Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Dark Souls

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Zylp
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Huoh, vähän jo alkaa ketuttaa kun kolmannen kerran putkeen Darkmoonin kostajana inveidaan Dark Anor Londoon niin siellä on kaksikko cämppäilemässä (ei sama kaksikko) ja heti napsahtaa TWOP kun on lähietäisyydellä ja lopun voitte arvata. Kolme greater magic shieldiä on tuollaisten tapausten varalle mutta kun on aina ollut kaksi kaveria vastassa niin on yksinkertaisesti loppunut loitsut kesken :(
Miracleja kun en ole tietoisesti jaksanut käyttää (saati noita yleisesti paheksuttuja glitchejä/OP:tä ring of fogia TWOP jne...) mutta kai se olisi sitten pakko jos sitä patchia ei kohta jo kuulu.

Ei siinä mitään jos vaikka olisi yksi kaveri vaan joka tuon tekee itsepuolustukseksi mutta kun se on selkeästi pari tyyppiä aina kytiksellä niin en tajua mitä iloa tuosta oikein saa? Äijät joutuu venaamaan invaderia ties kuinka kauan ja sitten kun semmonen tulee niin matsi on ohi 10sekunnissa ilman että mitään todellista tappelua edes syntyy. Yhtä hauskaa kuin joku huijauskoodien käyttö:mad:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

siellä on kaksikko cämppäilemässä

Saman huomasin. Mutta sinnikkäästi vain pitää inveidailla muutama onnistunut käynti, mikäli halajaa saada covenant levelin +1. Kokeilin myös itse olla siellä "venailemassa" jopa kahden apurin kanssa. Ja eihän siinä kyllä mitään järkeä olekkaan. Hyvällä tuurilla sattuu tulemaan 2 inveidausta samaan aikaan, jolloin matsi on jo peräti 2vs3, huh.
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Toi on kyllä veemäistä. Aina löytyy mulkeroita, jotka saavat kiksinsä pilaamalla toisten ilon.
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Virallista game guidea janoaville tiedoksi, että ainakin Play.comiin on saapunut uusi painos varastoon, oma lähti eilen matkaan. Kovakantiseksi, 400 sivun järkäleeksi hintakin on varsin kohtuullinen, 18,49€.
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Demon’s Souls on omalla listallani viiden parhaan pelin joukossa, piste .Dark Souls tuli nyt myös taputeltua ja hieno pätkä on myös kyseessä. Meno on komeampaa ja kamalampaa kuin edeltäjässään mutta jokin puuttuu; onko kyseessä sitten uutuudenviehätyksen puute, ei-niin muistettavat pomot taikka vain “hyvä” -tasolle jäävä soundtrack, en tiedä.

Seuraavaksi käyn läpi muutaman huomion (sisältää hyvin pieniä spoilereita).

Soundtrack on yksinkertaisesti tylsä; suurin osa tunnareista on sata lasissa vedettyä Carmina Buranaa tarkoituksena alleviivata järkyttäviä pomomittelöitä. Ja mitä teki edeltäjänsä: kajareista kuului toisistaan erottuvia mutta silti selvästi yhtenäisen punaisen langan omaavia kipaleita, joissa oli yllättävästi koomisia sävyjä kontekstistaan irrotettuna. Ja - osittain juuri tästä syystä - saivat DeS:n mittelöt aivan oman ulottuvuutensa ja persoonansa (tarjoaisin maneaterille ja valekunkulle oluet koska tahansa). Hienoja kipaleita on mukaan silti mahtunut, muttei juuri toisistaan ja massasta erottuvia. Todella sääli.

Vaikeustaso oli pettymys. Tai no, muotoilen uudelleen: pettymys jos ottaa kyytiin haamun taikka parikin. Itselle Sif ja Capra jäivät yksin läpäiseminäni hyvin mieleen (~10 yritystä molempia) kun taas Quelaag, Gargoylet ja O&M menivät sukkana kun porukalla pelaili. Ottaa kaaliin aivan tolkuttomasti kun odottaa eeppisiä mättöjä, heikkouksien etsimistä, strategian hiomista, voittajaksi nousemista ja kaipuulla pahista jälkikäteen muistamista ja käykin niin, että kutsuttu kaveri painaa pomomonsun matalaksi silmien edessä zweihanderilla taikka drake swordilla, sähköllä maustetulla luonnollisesti. Huoh… Mainittakoon muuten etten aikanaan tajunnut hyödyntää DeS:ssa juurikaan peliseuraa ja tästä syystä koettelemus olikin melkoisen vaikea (ja palkitseva), olisi kai pitänyt jatkaa samaa linjaa.

DeS:ssa tietynlainen mystisyys (lue: ei kerrota mitä mikäkin/kukakin tekee) on vedetty vielä pidemmälle; NPC:den menosta näkyy vain vilaus ja motiivit jäävät usein hämäriksi, samoin kuin pomojen. Ja sitten on asioita joita ei vain voi tietää (kaaossisarusten tarina on musertavan surullinen, ensin vain on löydettävä salainen käytävä, käytettävä old witch’s ringiä ja tämän jälkeen plärättävä kymmenen sivua wikiä jotta ymmärtää yhteyden Noidan, kaaos-pedin ja siskosten välillä).
On jotenkin vaikea pukea sanoiksi sitä fiilistä minkä tarinankerronta jättää: toisaalta ihailen sitä miten pelaaja tietää ja ymmärtää pelimaailmasta juuri sen verran kuin ulkopuolisena seuratessa on mahdollista kun taas toisaalta soisin jokaisen pelille 50 tuntia uhraavalle suotavan sen vertaa tyydytystä ettei sitä tarvitse wikistä enää etsiä. En tiedä muista mutta itselleni tulee täydellinen cheaterhaxxxor -fiilis jos haluaisin tietää edes hieman vaikkapa mitä kyseinen covenantti pitää sisällään ennen kuin sille uhraa itsensä.

Nyt on huonot puolet tulleet ja vielä kun spoilereiden sisällä ollaan niin sitten niitä hyviä juttuja pähkinänkuoressa:

I) Pelattavuus on rautainen ja maailma on arkkitehtuurisesti fantastinen (3d-rakenne)
II) Capran voittaminen (ja ne ensimmäiset 4-5 yritystä jotka päättyivät alle kymmenen sekunnin, parhaimmillaan kolmen-neljän:)
III) Muutama huikea kipale, kruununaan täysin puskista tullut Gwyn
IV) Kaaossisarukset, joita symppasin niin etten hylännyt covenanttia liittymisen jälkeen, en vaikka olikin täysin turha lopulta
V) Jatkuva varpaillaan olo (vaikka itse pomot osoittautuivat pettymyksiksi, oli maailma itsessään vähän helkkarin haastava!)

Vaikka tagien sisällä on urputusta, on kyseessä silti aivan huikea peli. Vaikka edeltäjänsä fiilikseen ei ylletty, on itse pelaamisen mielekkyys aivan omaa luokkaansa; itse kyllästyn pelissä kuin pelissä pelimekaniikkaan viimeistään kymmenen tunnin kohdalla - nyt taisi mennä 67 tuntia ilman pienintäkään ketutuksen häivähdystä. Fantastinen peli, tätä varten pelaan ylipäätään.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Tulevassa podcastissa keskustellaan pelien haastavuuksista. Colossinkin kannattaa kuunnella, sillä kaikkivoipa Sielupelikin saa osansa.

Yksinpelin haasteet vs yhdessä pelaaminen = impossibru!
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Millasella hahmolla kannattää nyypän aloittaa?
Peli odottelee hyllyssä aloitusta, mutta Skyrim nyt sen verta kesken että saa odottaa hetkisen. Nyt etukäteen tosin olisi mukava saada vinkkejä hahmon valinnasta ja tulevasta kehityssuunnasta, kun vaikuttaa peli olevan mukavan haastava ja ei hirveästi sytyttäisi kusta peliä huonon hahmo valikoinnin vuoksi, kun en mistään mitään tiedä.
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Millasella hahmolla kannattää nyypän aloittaa?
Peli odottelee hyllyssä aloitusta, mutta Skyrim nyt sen verta kesken että saa odottaa hetkisen. Nyt etukäteen tosin olisi mukava saada vinkkejä hahmon valinnasta ja tulevasta kehityssuunnasta, kun vaikuttaa peli olevan mukavan haastava ja ei hirveästi sytyttäisi kusta peliä huonon hahmo valikoinnin vuoksi, kun en mistään mitään tiedä.
Itse en osaa kertoa, kuin melee-puolesta. Toki jousta tulee välillä käytettyä, mutta pääasiassa kaikki taistelut hoidan lähietäisyydeltä. Maagina pelaaminen ei ole koskaan oikein innostanut ja muutenkin tuntuu, että pelin upea taistelumekaniikka menisi hukkaan jotain tulipalloja sylkemällä.

Aloittelijana lähtisin Warriorilla tai Knightilla, itse varmaan Warriorilla, jos haluaisin tehdä alusta mahdollisimman helpon. Sillä on lähitaisteluun parhaat alkustatsit ja kelpo varusteet. Wikistä(etenkin Demonsin) löytyy erilaisia character buildeja. Omat teesit melee-jantterille ovat paljon endua, strengthiä sen verran, että saa kannettua mieleistään asetta(sama dexiin) ja jonkin verran vitalitya(itsellä noin puolet tai hieman alle endun määrästä).

Endurance on sen takia tärkeä, että sen avulla jaksat kantaa parempia varusteita, ottaa voimakkaitakin iskuja kilpeen ja kurmottaa iskuja olematta heti ihan piipussa. Voisi kuvitella, että korkea health ja strength ovat lähitastelussa tärkeimpiä. Korkealla healthilla ei kuitenkaan tee juurikaan mitään, koska olet muutamasta osumasta kuitenkin kuollut. Ennemmin omaa statsit, joilla voi nollata ne iskut kilpeen ja olla menemättä healthia lainkaan. Strengthin kannalta tärkeintä on, että saat kannettua sellaista asetta, kuin sopii tyyliisi ja tekee riittävästi lämää pelin edetessä. Strength-buildit on eri juttu ja niille tarvitaan ase, joka skaalautuu korkean statsin mukana. Useimmilla aseilla korkea strength ei juurikaan nostaa damagea.

Siinäpä ne tärkeimmät äkkisältään mieleen tulevat asiat. Dark Souls on siitä hieno peli, että hahmoja on tasan niin monta, kuin on pelaajaakin, joten mitään absoluuttista totuutta ei ole olemassa. Taitojen sekamelskaa ei kannata kuitenkaan lähteä tekemään, vaan suosittelen keskittymään joko lähitaisteluun tai taikoihin ja niille sitten voi kehittää sopivasti niitä tukevia taitoja ja statseja, kuten hyvän jousen tms.
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Jokin viikko sitten pelasin pelin läpi. Warriorilla aloitin. Jälkeenpäin olisi ehkä ollut fiksu painottaa hieman toisin kykyjä, mutta ei ne väärin mennyt koska viimeinen boosi kaatui :)

Itselle helpointa voisi olla tehdä endurance +dexterity + vitality build. Endurancella saa hyvin hutkittua ja kantaa kunnon armorin, dexterity antaa tehoa nopeisin aseisiin ja vitality on toki kaikille melko tärkeetä. Fury swordilla pelasin loppu osan käpi välillä mätkien kahdella kädella ja välillä kilven kanssa. Boonuksena dexterity antaa mahdollisuudet käyttää jousia tehokkaasti. Jousista sen verran että kannattaa aina pitää mukana myrkkynuolia ja tulinuolia, niin voit päästä odottelemalla eroon muutamista ilkeissä paikoissa olevista vihuista.

Pitää tuumia joko aloittaisi kohta uuden hahmon luonnin. Ehkä Dark souls aiheutti hieman enemmän kiroilua kuin demon's souls. Osittain tämä johtui pidemmästä pelistä, mutta lähinnä huonosta fps:stä(PS3) joissakin kohdissa ja autolockin sekoilusta. Pelasin sonyn telkkarissa 240Hz mode päällä joka laittoi pelin näyttämään ja pyörimään kuten 60fps peli pääosin, mutta silti blight town oli välillä melko tuskaa. Hyvä peli, mutta teknisesti voisi olla parempi rullaavuuden puolesta. Maisemat oli kyllä paikoin henkeäsalpaavan nättejä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Patch 1.05 jakelussa. Kokoa vaivaiset 11mb. Listaa muutoksista Linkki. Glitchien poistoille hurraa toki, mutta aika turhaan joitain asioita menty helepottamaan.
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Patch 1.05 jakelussa. Kokoa vaivaiset 11mb. Listaa muutoksista Linkki. Glitchien poistoille hurraa toki, mutta aika turhaan joitain asioita menty helepottamaan.
No huh, onpa isoja yksittäisiä muutoksia! :eek:

Osa on ihan perusteltuja, vaikka helpottavatkin peliä jonkin verran. Esim. eguip burdenin perustason nosto on ihan paikallaan, sillä vähänkään parempien varusteiden kantaminen vaatii hurjaa endua ilman havelin rinkulaa. Nyt tuo helpottuu edes hieman.

Sieluja tippu nyt 2-2.5 kertaa enemmän, voiko pitää paikkansa!? Sikäli tuokin on ihan perusteltua, että ilman sielujen farmausta hahmoa ja varusteita on todella vaikea päivittää samaa tahtia vaikeustason nousun kanssa.

Nuolia saa nyt vähän joka kauppiaalta, ei tarvitse matkustaa juuri sen tietyn luokse saadaakseen juuri niitä tiettyjä nuolia. Hyvä päivitys.

Yksi asia harmittaa enemmän, kuin mikään itse pätsiä koskeva asia. Mun Official Game Guide kilahtaa postiluukkuun todennäköisesi juuri näillä näppäimillä ja siinä on nyt sitten saman tien vanhaa tietoa. :mad: Toki ne tärkeimmät, alueoppaat yms. ovat ihan yhtä päteviä kuin ennenkin, mutta nippelitiedoissa on nyt sitten paljonkin väärää tietoa. En jaksa millään uskoa, että vaikka saankin uuden painoksen, niin siihen olisi noita pätchin muutoksia päivitetty.

EDIT. Giant Blacksmith myy twinklingejä, wooot :eek:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Hyvä että fixattiin noita tiettyjä taikoja ja fog ringiä. Iha hyvä että sieluja saa nyt enemmän, aika huonostihan noita oikeastaan mistään sai, ainoastaan tuolta metästä sai hyvin. Oisin toivonu että korjaisivat ton mehtä jutun että noi NPCt saa hyppäämään kalliolta alas, vaikka eipä noi vaikeita oo normistikaan tappaa.

Kiva että nuolia saa nyt ostettua useammasta paikasta. Ainoastaan toi twinkling titaniten myyminen rassaa, mun mielestä se oli hyvä tuollaisenaan ja ois voinu pysyä rare droppina. Nyt niitä voi ostaa 8k sielua kipale. :(

EDIT. Nonii tuli jo mokattua tässäkin hahmossa :D Sain tuon Firelink Shrinen firekeeperin sielun takaisin ja se piti omistajalleen viiä vaan hölömönä käytin sen Anor Londossa. Tajusin heti sen käytettyäni että nyt tuli mokattua, no mitäs tein? Tapoin sitten Anor London tokan bonfiren firekeeperin siinä toivossa että hänen sielunsa pelastaisi mykän neidin. No ei toiminu se ja nyt meikäläinen on sitten kahta bonfirea köyhempi, lähinnä tuo Firelink Shrinen kohtalo harmittaa.. tulee pitkät kävelymatkat New Londo Ruinsin farmaukselle ...

Ja kyllä riipasee tuo ohukainen ja paksukainen. Haluaisin kovasti ton ohukaisen armorin vaan en millään pärjää sille isommalle versiolle, vähänkään ote herpaantuu niin yhestä iskusta lähtee henki. <.< Yritin aurinkohemmon kans piestä sitä vaan eihän siitä ollu mitää hyötyä, oli ehkä 5 sekkaa lihatankkina ennenku heitti veivinsä kans. Noh ehkä pitää vähä parannella suojia ja levuttaa ukkoa, suht alhanen leveli kumminki vielä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

EDIT. Nonii tuli jo mokattua tässäkin hahmossa :D Sain tuon Firelink Shrinen firekeeperin sielun takaisin ja se piti omistajalleen viiä vaan hölömönä käytin sen Anor Londossa. Tajusin heti sen käytettyäni että nyt tuli mokattua, no mitäs tein? Tapoin sitten Anor London tokan bonfiren firekeeperin siinä toivossa että hänen sielunsa pelastaisi mykän neidin. No ei toiminu se ja nyt meikäläinen on sitten kahta bonfirea köyhempi, lähinnä tuo Firelink Shrinen kohtalo harmittaa.. tulee pitkät kävelymatkat New Londo Ruinsin farmaukselle ...

Ja kyllä riipasee tuo ohukainen ja paksukainen. Haluaisin kovasti ton ohukaisen armorin vaan en millään pärjää sille isommalle versiolle, vähänkään ote herpaantuu niin yhestä iskusta lähtee henki. <.< Yritin aurinkohemmon kans piestä sitä vaan eihän siitä ollu mitää hyötyä, oli ehkä 5 sekkaa lihatankkina ennenku heitti veivinsä kans. Noh ehkä pitää vähä parannella suojia ja levuttaa ukkoa, suht alhanen leveli kumminki vielä.
Mene Darkroot Basinin nuotiolle ja Valley of the Drakesin kautta New Londoon farmailemaan..? Ei välttis huono vaihtoehto, koska voit halutessasi välttää kaikki haamut etkä näin ollen tarvitse cursea. Itsekin kävin juuri New Londossa pyörimässä, kun se Scaleless "sopivasti" curses meikäläisen. Ei mikään erityisen paha paikka ja ne Darkwraithit backstabbaa tosi helposti. Bossin portilla tuli pupu pöksyyn, koska en halunnut mennä sinne ison sielukasan kanssa. Voisipa käydä pyöräyttämässä Greatshield of Artoriaksen tässä välissä...

Mulla meni myös totaalisesti hermot tuohon Anor London bossiin. Kahden phantomin avustamana se meni lopulta läpi, mutta missään muualla en ole yhtä pitkään hakannut päätä seinään. Se iso Ornstein on todellakin veemäinen vihulainen.

Black Knight Swordia on näemmä buffattu aika roimasti. Base damageen en kiinnittänyt huomiota, mutta skaalaus menee nyt B/B/E/E(jos oikein muistan), entisen C/E/-/- sijaan. Nyt kun noita twinklingejä saa ostaa, niin voisi harkita tuon päivittämistä +5, voisi sopia omalle hahmolle aika kivasti. Ei tuossa Lightning Murakumossakaan kyllä mitään vikaa ole :cool:

EDIT. En muistanut, bonukset menee nyt C/C/E/E
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Hyvä että fixattiin noita tiettyjä taikoja ja fog ringiä. Iha hyvä että sieluja saa nyt enemmän, aika huonostihan noita oikeastaan mistään sai, ainoastaan tuolta metästä sai hyvin. Oisin toivonu että korjaisivat ton mehtä jutun että noi NPCt saa hyppäämään kalliolta alas, vaikka eipä noi vaikeita oo normistikaan tappaa.

Anor Londossa niitä pikkugargoyleja ei saa enää tippumaan niiltä kielekkeiltä alas ampumalla niitä nuolella persuuksiin. Aiemmin tulivat suoraan kohti suorinta reittiä tyhjän kuilun yli ja tippuivat kuolemaan. Nyt patchin myötä kiertävät sieltä yläkautta, joten tuo helpotus ainakin poistui.
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Black Knight Swordia on näemmä buffattu aika roimasti.

Ensimmäinen ase mikä droppasi pelissä. Käytössä vieläkin 60 tuntia myöhemmin.

My precioussss....

Myöhemmin sain myös toisen ja onhan tuo miehekästä ruimia kahdella, varsinkin kun nyt twinklingiä saa ostettua käsittääkseni. Tosin, eipä ole ennen buffaustakaan tarvinut useimpia vihuja toista kertaa lyödä. Rapsakasti ~300 pojongia ruimaisi kerralla heikommalla iskulla.
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Voisin muuten summonoida tohon Anor London bossiin apua mut kun sitten pelottaa että ne pieksee sen ohukaisen eka. Noh kattelin vähä juutuupista taktiikkaa ja eiköhä se ohukaisen hyperversioki kaadu kun tarpeeks kärsivällinen on.

Hirvee munkki kävi ja sain yheltä Bell Gargoylelta sen Gargoyle Helmin. On muuten hienon näköne kypärä. :o Ilmeisesti Elite Knight settiä on tehty huonommaks tai sitten muita settejä paranneltu kun ei enää tuo upattu Elite setti olekaan niin hyvä. Nytki käytössä ihan muut suojat. Black Iron settiä tykkäisin käyttää, mutta ilmeisesti se laskee stamina regeniä aika paljon. Vaan liekö kaikki painavat armorit vie saman verran staminan palautumista?
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

pitääkö paikkaansa että että esim. noihin skeleton vihollisiin riittää et on divine ase kakkos slotissa, ja saan silti vaikka black knight swordilla kumoon ne??? olen itse painted worldissa hieman jumissa ni en ole päässyt testaamaan...
???
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Ah, minkä onnistumisen nautinnon tämä peli parhaimmillaan antaakaan. :cool:

Fou Kingsistä:
Menin ekaa kertaa tuonneen bossiin ja sen verran tiesin, että ei kannata paljoa kyttäillä, koska niitä tulee pikkuhiljaa uusia. Meninkin suoraan lähietäisyydelle ja yritin ensin blokkailla ja väistellä niitä iskuja, mutta ei oikein tuntunut onnistuvan. Olin tosi lähellä kuolemaa jo ensimmäisen kanssa, kun se teki sen violetin taian enkä ehtinyt alta pois. Sillä oli jo energiat aika vähissä, joten päätin antaa kaikkeni kurmottamalla iskuja putkeen, vaikka uskoinkin varmaan kuolemaan. Huomasin, että sen perus iskut eivät tehneet kovin paljon lämää ja ensimmäinen tippuikin hetken päästä. No, ei muuta kuin BKS kahteen käteen ja seuraavan kimppuun. Maksimi staminan edestä iskuja ja seuraavakin kaatui. Ei muuta kuin rince and repeat ja homma olikin sillä paketissa.
Ei ehkäpä se vaikein bossi, mutta taitaa olla ensimmäinen, kun menee ensiyrittämällä läpi. Sif tosin oli naurettavan helppo, mutta siinä meni eka kerta täysin oman kämmäyksen piikkiin...

EDIT. Gaping Dragon ja Quelaag menivät ekalla, mutta ehkä niitä ei lasketa, koska molemmissa oli kaksi phantomia apuna... :o
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Prkl ku menin listimään sen ukon joka Undead Burgissa tuijottelee aurinkoon. Nyt Anor Londossa en saa enää summonattuu sitä bossia vastaan. Tulee turpaan niiltä aika pahasti. Eikä näkyny eilen muitakaan pelaajia missään vaiheessa siellä kun yritin apuria ettii.

Nyt tulee kyl sielua aika vauhdikkaasti. Mm. tuol Anor Londossa saa päälle 50k sielua jossain reilussa viidessä minuutissa, NG+ pelailen siis. Metsästäkin taitaa tulla 20k per runi. Ihan jees et noita twinkling titaneteja voi ostaa, saihan niitä aiemminkin siltä korpilta äärettömän määrän vaihdettua, kunhan teki sen vaihdon oikein. Mun mielestä toi lock-on systeemi on nyt huonompi ku aiemmin, välillä kun tulee pari vihua vastaan niin todella herkästi se kääntää sen lukituksen väärään viholliseen. Joskus jopa kääntää selän sille, jonka kanssa ottaa matsia.
 
Ylös Bottom