Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Dark Souls

Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Mulla ei oo ensimmäistäkään taikaa kun ei oikein ole hajua että mistä niitä edes saa. Pyro-taikoja tosin on ja ne onkin tämmösen meleeukon paras taikomis "niksi" kun ei tarvi int tai faith nostaa. Tuli tuossa vieläpä liityttyä tohon Dragon covenantiin niin kohtahan tässä on oikee kunnon pyromaaniritari valamiina :D Tietääkö joku mistä vois saaja sen miraclen/taian jolla voi palata takas bonfirelle? Vähän vastaava kuin Evacuate oli DS:ssä. Niitä itemejähän on jossain myynnissä ollut vaan en nyt äkkiseltään muista missä.
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Tietääkö joku mistä vois saaja sen miraclen/taian jolla voi palata takas bonfirelle? Vähän vastaava kuin Evacuate oli DS:ssä. Niitä itemejähän on jossain myynnissä ollut vaan en nyt äkkiseltään muista missä.

Ainakin täältä..
Se ukko myy siinä Firelink Shrinen alussa homeward miraclea.
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Joku perhana hyökkäsi mun peliin ja yritti tappaa kun olin blightownissa.Helposti tosin putosi parilla miekan lyönnillä ja palkkiona 10 000 sielua ja 3 humanityä ,tuntuu lottovoitolta tässä pelissä.:cool: ps. onneksi en ottanut alussa master keytä ,olisin saletisti mennyt perse edellä puuhun pelin alussa.
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Voi olla tyhmä kysymys mutta mistään ohjeista yms en tätä löytänyt. Eli miten kirjoitetaan viestejä lattiaan? :p
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Voi olla tyhmä kysymys mutta mistään ohjeista yms en tätä löytänyt. Eli miten kirjoitetaan viestejä lattiaan? :p

Ei oo tyhmä kysymys. Sun pitää ostaa sellanen oranssi soapstone itemi tuolta Undead Burgin kauppiaalta ja sen avulla voit kirjottaa ja suositella viestejä. Toimii kuten mikä tahansa muukin item, eli pistät vaikka sinne pikaslottiin sen ja pleikkarilla neliötä niin voit kirjotella viestejä. Itelläki meni tämä eka ohi ja piti netistä kahtoa että miten viestejä raapustetaan, en arvannu että siihen pitää ostaa item erikseen ;)
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Moro!

Loistava peli on kyllä taas kyseessä!

Tuntuu, että vähän on vaikeampi, kuin DS.

Sitten pari kyssäriä jo pidemmälle pelanneille.

Missä järjestyksessä menitte paikkoihin? Eka meinasin mennä sinne skeleton paikkaan, mutta pataan tuli 100-0. Sitten menin undead paikkoihin. Nyt tuntuu, että oon kyllä väärässä paikassa. Leveli on 25 ja oon nyt siellä paikassa, missä tulee puu-ukkeleita ja sellasia isoja ritareita (voivat taikoa hidastusspellin). Oon tappanut Taurus demonin ja cargoylen katolta. Soittanut kirkon kelloa cargoylen jälkeen. Onko näissä undead paikoissa vielä jotakin jäänyt kaluamatta? Pitänee mennä tutkimaan vielä :)..
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Tulihan se oma kopio viimeinkin postilaatikkoon ja hyvä tovi tuli väännettyä tossa. Ensivaikutelma... No aluks oli taidot ruosteessa ja turpaan tuli niin että tukka heilu. Pienen reenin jälkeen menee jo huomattavasti paremmin, mutta ei täs silti parane lepsuilla yhtään. Sit kokoajan on semmonen tunne, et ei oikeen tiedä mihin pitäisi tai kannattaa mennä ja master key:llä tosiaan saa ittensä hyvin nopeasti pulaan, mut joskus siitä hyötyykin. Moitittavaa tällähetkellä ainoastaan tossa lukituksessa, ku ei meinaa millään vaihtaa kohdetta ja no kyl ruudunpäivityskin tipahteli sillontällöin.
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Omasta etenemisjärjestyksestä (lvl 44 melee ninja):

Itehän on tullu juostua ristiin rastiin paikkoja aina kokeilemassa että missä pärjää ja sitten ku ei enää pärjää niin ettiny taas paikan jossa pärjää. Oma järjestys on suurinpiirtein menny:

-Undead burg
-Undead parish
-The Depths
-Blighttown
-Quelaag's domain
-Darkroot basin
-Darkroot garden
-Catacombs
-Sen's fortress

Ja näiden välissä tosin paljon pyörimistä ja seikkailua että kaikki oikoreitit saanu auki väliltä ja käyny juokseteleen myös muissa paikoissa esim. Quelaag domainin jälkeisestä Demon ruinsista löytyy todella hyvä armori, siltä reissulta ei vaan kovin helposti selviä hengissä. Että suosittelen ring of sacrificeä tai vähiä souleja ku sielä lähtee käymään. Muutenki ku on soulit vähissä niin kannattaa seikkailla ja tutkia.

Jos on näihin paikkoihin liittyen kysyttäviä niin opastan mieluusti. Melkolailla tuntuu että kaikki nurkat oon saanu näistä paikoista kahlattua.
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Virallisen guiden etenemisjärjestys on seuraava

1. Undead Asylum
2. Firelink Shrine
3. Undead Burg (Main)
4. Undead Burg (Upper)
5. Undead Parish (Outside)
6. Undead Parish (Inside of the Church)
7. Undead Burg (Basement)
8. Depths (Upper)
9. Depths (Lower)
10. Blight Town (Entrance)
11. Blight Town (Lower / Swamp Area)
12. Quelaag’s Domain
13. The Great Hollow
14. Ash Lake
15. Firelink Shrine (Revisit)
16. Undead Asylum (Revisit)
17. Sen’s Fortress (Lower / Middle Area)
18. Sen’s Fortress (Upper / Rooftop Area)
19. Anor Londo (Outside)
20. Anor Londo (Inside the Castle)
21. Painted World of Ariamis
22. Darkroot Garden
23. Darkroot Basin
24. Valley of Drakes
25. New Londo Ruins
26. The Duke’s Archives
27. Crystal Cave
28. The Catacombs (Upper area)
29. The Catacombs (Lower area)
30. Tomb of the Giants
31. Demon Ruins
32. Lost Izalith
33. Kiln of the First Flame

Itse huomasin et snadisti kusin ton mun buildin mutta ei onneks mitään lopullista vahinkoa ole käyny. Täytyy nyt vaan pumpata enduu seuraavat 10-15lvl :) Sekä flaskiä en huomannut upgradee siihen tarkoitetulla itemillä vaan menin sen käyttämään :(
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Sitten pari kyssäriä jo pidemmälle pelanneille.

Missä järjestyksessä menitte paikkoihin? Eka meinasin mennä sinne skeleton paikkaan, mutta pataan tuli 100-0. Sitten menin undead paikkoihin. Nyt tuntuu, että oon kyllä väärässä paikassa. Leveli on 25 ja oon nyt siellä paikassa, missä tulee puu-ukkeleita ja sellasia isoja ritareita (voivat taikoa hidastusspellin). Oon tappanut Taurus demonin ja cargoylen katolta. Soittanut kirkon kelloa cargoylen jälkeen. Onko näissä undead paikoissa vielä jotakin jäänyt kaluamatta? Pitänee mennä tutkimaan vielä :)..

Vastauksena mun ehdotus etenemisjärjestykselle:

Undead Burgin ja Parishin jälkeen suosittelen vaikkapa tota The Depthsiä seuraavaksi paikaksi. Sen on suht helppoa kauraa vielä, tosin paria inhottavaa piirrettä lukuunottamatta, mutta sittepä näät ;) Tonne metsäänkin voit toki mennä, mutta se on vähän vaikeampi paikka omasta mielestäni kuin tuo Depths.

Mutta mitään kiveen hakattua etenemisjärjestystähän ei ole, joten ihan missä ite luulet pärjääväs niin sinne vain. Aika moni tuntuu menevän ihan eri järjestyksessä kuin esim. ite menin. Mut jos meet uuteen paikkaan ja et meinaa damagea tehä vihuihin niin siitä voit päätellä että kannattais ehkä kääntyä takas.

Laitan vielä oman etenemisjärjestyksen tähän. Sisältää siis major spoilereita paikan nimistä, joten älä lue jos et halua tietää paikoista ennakkoon.

- Undead Burg
- Undead Parish
- The Depths
- Blighttown
- Queelag's Domain
- Demon Ruins (kesken, kävin kääntymässä ja tapoin ekan bossin)
- Northern Undead Asylum
- Darkroot Garden
- Darkroot Basin (kesken)
- Ash Lake & The Great Hollow
- Sen's Fortress
- Anor Londo (kesken)

Muut paikat on vielä koluamatta kokonaan, osassa käyny vaan jos on ollu shortcut jonneki toisaalle. Seuraavaks varmaan menen Anor Londoon tai Catacombseihin..
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Vastauksena mun ehdotus etenemisjärjestykselle:

Undead Burgin ja Parishin jälkeen suosittelen vaikkapa tota The Depthsiä seuraavaksi paikaksi. Sen on suht helppoa kauraa vielä, tosin paria inhottavaa piirrettä lukuunottamatta, mutta sittepä näät ;) Tonne metsäänkin voit toki mennä, mutta se on vähän vaikeampi paikka omasta mielestäni kuin tuo Depths.

Ok, vielä muutama kysymys.

Okei. Onko tää The depths missä päin? Löysin nyt uuden paikan missä tulee vastaan vi*un Capra Demon. Sinne meni 8 humanitya ja 5k souleja :)... Tuntuu, että toi on eka bossi, jolta tulee pataan ihan sata nolla. Millasias taktiikoita ite käytitte? Mulla on 1h ja shieldi käytössä ja silti toi antaa pataan ihan sekunnissa. Sitten siellä on vielä pari niitä koiria pomppimassa rikkana rokassa. Kyllä on tullu taas revittyä hiuksia päästä! -Edit: Luin vähän tota collectors edition mini guidea, pitää koittaa tuota takua nyt ekaksi.
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Kaikki jotka ovat saanet Astoran swordin valley of drakesta, tietävät sen karmaisevan otuksen siinä 1 metrin päässä :S

Nyt meikäläisen päänvaivana on Blight townin hupaisat olennot ja New londo ruinssin humisevat haamut...
Ja kyllä on merkillistä kun Darkroot Gardenissako se oli kun siellä mettikös on about 6 sellasta isoa knightia ja kaikki spawnaa uusiks bonfirellä käynnin jälkeen. Olin ihan varma että ne ei tulis takaasi niinku Dark Knightit.

Mutta kysymys: Kuinka pääsen sen ISON lohikäärmeen alla olevalle bonfirelle, joka on siinä sillan toisessa päässä?
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Ok, vielä muutama kysymys.

Okei. Onko tää The depths missä päin? Löysin nyt uuden paikan missä tulee vastaan vi*un Capra Demon. Sinne meni 8 humanitya ja 5k souleja :)... Tuntuu, että toi on eka bossi, jolta tulee pataan ihan sata nolla. Millasias taktiikoita ite käytitte? Mulla on 1h ja shieldi käytössä ja silti toi antaa pataan ihan sekunnissa. Sitten siellä on vielä pari niitä koiria pomppimassa rikkana rokassa. Kyllä on tullu taas revittyä hiuksia päästä! -Edit: Luin vähän tota collectors edition mini guidea, pitää koittaa tuota takua nyt ekaksi.

Muutama vastaus:

Depthsiin pääsee kai kun tapat ton Capra Demonin ja saat siltä vissii avaimen siihen lähellä olevaan oveen. Siitä ovesta pääsee Depthsiin. Capra Demoniin on vaikea sanoa mitään hyvää taktiikkaa, se on tosi kova vastus mut kokeile selvitä sinne portaille asti ja kiipee sinne ylös ja jos saat ne kaks koiraa ensin hengiltä niin se helpottaa. Muistan vieläki lämmöllä kun ite siinä kohti kiroilin ;) Tsemppiä vaan. kyllä se aikanaan kaatuu.

Mattiboy09 sanoi:
Mutta kysymys: Kuinka pääsen sen ISON lohikäärmeen alla olevalle bonfirelle, joka on siinä sillan toisessa päässä?

Tarkotat sitä punasta loharia siinä sillalla? Laitan spoileriin jälleen vastauksen jos joku ei sitä halua tietää ;)

Vissiin kaksi keinoa on sinne pääsyyn, joko kiipeät sinne yhteen torniin missä se musta ritari vartioi, tapat sen ja ammut sit jouskarilla sitä loharia sieltä tornista kerran selkään niin se bugaa ja kuolee pois. Itellä kävi niin, tosin en tienny että se kuolee siihen. Toinen keino on juosta sen ohitte sinne. Tätä en oo ite kokeillu mut luin että se pitäs jotenki onnistua. Varmaan ensin pitää sitä ampua johonki häntään tai jtn että se lähtee vähän lentoon ja sillä aikaa juosta sinne sen alapuolelle.
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Ok, vielä muutama kysymys.

Okei. Onko tää The depths missä päin? Löysin nyt uuden paikan missä tulee vastaan vi*un Capra Demon. Sinne meni 8 humanitya ja 5k souleja :)... Tuntuu, että toi on eka bossi, jolta tulee pataan ihan sata nolla. Millasias taktiikoita ite käytitte? Mulla on 1h ja shieldi käytössä ja silti toi antaa pataan ihan sekunnissa. Sitten siellä on vielä pari niitä koiria pomppimassa rikkana rokassa. Kyllä on tullu taas revittyä hiuksia päästä! -Edit: Luin vähän tota collectors edition mini guidea, pitää koittaa tuota takua nyt ekaksi.

oma vastaus:

capra onnistu itellä suht helposti toisella yrityksellä juoksemalla vasemmalle portaisiin ja koirat tuli sinne perässä niin sain ne helposti tapettua ja sen jälkeen pitää vaan rauhassa kiertää ja suojailla. perus hyvä taktiikka muutenki ainaki minun melee(stamina)buildille suurimman osan vihujen kanssa. ainaki perus vihujen kanssa ja esim black knightien kans.
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

- Spoiler-tagit ovat syystä -

Mutta kysymys: Kuinka pääsen sen ISON lohikäärmeen alla olevalle bonfirelle, joka on siinä sillan toisessa päässä?
Jos ei tahdo käyttää "bugia" niin sen ohittaminen tapahtuu juoksemalla, know your enviroment tyylillä. Siinä sillalla on kohtia jotka "triggeroi" sen lohikäärmeen, samalla tyylillä DS:ssä 1-5 taisi olla sinisen lohikäärmeen kanssa(juostiin rappuset ylös phantomille ja bossille).
Itse koitin alussa old-school -taktiikalla että ostetaan 950 nuolta ja sitte räiskitään sitä naamaan sillan alta, ei se kyllä kaatunut, lopetin ampumisen kun sillä oli about 50% healthia, tuntui että se regeneroi sen healthin kun meni alle 50%.

Lisää.
Capra Demonista omat kokemukset. Ilman staminaa ei sitä meleellä kyllä voita, imo. Staminaa kun on ensimmäisen iskun verran niin sen voittaa. Niinku jokaisessa bossissa/fightissa pitää tietää minkälainen se mesta on jossa taistelee. Vaikka "areena" on pieni niin sen saa hengiltä ottamatta iskuakaan vastaan.

Peliä on itsellä sellaiset 30h takana ja hyvältä maistuu. Ihmettelen itse suuresti sitä kun jotkut kiinnittävät huomiota siihen targettaukseen. Omasta mielestä se targetin vaihto onnistuu ongelmitta. FPS-dropit ovat kyllä melko rasittavia, toki geimeri sen kestää.
Juuri sain hengiltä Northern Asylumista sen Stray Demonin ja kaikki Dark Knightit + sen jätkän joka oli ihan alussa kuolemaisillaan ja antoi sen avaimen, oli kuumottavaa kun se kävikin kimppuun.


Se täytyy kyllä sanoa että tuntuu että osa noista bosseista on naurettavan helppoja. Quelaag, Gargoyle, Goatse dragoni ja se iron golem

Ei auta kun niellä se v*tutus.
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Aivan jäätävän hyvä tekele kyllä ollu, tuon ensimmäisen läpipeluun jälkeen kello tikitteli
86h tuntumissa.

New Game +:ssa innolla kyllä odotan Anor London parivaljakkoa buffatulla Ornsteinilla, ensimmäiselläkin kerralla oli jo niin tympee kyllä mutta matsasin toisteppäin.
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Joo nyt alkaa jo olemaan halpaa... Apua tarvitaan -.-

Tuolla The Depthissä tuli "curse", joopa joo, ihan vi*un kiva.

Kaikki kuolemat ja yms. ollut tähän asti fair game jne. Mutta nyt tuli ensimmäinen elementti, joka oikeasti on mielestäni vain halpa..Tuo vain hidastaa pelissä etenemistä, eikä millään tavalla aiheuta muuta kuin turhautumista, vielä kun tuo stakkaantuu. Kyllä tuossa menee jo överiksi...

Mitenkä tuosta cursesta pääsee tuolla depthsissä edes eroon? Ei millään kaiketi? Mitä kautta tuolta depthistä pääsee pois? Kun lähtee ekan bonfiren luonta poispäin, en ainakaan itse huomaa mitään tapaa päästä takaisin, kun reuna on liian korkealla sinne mistä tulin? Sama alue siis missä se ukkeli on siinä ruukussa kiinni. Ja mistä saan lähimmän purging stonen, jotta saan tuon cursen pois...?
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Joo nyt alkaa jo olemaan halpaa... Apua tarvitaan -.-

Tuolla The Depthissä tuli "curse", joopa joo, ihan vi*un kiva.

Kaikki kuolemat ja yms. ollut tähän asti fair game jne. Mutta nyt tuli ensimmäinen elementti, joka oikeasti on mielestäni vain halpa..Tuo vain hidastaa pelissä etenemistä, eikä millään tavalla aiheuta muuta kuin turhautumista, vielä kun tuo stakkaantuu. Kyllä tuossa menee jo överiksi...

Mitenkä tuosta cursesta pääsee tuolla depthsissä edes eroon? Ei millään kaiketi? Mitä kautta tuolta depthistä pääsee pois? Kun lähtee ekan bonfiren luonta poispäin, en ainakaan itse huomaa mitään tapaa päästä takaisin, kun reuna on liian korkealla sinne mistä tulin? Sama alue siis missä se ukkeli on siinä ruukussa kiinni. Ja mistä saan lähimmän purging stonen, jotta saan tuon cursen pois...?

vastaus:
Saat cursen kyllä suhkot helposti pois, tiedathan ekan bellin luona kun soitat sitä sinne alas ilmestyy kauppias joka myy homman jolla saa cursen pois taisi olla 3000 sielua. Itsella nääs oli myös oli curse ongelma. Sinun pitäisiä voittaa galbing dragon edessapain muuta ulosmeno reittiä ei minunmielestäni ollut. Kun olet voittanut sen sinä pääset blighttowniin, se ei ole sitten hupaisa paikka. Eli periaatteessa saat pelata hetken cursen kanssa. Mutta jos et halua mennä vielä blighttowniin niin voithan sinä mennä takaspäin ja yrittämään etsimään uloskäyntiä.
Juu ja itsellä oli tälläinen ongelma:
Tuli vedettyä stray Demon ajankuluksi, olen tahkonut alor londonin (vai mikäs olikaan) ja nyt ei ole mitään ideaa mitäs pitäisi tehdä. Toivon vaan ettei peli pätkäissyt siihen bossiin tai bosseihin kun on se iso tyyppi jolla on nuija (joku smough) ja sen dragon hunter omstir. Kiitos neuvoista etukäteen. :)
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Joo nyt alkaa jo olemaan halpaa... Apua tarvitaan -.-

Mitenkä tuosta cursesta pääsee tuolla depthsissä edes eroon? Ei millään kaiketi? Mitä kautta tuolta depthistä pääsee pois? Kun lähtee ekan bonfiren luonta poispäin, en ainakaan itse huomaa mitään tapaa päästä takaisin, kun reuna on liian korkealla sinne mistä tulin? Sama alue siis missä se ukkeli on siinä ruukussa kiinni. Ja mistä saan lähimmän purging stonen, jotta saan tuon cursen pois...?

Lupasinhan kivoja yllätyksiä ;)

No tässä lisää neuvoja:

Niinkuin edellä sanottiin niin noita itemejä voi ostaa jolla ton cursen saa pois. Tai ei sitä oikeastaan muuten pois saakaan, myöhemmin löytyy joku NPC joka sen voi poistaa mut ite en sitä ole vielä nähnyt. Lähempänäkin noita cursen parannuksia myydään, eli siellä "tunnelissa" tai viemärissä missä on se yksi rotta. Tai se on vissii shortcut Firelink Shrinesta sinne Undead Burgiin/Depthsiin niin se kauppias taitaa myydä sitä itemiä 6000 sielua kipale. Kalliimpaa mutta lähempänä. Vinkkinä niihin sammakoihin että taistele vain yks kerrallaan niitä vastaan.

Depthsistä taas pääset pois juurikin sieltä missä laahuilet. Eli ne seinät on tosiaan liian korkeat mutta sun pitäs nähä sellanen aukko siinä seinässä ja vettä. Sinne pudottaudut, siinä on yks zombie ja 2 sellasta koiraa, tapat ne ja ylität veden portaille. Silloin saavut siihen lihamestarin mestaan ja siellä on yks koira lisää vartioimassa portaita. Siitä pääset ulos. Ja siitä huoneesta löytyy myös kiva item ja töttöröö, hidden path jättirotan luo.
 
Ylös Bottom