Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Dark Souls

Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Heheheh, nyt sain sielut sen oven aukaisemiseen ja levutan itteeni dragonflyn sanomalla taktiikalla :D
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Harvinaisen ärsyttävä paikka tuo Sen's Fortress. Varsinkin, kun en ole vielä päässyt bonfirelle. Aivan mahtavia ansoja, ihan naurattaa. Ja sitten annoin tuolle paikalle pienen tauon ja kokeilin tuota The Catacombsia. Ihanan ärsyttävä paikka tämäkin. :) Varsinkin, kun en ole tehnyt miekkaa jolla noita luurankoja voisi lopullisesti tappaa. Ilmeisesti tuola on noita hemmoja jotka tappamalla luurangot kuolee lopullisesti? Vai meneekö tämä sillein, että koko alueen kaikki herättelijät pitää tappaa...?

Ne kyllä kuolee ilman sitä miekkaakin, suosittelen vanhan liiton backstab / parryattack-settiä. Jos menee dmg tarpeeksi yli niiden healthin niin pysyvät kuolleena. Itse hoidin moisella tavalla ne. Varsinkin jos on se critical strike sormus.
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Onko ennen Anor London bossia ( Ornstein ja Smough) niin NPC summon signia?

Se on muistaakseni toisella niistä porras tasanteista siinä aulassa missä on 2 niitä isoa ritaria ennen tota bossia lähellä sitä jousipyssy hemmoo.
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Täytyy kyllä sanoa että toi new game + on ihan paperia, se missä meni ensimmäisellä kerralla 20h niin meni nyt alle kahdessa tunnissa.
bossien järjestys toisella pelikerralla mennyt:
Susi,Quelaag,Caseless demoni ja Tower Gargoylet, Iron Golemi

Ei ihan noin nätisti kyllä Demon Soulsis menny, vähä kyllä harmittaa. Saattaapi kyllä johtua siitä että tietää tarkalleen mitä tekee.
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Eli mihin nyt pitäisi mennä? Centipede demon down + tomb of the giants bossi ja kristalliluolan bossi kanssa down. 32. Lost Izalith
33. Kiln of the First Flame Nuo on ainoat paikat missä en ole käynyt, mutta ei vain löydy. Lol apua.
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Eli mihin nyt pitäisi mennä? Centipede demon down + tomb of the giants bossi ja kristalliluolan bossi kanssa down. 32. Lost Izalith
33. Kiln of the First Flame Nuo on ainoat paikat missä en ole käynyt, mutta ei vain löydy. Lol apua.

Toi lost Izalith
Löytyy heti kun oot niitannu Centipede Demonin niin aukeaa vierestä sellainen pienempi käytävä. Tarkalleen about kun saavut siitä isosta ovesta mestaan jossa tapoit Centipede Demonin niin menet heti ovesta vasenta seinää pitkin niin kauan kun löydät sen käytävän, paremmin en osaa opastaa. Käytävän päässä on Bonfire

ps. Muistathan pitää equipattuna Orange Charred Ringin, muuten tulee hankala reissu.

Kiln of the First Flame
Se on sitten viimeinen mesta. Löytyy Firelink Shrinen alta, sinne pääsee hyppäämällä sinne kuiluun missä se mato oli joka söi itemeitä
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Kummasti se peli vaan edistyy ajoittaisista harmaista hiuksista ja hampaiden kiristelystä huolimatta. Aluksi täysin mahdottomilta tuntuneet kohdat ovat menneet läpi lopulta jopa helposti, kunhan on ymmärtänyt oikean taktiikan. Varsinkin Capra Demon tuntui täysin mahdottomalta, ensimmäiset viisi yritystä menivät tajuamatta, mitä oikein tapahtuu ja mikä on homman nimi. Lopulta onnistuin ja suorastaan tyynenä laitoin sen ruman pässin pakettiin. Meni sinne 6 Humanitya, joten ilmaiseksi ei se sarvipää taipunut.

Aseiden kehittämiseen en ole päässyt vielä yhtään kiinni. Varusteita tippuu muutenkin siihen tahtiin, että ei oikein tiedä, mihin niitä sieluja ja shardeja kannattaisi sijoittaa. Senpä takia sielut ovat menneet hahmon paranteluun ja muutamiin ostoksiin kauppiaalla. Toki erona Demonsiin on se, että silloin tuli pelattua paljon nenä kiinni siinä mukana tulleessa oppaassa, mitä ilman aseiden kehittelyn kanssa olisi ollut todella pihalla. Tällä kertaa en ole käyttänyt wikiä apuna, joten on melko epävarma olo koko touhusta.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Nonii nyt ois 80 h takana ja vika bossi enää läpäsemättä. Hieno matka ollu ja kova hinku on jo uudestaan pelaamaan erilaisella hahmolla. Tai itseasiassa tänään jo alottelinkin toista ukkoa, tarkoituksena ois nyt pelin jekut ja paikat oppineena pelailla läpi Thiefinä daggerien kanssa ja tehä perus assassiini hahmo. Capra Demoniin asti pääsin ja kyllä se vaan vaikea on, 3 yritystä meni ja ukko kun ei noilla köykäsillä vaatteilla kestä kahta iskua enempää niin ei vielä onnistunu.

Meinaan myös pelata thiefillä koko pelin läpi human-muodossa, eli invadeja odotellessa. Ainaki alkupuolella sai olla aika rauhassa, tosin eipä noita punasia kiviä taida siellä vielä kellään ollakkaan.

Koin ilmeisesti myös ekan Vagrantin, tai en ite sitä nähny mut olin muistaakseni Duge's Archivesissa tai Crystal Cavessa kun tuli ihmeellisesti muutama sata sielua ja joku outo teksti jostain Gravelordista ja maailman palautumisesta. Tai en mää tiiä oliko se Vagrant mut siel Undead parishin kirkossa oli sitten item droppi ja sain siitä 7 humanitya ja Pendantin, joka mulla tosin jo oli alotuslahjana. :confused:
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Meinaan myös pelata thiefillä koko pelin läpi human-muodossa, eli invadeja odotellessa. Ainaki alkupuolella sai olla aika rauhassa, tosin eipä noita punasia kiviä taida siellä vielä kellään ollakkaan.

Respectit tästä. Mietin kanssa ite, että uskaltaisko vetää täysin thieffinä eli backstabeil ja riposteil, mut kyl tulis oleen aika tuskanen matka. Varsinkin bosset tulis oleen aika pahoja, jos ei käytä mitään taikoja tai kunnon aseita. Daggerit kun nyt sattuu olemaan peruslämiltään aivan järkyttävän huonoja.
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Respectit tästä. Mietin kanssa ite, että uskaltaisko vetää täysin thieffinä eli backstabeil ja riposteil, mut kyl tulis oleen aika tuskanen matka. Varsinkin bosset tulis oleen aika pahoja, jos ei käytä mitään taikoja tai kunnon aseita. Daggerit kun nyt sattuu olemaan peruslämiltään aivan järkyttävän huonoja.

Kyllähä tuo aika vaikeaa on kun normi-iskut tekee damagea jonku 9-11 ja backstabit 170.. eli ei siinä paljoa keinoja ole :D Mut thiefinä on se etu että voi vähä huijata aina, Gargoylet pieksin summonoimalla sen astoran ritarin ja annoin sen hoitaa tapot. Taurus meni firebombein aika helposti, Black Knightit backstabbasin kun käytin sen keltasen Resin jutun että saan lightning tehon daggeriin. Capraa en tiiä miten hoitasin, firebombeja varmaan vaan..

Pakko kyllä vissiin hommata joku katana sitten myöhemmin kun ei varmaan loppupään bosseihin tikarit paljoa auta :D
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Hieno peli kyllä tähän mennessä ollut. Demon's Soulssia en jostain syystä ikinä saanut aikaiseksi pelattua läpi mutta veikkaan että kun Dark Souls on ohi niin välittömästi takaisin Demonien kimppuun.

Tällä hetkellä itsellä soul level 40 ja pelailen tuollaista perus lähitaistelu/pyromancer -välimuotoa, joskin enemmän Drake Swordilla tulee huidottua vihuja nurin.
Blighttownin Quelaag hämähäkkityttö viimeisenä murjottu palasiksi. Ei ollut yhtään niin hankala bossi kun on Dragon crest shield käytössä.
Pari kysymystä. Nyt kun se Fire keeper on tapettu siellä Firelinkissä niin pystynkö enää nostamaan estus flaskien tasoa ennen kuin saan kaverin pelastettua? Olisi yksi ylimääräinen fire keeper soul laukuissa ja flaskien taso +1 tällä hetkellä. Ja pystyykö noita dragon scaleja farmaamaan mistään? Kaksi olen löytänyt matkoillani ja molemmat mennyt drake swordin uppaamiseen. Tarkoitus olisi tuota nyt upata jonkin verran kunnes saa Quelaag's Furyswordin käyttöön.
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Dragon scaleja tiputtavat
Undead Dragon ("Välipomo") - Löytyy alueelta Valley of Drakes
Drake - Löytyy alueelta Valley of Drakes
Hydra - Darkroot Basinin loppuvastus

Lisäksi Snuggly the Crow vaihtaa yhden Dragon scalen Egg Vermifugeen.
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Dragon Scaleja löytyypi 5 kappaletta paikasta nimeltä:
Ash Lake, pääsy tänne tapahtuu illusory wallin kautta Blighttownissa
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Ensimmäinen läpäisy takana. Aikaa meni bandiitilla 54 tuntia ja leveliä kertyi noin 75. Suurin osa menosta oli varsin mehevää ja tykkäsin, mutta kyllä tuohon mahtui useita tunteja harmaata hiuksia ja kirosanojen huutelua. Ihan heti ei kiinnosta NG+ aloittaa, mobit vaikutti aivan paperille ihan alussa eikä tuossa taida mitään muuta ollakaan kuin hieman korotettu vaikeustaso?

Kuten yleensä aina tämän kaltaisissa peleissä teen, rakennan ensimmäisestä hahmosta lihakilven. En tiedä söikö tämä sitten pelistä paljon iloa pois, mutta oli varsin suuri pettymys kaataa Four Kings ensimmäisellä yrittämällä Iron Flesh päällä.

Onlinea en edes vaivautunut kokeilemaan. Jotenkin en vain näe tämän tyylisessä pelissä PvP:n toimivan ja mitä tuli kaverin pelaamista kaljotellessa katseltua niin ei tuo Invade-systeemi kiinnosta sitten yhtään. Co-opista jos tekisivät paremman niin saattaisin boxin kytkeä piuhaan.

Eniten tuossa "korkeassa vaikeustasossa" ärsyttivät ylivoimaisesti ympäristön takia kuoleminen ja se, että pelissä ei kerrota MISTÄÄN MITÄÄN. Forest Covenantin kissa tokaisee jotain satunnaista mupellusta ja yhtäkkiä pitäisi vastata Yes/No. Tähän kun vastaat No, kissa ei päästä sinua enää ikinä Covenantiin. Hieno juttu.

Varmasti vuoden parhaita pelejä, mutta en osaa päättää olivatko nuo harmaat hiukset välttämättä tuon kokemuksen arvoisia.
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Olen nyt Anor Londonissa. Olen siis tähän mennessä mielestäni kaikissa paikoissa käynyt minne olen päässyt paitsi aloituspaikassa tappamassa sitä bossia, The Catacombsia en ole vetänyt läpi ja New Londo Ruins. Tiedustelisin, että missä vaiheessa peliä olen? Ettei tässä tule mitään loppupaikkaa josta ei pääse enää takaisin, kun nuo edellä mainitut paikat pitää vielä hoitaa. Anor Londonista ilmeisesti pääsisi tuonne Painted World of Ariamisiin, mutta en ole hakenut sitä tarvittavaa esinettä, että sinne tässä vaiheessa pääsisin menemään...
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Olen nyt Anor Londonissa. Olen siis tähän mennessä mielestäni kaikissa paikoissa käynyt minne olen päässyt paitsi aloituspaikassa tappamassa sitä bossia, The Catacombsia en ole vetänyt läpi ja New Londo Ruins. Tiedustelisin, että missä vaiheessa peliä olen? Ettei tässä tule mitään loppupaikkaa josta ei pääse enää takaisin, kun nuo edellä mainitut paikat pitää vielä hoitaa. Anor Londonista ilmeisesti pääsisi tuonne Painted World of Ariamisiin, mutta en ole hakenut sitä tarvittavaa esinettä, että sinne tässä vaiheessa pääsisin menemään...

Spoilerissa vastaus Anor Londosta.

Älä huoli, Anor Londo ei ole pelin viimeinen paikka ja sieltä pääsee pois iha samalla lailla ku mistä muualta tahansa milloin vain. Sulla on ehkä puoliväli jo ylitetty mut vielä riittää seikkailtavaa rutkasti. Tonne maalattuun maailmaan voit mennä missä vaiheessa peliä tahansa, joten voit huoletta vetää eka sen Anorin läpi ja sitten myöhemmin palata tuota maalausta varten.
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Pari kysymystä. Nyt kun se Fire keeper on tapettu siellä Firelinkissä niin pystynkö enää nostamaan estus flaskien tasoa ennen kuin saan kaverin pelastettua? Olisi yksi ylimääräinen fire keeper soul laukuissa ja flaskien taso +1 tällä hetkellä.

Olen itse nostellut flaskit Firelinkissä, mutta eiköhän mikä tahansa Keeper osaa tehdä saman. Muistelisin ainakin Anor London Keeperin tarjonneen tuota mahdollisuutta.
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Aaarrrgghhhh!! Hemmetin kiroavat sammakot! :mad:

Olin juuri käynyt listimässä Gaping Dragonin ja lähdin samoilemaan pois sieltä alueelta, kun vastaan tuli niitä isosilmäisiä otuksia. Ne pölläyttelivät jotain, mikä nosti sen curse-mittarin esiin, mutta muuten niistä ei tuntunut olevan vastusta ja pari ensimmäistä kaatuikin, kuin heinää. No, sitten yksi pääsi yllättämään hyppämällä niskaan ja ennen kuin ehdin kissaa sanomaan, niin olin kuollut ja curse niskassa. Eikä se curse nyt mitään vielä, sinne kauppiaalle on loppujen lopuksi melko nopea pakitus, mutta eniten kalvaa se kasa sieluja, jotka jäivät sinne äärimmäisen kiusalliseen paikkaan. Puolikkaalla energiamäärällä ei ole yhtään varaa virheisiin. Onneksi matkalla sielukasan luokse ei ole mitään pahoja otuksia vastassa, mitä nyt muutama isompi rotta, joiden kanssa täytyy olla tarkkana etteivät pääse höökimään lössinä.

Sapettaa vaan niin pirusti. Senpä takia kone meni heti kiinni, suuttuneena keskittyminen ei ole sillä tasolla, että viitsisin riskeerata sitä sielumäärää ja humanityja. Ei varmaan kannata edes harkita, että puskisi eteenpäin puolella energiamäärällä? Ei mulla ole edes mitään hajua, mistä sen parantajan löytää, jos jatkan eteenpäin.

Täytyy sanoa, että Demonsista uutena tulleet niskaan hyppivät ja putoilevat otukset ovat ihan uudenlainen sadistisuuden muoto.
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Aaarrrgghhhh!! Hemmetin kiroavat sammakot! :mad:

Olin juuri käynyt listimässä Gaping Dragonin ja lähdin samoilemaan pois sieltä alueelta, kun vastaan tuli niitä isosilmäisiä otuksia. Ne pölläyttelivät jotain, mikä nosti sen curse-mittarin esiin, mutta muuten niistä ei tuntunut olevan vastusta ja pari ensimmäistä kaatuikin, kuin heinää. No, sitten yksi pääsi yllättämään hyppämällä niskaan ja ennen kuin ehdin kissaa sanomaan, niin olin kuollut ja curse niskassa. Eikä se curse nyt mitään vielä, sinne kauppiaalle on loppujen lopuksi melko nopea pakitus, mutta eniten kalvaa se kasa sieluja, jotka jäivät sinne äärimmäisen kiusalliseen paikkaan. Puolikkaalla energiamäärällä ei ole yhtään varaa virheisiin. Onneksi matkalla sielukasan luokse ei ole mitään pahoja otuksia vastassa, mitä nyt muutama isompi rotta, joiden kanssa täytyy olla tarkkana etteivät pääse höökimään lössinä.

Sapettaa vaan niin pirusti. Senpä takia kone meni heti kiinni, suuttuneena keskittyminen ei ole sillä tasolla, että viitsisin riskeerata sitä sielumäärää ja humanityja. Ei varmaan kannata edes harkita, että puskisi eteenpäin puolella energiamäärällä? Ei mulla ole edes mitään hajua, mistä sen parantajan löytää, jos jatkan eteenpäin.

Täytyy sanoa, että Demonsista uutena tulleet niskaan hyppivät ja putoilevat otukset ovat ihan uudenlainen sadistisuuden muoto.

Sinne vaan rohkeasti samoilemaan. Oletan että sulla on se lähin bonfire siinä, joten tikkaat + portaat vaan alas siitä seuraavasta huoneesta niin olet jo melkein hollilla. Sitten tarkkana vaan kohti niitä otuksia, kun ne hyppää niin kannattaa vaan kiertää selkään niin et saa curseja naamalle. Kilpi edellä ja hiipien, kyllä se corpse sieltä tulee. Ite pääsin tänään harjoittelemaan kun farmasin noilla sieluja, pari kertaa curset sieltä tuli mutta puolilla heloilla farmasin sen 30000 sielua ennen kuin lähdin parannusta hakemaan. Tosin itselläni oli siinä vaiheessa jo soul level 40 ja gaping dragon oli aikaa sitten kaadettu.
 
Ylös Bottom