Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Dark Souls III

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 16872
  • Aloituspäivämäärä
Vastaus: Dark Souls III

Olipas seikkailut tänään.

Irithylin toiselta bonfireltä lähdettiin eteenpäin ja vastaan tuli kaikennäkösiä hulluja akkoja seipäineen ja miekkoineen, en tiedä oliko ideana mutta monesta kohtaa pääsi eteenpäin helpoiten sillä että piileksi nurkkien takana kun laahustivat ohi :D Ekaa kertaa pelissä todella tuli sellanen "aargh bonfire ihanaa" olo tuolla alueella kun niin paljon tappavia mörköjä tallusteli nurkkien takana. Irithylin dungeoniin löysin kanssa mutta oli niin kurjan oloinen paikka että palasin takas tutkimaan tunnelia joka jäi matkanvarrelle. Sieltähän löytyi lisää alueita ja jopa Irithylin bossi joka kaatui ensimmäisellä kerralla mutta lopussa kyllä oli tilanne että kumpi lyö ensin voittaa, tällä kertaa se olin minä. Siitä vähän eteenpäin vastaan tuli pari hullua NPC ihmistä jotka sain piestyä hengiltä kunhan ensin olin tyhjentänyt alueen niistä tulen ampujista, oli aika hankala kohta. Sitten jatketaan matkaa ja vastaan alkaa tulee silver knightejaja hyvin tutunnäköistä seutua...onko tämä Anor Londo ? siltä se ainakin näytti ja olihan siellä ne kirotut archerit taas mutta paljon helpompi kohta vaan. Kunnes saavuttiin siihen pyörivälle sillalle olin varma että tämä on Anor Londo ja olihan se, tästä ei enään fan service parane.

löyty myös uusi covenant kunhan ensin teki pienen ilmassa kävely reissun :D Siinä Anor London bonfiren vieressä on kolme silver knightia jotka tappaa saa 10k sielua, erittäin hyvä farmaus paikka kun ovat niin helppojakin. Koin myös surullisia hetkiä kun saavuin erään bonfiren luokse ja siellä oli nurkassa patsas jonka edessä teksti "Ally, dont dare", vaistomaisesti tässä tilanteessa aloin spämmiä lyönti nappia ja ennen kuin tajusin oli sen NPC kuollut ja iski valtava masennus "mitä minä olen tehnyt..." RIP kuka olitkin, näytti ihan Yoel of Londorilta mutta hänhän kuoli aiemmin ? kai...ensi kerralla Anor Londo odottaa.
 
Vastaus: Dark Souls III

Huhhuh Herra bossman
Pontiff Sulyvahn
oli ihan jäätävän hullu. Ei riittänyt mielenkiinto enää ilman summoneita.
 
Vastaus: Dark Souls III

Huhhuh Herra bossman
Pontiff Sulyvahn
oli ihan jäätävän hullu. Ei riittänyt mielenkiinto enää ilman summoneita.

Vaikka itse sen ekalla yrityksellä meninkin niin ekaa kertaa tuli tilanne jossa estukset loppu joten tähänastisista bosseista selkeästi vaikein. Taktiikka oli vaan pysyä lähellä ja hakata minkä kerkes.
 
Vastaus: Dark Souls III

Huhhuh Herra bossman
Pontiff Sulyvahn
oli ihan jäätävän hullu. Ei riittänyt mielenkiinto enää ilman summoneita.
Melko helposti menee kunhan pysyttelet Sulivaanin vieressä ja pyörit jatkuvasti sitä ympäri. Haamun saa helposti tapettua jo sen summonointivaiheessa.
 
Vastaus: Dark Souls III

Kylläpäs meni monta yritystä kaataa Watchers of the Abyss, vaikka ensin meinasin mennä sen ensimmäisellä yrittämällä. Mutta voi perkele niiden katakombien kanssa... niistä seuraavassa.

Joskus tietty luurangot heräävät uudestaan, mutta siihen on helppo varautua, kun katsoo vain mahdollista soulien lisääntymistä - jos ei tule, niin luukasa nousee vielä toisen kerran. Vaikka aseet ovatkin jo kovaa luokkaa ja voimaa on jo sen verran, että pystyn käyttämään Lothric Knight -shieldiä (vaatii str 36), niin näistä mistälie ninjoista, jotka muuttuvat näkymättömiksi ja tekevät voltteja, on kyllä paljon harmia. Etenkin siinä kohtaa, kun ruukkuja on läjäpäin ympäriinsä ja kaksi kyseistä ninjaa käy kilpien kanssa päälle todella aggressiivisesti.

Lopulta houkuttelin ne erään tulinuoliansan uhreiksi ja heikensin kauempaa loitsuilla, kunnes viimeistelin ne lähitaistelussa, mutta vaikeaa oli. Palkinto oli kuitenkin mieluinen, viimeinkin vastaan tuli leirituli ja kohti uusia seikkailuja. Kuolo ehti korjata ns. kivimäessä, kun järkäle vyöryi yllättäen selkään ja pudotti minut sillalta kuolemaani. Aika ovelasti samainen murikka kierii vielä takaisinkin ja näyttipä samanlainen harminkappale olevan löytämäni leiritulen lähellä olevassa käytävässä.

Se on sanottava, että Katakombeissa on jonkin verran Tomb of Giantsia ja Sens Fortressia Dark Souls ykkösen tapaan. Vieläköhän mahtaa tulla samanlaista tasapainokävelyäkin vastaan, jättimäisten "giljotiinien" heiluessa ympärillä (tämä ei siis ole spoileri, vaan arvaus)?

Päivän saaliina Watchers of Abyssin lisäksi Road of Sacrificen bossi, joka oli kyllä älyttömän helppo hyvin varustellulle hahmolleni. Meni ensiyrittämällä. Leveleitä nyt 82.
 
Huhhuh Herra bossman
Pontiff Sulyvahn
oli ihan jäätävän hullu. Ei riittänyt mielenkiinto enää ilman summoneita.

Tosta tuli tosi paljon mieleen Fume Knight, tosin 10x enemmän vauhtia liikkeissä. Kuten fumekin niin tuokin helpottu kun oppi ajotukset.

Se on sanottava, että Katakombeissa on jonkin verran Tomb of Giantsia ja Sens Fortressia Dark Souls ykkösen tapaan. Vieläköhän mahtaa tulla samanlaista tasapainokävelyäkin vastaan, jättimäisten "giljotiinien" heiluessa ympärillä (tämä ei siis ole spoileri, vaan arvaus)?

Päivän saaliina Watchers of Abyssin lisäksi Road of Sacrificen bossi, joka oli kyllä älyttömän helppo hyvin varustellulle hahmolleni. Meni ensiyrittämällä. Leveleitä nyt 82.

Noh katakombithan nyt on aina samanlaisia, peli kun peli, hyvin paljon meinaan on bloodborneakin noissa.

En ihmettele et sacrificella oli helpompaa, leveleitä sen 40-50 yli "suositellun" :D Helppohan se meinaan muutenkin on.
 
Vastaus: Dark Souls III

Ihan pikkasen oot ylilevelillä :D tolla tasolla pitäis otella loppupomoa vastaan. Mutta mikäs siinä, kukin menee omaa tahtiaan :)
 
Vastaus: Dark Souls III

On siinä joo pikkuisen grindattu kun itsellä lvl n.65 ja saavuin
Anor Londoon
joka sekin varmaan vähän ylileveliä, no kuten Huttu sano kukin tyylillään.

Eilen saapui tuo collectors edition guide kirja ja pikaisella selauksella ihan pätevän oloinen kirjanen, täytyy tarkemmin katsoa kun pääsee pelin läpi, joskus.
 
Vastaus: Dark Souls III

On siinä joo pikkuisen grindattu kun itsellä lvl n.65 ja saavuin
Anor Londoon
joka sekin varmaan vähän ylileveliä, no kuten Huttu sano kukin tyylillään.

Ihmekös itsellä tuntuu peli loppupuolella vaikealta, oon susta vähän pidemmällä ja leveliä oo varmaan ku just ja just 50. :D

Tai voi olla että tuli just nosteltua että on joku 50-60.

Nyt siis viimeisimpänä kaatui
Dancer. Pakko on ollu summonoida apuja näihin viimeisiin bosseihin, ei jaksa hinkata samaa kohtaa tunteja.

Tuli myös resetoitua statsit kun ei tuo DEX/Faith build koskaan oikein astunut kukoistukseensa, poistin sitte faith jutut ja teen pelkän DEX-hahmon tästä ensimmäisestä.
 
Vastaus: Dark Souls III

Noniin,

Tuntuu, että nuo ensimmäiset maailmat olivat vain lämmittelyä ja valmistelua siihen hetkeen kun sinulla ei ole enää oikeasti mitään mahdollisuuksia tässä pelissä.
En tiedä missä nyt olen menossa, mutta en ole koskaan missään pelissä juossut paniikissa ympäri kenttää niin paljon mitä olen tässä kentässä nyt juossut.

Googlasin niin olen Irithyll Dungeonissa.... Eihän tuo edes ole loppua..... mulla taitaa loppua kyllä stamina tämän pelin kanssa :D
Eee saakeli, masennuin, enhän mä edes ole vielä pitkällä. En jaksa pelata läpi :(.
 
Vastaus: Dark Souls III

Googlasin niin olen Irithyll Dungeonissa.... Eihän tuo edes ole loppua..... mulla taitaa loppua kyllä stamina tämän pelin kanssa :D
Eee saakeli, masennuin, enhän mä edes ole vielä pitkällä. En jaksa pelata läpi :(.

Ihan sama minullakin, vaikka olen jopa ylilevelisenä liikkeellä.

---

Miten kutsun randomeja avukseni co-opiin? Osaan laittaa merkin ja tulla kutsutuksi muiden peliin, mutta miten saan jengiä omaan peliini? Siis ei Pvp vaan PvE.
 
Vastaus: Dark Souls III

Ihan sama minullakin, vaikka olen jopa ylilevelisenä liikkeellä.

---

Miten kutsun randomeja avukseni co-opiin? Osaan laittaa merkin ja tulla kutsutuksi muiden peliin, mutta miten saan jengiä omaan peliini? Siis ei Pvp vaan PvE.

Pitää käyttää ember niin niitä summon signeja alkaa ilmestymään maahan. Valkoiset ja keltaiset ovat PvE merkkejä.
 
Vastaus: Dark Souls III

Pitää käyttää ember niin niitä summon signeja alkaa ilmestymään maahan. Valkoiset ja keltaiset ovat PvE merkkejä.
Tähän muotoon pääsee joko käyttämällä inventaariosta emberin, tai vaihtoehtoisesti cooppaamalla toisen pelissä ja voittamalla jonkun bossin.
 
Vastaus: Dark Souls III

Siinä kaikki? Kokemus kun on opettanut, että yhden toiminnon lisäksi pitää tehdä 2-3 muutakin ennen kuin homma toimii.

No kyllä tässä asiassa riittää periaatteessa joko Emberin käyttö tai bossin lahtaaminen, mutta merkkien löytymiseen ja summonin onnistumiseen vaikuttaa myös se miten tiukalla NAT on. Asetuksissa on myös se cross region kohta.
 
Vastaus: Dark Souls III

Noniin,

Tuntuu, että nuo ensimmäiset maailmat olivat vain lämmittelyä ja valmistelua siihen hetkeen kun sinulla ei ole enää oikeasti mitään mahdollisuuksia tässä pelissä.
En tiedä missä nyt olen menossa, mutta en ole koskaan missään pelissä juossut paniikissa ympäri kenttää niin paljon mitä olen tässä kentässä nyt juossut.

Ite menin kyseisen alueen raukkamaisesti, jahka olin hakannut riittävästi päätä seinään.. Eli wikistä reittiohje ja juoksin aina jonkun oikotien auki ja sitten uudestaan pitempi juoksu nuotiolta.. Viimeisen läpijuoksun sieludaldo ehkä 1000[emoji14]
 
Vastaus: Dark Souls III

Onhan tämä pienoinen pettymys bossien suhteen. Näyttäviä ja uniikkeja ovat kyllä, mutta haastavuus puuttuu täysin paria viimeistä lukuunottamatta. Bloodbournessa tuli melkein kaikissa bosseissa se mahtava saavutuksen tunne (varsinkin DLC) kun "prey slaughtered" pamahti ruutuun, tässä se tunne oli suurimmaksi osaksi "ai se kuoli jo". Ilmeisesti ajatuksena on saada enemmän casuaaleja kiinnostumaan sarjasta. Harmi vain että samalla pyllistetään niille ketkä oikeasti haluavat haastetta. Olisivat tehteet jonkun easymoden mielummin kuin nerfanneet suurimman osan bosseista.

Coop muuttaa bossien vaikeuden Disneyn lisenssipelin tasoiseksi ja suosittelenkin kaatamaan bossit ensin ihan oikeasti yksin. Invadaukset onneksi tuovat edes jotain vaaraa tuohon. Harmi että eivät vieläkään pääse itse pomotaisteluita häiritsemään. Hostile phantomit toisivat tuohon pomejen coopissa juustoamiseen sopivasti vaikeutta.

NG+++ menossa ja viimeisiä trophyjä metsästämässä. On kyllä muuten harvinaisen tympeetä tuo tiettyjen covenant esineiden farmaus kun ei vaadittava automaattinen puolustus phantom summonaus toimi enää isolevelisenä. Tuli eräs 1% drop chancen omaava ritarikolmikko turhankin tutuksi :D.
 
Vastaus: Dark Souls III

Eilen oli erittäin vaikeaa löytää co-op kaveria Anor londossa. Valkoisia ja keltaisia merkkejä maasta kyllä löytyi vaikka kuinka, silti jatkuvasti tuli vaan teksti " unable to summon phantom" tai vast. Myöskään bonfire ei toiminut, eikä pelistä päässyt loggautumaan pois. About vartin ihmettelyn jälkeen sitten löytyi tyyppi, jonka sain kutsuttua jopa peliin saakka.

Ihme säätöä. Tämän jälkeen vedin ember- muodossa seuraavan alueen melkein kokonaan läpi, eikä kukaan yrittänyt tunkeutua peliin. Yleensä joku nilkki kavereineen inveidaa välittömästi, jos erehtyy emberin käyttämään. Kaikki muu online-puolella pelasi kuten pitää, joten lienee jokin tilapäinen häiriö ollut.

Tällä hetkellä painetaan menemään
Irithyll dungeonissa. Muuten ihan hieno alue (tykkään, tulee mieleen eräs paikka demon's soulssista) mutta jostain syystä nuo mimicit tuolla pistää hanttiin koko rahan edestä. Muualla nuo on ihan helppoja mutta tuolla ne spämmää sitä fucking rouskunrouskun- hyökkäystä, joka tappaa kerrasta. Illalla oli jotain 50k sielua kannossa ja aavistus oikoreitin tai bonfiren lähestyvän, ja eikös tommonen mimicci pistä meikän lihoiksi! Jotenkin turhauttaa eniten kun kuolee vihuun, jonka on jo tappanut monesti ja tietää tarkalleen kuinka se hyökkää ja liikkuu. Sitä vaan jotenkin turtuu ja kuvittelee handlaavansa homman ja samalla peli pieksee sulta luulot pois ja taas ollaan niin nöyrää poikaa.
V*tuttaa, mutta juuri tuon takia nämä pelit ovat niin mahtavia! :)

Itsellä levua on muistaakseni jossain 80 paikkeilla atm. Str ja dex molemmat 40 ja kepukkana refined longsword +7, jolla on str ja dex skaalaus B. Alkaa jo ihan kohtalaista lämää tekemään.
 
Vastaus: Dark Souls III

Mitä ne 2 raivotautista elukkaa droppaa sen Aldricht faithfull covenantin edessä, ku ne on ainoat mitä en ole tappanut vielä ku käyn paikkoja läpi? Tippuuko niiltä joku Eleanora tjsp.?

Nuo tappamalla saa sormuksen ja huoneeseen bonfiren. Helpoin tapa tappa nuo krogodiili/rotta hybridit on se, että ammu yhtä jousella ja nouse tikapuita patsaan pään kohdalle ja tee putoamisisku. toista tuo niin ensimmäinen kuolee helposti ja toisen voi tappaa vaikka huonessa olevia pilareita hyödyntäen.

Tuosta covenantista on helppo grindata siihen kuuluvia keräilyesineitä, sillä ne sinikaapuiset munkit pudottavat niitä usein ja pitää sitä covenanttia aktivoituneena, niin tulee välillä tehtyä invaasiota. :)


Asiasta toiseen, onko tuo covenanttien rikkinäisyys niin arka asia, että siitä ei voi puhua? Pelissä 8:sta covenantista 4 on rikki/typerästi toteutettu. Blue sentinels/Blade of darkmoon covenanttien ollessa päällä en ole koskaan päässyt jahtaamaan black phantomeja ja pelikellossa on jo 85h! Arvatkaa kahdesti, että huvittaako kyseisiin covenantteihin grindata niihin kuuluvia keräilyesineitä tappamalla silver knightejä, joitka pudottavat noita korvamerkkejä rare droppeina? Entä mitä hyötyä on synnistä, jos niitä tehneitä pelaajia ei voi rangaista edellisosien tapaan lähtemällä perään käyttäen eye of blue orb-esinettä?

Nyt new game+ kierroksella katselin tuota knight roster -listaa ja siinä näkyi, että olen antanut huikeat 3 korvamerkkiä.:(

Tuo platinan saaminen oli niin lähellä, mutta niin kaukana kuitenkin.
 
Vastaus: Dark Souls III

Siinä kaikki? Kokemus kun on opettanut, että yhden toiminnon lisäksi pitää tehdä 2-3 muutakin ennen kuin homma toimii.

No kyllä tässä asiassa riittää periaatteessa joko Emberin käyttö tai bossin lahtaaminen, mutta merkkien löytymiseen ja summonin onnistumiseen vaikuttaa myös se miten tiukalla NAT on. Asetuksissa on myös se cross region kohta.

Niin joo unohdin ihan että helpoin keino saada ember muoto takas on pistää summon sign helpon bossin oven eteen ja käydä paukuttamassa se hengiltä, ei tarvitse embereitä kuluttaa. Toki tässä on vaarana se että kun pelaat seuraava aluetta voi helpommin tulla invade, ember on siitä hyödyllinen että sen voi tunkea naamariin bossin oven edessä ja sit alkaa odottamaan summon signejä. Toki jos tarkoitus on pelata coopissa alueetkin läpi niin sit suosittelen tuota bossi taktiikkaa.
 
Ylös Bottom