Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Dark Souls III

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 16872
  • Aloituspäivämäärä
Vastaus: Dark Souls III

Tuli tänään testattua inveidaamista... 15 kertaa inveidasin, 6 kertaa vastassa kolme tyyppiä, 6 kertaa kaksi ja kolme kertaa yksi. Uskomatonta kyllä kaksi kertaa hosti kumarsi ja otettiin kunnollinen dual ilman että apurit puuttuivat taisteluun (vaikka voitin molemmat). Statseina kerran voitin kolmea vastaan ja kerran kun kolmesta host otti duelin, 4 kertaa turpaan; kahta vastaan voitto duelista ja kaksi kertaa kahta vastaan ja kaksi kertaa voitin yksinäisen. Eli 7 voittoa 15 inveidauksesta. Itsellä periaate että vaikka ei ole lähtökohtana duel vaan inveidaus niin ensiksi käden heilutus, sit kumarrus jos vastustaja seiltä vaikuttaa ja estusta napaan vasta jos host ottaa (paitsi jos oon 1 vs useampi), kivaa oli ja kolmosen inveidaus on todella hyvin toimiva ja nopea. :)
 
Vastaus: Dark Souls III

3.03.00 - 03.04.35: Kaksi tunkeutujaa, tapettiin. Tunkeutujia solvataan.

3.05.27 - 03.08.27: Kaksi tunkeutujaa, veikataan, ettei peli etene jos meno jatkuu tällaisena. Yksi tiimistä kuolee mad dark spiritille, punaista dark spirittiä solvataan mulkuksi ja toivotaan matsia mad dark spirittiä vastaan. Mad dark spirit kuolee. Leo ottaa matsin ja teilaa punaisen spiritin.

03.08.45-03.09.00: Pelissä oli vielä yksi mad dark spirit, joka hoidellaan nopeasti kahden tiimiläisen toimesta. "Lähetäänkö pellaamaan?", kuuluu kysymys.

03.09.35 - 03.11.49: Taas uusi tunkeutuja, joka saa pian kaverin, nimimerkki Marioliinin. "Onks tää se sama mulkku?" (On)
Peliin liittyy jo kolmas tunkeutuja, joka on jossakin kauempana. Leoon osuu pahasti, mutta SpanSpider ja Zaazuu saavat Marioliinin tapettua ja tulevat apuun ja käyvät nimimerkki Weaselin kimppuun. Loppukohtaus on näyttävä, kun kaksi vihollista tapetaan todella pienessä tilassa ja ansaitut tuuletukset päälle.

03.12.55 Marioliini taas. Noin minuuttia myöhemmin yksi dark spirit lisää. 03.16.40. Leo tulee peliin takaisin, kuolee uudestaan 10s myöhemmin. Viholliset 3vs2 -ylivoimalla. Peliä jatketaan...

03.19.00 Rivit kasaan ja todetaan, että "Nämä samat hamsterit meidän kimpussa seuraavallakin kierroksella". Porukka päättää ottaa Way of Bluen käyttöön.

"Pakko myöntää, että matsit olivat hyviä, vaikka mä tuossa keskisormea näytinkin" :D
"Teidän summon signit ovat päällekkäin". "Nooh, me ollaan Spanin kanssa välillä päällekkäin" :)

03.23.00: Seikkailu jatkuu, peli ilmoittaa heti tunkeutujasta ja kaveri seuraa perässä minuuttia myöhemmin. Molemmat dark spiritit näyttävät käyvän päälle, kunnes toinen iskee yllättäen toista selkään. Pahasti loukkaantunut dark spirit käy toisen päälle, kaatuu heti. SpanSpider hoitaa jäljelle jääneen pois päiviltä. Samalla sekunnilla tulee uusi tunkeutuja.

03.26.00: Spani käy kimppuun, Leo tulee taustalta ja viimeistelee hyökkääjän.

03.27.27: Taas uusi tunkeutuja, taitaa olla sama kuin äskettäin. Kymmenen sekuntia myöhemmin tulee taas uusi dark spirit. Kolmas tulee lähes perään, tämäkin kävi jo aiemmin.

03.29.40. Uusi tunkeutuja. Muutama minuutti ollut rauhallista, viholliset eivät ole tulleet haastamaan tai eivät ole löytäneet.

03.32.00. Yksi tunkeutujista näkee Spanin ja juoksee perään. Taistelun päätteeksi Zaazuu kaatuu ja tunkeutujia solvataan taas. Merkit maahan ja uutta putkeen.

03.39.00: Inveidaaja saapuu jo ennen Leon tuloa. Alle minuuttia myöhemmin tulee toinen. Tiimin noustessa pitkiä tikkaita ylöspäin, tunkeutuja murjoo Spania tikkaissa. "Alas alas alas alas!!", mutta liian myöhään ja Spanin ruumis putoaa pitkän matkan. Tunkeutuja laskeutuu tikkaita, mutta muuttaa mielensä, jää puoliväliin. Kiire ylös on kova, kun Leo osuu jouskarilla kahdesti. Kolme heppua tulee yhtäaikaa taistelemaan alakertaan ja Spani kaatuu heti. Leon hyökätessä yksi kuolee saman tien. Taustalla Zaazuu tapetaan ja rivit kootaan uudestaan. Leon taistellessa stamina loppuu kesken kaiken ja dark spirit pääsee lävistämään Leon miekallaan.

03.47.00. Kaksi tunkeutujaa. 03.49.51: Leon naisihanne vilahtaa kuvassa :D :D.

Viimeiset kymmenen minuuttia: Olikohan kaikkiaan viisi vai kuusi invaderia lisää.

Yhteensä jotakuinkin 25-27 tunkeutujaa. On siinä ollut tekemistä. Jonkinlainen "cooldown" voisi pelissä olla, eihän tuossa ole mitään järkeä. Enemmänkin olisi tuntiin mahtunut, ilman taukoja.

Edit: Nämä laskettu siis noin neljään tuntiin asti.
Edit2: Oli siinä vielä viisi tunkeutujaa lisää ennen bossia :).
 
Vastaus: Dark Souls III

Yhteensä jotakuinkin 25-27 tunkeutujaa. On siinä ollut tekemistä. Jonkinlainen "cooldown" voisi pelissä olla, eihän tuossa ole mitään järkeä. Enemmänkin olisi tuntiin mahtunut, ilman taukoja.

Edit: Nämä laskettu siis noin neljään tuntiin asti.
Edit2: Oli siinä vielä viisi tunkeutujaa lisää ennen bossia :).

Kiitokset seikkaperäisestä selostuksesta. :) Yhteensä siis tunnin aikana 25-27 (+5) eli 30-32 tunkeutujaa. Jonkinlainen cooldown saisi todellakin olla.
 
Vastaus: Dark Souls III

Kiitokset seikkaperäisestä selostuksesta. :) Yhteensä siis tunnin aikana 25-27 (+5) eli 30-32 tunkeutujaa. Jonkinlainen cooldown saisi todellakin olla.

Mukava lisä peliinhän toi on (inveidaajat). Jos ei kavereiden kanssa pärjää yksittäisiä inveidareita vastaan niin aina voi pelata offlinessä/hollowna.
 
Vastaus: Dark Souls III

Kiitokset seikkaperäisestä selostuksesta. :) Yhteensä siis tunnin aikana 25-27 (+5) eli 30-32 tunkeutujaa. Jonkinlainen cooldown saisi todellakin olla.

Lisäyksenä vielä että kun oot muutaman sataa tuntia käyttänyt pelisarjaan ja striimien pohjalta et osaa vieläkään käyttää kilpeä oikeaan aikaan ja hyökkäys on pelkkää R1 rämpyttämistä niin ehkä vois koittaa opetella edes taistelemaan vähän paremmin niin ei tarvitsisi itkeä joka toinen hetki kuinka kamalia inveidaajat on kun muuten tuntuu että tykkäät pelisarjasta hemmetin paljon... kun kerran noin paljon oot aikaa siihen käyttänyt.
 
Vastaus: Dark Souls III

Lisäyksenä vielä että kun oot muutaman sataa tuntia käyttänyt pelisarjaan ja striimien pohjalta et osaa vieläkään käyttää kilpeä oikeaan aikaan ja hyökkäys on pelkkää R1 rämpyttämistä.

Itsekin olen pelannut monta sataa tuntia Dark Soulseja ja en osaa vieläkään parry-toimintoa. R2 ja hyppyhyökkäys on minulle mieluinen tapa aloittaa tai myös päättää taistelu ja joskus käytän myös voimalyöntiä R1:n sijaan, mutta aika yksipuolista suorittamista se on. En vain osaa ajoittaa/ennakoida vihollisen lyöntiä oikein, joten olen panostanut kaikkein eniten siihen tärkeimpään - selviytymiseen, eli olen opetellut väistämään oikealla ajoituksella ja pyrin usein houkuttelemaan vihollisen tekemään aloitteen ja iskemään sitten vastaan.

Tämä tyyli on tosin usein äärimmäisen kuluttava, onnistumisprosentin jäädessä kovin pieneksi - paitsi sitten, kun tunnet vihollista paremmin, osaat arvioida noin suunnilleen, minkä verran osumaa se kestää ja osaat ennen kaikkea jakaa staminan oikein taistelun aikana. Kuluttavaa siis - mutta myös erittäin palkitsevaa, se on itselleni tämän pelin tärkeimpiä juttuja.

FelisLeolle sellaista vinkkiä, että pidä useammin silmällä stamina-mittariasi. Sinne pitää aina jäädä vähän väistöä tai parrya varten, lyöt silloin tällöin liian monta iskua, kun pääset murjomaan vastustajaa. Toisinaan on huolestuttanut myös elämänmittarisi - saatat kulkea pitkiä matkoja vilkaisemattakaan sitä, vaikka se pitäisi olla ensimmäinen asia taistelun jälkeen - estusta naamariin! Tästä näkyi esimerkki myös tuoreimmalla videolla, kun SpanSpider huomautti todella vajaasta elämänmittaristasi ja olitte jo menossa seuraavaan taisteluun (vastassa oli vain ns. casual-vihollisia, jotka tiesit jo ennestään, mutta yksi osuma olisi tappanut sinut).

Videoistanne sen verran palautetta, että niitä on todella viihdyttävää katsoa, mutta valitettavasti joudun nyt skippaamaan seuraavat osat, koska olette jo hieman pitemmällä kuin itse olen. Täytyy yrittää palata oman pelin pariin jossain kohtaa.
 
Vastaus: Dark Souls III

Minä en ainakaan osaa yhtään käyttää kilpeä pvp:ssä, joten taktiikkana on käyttää asetta kahdella kädellä ja kilpi on selässä. Syyllistyn myös hyvin usein liialliseen staminan käyttöön huonoin seurauksin. :D
 
Vastaus: Dark Souls III

Aloitin pelin uudelleen warrior/knight buildilla ja tällä kertaa online-moodissa. Olen tällä hetkellä vaiheessa, jossa Boreal Dancer on kukistettu ja lothric castle on työn alla. Tähän mennessä peliini on inveidannut 4 pelaajaa, joista 2 iski samanaikaisesti. Eli mielestäni aika harvassa on peliin tunkeutumiset olleet.

Itse taistelut ovat kyllä olleet täyttä skeidaa, koska lagi on niin jäätävä. Vastapelaajat eivät liiku normaalisti, vaan "liukuvat" ja iskut osuvat monien metrien päästä ja vielä pahasti jälkijunassa. Käytössäni on 10M netti kaapelilla, joten omassa yhteydessäni ei ole vikaa.

Toinen juttu on taas huonot palkinnot PvP-matsin voitosta. Kerran vastasin Mound Makerin summon signiin ja voitin kyseisen duelin. Luulin saavani palkinnoksi mound makerien covenant itemin + aimo kasan sieluja. Sen sijaan sain ainoastaan ilmeisesti vastapelaajan sen hetkiset sielut, joita oli ehkä 40, eikä itemistä ollut tietoakaan. Mikä järki siis noihin Mound Makerien summon signeihin on vastata, jollei niistä saa mitään palkintoa?
 
Vastaus: Dark Souls III

Aiemmin ainoastaan Bloodbornea pelanneena päätin siltikin ostaa tämän vaikka tosiaan sarjan ekaa ja tokaa peliä en ole pelannut, oliko virhe se jää nähtäväksi. Bloodborne on kuitenkin minun mielestäni aikamme parhaita pelejä, ellei jopa paras.
Nähtäväksi jää saako tämä peli aikaan samaa ''hitto miten hieno ja hyvä...ja vau'' tunnetta.
En vielä ole ennättänyt lueskellakkaan pelistä suurissa määrin, odotukset on kuitenkin kovat.
Peli menee masiinaan sisään ekaa kertaa än-yy-tee nyt.
 
Vastaus: Dark Souls III

Aiemmin ainoastaan Bloodbornea pelanneena päätin siltikin ostaa tämän vaikka tosiaan sarjan ekaa ja tokaa peliä en ole pelannut, oliko virhe se jää nähtäväksi. Bloodborne on kuitenkin minun mielestäni aikamme parhaita pelejä, ellei jopa paras.
Nähtäväksi jää saako tämä peli aikaan samaa ''hitto miten hieno ja hyvä...ja vau'' tunnetta.
En vielä ole ennättänyt lueskellakkaan pelistä suurissa määrin, odotukset on kuitenkin kovat.
Peli menee masiinaan sisään ekaa kertaa än-yy-tee nyt.

Eipä nämä niin kauaksi toisistaan ole eksyneet, vaikka Bloodborne nousi omissakin kirjoissa mielenkiintoisimmaksi Soulsverse-peliksi.

Hyvä syy mehustella pelin hienouksilla:

[video=youtube;hbvjiDqocmE]https://www.youtube.com/watch?v=hbvjiDqocmE&ab_channel=DimZen[/video]

Työn alla on DLC-video tuosta, sekä sitten hieman kokonaisvaltaisemmin myös Dark Souls III:sta vastaavanlainen katsaus.
 
Vastaus: Dark Souls III

Velhoni Mage of Hervanta saavutti viimeinkin lvl 250. NYT hän on valmis DLC:n saapumiselle!
 
Kuinka mones kierros on peliä menossa jos noin isoa leveliä on? Ihan mielenkiinnosta kysäisen, että tuleeko noilla leveleillä pvp:tä enää lainkaan?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Dark Souls III

Oli hauskaa huomata töistä tullessa kotiin, että Ashes of Ariendel laajennus on pelattavissa. Noin tunnin testasin ja maistui hyvältä. Aika helpolta tuntuu, vaikka peli on new game ++++. Pitää aamulla ahmia enemmän tätä lisäriä.
 
Vastaus: Dark Souls III

Ensimmäisen tunnin perusteella Ashes of Ariandel tuntuu vihollisten laadun ja sijoittelun puolesta silkalta v*ttuilulta. Toivottavasti sama ei jatku.

Suurin piirtein koko ajan taustalta joku ampuu nuolia tai tulipalloja, jaloissa heiluu sutta ja hieman taaempaa ryntää iholle suurikokoinen viikinki kirveen kanssa. Lvl 250 velhoni on tappiin kehitetty niin loitsujen, haarniskan, miekkailun, torjumisen, energiamittarin kuin väistelynkin suhteen. Silti kuolo korjaa sanalla sanoen nopeasti, koska eteensä ei lumimyräkän vuoksi näe kovin kauas. Tällainen suunnittelu alleviivaa yrityksen ja erehdyksen merkitystä enemmän kuin yleistä kokemusta.

Maisemat itsessään ovat odotetun komeita ja paikkoja nuohoaa mielellään.

EDIT: Onko kohteeseen lukittumista hankaloitettu? Tuntuu siltä, että loitsuamista varten on mentävä lähemmäksi kuin ennen ja kohteen liikkuessa lukitusta ei välttämättä tapahdu lainkaan.
 
Vastaus: Dark Souls III

En lisäriä ole pelannut, mutta ainakin aikaisemmin pimeys ja usva vaikuttavat lockoniin. Ehkä lumimyrskyllä on myös vaikutusta.
 
Vastaus: Dark Souls III

Kuinka mones kierros on peliä menossa jos noin isoa leveliä on? Ihan mielenkiinnosta kysäisen, että tuleeko noilla leveleillä pvp:tä enää lainkaan?

Ensimmäinen kierros vasta menossa. Kuuntelin netistä kaikenlaisia podcasteja sun muita ja grindailin ehkä lvl 110 => lvl 250.

Eipä ole inveidaajia tullut enää kuin yksi, ja senkin kutsuin itse peliini maahan laitetun merkin avulla. Ja sitten sekin meni unable to summon phantom. PvP-ihmiset menevät toivottavasti DLC:n PvP-pelitilaa pelaamaan. Ihan oikea PvP eikä inveidauksia.

Itse lisäosa on ihan jees, joskin vähän lyhyt: 4-5h kestää, jos tietää mitä on tekemässä.
 
Vastaus: Dark Souls III

nyt tuli pykästyä dlc läpi, pikkasen ois saanut olla pidempi. Muuten todella hyvä paketti. ukkelin level oli 114.

tuo Sister Friede oli kyllä todella vaikea, dark souls 3 vaikein bossi. En laskenut yritys kertoja, mutta kolme iltaa koitin akkaa selättää. prkl kyllä oli hyvä fiilis, kun ämmä kaatu. Tuo Champion bossi oli kyllä todella helppo, ekalla läpi.

eikös näitä dlc tä ole vielä lisää tulossa??
 
Vastaus: Dark Souls III

Ostin season passin ja nyt se dlc:n aloittamiseen vaadittava npc ei ilmesty. On sammutettu, palautettu käyttöoikeudet jne. Ei. Ihan helvetin hienoa. Minkä takia asiat pitää aina tehdä muutenkin niin vaikeasti? Miksei voi vaan valikosta aloittaa noita delsuja. Helvetti sentään. Kiitos tästä From. Ilmeisesti hyvinkin yleinen ongelma, osalle se npc ei vaan ilmesty, vaikka minkä tekisi.
 
Ylös Bottom