Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Dark Souls II

Vastaus: Dark Souls II

Tänään kokeilin huvin vuoksi tuota rotta kuningas -covenanttia ja enpä olisi tiennytkään, mistä kaikesta hauskasta olen jäänyt pois. Kun voittoja kertyi voittojen perään, niin päätin laittaa kaikki Pharro,s stonet sinne Pharro,s door -alueeseen ja voi että kun on niin mukavaa piestä kaikki kutsutut ruskeat haamut 100/0. :D
 
Vastaus: Dark Souls II

Tänään kokeilin huvin vuoksi tuota rotta kuningas -covenanttia ja enpä olisi tiennytkään, mistä kaikesta hauskasta olen jäänyt pois. Kun voittoja kertyi voittojen perään, niin päätin laittaa kaikki Pharro,s stonet sinne Pharro,s door -alueeseen ja voi että kun on niin mukavaa piestä kaikki kutsutut ruskeat haamut 100/0. :D

Huomasin saman ilon, tosin covenantin toiselta puolelta. Eli farmailin tuolla Pharros Doors aluella Gyrmien ja Mastodonien geareja ja samalla nitistin rottalaisia. Kyllähän niissä monesti oli toivoton tehtävä kun tuli milloin mitäki kirvestä niskaan ja mammutteja koirineen samalla kun Hosti ampuu salamaa niskaan. Paras taktiikka on ehdottomasti jäädä siihen respawn paikalle odottamaan jos ei vihua tai hostia tule heti päälle. Ennemmin tai myöhemmin Host kyllästyy odottamaan piilossaan ja hyökkää päälle jolloin kärvennän poloisen pyromanceilla ja viimeisten Large Clubilla. Poison on kans kiva väline kiusaamiseen.

En vielä ite oo kokeillu olla rottalaisena, mutta eiköhän sitäkin tule kokeiltua.
 
Vastaus: Dark Souls II

Kysymys weapon buffeista: jos käytän esim. Crystal Magic Weaponia niin pitääkö ase olla enchanted/magic, jotta spellistä saa sen +30% lisäpotkua magic damageen? Mulla on siis Blacksteel Katana normaalina upattuna +10 ja siinähän ei tietenkään ole muuta kuin physical damagea. DEX on 40 ja INT 29. Kannattaako tässä muokata asetta, nostaa intelligenceä vai mitä?

Wikissä sanotaan CMW: stä näin: Adds 50 magic damage to the weapon, overall magic damage done is increased by 30% for 90 seconds.
 
Vastaus: Dark Souls II

Tuohon guideen liittyen vielä.. Sarjan pelivideoistaan tuttu youtube-hahmo, EpicNameBro, on ollut mukana uusimman opuksen tekemisessä. Itsekin olen tuon hemmon videoita joskus katsellut ja pelivideoista harvoja, jotka käyvät oikeasti ihan mukavasta ajanvietteestä. En spoilaa itseäni niillä, mutta on mukava katsoa, miten hän on ratkaissut itselle kiperiä paikkoja yms. Muutenkin ihan mukavaa turinointia itse pelistä. Toki joskus tulee haettua apuakin, mutta silloin on jo ohjaimen hajoaminen ollut lähellä. Esim. Iron Keepin ekan bossin kanssa meinasi mennä ihan totaalisesti hermot eilen. Ehkä mä vaan skippaan sen tässä vaiheessa, mutta olisi ollut kiva..
..saada se alueen toinen bonfire käyttöön. Tämän verran spoilaannuin eilen, kun hain meleevinkkejä tuohon bossiin ja nyt olisi vielä kovempi polte piestä se. :D
Ei vaan ole apureistakaan ollut oikein mihinkään. Pari kertaa olen ollut itse hostina sen kimpussa ja aina muut on kuollu hyvissä ajoin. Itse olen ollut muiden jeesinä varmaan viitisen kertaa ja kerran kuolin ennen hostia.

Pohdintaa taktiikasta ja varusteista Smelter Demonia vastaan:
Pitäisi olla pirun hyvin tulta kestävä kilpi, mutta kun eipä löydy. Tai jossain oli, mutta toisaalta päästi liikaa normaalidamagea läpi. Vaikka toisaalta, ehkä sen pienen läpitulevan damagen ottaa vastaan, kun armori on yli 500.. Mutta silti, se tulimiekka tulee viheliäisesti läpi. Tower Shieldin buffaaminen tulikivellä voisi olla aika kova vaihtoehto. (Kyllä, löysin sen Emberin ja mukavana yllärinä, se jamppa myy myös rajattomasti Large Titanite Shardeja). En ole käynyt katsomassa, miten hyvät statsit sillä saisi, mutta pelkästään se voisi kääntää väännön edukseni. Niiltä alueen ninjasoltuilta (Alonne Knight) putoilevat armorit ovat aika hyviä ja varsinkin se rintapanssari on lähtötasoltaan aika pirun kova, aika painavia vaan. Ei vaan ihan pärjää mun päivitetylle Elite Knight Armorille enkä millään viitsisi tuhlata isoa määrää kiviä, koska jatkuvaan käyttöön tuskin ottaisin iha noin painavaa settiä, vaikka sillä sormuksella saakin kannettua aika tukevaakin varustusta.

Mites poison, toimiiko? Mulla ois nuolia, heittoveitsiä ja joku myrkkymiekka. Jos parilla huitaisulla saisi myrkyt päälle, niin sillä tekisi mahdollisesti paljonkin helpommaksi tuon.. No, sehän selviää kokeilemalla illalla. :)
Titanite Shardien saatavuudesta vielä kyssäri:
MISTÄ!? Largeja saan jo ostaa rajattomasti, mutta näitä olen löytänyt toistaiseksi siltä ekalta sepältä 10kpl + sen tyttäreltä toiset 10kpl. Muuten on tullut vastaan satunnaisesti aarteina. Kai noita jotkut vihutkin tiputti, mutta enpä ole hoksannut laittaa merkille. Kyllähän noitakin on pakko jostain saada rajattomasti sieluja vastaan..? Vai olenko nyt vaan missannut jotain, taas..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Dark Souls II

Tuohon guideen liittyen vielä.. Sarjan pelivideoistaan tuttu youtube-hahmo, EpicNameBro, on ollut mukana uusimman opuksen tekemisessä. Itsekin olen tuon hemmon videoita joskus katsellut ja pelivideoista harvoja, jotka käyvät oikeasti ihan mukavasta ajanvietteestä. En spoilaa itseäni niillä, mutta on mukava katsoa, miten hän on ratkaissut itselle kiperiä paikkoja yms. Muutenkin ihan mukavaa turinointia itse pelistä. Toki joskus tulee haettua apuakin, mutta silloin on jo ohjaimen hajoaminen ollut lähellä. Esim. Iron Keepin ekan bossin kanssa meinasi mennä ihan totaalisesti hermot eilen. Ehkä mä vaan skippaan sen tässä vaiheessa, mutta olisi ollut kiva..

Itse skippasin ihan suosiolla ton bossin omalla melee characterilla ja kävin pieksemässä vasta pelin viimeisen bossin jälkeen jolloin oli jo itsellä kunnon varustus(claymore +10, havelin kamat lukuunottamatta rintapanssaria kun päivitetty vengarls +5 parempi ku haveli lähtötasoltaan. Kuoli suht helposti, vaikka damagee tuli vähän läpi tuossa havelin shieldissä on suht hyvä fire resistance.

Titanite Shardien saatavuudesta vielä kyssäri:
MISTÄ!? Largeja saan jo ostaa rajattomasti, mutta näitä olen löytänyt toistaiseksi siltä ekalta sepältä 10kpl + sen tyttäreltä toiset 10kpl. Muuten on tullut vastaan satunnaisesti aarteina. Kai noita jotkut vihutkin tiputti, mutta enpä ole hoksannut laittaa merkille. Kyllähän noitakin on pakko jostain saada rajattomasti sieluja vastaan..? Vai olenko nyt vaan missannut jotain, taas..

Itse en kyllä löytänyt noita mainitsemiesi lisäksi ketään jolta niitä saisi loputtomasti, vähän jäi harmittamaan kun pelin läpäisyn jälkeen olisi ollut paljon sieluja tuota tarkoitusta varten käytössä. EDIT: Mitäköhän tuli sekoiltua, sekotin titanitet twinklingleihin :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Dark Souls II

Tuli eilen hieman kikkailtua tuon Dead Again loitsun kanssa. Täytyy sanoa, että huh huh! Inveivaajille tiedoksi, tervetuloa vaan mun peliin, mutta kannattaa olla aika tarkkana. Tällä Harry Potterilla on muutama ässä hihassa..:D:D

Titanite Shardien saatavuudesta vielä kyssäri:
MISTÄ!? Largeja saan jo ostaa rajattomasti, mutta näitä olen löytänyt toistaiseksi siltä ekalta sepältä 10kpl + sen tyttäreltä toiset 10kpl. Muuten on tullut vastaan satunnaisesti aarteina. Kai noita jotkut vihutkin tiputti, mutta enpä ole hoksannut laittaa merkille. Kyllähän noitakin on pakko jostain saada rajattomasti sieluja vastaan..? Vai olenko nyt vaan missannut jotain, taas..

Niitä ainakin itse löysin..
Harvest Valleyn luurangot ja ne isot vasaraukot niitä tiputtaa.
 
Vastaus: Dark Souls II

Oma vinkki Smelter Demoniin: kannattaa opetella väistämään sen iskut. Staminaa säästyy enemmän oman miekan heilutteluun. Vaati hieman harjoittelua, mutta omalle hahmolle taktiikka oli se sopivin.

Ja Titanite Shardeista:
Se nainen myy niitä rajattomasti sen jälkeen kun Iron Keep on suoritettu kokonaan.
 
Vastaus: Dark Souls II

Pohdintaa taktiikasta ja varusteista Smelter Demonia vastaan:
Pitäisi olla pirun hyvin tulta kestävä kilpi, mutta kun eipä löydy. Tai jossain oli, mutta toisaalta päästi liikaa normaalidamagea läpi. Vaikka toisaalta, ehkä sen pienen läpitulevan damagen ottaa vastaan, kun armori on yli 500.. Mutta silti, se tulimiekka tulee viheliäisesti läpi. Tower Shieldin buffaaminen tulikivellä voisi olla aika kova vaihtoehto. (Kyllä, löysin sen Emberin ja mukavana yllärinä, se jamppa myy myös rajattomasti Large Titanite Shardeja). En ole käynyt katsomassa, miten hyvät statsit sillä saisi, mutta pelkästään se voisi kääntää väännön edukseni. Niiltä alueen ninjasoltuilta (Alonne Knight) putoilevat armorit ovat aika hyviä ja varsinkin se rintapanssari on lähtötasoltaan aika pirun kova, aika painavia vaan. Ei vaan ihan pärjää mun päivitetylle Elite Knight Armorille enkä millään viitsisi tuhlata isoa määrää kiviä, koska jatkuvaan käyttöön tuskin ottaisin iha noin painavaa settiä, vaikka sillä sormuksella saakin kannettua aika tukevaakin varustusta.

Mites poison, toimiiko? Mulla ois nuolia, heittoveitsiä ja joku myrkkymiekka. Jos parilla huitaisulla saisi myrkyt päälle, niin sillä tekisi mahdollisesti paljonkin helpommaksi tuon.. No, sehän selviää kokeilemalla illalla. :)

Kokeile:

Doors of Pharroksessa Gyrm warriorit tiputtaa Gyrm Greatshieldin jossa on phys ja fire def molemmat 100. Helpottaa kummasti kyseistä bossia
 
Vastaus: Dark Souls II

Kokeile:

Doors of Pharroksessa Gyrm warriorit tiputtaa Gyrm Greatshieldin jossa on phys ja fire def molemmat 100. Helpottaa kummasti kyseistä bossia
Ok, hyvä tietää. Kävinkin eilen jo siinä, missä on se kivettynyt tyttö.
Vapautin hänet ja nyt mulla on Flame Quartz Ring +1, ehkä vähän auttaa. Siinä ovella tuli vaan melko viheliäinen ambush ja kaiken sen pään seinäänhakkaamisen jälkeen paloi lopullisesti pinna. Kyllä mä sen hanskaan, mutta pelaamisesta ei vaan tule mitään enää sen jälkeen, kun sulake on palanut.

..Niin juu, olisi tietty voinut tappaa ne pari vihua niistä selleistä ennen sinne ovelle menoa, niin olisi muutama vähemmän siihen yllätyshöökiin. Kuten sanoin, pää ei toimi, kun hatuttaa..

Pakko muuten rakastaa pelin kohteliasta tyyliä ilmoittaa "älä tule tänne vielä". :D
E. tsekkasin tuon Tower Shieldin statsit, jos infusee sen Drakefire Stonella. 97% physical ja 93% fire (mulla muistaakseni upgradettu +2 eli ehkä vielä prosentti tai kaksi lisää noihin). En vaan tiedä, haluanko jatkon kannalta tehdä tuota.. Saahan sen tietty peruttua, mutta se kivi menisi "hukkaan".
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Dark Souls II

E. tsekkasin tuon Tower Shieldin statsit, jos infusee sen Drakefire Stonella. 97% physical ja 93% fire (mulla muistaakseni upgradettu +2 eli ehkä vielä prosentti tai kaksi lisää noihin). En vaan tiedä, haluanko jatkon kannalta tehdä tuota.. Saahan sen tietty peruttua, mutta se kivi menisi "hukkaan".

Itellä oli Gyrm Greatshield niinkuin tuolla ylempänä jo vinkattiin ja Smelter oli tosi helppo kun pysty tankkimaan sen täysin. Suosittelen tuota shieldin infusemista tuleksi jos ei meinaa muuten meleellä kaatua. Noita tulikiviä kyllä löytyy myöhemminkin ja niitä käsittääkseni voi farmata Iron keepin jälkeen:
Giant's Forestista löytyvistä tuli Salamandereista, niitten luo pääsee Iron Keepistä löytyvällä Iron Keyllä. Suosittelen poison arroweja sinne sitte.

Kannattaa myös tuohon Smelteriin katella vähä summonoitujen kavereiden equipeja ennenku kutsut. Eli itellä tuli kaveriksi joku Cleric tyylinen ja hänellä oli se joku buff-taika joka nosti Fire Resistancea ym. Autto jonkin verran ja muutenki on hyvä jos vaikka on joku taikahyyppä taustalla ampumassa salamaa tai jotain.

EDIT. ja tuohon ambush-kohtaan josta kirjoitit, niittaa eka ne selleissä olevat ja heti kun oot avannu sen ison oven niin juokse yhteen selleistä niin ne ei kaikki mahdu samaan aikaan kimppuun. Tosin jos liian pitkään blockailet ja kuhnit ovella olevien kanssa niin helposti koet tuskaisen kuoleman sinne sellin perälle..
 
Vastaus: Dark Souls II

Kysymys weapon buffeista: jos käytän esim. Crystal Magic Weaponia niin pitääkö ase olla enchanted/magic, jotta spellistä saa sen +30% lisäpotkua magic damageen? Mulla on siis Blacksteel Katana normaalina upattuna +10 ja siinähän ei tietenkään ole muuta kuin physical damagea. DEX on 40 ja INT 29. Kannattaako tässä muokata asetta, nostaa intelligenceä vai mitä?

Wikissä sanotaan CMW: stä näin: Adds 50 magic damage to the weapon, overall magic damage done is increased by 30% for 90 seconds.

Hahmosi statseista toki riippuva aina mutta käytännössä niin magic, flame kuin lightning buffikin toimii parhaiten jos pohja asekin on jo ko elementiin taottu. Ja tuon 30% saa ihan tuohon +50 damageenkin. Tosin sehän on vain vaivaiset +15 silloin. Aseesi scaalaus on -/S/-/-/-/- ja nähtävästi infusion ei edes muuta S arvoa. Kannattaa kokeilla minkä scaalauksen MAG saa jos tuon BSKatanan infusetat.

Ja nämä ovat hyviä uutisia:
BN is cracking down on cheaters in DkS2i/ VERY NICE!
 
Vastaus: Dark Souls II

Maagille Smelter Demon oli kyllä melkoinen painajainen. En ole koskaan ollut hyvä väistelemään, mutta nyt oli pakko opetella. Yksin en kuitenkaan selvinnyt, vaan sain sitten kaksi hyvää melee-taistelijaa avukseni ja heittelin loitsuja taustalta - helppoa kauraa. Tosin samaan huoneeseen syntynyt "inkarnaatio" olikin sitten melkoisen paha, sitäkin tuli yritettyä monta kertaa ennen kuin selvisin ja palkkiona rupiset 3000 soulia.

Viimeksi oli kyllä kivaa, kun liityin rottacovenanttiin ja tuli sitten teurastettua käytännössä samalla taktiikalla toistakymmentä ihmispelaajaa ja nyt on mukavasti Pharros Lockstoneja varastossa. Rottia vihun jaloissa ja perään Affinityä + Lightning Spearia, ei ole ulospääsyä :)

Kertokaapa muuten - millaisella staffilla saa heitettyä sekä Miracleja että Hexejä? Käsittääkseni omistan sellaisen, mutta ei onnistu... taisi olla nimeltään Archdrake Staff ja ainakin kuvauksessa lukee "for Miracles and Hexes".

Tässä muuten Covetous Gold Serpent Ringin sijainti, jos on tavaroista pulaa ja tietyt viholliset pudottavat niitä enemmän:

Iron Keepissä on alue, jossa on paljon jousiampujia ja laavaa. Huoneessa on vipu, jolla saa laskettua yhden tason laavaan ja samalla kuolee kaksi vihollista. Nosta sama taso takaisin ylös ja kiipeä tikkaat ylös asti. Kun pääset "katolle", niin jossain kohtaa tie käy alaspäin (tiputtautumalla). Tässä kohtaa suosittelen sormusta, joka pienentää putoamisvahinkoa. Sormus on pienen laava-alueen reunalla, mutta sen saa poimittua varovasti aivan laavan vierestä. Kannattaa hoidella kaikki jousimiehet ennen kuin kiipeät ylös, muuten alkavat kiusata matkalla alas. Myöhemmin saa toki saman sormuksen tehokkaampana (+1 (hahmolta ostettuna) ja NG+ /+2), tämä on ilman boosteja.
 
Vastaus: Dark Souls II

Uusi patch (1.03) on tulossa, julkaistaan 11.4 maailmanlaajuisesti. Korjaa nämä asiat (käännetty suoraan DS2:n FB-sivulta):

- Moninpeluu-tavarat (kuten White Sign Soapstone) eivät enää "mene pois päältä" jos liittyminen peliin epäonnistuu

- Jos onnistut auttamaan toista pelaajaa moninpeluussa, niin saat vain pienen määrän humanityä täyden mittarin sijaan

- Jos kutsut pelaajan, aloitat taistelun (ennen kuin pelaaja on liittynyt peliisi) Looking Class Knightin kanssa, niin summon toimii silti (keskeytynyt tähän asti)

- Jotkut bloodstainit, viestit ja illuusiot eivät näkyneet, korjattu (tiedä sitten, mitä tämä tarkoittaa illuusioiden kohdalla)

- Et voi enää ottaa Covenant-sormusta pois, jos sinua ollaan jo kutsumassa "palvelukseen"

- Earthen Peakissa on alue, jossa pelaajat ovat pudonneet maan alle, korjattu

- Drangleic Castlessa on ovi, jota ei voinut avata, korjattu

- Joissakin tapauksissa olet menettänyt sielut, vaikka Ring of Life olisikin käytössä, korjattu

- Viholliset ovat saaneet nolla vauriota ammuttaessa jousella todella pitkillä matkoilla, nyt vahinkoa tulee äärietäisyydelläkin

- Jotkut pelaajat ovat pudonneet hissin lattian läpi käytettyään samaan aikaan kiikareita ja jotakin loitsua - ei tapahdu enää

- Lisätty jokin viesti niille pelaajille, jotka menevät arkkuun Things Betwixtissä (heti katsomaan)

- Korjattu ongelma, joka resetoi alueen kaikki kohteet ja tavarat (ilman, että käyttää Bonfire Asceticiä)

- Joiltakin kauppiailta puuttui tavaroita, joiden olisi pitänyt olla ostettavissa toisella ja sitä seuraavilla läpipeluukerroilla, nyt löytyy

- Brotherhood of Blood - Covenantissa on jokin vaatimus, joka oli "50 liian korkea", mikä sitten lieneekään...

- Lician (?) liikkumisen kanssa ollut jotain ongelmia, päivitetty paremmaksi.


Osa näistä on aika tökeröitä käännöksiä, mutta kyllä niistä varmaankin selvää saa. Joillekin sanoille kun on vaikea keksiä hyvää ja selkeää vastinetta suomeksi.
 
Vastaus: Dark Souls II

Kertokaapa muuten - millaisella staffilla saa heitettyä sekä Miracleja että Hexejä? Käsittääkseni omistan sellaisen, mutta ei onnistu... taisi olla nimeltään Archdrake Staff ja ainakin kuvauksessa lukee "for Miracles and Hexes".

Black witch staff, sen saa cryptistä droppina.. ja sillä saa taiottuu miraclet, hexit ja sorceries-taiat. Ite hommasin kans, tosi kätevä ja damageakin löytyy n.1400 tuunattuna param bonuksineen. Itellä lvl n. 160 ja int/faith buildi.
 
Vastaus: Dark Souls II

Black witch staff, sen saa cryptistä droppina.. ja sillä saa taiottuu miraclet, hexit ja sorceries-taiat. Ite hommasin kans, tosi kätevä ja damageakin löytyy n.1400 tuunattuna param bonuksineen. Itellä lvl n. 160 ja int/faith buildi.

Kiitos! Kyseinen paikka ei ole vielä löydettyjen joukossa, mutta eiköhän se tuossa pian tule vastaan. Covetous Gold Serpent Ring vakioksi käyttöön jos kerran vain droppina irtoaa.
 
Vastaus: Dark Souls II

Black witch staff

Pelissä on joku 4-5 eri keppiä miracle/hex combolle. Osa ihan ensimmäisistäkin joihin pääsee käsisksi. Sieltä sitten vain omille statseilleen sopiva. Tuo BWS vaatii korkeat statsit toimiakseen hurjalla damagella ja tosiaan sillä voi nakella myös sorceryjä.

Pätsi 1.04:sta sen verran vielä. Jotenkin huvittavaa että jopa 6 eri bossiakin on nerfattu :D.

Onkos kukaan kokeillut saako friendly NPCitä tapettua mitenkään ilman synnin leimaa? Ainakaan vanhan kunnan temput kuten poison ja rotkoon tiputtaminen eivät toimineet. Pitää vielä kokeilla sitä että Vihu kaataa hahmon.
 
Vastaus: Dark Souls II

Laskeskelin tossa miltä näyttää oma str buildi levelillä 150. Warriorista lähdetty.

VIG 50
END 20
VIT 30
ATN 5 (def)
STR 60
DEX 16
ADP 5 (def)
INT 5 (def)
FTH 5 (def)

STR:stä voisi 10 pojoa pistää ADP:hen, mutta kannattaako?
Saako agilitystä tarvittavaa hyötyä (ADP 15) verrattuna damageen (STR 60)?
Aseina ajattelin Mastodon Halberd, Mastodon Greatsword, Greatsword, Large Club ja Avelyn. Onko tähän lisäksi ehdotuksia? DEX en viitsi enempää nostaa.
Armoriksi Black Dragon Set.
 
Vastaus: Dark Souls II

On muuten yllättävänkin helppo tää peli ng+ puolella. Toki vaikeampi kuin normi ng, ja lost sinner oli aika veemäinen, mutta noin yleisesti suht helppo. Pitää vain muistaa mennä joka alue vähän rauhallisemmin sillä noita vihollisia on lisääntynyt tietyissä kohdissa. Taikojen puuttumisen huomaa ng+ entistä selvemmin, sillä vaikka bossit eivät sinällään ole vaikeampia ei tuo oma strenght greatsword äijä(str 50) tunnu olevan lähelläkään joitain taikoja heitteleviä äijiä damagen suhteen. Toki inventaariosta löytyis täysille upattu king ultra greatsword, mutta omaan makuun nuo ultra gs on ihan liian hitaita käyttää. Piti jo tuon damagen toivossa vaihtaa rakas claymore +10 mastodon greatswordiin koska tuo jälkimmäinen skaalautuu stength A kun claymore on muistaakseni C.
 
Vastaus: Dark Souls II

Onko nyt tosiaan niin, että jos haluan kerätä kaikki magic/miracle/pyro -taiat niin joutuu ottamaan pvp:tä aivan jumalattomat määrät l. 500 voittoa ja vieläpä siellä areenoilla. Eikä saa hirveästi hävitäkään, kun kertaa tappiot vähentää voittojen määrää suoraan.
 
Vastaus: Dark Souls II

Muakin hiertää vähän se, että tässä pelissä ei tunnu olevan kauheasti hyviä aseita STR buildille. STR/DEX tuntuisi olevan paljon parempi kombo ja muutenkin DEX buildia jotenkin mielestäni suositaan. Paljon enemmän tullut hyviä aseita vastaan, joissa on korkea DEX kerroin. STR aseet on melkein kaikki jotain kerrostalon kokoisia hilpareita, millä huitominen on todella kömpelöä. Dragonrider Bow skaalautui yllätyksekseni mukavasti strengthiin. Oikeassa kädessä tällä hetkellä Bastard Sword +8, mutta statseissa selvästi enemmän strengthiä, jotta saan haluamani kilvet käyttöön. Ehkä sitten jossain SL150 tasolla ei ole enää niin väliä, millä ukkonsa varustaa, mutta ekalla läpipeluukerralla varsinkin jokainen valittu leveli on kompromissi. Ja niinhän sen pitää tietenkin ollakin.

Btw. Smelter kukistettu eilen ja eihän se lopulta ollut edes paha. Piti vain hoksata, että
sen vaakahuitaisun hitbox on paljon pienempi siellä ihan vieressä ja rollit kannattaa tehdä mahdollisimman lähellä.
Eikä se tulidamagekaan tullut enää ollenkaan niin pahasti läpi, kun ymmärsin ostaa sen Flame Quartz Ringin ja löysin vielä toisenkin eli +1 sormessa. Pahassa paikassa pystyi ihan hyvin ottamaan pari iskua kilvellä vastaan.
 
Ylös Bottom