DS2:lla on edelleen iso paikka sydämessä, johtuen varmasti siitäkin et se oli mulle ensimmäinen Fromin peli. Edelleen tulee niin hyvät muistot siitä Majulan musiikista
Ihan hullut määrät tuli myös coopattua siinä. Oli siinä ongelmiakin, esim. aseiden rikkoutuminen oli ihan liioiteltua, mutta toisaalta siinä oli myös ne pienet saippuakivet millä pääsi pieneksi hetkeksi auttamaan muita ja palatessa kaikki oli palautunut täysille. Oma pelaaminen osui vielä SotFS julkaisun aikoihin, kun pelaajamäärät oli huipussaan.
Se soul memory systeemi siinä on typerä ja muistaakseni bosseille oli kuollessa ärsyttävä juosta takaisin. Vuosia tosin jo aikaa
DLC:t oli ihan huippua ja lähes tulkoon jo ihan eri peli, sekä kenttäsuunnittelun että vaikeusasteen osalta. Kaikkia en muistaakseni niistä pelannut ihan läpi asti.
DS1 on tullut pelattua niin paljon, että sen pariin on itse helppo palata nykyäänkin, mutta uudelle pelaajalle se voi tuntua jo sen verran vanhentuneelta ettei ehkä jaksa kovin pitkälle. Riippuu toki millaisella asenteella ja soulsborne innolla sen pariin hyppää
DS3 toki sit sarjan paras lähes tulkoon joka osa-alueella niin kuin voisi odottaakin. Toki tästä varmasti joku voi olla eri mieltä. Kenttäsuunnittelu on se isoin miinus, varsinkin se maailma kokonaisuutena. En tiedä miksi tekivät pelistä lopulta niinkin lineaarisen, kun tiesivät pelaajien ylistäneen nimenomaan DS1 tyylistä maailmaa. Kaikki muu on kuitenkin timanttia niin ei siitä kovin isoa miinusta voi antaa. Tässä mulla oli bossien kanssa muistaakseni eniten ongelmia ekalla pelikerralla.
Edit: Yleinen tunnelma on se missä DS3 häviää mielestäni kaikille muilla Soulsborne peleille ja vielä ihan selvästi.