Lämmöt ykköosasta vielä hyvin päällä, kun ostin sen vasta viime vuoden loppupuolelle, DS2:n betaversiota testattuani. Demons souls tuli myös tahkottua kerran läpi, DS1 jäi kesken neljännen kierroksen aikana.

Asiaan, eli lähdin Sorcererilla liikkeelle, kun miellyin siihen kovasti jo edeltäjän aikana, mutta nyt olen rakentanut paljon tasapainoisemman hahmon. Taso 59 ei kerro vielä paljon mitään, mutta on sillä pärjännyt jo suhteellisen hyvin, vaikka kuolema onkin korjannut satoa varmasti jo kymmeniä kertoja. Mainittakoon pelityylistäni sen verran, että jos menen yhdelle alueelle ja kuolen siellä monta kertaa, niin sitä varmemmin myös pysyn siellä, vaikka hahmoni olisikin vielä liian huono kyseiseen paikkaan - ja vasta parikymmentä kertaa kuoltuani maltan lähteä pois ja etsiä helpompia polkuja.

Sitten jotain itse pelistä tähän asti, laitetaan nyt varmuuden vuoksi spoiler-tageihin. Spoilerista sen verran, että tähän mennessä olen hoidellut kolme bossia ja nuohonnut samoja alueita varsin paljon, kaikkiaan lähes kahdenkymmenen pelitunnin verran. Kovin pitkällä en usko vielä olevani. "Karttapaloja" on auennut seitsemän (vai olikohan kahdeksan?).

Aluksi ryntäsin päätä pahkaa eteenpäin ja sain hyvät naurut, kun tipahdin jyrkänteeltä alas ja tuli ehkä se kaikkien aikojen nopein trophy missään pelissä "This is Dark Souls". Sopiva kevennys näin alkuun.

Noh, vaelsin siinä suoraan kauimmaisinta sumua päin ja päädyin johonkin laaksoon, jossa hoitelin pienen porukan ja yhden ison ritarin. Jostakin luolasta löytyi tulta syöksevä käärme ja matkalla sinne jouduin tuhlaamaan niin paljon soul arrow -loitsuja, että eihän ne enää siihen käärmeeseen riittäneet, se kun kärvensi hengiltä pahimmillaan yhdellä osumalla. Oli siis pakko opetella hieman lähitaisteluakin ja nopeasti iskuja jakava tikari oli ahkerassa käytössä, kunnes sain jonkinlaisen miekan viholliselta. Lopulta sain säästettyä tarpeeksi manaa kyseistä käärmettä varten ja tapoin sen, lisäksi sain jonkin hyödyllisen tavaran käärmeluolan päädyssä olevan oven takaa, en muista minkä.... ja koetin mennä aukosta, jossa käärme oli, mutta ei onnistunut.

Noh, takaisin alkumetreille, bongasin soihdun vankkureiden takaa, tutunnäköisen linnunpesän ja rannalla pari "möhköfanttia", joille kuolin muutaman kerran - ja päätin jättää ne toistaiseksi rauhaan. Mainittakoon, että palasin myöhemmin kostamaan näille otuksille ja kömmin arkkuun, joka kökötti rannalla, mutta ruutu meni vain hetkeksi mustaksi ja sitten astuin arkusta ulos. Olikohan jokin tarkoitus? Covenanttia siinä odotin.

Haravoin läheiset luolat ja päädyin lopulta Matulaan, ensimmäiseen valoisaan paikkaan. Nauroin suunnattomasti, kun löysin pyramidin, jossa oli kuolemat kautta aikain - 19 miljoonaa ja risat (tämän päivän pelit lopetettuani niitä oli jo 43 miljoonaa+). Eivät voi olla pelkästään pelaajien kuolemia, lasketaankohan tuohon myös kuolleet viholliset? Olin mielissäni, kun löysin naisen, jonka kautta levelit hoidetaan ja heti tuli mieleen tuttu soul farming ykkösosasta, etenkin, kun tasot olivat niin halpoja alussa. Saman alueen kaivosta löysin myös ensimmäisen Estuksen, peräti yksi kappale tutun viiden sijaan. Tällä hetkellä niitä on juuri se viisi, tuntuu suurelta. Life Gemit olivatkin alussa kovassa käytössä, kun Estusta ei vain riittänyt ja ei jaksanut koko aikaa ravata täyttämässä.

Hämmästykseni oli suuri, kun "farmasin" jossain jättiläisten laaksossa ja yllättäen vihollisia ei näkynyt ollenkaan... pelintekijät ovat siis todellakin ottaneet tämän huomioon, huhujen mukaan viholliset katoavat jos ne tappaa 15 kertaa. Mielenkiintoista.

Seuraavassa kohdatuista pomoista... en ole koskaan ollut mikään kovin hyvä väistelijä, mutta nyt oli pakko opetella - DS1:ssä omaksuin nimittäin sellaisen hahmonrakennuksen, että laitoin loitsuihin aivan törkeän paljon potkua ja oli helppo rakentaa superkova maagi, jolla oli intelligence jo 55 - spellit tekivät tuhoa jopa yli 400 vaurion verran heti alussa ja pomot kaatuivat 4-5 osumalla. Nytpä se ei onnistukaan, hahmon taiat eivät juurikaan kasva jos laittaa niihin paljon pisteitä. Ensimmäinen pomo, pyöreällä alueella oleva iso otus (?) huitoi keihäällään (?) ja työnsi monta kertaa minut alas. Silti vain yritin jääräpäisesti haastaa häntä. Noh, lopulta juoksinkin toiseen suuntaan, enkä mennyt pomon luokse, joten kappas vain, löysin vivun, joka kasvattaa alueen kokoa, jossa ensimmäinen pomo on. Tämä kasvatti kummasti elämänkaarta ja muutaman yrityksen jälkeen onnistuin.

Seuraavan pomon nimen muistan, Old Dragonslayer. Oli pakko opetella väistelemään ja oppia lukemaan kehonkieltä... tuli aluksi todella monta kertaa turpaan, kun en omistanut edes kunnollista kilpeä. Parin läheltä piti -tilanteen jälkeen hoitelin OD:n saamatta itse yhtään osumaa.

Viimeisin bossi löytyi ison laivan ruumasta ja siitä tuli mieleen Pinwheel - todella helppo juosta karkuun pylvään ympärillä ja vastahankkimani miracle Lightning spear teki hyvää jälkeä. Läpi ensiyrityksellä. Pinwheel lähinnä sen takia, että se oli niin helppo. Nyt kehitänkin innolla Faith-taitoa, koska DS1:ssä en käyttänyt miracleja ollenkaan ja nyt tekee mieli kokeilla. Ostin myös sormuksen, joka maksoi tuhottomasti (28 000 soulia), mutta sain sillä Faith +5. Mukavaa sekin, että saa pitää neljä sormusta kädessä.

Tällä hetkellä olen tosin hieman jumissa, en oikein tiedä minne mennä... haravoin aluetta, jossa on vankityrmiä, valtavankokoisia ukkoja keihäineen ja koiria juoksentelee joka paikassa, mutta kaikki ovet ovat lukossa? Yhden salatun alueen sentään löysin, sieltä jälleen Estus Shard (nostaa Estuksen määrää).

Tuskin maltan odottaa, että pääsen betatestialueelle, siellä on muutama r******i, joille on kalavelkoja... etenkin eräälle oranssien phantomeiden laumalle. Ja muokataan sen verran, että tähän mennessä kaikki kulkemani alueet ovat "kuolleita", eli kaikki viholliset on tapettu niin monta kertaa, että ne eivät enää ilmesty uudestaan. Pelin "sielulaskurin" mukaan olen saanut n. 240 000 sielua kerättyä (sisältää myös ne, jotka ovat kadonneet bittiavaruuteen kuolemien takia).
 
Vastaus: Dark Souls II

Viimeisin bossi löytyi ison laivan ruumasta ja siitä tuli mieleen Pinwheel - todella helppo juosta karkuun pylvään ympärillä .
Itehän kiersin sitä pylvästä ympäri rauhassa ja välillä tökkäsin bossia Halberdilla. Ei kauan kestänyt bossi taistelu. Saman alueen normi viholliset olivat vaikeampia kuin itse alueen pääpomo :D
 
Vastaus: Dark Souls II

Itsellä on muutama bossi tuottanut jo kiroilua ja itkun läheistä mielipahaa. Pelikellossa joku +20h joten seuraavassa spoileria alku- ja puolivälin bosseista:
Ekana verenpainetta nostatti jossain viemärin pohjalla ollut Rotta-bossi. Olikohan joku Rat Vanguard tai jotain, eli lauma rottia joista yksi on se oikea boss. Itku meinasi ensin tulla sen poisonin kanssa, mutta kyllähän se muutaman yrityksen jälkeen onnistui, eli ei hätää. Sen jälkeen putosinkin johonkin syvempään helvetin loukkoon jossa ukot hyppi päälle ja räjähteli. Tuli ns. ensimmäisen kerran sellainen fiilis että tuonne en kyllä mene. Läksin sitten muualle.

Merirosvoteemainen alue laivoineen oli yksi kohokohtia. Taisi mennä yhdellä kuolemalla koko kenttä + boss. Muutama muukin välipomo/pomo on ollut suht helppoa kauraa, mutta yleensä olen kyllä pomo fogilla jo yrittänyt apua summonoida. Soul levelicapista ei tietoa, joten joissain paikoissa tuntuu ettei apua ole tarjolla, joko olen liian pienellä levelillä tai liian isolla. Nyt soul level 60 tienoilla. Viimeisimmäksi tullut tahkottua se iso hämähäkki Freja ja skorpioni-leidi.

Tuo rotta vanguardikin tuli uudestaan fLÄShbackina vastaan kun sellainen isompi ja ilkeempi tapaus löytyi Pharos paikan perältä. Sain sen kyllä viimein nitistettyä 100 kerralla. Voi sitä tuuletuksen määrää.

Nyt pitäisi vaan löytää seppä tai vastaava jolle noita pomojen sieluja voisi antaa. Vieläkin mennään blindina, joten mukavan kova oppimiskäyrä ollut peliin. Nyt vasta hokasin perimmäisen idean pelin takana (vertaa Dark Souls kaksi kelloa). Pelailen perus DEX buildina, aseena jokin tulimiekka ja Falchion. Armoreita kyllä löytyy, muttei yhtään parempaa dex-asetta. No ehkä ne joskus löytyy.. Great Scythea kaipailisin..
 
Vastaus: Dark Souls II

Täällä mennään myös samoilla huudeilla kuin Eliminaattori.
Hahmo on perus STR-buildi jolla Club +5 ja Great Sword +4 aseina vähän tilanteesta riippuen. Tahtomattakin tullut tutkittua Tower Shield tanassa paikkoja, vaikka kilpparina en yleensä ole tykännyt pelata. Tavoite on saada hahmosta fast rollaava, jokin Great Swordeista dual wieldina.
 
Vastaus: Dark Souls II

Mitä ootte tykänny pelin kentistä eli onko saman laista viemäri, suo ja sens fortress comboa mikä itellä tappo ng+ pelaamisen pois?
 
Vastaus: Dark Souls II

Kiinnostuneille: näissä spoilereissa puhutaan siitä bossista, joka on sen ison laivan sisällä (alueen nimi ei ole vielä syöpynyt mieleen).

Itehän kiersin sitä pylvästä ympäri rauhassa ja välillä tökkäsin bossia Halberdilla. Ei kauan kestänyt bossi taistelu. Saman alueen normi viholliset olivat vaikeampia kuin itse alueen pääpomo :D

Joo, se bossi oli muutenkin hieman outo. Jos olet nähnyt SAW-elokuvia, niin neljännessä (muistaakseni) osassa oli sellainen tilanne, että kaksi miestä oli laitettu kahleisiin ja toinen näki, mutta ei pystynyt puhumaan ja toinen pystyi puhumaan, mutta ei nähnyt mitään. Tuossa bossissa taisi olla samanlainen meininki? Selässä oleva näki ja eteenpäin kävelevä hoiti hakkaamisen ja kulkemisen. Tai siltä se vaikutti, kun kyseinen roikale löi minut melkein kerralla kuoliaaksi, mentyäni hakkaamaan aivan viereen. Sen jälkeen Estukset naamariin ja Lightning Spearilla tyyppi kumoon turvallisen matkan päästä.

Odotin tosiaan paljon pahempaa, kun jo matka oli niin vaikea, etenkin ne harmaat olennot, jotka olivat todella kovia lähitaistelussa, mutta pelkäsivät tulta.

Kysymys muuten tietäville: kun soihdun käyttöaika loppuu, niin pitääkö löytää uusi soihtu, vai voiko soihdun "korjata" taas täyteen kuntoon?

Hitto vieköön, kun ei voi jatkaa DS2:sta ennen torstaita... olen aivan koukussa, kun haastetta on niin paljon! Tällaisia niiden pelien olla pitää! En yhtään ihmettele Metacritcin antamaa 91% tulosta.
 
Vastaus: Dark Souls II

Täällä mennään myös samoilla huudeilla kuin Eliminaattori.
Hahmo on perus STR-buildi jolla Club +5 ja Great Sword +4 aseina vähän tilanteesta riippuen. Tahtomattakin tullut tutkittua Tower Shield tanassa paikkoja, vaikka kilpparina en yleensä ole tykännyt pelata. Tavoite on saada hahmosta fast rollaava, jokin Great Swordeista dual wieldina.

Oho, nyt jo Tower Shield käytössä? Sehän vaatii voimaa todella paljon... mutta pelaatko siis Sorcererilla? Itse kokeilin Tower Shieldiä DS1:ssä, mutta jotenkin se ei vain sopinut tyyliini. Antaa toki paljon suojaa, mutta ei silti oikein innostanut.

Tällä hetkellä käytössä suht nopea Greatsword tulidamagella ja soul arrowilla tulee räiskittyä kaikkia perusvihuja, isommille tarjoan Lightning Spearia. Meinaavat vain loppua liian usein, kun vain 11kpl on käytössä. Lisää hyökkäystaikoja ja attunement slotteja keräyksessä leveleiden osalta, ellei eteen sitten tule paljon voimaa ja ketteryyttä vaativaa asetta - silloin tulee valinnan vaikeus tasojen kasvattamisen suhteen.

Sen muuten myönnän, että olen teurastanut jokaisessa käymässäni paikassa viholliset niin monta kertaa, ettei niitä ole enää ainuttakaan :) Onneksi matkanteko onnistuu bonfireltä toiselle, muuten olisi todella tylsää juosta tyhjillä alueilla.
 
Vastaus: Dark Souls II

Joo, se bossi oli muutenkin hieman outo. Jos olet nähnyt SAW-elokuvia, niin neljännessä (muistaakseni) osassa oli sellainen tilanne, että kaksi miestä oli laitettu kahleisiin ja toinen näki, mutta ei pystynyt puhumaan ja toinen pystyi puhumaan, mutta ei nähnyt mitään. Tuossa bossissa taisi olla samanlainen meininki? Selässä oleva näki ja eteenpäin kävelevä hoiti hakkaamisen ja kulkemisen
Tuo vertaus Saw-leffan kohtaukseen on aika osuva, mutta ite huomasin että molemmat puolet hakkas. Jos vaikka bossin selän takana oli, kyllä se muistaakseni silti osasi lyödä ilman kääntymistä siihen suuntaan missä seisoit.
 
Ylös Bottom