Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]
Ilmeisesti tökkiminen johtuu pitkälti siitä, että Blighttown on varsin kolmiulotteinen paikka, jossa on paljon eri reittimahdollisuuksia. Tämä johtaa siihen, että tekoälyn reitinhaku vie ajoittain paljon prosessoritehoa. Reitinhakualgoritmia parantamalla tuota voitaisiin siis korjata, mutta oma arvaukseni on, ettei noihin suorituskykyongelmiin tule muutosta.
Ilmeisesti tökkiminen johtuu pitkälti siitä, että Blighttown on varsin kolmiulotteinen paikka, jossa on paljon eri reittimahdollisuuksia. Tämä johtaa siihen, että tekoälyn reitinhaku vie ajoittain paljon prosessoritehoa. Reitinhakualgoritmia parantamalla tuota voitaisiin siis korjata, mutta oma arvaukseni on, ettei noihin suorituskykyongelmiin tule muutosta.