Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Dark Souls III

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 16872
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Dark Souls III

Et sä varmaan väärin ole nähnyt, joillakin esineillä on erikoisempia väistöliikkeitä, tai ne korvaa sen oletuskierähdyksen
Joo, muistaakseni joku sormus oli DkS1:ssä jolla tuo tehtiin. Dark Souls 3:a en suostu spoilaamaan itselle wikiä lukien.

Niin ja kierähdyksiin vaikuttaa tietty myös varusteiden paino. Mitä vähemmän painoa, sen nopeammat liikkeet. Tietty statseja parantamalla saa kantokykyä lisää, jolloin pystyy tekemään ketterämpiä liikkeitä myös raskaan haarniskan kanssa.
 
Vastaus: Dark Souls III

Myös Scimitar/Falchion aseilla on erikoinen kierrähdys jos sellaisen on valinnut aseeksi. Perus rollia se ei muuta, mutta potku-aktiviteetti on korvattu taaksepäin rollauksella.

Tän pelin rollit taisi mennä:
nopea rollaus: alle 50 % paino
medium rollaus: 50-70 % paino
heavy rollaus yli 70 %
 
Vastaus: Dark Souls III

Joku nelisen tuntia peliä takana ja kaksi ekaa pomoa päihitetty, hieman omia mietteitä: Eka alue
Olipas tutoriaali bossi helppo, vaan niinhän sen oli tarkoituskin olla. Tulee jo veteraanina väistöt niin selkärangasta. Kristallilisko tutoriaali alueella oli hieman haastavampi ötökkä, kivan tavaran siitä sai. Uchigatana jäbä vaikutti vittumaiselta, mietein itsekin että voisi varmaan rotkoon pudottaa mutta niittasin sen perinteiseen tyyliin. Firelink Shrinesta tuli ihan mielettömät Demon's Souls Nexus vibat, joka on siis hyvä juttu. Hieno hubi alue jälleen kerran. :)

Toka alue+
Tarkoitus olis tehdä pure strength tai str/faith jäbä. Ensimmäistäkään greatswordia ei ole vielä tullut vastaan, Zweihanderia himottaisi saada. Tästä syystä en ole vielä haaskannut shardeja vaan perus broadswordilla mennään. Highwall oli tuttu alue network stress testistä, bossi vaan tällä kertaa eri. Sekin meni yllättävän helposti ekalla yrittämällä. Jonkun verran testailin co-oppia ja inveidaustakin (joka oli yllättäen hippaa kolmen jätkän gänkkiä vastaan). Undead Settlementtiin (Hemwick Charnel Lane part 2!) jäin kun piti mennä eilen nukkuun.

Hyvin on siis peli maistunut, mikä ei ole yllättävää. Enemmän aikaa vaan tarvitsis, työpäivät matelee. :) En ole spoilannut itseäni mutta sain tietoon että noin 5 pelin ekaa bossia on aika yllättävänkin helppoja. Hienoja ilmestyksiä nuo kaksi tähän mennessä mutta haastavuudellaan ei ole vakuuttanut kuten esim. Bloodbornessa ekat kaksi. Mutta nou hätä, uskon että sieltä on tulossa vielä kaikenlaisia pirullisuuksia kahmalo kaupalla.
 
Kysymys hypystä

Onko joku onnistunu tuossa Firelink Shrinen tornin hypyssä? Eli vasemmalle sillalta juur ennen pressureplate hissiä.

Oishan se pitäny arvata että kirjottamisen jälkeen se menee heti..

Mites joko on löytyny tuttu chloranthy ring?
 
Vastaus: Dark Souls III

Mitä haittaa tosta hollowingista on ku mul on se nyt 20. Se nousee sitä mukaan ku ottaa ilmasia leveleitä sillä dark sigilillä.
 
Vastaus: Dark Souls III

Healtit tippuu joka kuolemalla, samaan tyyliin kun aikaisemmissa osissa, ilmanen ei oo ikinä ilmasta.

Eipä oo haitannu kyl toistaseks, onko tost kultista jotain hyötyä sitten? Paljonko on muuten teillä kanssa pelaajilla pohjat mitä on jääny sieluja saamatta? Itellä jäi just sacred roadilla 14k sielua ja olin viel säästämässä siihen 20k avaimeen minkä voi ostaa siltä muijalta siellä firelink shinellä. Aikasemmissa soulsseissa on jääny monta sataa soulssia parhaimmillaan saamatta takas ku on käyny kuolemassa jonnekki ihme paikkaan.
 
Vastaus: Dark Souls III

Kysymys hypystä

Onko joku onnistunu tuossa Firelink Shrinen tornin hypyssä? Eli vasemmalle sillalta juur ennen pressureplate hissiä.

Oishan se pitäny arvata että kirjottamisen jälkeen se menee heti.

Siis mikä hyppy? Ei se puuhyppy kuitenkaan? Eli pitääkö olla towerin avain ja sieltä löytyy joku hyppy?
 
Vastaus: Dark Souls III

Jos jollakulla (tämäntyyppisiin peleihin tottumattomalla) on aidosti vaikeuksia pysyä hengissä, niin tässä yksi helppo tapa farmata souleja pelin alkupuoliskolla. Tahti on noin 25 000 - 30 000 soulia tunnissa - ei paljon, mutta saattaa se silti auttaa, kun alussa levelit eivät maksa niin paljoa.

Kun olet päässyt Firelink Shrineen, niin pikamatkusta High Wall of Lothric -alueelle ja lähde kävelemään bonfirelta lyhyet portaat alaspäin. Vastaan tulee toistakymmentä helppoa vihollista, joista vain neljä käy päälle, muut kumartelevat maassa. Kun olet teurastanut kaikki, niin jatka suoraan eteenpäin, portaita alas kellariin ja tapa vihollinen matkalla. Kellarissa teurasta ensin vasemmalta yksi maassa istuva vihollinen ja sitten toinen oikealta. Laskeudu tikkaat alas ja tapa keihään ja kilven kanssa toikkaroiva vihollinen. Tämä on ehkä se vaikein kohta, kun pitkällä suoralla olevat viholliset ampuvat tulinuolia ja keihäsmiehen kimppuun on vaikea päästä ison kilven takia, mutta sinun ei tarvitse onnistua kuin kerran. Tapettuasi keihäsmiehen, kävele vieressä olevat rappuset ylös ja lohikäärme huomaa sinut. Laskeudu äkkiä takaisin ja katso, kun lohikäärme teurastaa viereisellä suoralla olevat viholliset.

Palaa takaisin samalle bonfirelle, josta lähdit ja toista sama aina kellariin asti. Kellarissa on pieni umpikuja, josta kurkistamalla näet kaltereiden takana vihollislauman ja lohikäärmeen. Odota hetki ja lohikäärme huomaa sinut ja polttaa vihollislauman kaltereiden takana ja tuottaa sinulle souleja. Sitten nopeasti takaisin bonfirelle ja sama uudestaan. Saat hieman reilut 800 soulia per kerta ja kun homma alkaa mennä rutiinilla, niin saman reitin pystyy juoksemaan noin puoleentoista minuuttiin. Testattu Assassin-hahmolla, jonka meleetaidot riittävät tässä kohtaa tappamaan viholliset 1-2 osumalla.
 
Vastaus: Dark Souls III

Jos jollakulla (tämäntyyppisiin peleihin tottumattomalla) on aidosti vaikeuksia pysyä hengissä, niin tässä yksi helppo tapa farmata souleja pelin alkupuoliskolla. Tahti on noin 25 000 - 30 000 soulia tunnissa - ei paljon, mutta saattaa se silti auttaa, kun alussa levelit eivät maksa niin paljoa.

Kun olet päässyt Firelink Shrineen, niin pikamatkusta High Wall of Lothric -alueelle ja lähde kävelemään bonfirelta lyhyet portaat alaspäin. Vastaan tulee toistakymmentä helppoa vihollista, joista vain neljä käy päälle, muut kumartelevat maassa. Kun olet teurastanut kaikki, niin jatka suoraan eteenpäin, portaita alas kellariin ja tapa vihollinen matkalla. Kellarissa teurasta ensin vasemmalta yksi maassa istuva vihollinen ja sitten toinen oikealta. Laskeudu tikkaat alas ja tapa keihään ja kilven kanssa toikkaroiva vihollinen. Tämä on ehkä se vaikein kohta, kun pitkällä suoralla olevat viholliset ampuvat tulinuolia ja keihäsmiehen kimppuun on vaikea päästä ison kilven takia, mutta sinun ei tarvitse onnistua kuin kerran. Tapettuasi keihäsmiehen, kävele vieressä olevat rappuset ylös ja lohikäärme huomaa sinut. Laskeudu äkkiä takaisin ja katso, kun lohikäärme teurastaa viereisellä suoralla olevat viholliset.

Palaa takaisin samalle bonfirelle, josta lähdit ja toista sama aina kellariin asti. Kellarissa on pieni umpikuja, josta kurkistamalla näet kaltereiden takana vihollislauman ja lohikäärmeen. Odota hetki ja lohikäärme huomaa sinut ja polttaa vihollislauman kaltereiden takana ja tuottaa sinulle souleja. Sitten nopeasti takaisin bonfirelle ja sama uudestaan. Saat hieman reilut 800 soulia per kerta ja kun homma alkaa mennä rutiinilla, niin saman reitin pystyy juoksemaan noin puoleentoista minuuttiin. Testattu Assassin-hahmolla, jonka meleetaidot riittävät tässä kohtaa tappamaan viholliset 1-2 osumalla.

Olen nyt kohta 4h pyörinyt vain tuota alkupaikkaa, kun ei pääse eteenpäin. Nyt kuin sain vihdoin sen Uchikatana-miekan vai mikä olikaan niin nyt alkaa hiljalleen edistyä. Meinaa usko loppua, kun ei pääse mihinkään suuntaan useampaan tuntiin. Level 15 nyt ja Mercenary menossa.
 
Vastaus: Dark Souls III

Olen nyt kohta 4h pyörinyt vain tuota alkupaikkaa, kun ei pääse eteenpäin. Nyt kuin sain vihdoin sen Uchikatana-miekan vai mikä olikaan niin nyt alkaa hiljalleen edistyä. Meinaa usko loppua, kun ei pääse mihinkään suuntaan useampaan tuntiin. Level 15 nyt ja Mercenary menossa.

Siis sieltä Firelink Shrinen bonfireltä pääset kyllä eteenpäin :)
 
Vastaus: Dark Souls III

Olen nyt kohta 4h pyörinyt vain tuota alkupaikkaa, kun ei pääse eteenpäin. Nyt kuin sain vihdoin sen Uchikatana-miekan vai mikä olikaan niin nyt alkaa hiljalleen edistyä. Meinaa usko loppua, kun ei pääse mihinkään suuntaan useampaan tuntiin. Level 15 nyt ja Mercenary menossa.

Jep, sama juttu, mutta käytin 20k soulia siihen avaimeen, jonka sai FS:n kauppiaalta. Edelleen ihan turistina kuljen, todella vähäinen melee-taitojen käyttö aikaisemmissa souleissa laittaa opettelemaan melkein kaiken uudestaan. Käytännössä jyräsin DS2:n läpi kovilla loitsuilla, väistelemällä ja oikea-aikaisilla hyökkäyksillä, sekä tyhjensin alueet vihollisista (15 kertaa kun tappoi vihollisen, niin se ei ilmestynyt enää uudestaan, paitsi jos käytit Bonfire Asceticia) ja siitä pikkuhiljaa aina etenin.

Varovasti olen koettanut tutkia eri alueita, Iudex Gundyrin jälkeen en ole vielä toista bossia löytänyt. Pakko se on koettaa rakentaa kovempi lähitaistelija, loitsuja ei ole tarpeeksi. Tai toisena vaihtoehtona suhteuttaa Ashen Estusten määrää ja yrittää kaukotaistella... kaipa se tästä lähtee.
 
Vastaus: Dark Souls III

Pitkällisen paikkojen koluamisen jälkeen kaatui kolmas bossi, tällä kertaa vaati toisen yrityksen, että sain sen kuolemaan. Tavaraa on löytyny niin paljon ja monipuolisesti, ettei voi muuta ku ihmetellä. Kuulun warrior of sunlight covenantiin, mutta jolly co-operation on jäänyt vielä toteuttamatta, pakko kokea paikat ensin yksin.
 
Vastaus: Dark Souls III

Illan päätteeksi taisi warru jäädä tasolle 21. Uusi kilpi löytyi arkusta ja nyt on jopa opeteltu sen käyttöä, lähinnä stunnaamaan vihu ennen kirveen sivallusta. Kirvestä on käyty pariin kertaan näyttämässä sepällä, joka puolestaan on sitä parannellut +2 verran. Repusta löytyy jo huomattavasti parempi ja neljä kertaa painavampi Great Axe, ei vaan strenghtiä ole vielä tarpeeksi korkealla sen käyttöön. Joku kaveri saatiin jo värvättyä omalle puolen. Eiköhän tämä vielä tästä.
 
Vastaus: Dark Souls III

6½h played ja ensimmäinen virallinen bossi kaatui toisella yrityksellä. On kyllä loistavaa viihdettä, kuolemia varmaan tullut arviolta 50 kappaletta. Tulikatanalla vetelen, jota olen 3x päivittänyt. Aloitin Mercenary hahmolla, josta aion kehittää high dex + inttiä. Ensimmäinen "harjoitusbossi" oli ihan jäätävän vaikea itselleni, koska aloitus kilpi ei blokannut kuin 56% damagesta. Suosittelen todellakin kaikille kyseistä hahmoa pelaaville (joilla oli vastaavia tuskia), että
hommaatte kilven, jossa on 100% damage reductioni

Allaolevat spoilaavat ensimmäistä oikeaa aluetta.

Meinasi järki lähteä seuraavan herrasmiehen kanssa
Sininen knight, varmaan 10x yritin, jonka jälkeen "jumitin" sen siihen isolle ulko-ovelle josta se oli helppo piestä. Raukkamainen temppu, mutta ei järki riittänyt.

Onko kukaan
Tappanut sitä lohikäärmettä? DS1:ssä ammuin sen alas, jolloin sai sen imba miekan. Nyt tuli ihan testattua muutama nuoli ja loharihan ottaa ihan hulluna lämää. Pakko oli kuitenkin vielä googlettaa mitä siitä saisi, 27k sieluja näköjään. Kai se on käytävä niittaamassa.

Niin ja pelin soundtrack on aivan jäätävän hyvä. Harvoin tulee ajatuksia edes keskitettyä tarkemmin peleissä oleviin musiikkeihin, mutta tämä on kyllä todellinen poikkeus!
 
Vastaus: Dark Souls III

Siis mikä hyppy? Ei se puuhyppy kuitenkaan? Eli pitääkö olla towerin avain ja sieltä löytyy joku hyppy?

Tornin sisällä.

Pari asiaa, ärsyttää että backstab ääni bugaa, tulee se viimenen sivallus ääni sekunteja sen jälkeen kun vihu on potkastu jo miekasta irti, toivottavasti korjaavat seuraavassa pätsissä. Toisena, hetken ketutti kun kolmannessa bossissa kuoli tokassa vaiheessa niin sielut jäi sinne eikä usvan taakse.

Mutta asia mikä ei ärsytä on Mound-makers covenant, ai että kun on kiva pilata kaikkien päivä, niin cooppina kun ihan perus invaamalla.
 
Ylös Bottom