Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Kertokaas nyt vielä, mikä hyöty tuosta hollowingista ylipäänsä on?
Kiitos, täytyy käydä siellä tutkimassa.Aika vähän on löytynyt, mutta yksi tuolla suunnilla tuli vastaan:
Great Scythe. Taisi löytyä siitä ennen kolmosbossia kun se jättiläinen heittää niitä keihäitä sinne alueelle, tai sitten sieltä tornihissin puolivälin kun pyärit kielekkeelle ja Onionbron kanssa lahtaat sen tulidemonin. Jostain niiltä main taitaa löytyä.
ei sekään päivittämättä skaalaa ku C:n arvoisesti DEX. +3 on sitten jo B ja varmaan A tulee lopuksi kun on tapissa. Sharp-polulla tiesti voi olla parempikin skaalaus.
Kertokaas nyt vielä, mikä hyöty tuosta hollowingista ylipäänsä on?
Vastaus löytyisi varmasti etsimällä, mutta laiska kun olen ja mietin pelin noukkimista töiden jälkeen, niin osaako joku selittää kuinka tässä toimii moninpeli?
Bloodborne oli aikaisemmin, tykkäsin kovasti, mutta vaikutti kyllä hankalasti toteutetulta se kellojen kilistely kaverin saamiseksi peliin. Piti levelit olla lähekkäin ja muuta.
En kerennyt Bloodbornessa mestariksi kehittyä, ja mietin että saako tässä sitten apuja hankaliin pomomatseihinPaljon näkyy pelaajia kaverilistalla.
Tässä on sekoitettu vanhaa Dark Soulsia ja Bloodbornea...
Loistavaa selvennystä Hutulta taas kerran. Hyvä kun joku opastaa noobeja
Vielä kun saisi selvennystä tuohon invaamiseen. Eli millä kaikilla mahdollisilla tavoilla mun peliin joku voi tunketua?
Eilen huomasin kaupassa jonkun 2000 sielua maksavan dried fingerin. Liittyy monipeliin, mutta pikkusen meni kuvaus ohi. Using the Dried Finger resets the invasion timer and allows a host player to summon a 3rd phantom as well opening themselvs up to a 2nd invading phantom. Eli niinku mitä?
Vähän sekavaa tuo covenant meininki, kun eilen tosiaan kävi niin, että joku tunkeutui minun peliini (todennäköisesti npc) ja hetken päästä mukaan liittyi myös sininen npc hahmo. Olin käsittänyt oman covenanttini kuvauksesta, että tämä sininen npc oli tullut suojelemaan minua maailmaani tunkeutuneelta hyökkääjältä.
Kävi kuitenkin niin, että tämä sininen sankari ampui minua jousella, eikä kiinnittänyt minkäänlaista huomiota punaiseen heeboon, joka sitten laittoi tuon sinisen tyypin kylmäksi aika nopeaan. Tapoin sitten yksin tuon punaisen inveidaajan.
Oliko nämä nyt npc-hahmoja ja peli jotenkin vaan bugasi? Kun nämä tyypit kuitenkin tappeli keskenään? Tai toinen tappeli.. Niin ja tämä kaikki siis tapahtui metsässä/suolla, jossa on niitä isoja rapuotuksia.
Oli miten oli, 10h takana, kolme bossia nurin ja yllättäen tutoriaalibossi tuotti eniten päänvaivaa. Aattelin vetää str/dex buildia, longswordia päivitellen. Hiton hyvin on kyllä peli maistunut!
Neuvo:Aivan järkyttäviä vihuja heti alkuun, nimittäin nuo lothric knightit. Omalla pyromancerilla ei tee mitään, koska blokkaavat kaikki range attackit sillä helvetin kilvellä. Lähitaistelussa taas jyräävät loppumattomalla staminalla ihan 6-0. Asiaa ei auta, että niillä tuntuu HP:takin piisaavan. Helvetin typerältä tuntuu grindata noita alkupään 50 soulin vihuja, kun eteenpäin ei yksinkertasesti pääse.
No arvaapa vaan oonko kiitollinen kun samoilen siellä metsässä ja sitten tulee näitä moundmaker ja farron watchdogs covenantin jätkiä päälleEilenkin minä, heikko velho, vyötäröön asti vedessä joten liikkuminen hidasta, saan kaksi eri factionin inveideriä perääni yhtäaikaa, youkiddingme.jpg
Eivätkä viitsi edes heiluttaa kättä tai kumartaa vaan suoraan päälle hakkaamaan kuin viimeistä päivää.
Sun täytyy ajatella peliä vähän eri tavalla, tässä sun ei todellakaan tarvi tapella reilusti, vihutkaan ei tappele. Siinä on se alempi puukattotasanne, heittele sieltä romua niskaan, ammu jousella yms. Tai niinku on ehdotettu, juokse ohi, hetken se seuraa sua mutta palaa pian partiolleen. Sä oot todella lähellä oikoreittiä, ja pomo on myös lähellä. Kun sä meet siitä örkistä ohi, porttikongista ulos, niin jos meet oikealle ylös portaita vähän matkaa niin tuut hissille, hyppää hissiin ja avaa ovi niin oot saanu oikereitin auki ensimmäiselle nuotiolle.
Ei tämän pelin mahtavuus ainakaan vielä ole auennut. Hieman liikaa vaivannäköä suhteessa onnistumisen tunteeseen. Mutta vasta 7h pelikellossa ja lvl 21.
Sun täytyy ajatella peliä vähän eri tavalla, tässä sun ei todellakaan tarvi tapella reilusti, vihutkaan ei tappele. ---
EDIT: Muuttuuko peli edetessään helpommaksi siksi, että a) käytössä oleva roina muuttuu paremmaksi vai b) pelaaja on oppinut itse paremmaksi?
Ehkä ensimmäistä kertaa Soulsia pelaavalle. Minä pelaan koko ajan samalla tasolla, enkä opi uutta enää. Ainoastaan, kun saa sen ekan risun mikä käteen annetaan vaihdettua, niin alkaa tapahtua. Tietysti silloin toki, kun pitää opetella uusien vihollisten liikeratoja ja hyökkäyksiä, voi tietenkin oppia. Puhun vain perustasosta, mikä on muotoutunu aiemmista osista. En edes viitsi päivittää niitä alkupään halberdeja/long swordeja yms. +3:a pidemmälle, koska odotan löytäväni jonkin vanhoista suosikeista ennen pitkää, tai jonkin muun mikä kelpaa.20/80
Se kehitys pelaajassakin tapahtuu salakavalasti, jossain vaiheessa vaan havahtuu ettei kuolekaan enää niin usein kun pelityyli muuttunut, taidot kasvanu, hahmo parantunut ja sisäistäny pelin idean.