Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Dark Souls II

Vastaus: Dark Souls II

Eilen tuli vedettyä läpi sunkken crown -DLC läpi. Olihan tuossa tosiaan pituutta ja haastetta mukavasti. Pidän positiivisena asiana sitä, että useimmat bonfiret eivät niin itseselvissä paikoissa olleeet. Bossit olivat aivan huikeita vastustajia ja erityisesti se...
...vaihtoehtoinen bossi trio, joka koostui Havelista, kahta miekkaa pitävästä ritarista ja taustalla häärivästä jousiampujasta.

Olihan tuossa myös muutama uusi esine ja pari uutta taikaa tuli myös löydettyä.
 
Vastaus: Dark Souls II

Tänään tuli peliin päivitys, joka toi toisen DLC alueen sisäänkäynnin joka sijaitsee...
..Iron keepin lopussa.
Itse avainesine tulee steamiin ja xboxin kauppapaikkaan huomenna, mutta käykö tässä taas niin, että ps storeen tuo avainesine tulee vasta keskiviikkona?
 
Vastaus: Dark Souls II

Joo-o. Oishan se kiva päästä pelailemaan uuttaa dlc:tä. Season pass ostettu, mut ei saa storesta imuteltua sitä ilman että maksaa 9,95€ tai jotain.
What am I missing? :confused:

Muilla samanlaisia ongelmia?
 
Vastaus: Dark Souls II

Joo-o. Oishan se kiva päästä pelailemaan uuttaa dlc:tä. Season pass ostettu, mut ei saa storesta imuteltua sitä ilman että maksaa 9,95€ tai jotain.
What am I missing? :confused:

Muilla samanlaisia ongelmia?

Samaa ongelma täälläkin. Toivottavasti tuo korjaantuu vielä tämän päivän aikana.:(
 
Vastaus: Dark Souls II

Muilla samanlaisia ongelmia?
Ongelma on tiedossa ja se pyritään korjaamaan. Julkaisija Bandai Namcon ohje on tässä vaiheessa odottaa kärsivällisesti. Missään nimessä älkää ostako sitä tuotetta, jos teillä on Season Pass, koska se rahojen palauttaminen aiheuttaa oman häslinkinsä.

"For those who have purchased the season pass, please do not purchase the DLC," Bandai Namco said in an update sent to Eurogamer.

"We are working on enabling the link so you can download the second DLC automaticaly on your console.

"We are sorry for the inconvenience and ask you for a little bit more patience to enjoy the obscurest and most wicked pits in the Dark Souls 2 world."

Lähde: Eurogamer
 
Vastaus: Dark Souls II

Ongelma on tiedossa ja se pyritään korjaamaan. Julkaisija Bandai Namcon ohje on tässä vaiheessa odottaa kärsivällisesti. Missään nimessä älkää ostako sitä tuotetta, jos teillä on Season Pass, koska se rahojen palauttaminen aiheuttaa oman häslinkinsä.



Lähde: Eurogamer




Jeps, kiitti Tontsa :)
 
Vastaus: Dark Souls II

Ongelma on nyt korjattu ja lisärin hinta on nyt FREE kausikortin ostaneille.
 
Vastaus: Dark Souls II

Aika erilainen dlc kuin edellinen. Uusia ideoita on taas saatu mukaan.

Tämä ei omasta mielestä spoilaa mitään, koska tuon perusteella et tule pelitilanteessa heti tilannetta ymmärtämään. Ainakin uskon näin.
Löytyy esimerkiksi muutama taistelutilanne, jotka on mahdollista hoitaa tietyllä tavalla niin, ettei itse anna damagea vihuille ollenkaan ja/tai niin että käyttää toista reittiä, jolloin pystyy käyttämään ranged attackia sen sijaan, että on vihujen keskellä. Vähän puzzlemaiseen tyyliin siis - hauska lisä peliin.

Pelattavaa riittää tälläkin kertaa rahan edestä. Alueet ei todellakaan ole helpoimmasta päästä. Bossit tuntuu vaikeilta tai itse asiassa erittäin vaikeilta. En ole vielä saanut yhtään hengiltä, vaikka apua on tarjolla runsaasti.

Kyssäri bosseihin liittyen(en ole niitä läpäissyt, mutta tämä silti saattaa spoilata jonkun mielestä kun taktiikoita kyselen):
Olen ottanut noita npc phantomeja mukaan boss fighteihin, mutta onkohan se nyt aivan väärä tapa hoitaa pomot? Eivät saa hirveästi damagea aikaan ennen kuin potkaisevat tyhjää ja ymmärtääkseni pomon defense arvot nousee huomattavasti. Ainoa järkevä tapa vetää solona? Vikalla pomolla ei taida olla heikkouksia ollenkaan? Magic on itellä toiminut jotenkin, mutta en nyt sanoisi kyllä heikkoudeksi sitä ko. pomolle. Sille yhdelle siniselle kaverille taitaa olla parasta käyttää lightning/fire -aseita?
 
Vastaus: Dark Souls II

Aika erilainen dlc kuin edellinen. Uusia ideoita on taas saatu mukaan.

Pelattavaa riittää tälläkin kertaa rahan edestä. Alueet ei todellakaan ole helpoimmasta päästä. Bossit tuntuu vaikeilta tai itse asiassa erittäin vaikeilta. En ole vielä saanut yhtään hengiltä, vaikka apua on tarjolla runsaasti.

Hyvä kuulla että DLC:t ovat ok kamaa. Ainakin näin päättelin viestistäsi, eikä muutenkaan ole tullut vastaan (ainakaan vielä) mitään todella negatiivista. Itse en ole vielä päässyt aloittamaan kumpaakaan, koska aloitin NG+ ensimmäisen DLC:n myötä, eikä tuo eteneminenkään mulla ole mitään mega nopeaa. Tällähetkellä seikkailen earthen peakissa, ja olen ajatellut että menisin samassa järjestyksessä alueet läpi kuin ensimmäisellä pelikerralla. DLC:en kimppuun sitten sitä myötä kun ne tulevat luonnollisesti vastaan.

Voinko kysyä minkälaisella hahmolla Wixxer pelaat? Onko enemmän melee vai ranged tyyppinen? Lähinnä kysyn sen takia kun mainitsit että Bossit ovat erittäin vaikeita. Omalla miekkamiehellä oli jo suuria vaikeuksia muutaman peruspelin Bossin kanssa joita ei ilmeisesti edes pidetty vaikeina :eek: Eikä luontokaan antanut periksi sille että olisin ottanut jonkun phanttomin mukaan, vaan rystyset valkoisina oli mentävä soolona.
 
Vastaus: Dark Souls II

SL on joku 415 tms. ihan överiä. Crystal soul spearia käytän tiukoissa paikoissa ja yleensä magic watcher greatsword on miekkana. Hahmo toki on semmoinen, että suunnilleen mitä vaan voi käyttää.

Tuli eilen taas yritettyy monen monta kertaa noita bosseja. Ongelma on se, et niillä on healthia törkeästi ja niihin ei oikein saa damagea. Tokihan iteltä lähtee nirri yhdestä sutasusta. Paras tapa on ilmeisesti meleehahmo, joka tekee kunnolla damagea. Youtubesta kattelin videoita, mut niissä on ilmeisesti NG tai NG+ menossa ja bossit ottaa damagea enemmän. Itellä on 15 kierrosta samalla hahmolla takana. Muuten ei oo ollu ongelmaa, mut tän dlc:n bossit tuntuu vähän olevan liikaa. Meni vähän mielenkiinto. Täytyy odotella, jos joku keksis hyvän tavan piestä noi bossit.

DS1:ssä aikoinaan tuli vedettyä SL1 run ja sillon se Artorias oli törkeän vaikea. Nyt ei oo SL1 mutta noi bossit tuntuu siltä kuin olis :) Ei ne nyt mahdottomia ole, mut aika kauan saa varmasti hieroa noita ja tuuristakaan ei oo haittaa.
 
Vastaus: Dark Souls II

Ekalla kieroksella tämänkin lisärin bossit ovat kohtuullisia hp:n ja aiheuttamiensa vahinkojen osalta, mutta new gamesta eteenpäin Fume knight ei ole enään itsestään selvyys kuin
sininen Smelter demon copypastekaan .
 
Vastaus: Dark Souls II

Vähän samanlaisia omalla tavallaan kaikki bossit tässä dlc:ssä.

Tuo nirvuuttajan kommentin spoilereissa oleva kaveri hoitui itellä näin:

Hexit toimii parhaiten jos tykkää olla vähän etäämmällä. Great resonant soulia vaan niin paljon kun kerkee ja kamat sen mukaisesti, että saa niitä nopeasti loitsuttua ja mahdollisimman paljon damagea aikaiseksi. Ne kaks summontyyppiä kuollee vasta sitten, kun pomo on jo melkein hoidettu. Todennäköisesti selviävät loppuun asti NG:ssä luulisin.

Ja se toinen:

Steel heart Ellie (vai mikä se nyt on) ja joku muu pelaaja mukaan, joka spämmä taikoja. Aika helposti kaatuu loppujen lopuksi. Sillon kun fume knight on sen Ellien kimpussa niin molemmat spammaa esim. crystal soul spearia sen niskaan. Jos se tulee päällä niin pitää osata väistää oikeaan suuntaan ja se toinen taikoo minkä kerkee. Jos se pomo tulee päälle niin parempi vaan väistellä ja antaa sen summonin taikoo. Jossain vaiheessa Ellie potkaisee tyhjää, mutta kestää yllättävän pitkään. Sitten vaan vuoron perään toinen väistelee ja toinen spammaa taikoja.

Kolmas:

Tätä en vielä päässyt, mutta samalla tyylillä kuin Fume Knight oli pari kertaa lähellä. Kaatuu kyllä. Tässä riittää ne kaks koneen ohjaamaa summonia. Toki vois olla vielä parempi, jos toinen olis ihan oikea pelaaja tai miksei molemmatkin.

Yksi syy miksi nää tuntuu vaikealta on se, että bosseille on vähän matkaa ja vihuja matkan varrella ihan riittävästi. Kyllähän niistä vois ohi juosta, mä nyt pieksin niitä sen 15 kertaa niin sai summon tyypit täysillä energioilla pomomittelöihin. Jokainen varmaan löytää oman tyylinsä.
 
Vastaus: Dark Souls II

Ainoa ongelma tuossa Fume knightissa oli se, että oma hahmo kuoli kertalaakista siitä hyppyiskusta ja se loitsu, joka tuo areenalle pyöriviä tuli/hex palloja aiheutti erittäin paljon tuhoa, vaikka oli parhaimmat kamat päällä. Itse käytin tämmöistä taktiikkaa:
Kutsuin mukaan oikean pelaajan ja sen maagikko npc:n ja itse taistelussa odotin etäällä, että Fume ritari tekee sen kolmen sarjan kombon ja menin heti lyömään kun se oli lopettamassa. Sitten se vaihe, kun se ottaa miekkaansa tuli/hex buffin niin odotin että tämä lähtee jahtaamaan ja toinen pelaaja käy lyömässä selkään ja toisinpäin tuota toistamalla se olikin sitten siinä.

Sir Alone oli ehkä helppo, mutta ihan hauska idea oli...
..se liukkaaksi vahattu lattia. :D
 
Vastaus: Dark Souls II

Tuli eilen pelailtua ja sain dlc:n loppuun. Itelle toi Sir Alonne ei ollut ihan helppo alkuun, mutta sitten kun tajusin lisätä physic defenseä + sain sellaisen pelaajan mukaan, josta oli hyötyä niin johan helpotti.

Aivan loistava idea oli noissa npc summoneissa tämä. Koko DLC:n paras uus juttu:

Kun ne teki gestureita ja heitteli niitä carvingseja. Hetken aikaa ekalla kerralla toki oli hämillään. Aivan paras oli se red phantom, joka lähti hirveätä kyytiä karkuun kun siltä sai vähän healthia pois. Ja juos just sinne vihollisten keskelle curse fog:iin, joten olin aivan varma, et taas joku urpo tuli kiusaamaan :D Alkuun se vaikutti toki koneen ohjaamalta, mut toi karkuun lähteminen sinne vihujen taakse oli jotenkin niin ihmismäistä, et menin halpaan :)

Alueena mun mielestä tosi hyvä dlc. Boss fighteista jäi vähän paskan maku suuhun. Liikaa toistoa. Ehkä tosta vois jonkun 8 antaa asteikolla 4-10. Alueena parempi kuin edellinen dlc, mutta ekassa bossit oli parempia. Toi NPC juttu oli tosi pieni asia ja kuitenkin todella hyvä idea.

Ootko Nirvuuttaja löytänyt jotain hyviä uusia aseita, joita vois oikeasti käyttää? Ihan hyviä sormuksia kyllä löyty, mut noista aseista en kyllä tiedä.....
 
Vastaus: Dark Souls II

Ootko Nirvuuttaja löytänyt jotain hyviä uusia aseita, joita vois oikeasti käyttää? Ihan hyviä sormuksia kyllä löyty, mut noista aseista en kyllä tiedä.....

Yhden hyvän löysin: vein Fume ritarin sielun Ornifexille niin sai valita sen kahdesta miekasta. Itse otin ison miekan, jossa on S skaalaus strenghtistä ja A skaalaus dexteritystä. :) Yhden kalliin ja kertakäyttöisen pyrospellin sain siitä, kun vein Straid of opalicselle Ash idolin kokoon kerätyn sielun. Myös Pharroksen naamio on ollut hyödyllinen, koska se tekee pukijastaan märän ja hahmo kestää paljon tulivahinkoa ja tulipa tuon avulla haettua Iron keepissä oleva chaos storm.
 
Vastaus: Dark Souls II

Mä kävin kanssa molemmilla merchanteilla kattomassa mitä sieluilla saisi treidattua ja päädyin samoihin valintoihin. Jonkun chimen olis voinut myös ottaa, mutta siitä ei ois ollu mun hahmolle mitään hyötyä. Sopis paremmin semmoiseen, jos joskus huvittais kokeilla sl1 runia. En vielä tota fume ultra gs:ää ehtinyt upgreidailla ja testailla, mut oli ihan miehekäs olo sen kanssa kun kokeilin miten päin se heiluu mistäkin nappulasta :)

Toi pharros maskin ominaisuus meni multa ohi. Toihan on aika hyvä ominaisuus monessa kohtaa. Testailitko tota outcry:ta? Onko tehokkaampi kuin chaos storm?
 
Vastaus: Dark Souls II

Testailitko tota outcry:ta? Onko tehokkaampi kuin chaos storm?

Tulihan tuota kokeiltua ja onhan se noista tulipilari pyrohommista tehokkain ja oli suurta apua Royal rat authorissa, kun sai pikkurotat kertalaakista hengiltä. Fire snake ja fire dancen avulla tuli tuo ikuisuusprojektina ollut retardiRotta tapettua.
 
Vastaus: Dark Souls II

Ensi viikon keskiviikkona voi hymyilyttää: http://www.youtube.com/watch?v=6iY07Z-VSrk.

Tuon videon perusteella kolmas ja wiimeinen kruunu trilogian osa vaikuttaa mielenkiintoiselta tekeleeltä.

Edit. Tuo julkaisu sitten siirtyi viikolla. :(
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Dark Souls II

Semmoinen dlc tällä kertaa. Oli ehkä helpompi kuin aiemmat. Ainoastaan se optional alue oli vähän hankalahko päästä bossille asti. Omasta mielestä paras dlc näistä kolmesta. Eipä nää tosin mitään nappisuorituksia olleet. Ois voinut olla vaikka merchanteja ja joku uusi covenant jne.

Vaikka sinänsä tosiaan olivatkin kaikki ihan ok niin kiitettävää arvosanaa en anna yhdellekään dlc:lle nyt kun kaikki on pelattu. Sen verta kovat oli toki lisärien suhteen odotuksetkin.
 
Ylös Bottom