Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Darkest Dungeon

  • Viestiketjun aloittaja OK
  • Aloituspäivämäärä
Vastaus: Darkest Dungeon

Darkest Dungeon on saamassa jatkoa DLC:n muodossa. Vampyyri kreivejä/kreivittäriä (?) pääsee lahtaamaan alkuvuodesta 2017:

CrimsonCourt_promo.jpg
Hieno homma, että studio on korjannut näinkin nopeasti näitä kaatumisia. Viikonloppuna tosiaan katselin pikaisesti kommentteja konsoliversiosta ja tällöin eteen sattui hälyttävän paljon tulikiven katkuisia viestejä. Ehkä sitten kyseessä oli pientä ylireagointia, kun täällä käännös ei ole aiheuttanut millään muotoa yhtä negatiivista vastaanottoa.
 
Vastaus: Darkest Dungeon

Mulla ainakin kaatui peli pari kertaa ekan 30 min aikana ja laitoin sitten sen vuoksi kiinni koko vempeleen. Kivalta kuitenkin vaikuttaa näin muuten. :)
 
Vastaus: Darkest Dungeon

On kyllä tiukka peli. Edelleen aika kujalla siitä, mitä oikeastaan kannattaisi tehdä. Varmaan turha noita alun hahmoja parannella kauheasti, mutta hyvät pyrin pitämään rosterissa ja käytän rahaa lepuutukseen. Sitten on tuota tusinaa lisäksi, mitä vaan heitän lihamyllyyn ja tehtävän jälkeen kiertoon. Kaikkia ei voi kuitenkaan parantaa ja boostata.

Ryhmän koostumus on ihan A ja O onnistumisen kannalta. Niitä asemia kannattaa toddllakin tutkia, kuka lyö mistä minnekin. Tuon huomaa hyvin, kun yllätys heittää asemat ihan sekaisin, niin siinä ottaa hetken turpaan. Tähän asti muutenkin pahimpia olleet ne taistelut, missä vihu siirtelee sun ukkoja.

Eka pomokin kaatui jo, oli aika pehmeä. Yhtään hahmoa ei ole vielä päätynyt hautuumaalle, vaikka kuoleman portteja onkin kolkuteltu. Ei tämä nyt ainakaan vielä kovin vaikealta tunnu. Katsotaan nyt, kun pääsee vähän pidemmälle. Edelleen tahkoan noita level 1 luolastoja.
 
Vastaus: Darkest Dungeon

Eka pomokin kaatui jo, oli aika pehmeä. Yhtään hahmoa ei ole vielä päätynyt hautuumaalle, vaikka kuoleman portteja onkin kolkuteltu. Ei tämä nyt ainakaan vielä kovin vaikealta tunnu. Katsotaan nyt, kun pääsee vähän pidemmälle. Edelleen tahkoan noita level 1 luolastoja.

Kyllä se peli potkii munat kurkkuun kun astut kolmostason luolaan. Tai ainakin omalla kohdalla siinä kohtaan hävisi se "ei tämä niin vaikea olekaan"-fiilis. :D

Viikko 77 menossa, ja tarkoituksena oli mennä toiseen Darkest Dungeon tehtävään, mutta nyt peli ei anna selata hahmolistaa ja kaatuaa aina sen takia. Ottaen huomioon että peli on viikossa kaatunut valehtelematta abouttiarallaa 30 kertaa, niin tätä en enää pysty sulattamaan. En ole varmaan koskaan ollut yhtä anteeksiantavainen keskeneräisen pelin suhteen (jatkuva kaatuilu, aukeamattomat trophyt, typot yms...), kuin mitä olen DDn kanssa ollut, mutta nyt peliä ei kirjaimellisesti pysty pelaamaan. Laittelin jo tekijöille kyselyä, että koskahan pätsäävät tämän. Mitä heidän twitteriaan seurannut, niin olen ollut kyllä iloinen etteivät ole paenneet Sean Murrayn seuraan jonnekin toiseen ulottuvuuteen, vaan keskustelevat fanien kanssa muutoksista.

Kai tämä on on niitä oman pelikokoelman rikkinäisiä helmiä á la Vampire the Masquerade Bloodlines.
 
Vastaus: Darkest Dungeon

Jännä juttu, kun omalle kohdalle ei ole sattunut vielä yhtään ongelmaa/bugia.
 
Vastaus: Darkest Dungeon

Jännä juttu, kun omalle kohdalle ei ole sattunut vielä yhtään ongelmaa/bugia.

Syy on varmaan siinä, kun korjasivat sillä uudella päivityksellä viime viikolla suurimmat ongelmat. Itselläni ja monilla muilla, jotka julkaisussa pelin ostivat, peli tuppasi kaatuilemaan hyvin usein. Uusimman päivityksen jälkeen tämä kaatuilu loppui ainakin itselläni. Muita ongelmia ei vastaan ole tullutkaan.
 
Vastaus: Darkest Dungeon

On kyllä tiukka peli. Edelleen aika kujalla siitä, mitä oikeastaan kannattaisi tehdä. Varmaan turha noita alun hahmoja parannella kauheasti, mutta hyvät pyrin pitämään rosterissa ja käytän rahaa lepuutukseen. Sitten on tuota tusinaa lisäksi, mitä vaan heitän lihamyllyyn ja tehtävän jälkeen kiertoon. Kaikkia ei voi kuitenkaan parantaa ja boostata.

Meikäläinen teki juurikin näin ensimmäisellä ja toisella (NG+) läpipeluukerralla. Eli heti alusta lähtien käytin rahaa negatiivisten piirteiden poistamiseen & stressin lievitykseen. Kuitenkin tämä on suht halpaa puuhaa jos kohteena on noviisihahmo. Tarvittaessa tuli myös lukittua tärkeimpiä positiivisia piirteitä etteivät nämä vahingossakaan katoa hahmolta.

Rakennusten suhteen ensimmäiseksi kannattaa upottaa rahaa stage coachiin, jotta saat enemmän sankareita käyttöön. Tämän jälkeen valitsisin yhden parannusmetodin minkä kehität tappiin asti. Jatkossa tämä toimii ensisijaisena paikkana missä sankarit lepuuttavat hermoja. Lisäksi sanitariumin kehittäminen on järkevää heti alussa. Kannattaa _aina_ poistaa sellaiset negatiiviset piirteet, jotka altistavat hahmon varastamaan esineitä/kultaa/ruokaa (kleptomaniac jne.), sillä pitkällä juoksulla nämä pitkäkyntiset käyvät kalliiksi pelaajalle. Mutta tosiaan nuo neuvot ovat siinä tilanteessa tarpeen, jos pelaaja ei heitä sankareita pois Hamletista.

Eka pomokin kaatui jo, oli aika pehmeä. Yhtään hahmoa ei ole vielä päätynyt hautuumaalle, vaikka kuoleman portteja onkin kolkuteltu. Ei tämä nyt ainakaan vielä kovin vaikealta tunnu. Katsotaan nyt, kun pääsee vähän pidemmälle. Edelleen tahkoan noita level 1 luolastoja.

Kannattaa kikkailla soihdun kanssa ja kokeilla dark runeja.

Sanoisin että ensimmäisen tason luolastot & pomotaistelut ovat tutoriaalia pelaajalle tehtävien ollessa aikamoista tissien läpsyttelyä. Alemman tason tyrmissä kannattaa kokeilla eri strategioita ja katsoa mikä toimii & mikä ei. Lisäksi näissä on ihan hauska pelleillä hieman eksoottisilla ryhmäkoostumuksilla. Esimerkiksi Antiquarian + Antiquarian + Man-at-Arms + Man-at-Arms on yllättävän tehokas ryhmä Protect Me & Riposte kyvyillä. En tiedä onko peli tuonut tätä esille, mutta Antiquarianin avulla on mahdollista kerätä enemmän rahaa & arvoesineitä.

Kun pääset puhdistamaan level 5 tyrmiä pelaajalta otetaan apupyörät pois. Tässä vaiheessa vaikeustaso nousee tuntuvasti ja peli olettaa, että pelaajalla on tarkoin harkittu ryhmä käytössä ja ymmärrystä vihollisten vahvuuksista & heikkouksista.
 
Vastaus: Darkest Dungeon

Viikko 87 ja loppari kukistettu. Puolet porukasta lähti bossin mukana haudanlepoon ja ylläripylläri ne oli suosikit tiimistä... pitää lakata nimeämästä näitä, kun tää menettäminen on näin raskasta. Oli kyllä kaikki DD-tehtävät hermoja raastavia, vaikkakin ensimmäisen jälkeen helpottui huomattavasti. Täytyy vielä jahdata tropheja tällä savella ja sitten pohtia kannattaako aloittaa new game plussaa. Syö meinaan pirusti peli-iloa, kun kampanja pitää vetää 91 viikon aikana lävitse tai peli päättyy, ja oli siinä jotain rajoitusta, että kuinka monta hahmoa saat ylipäänsä menettää.
Enihuu, vioistaan huolimatta vuoden peli meikäläiselle. Ei mennyt vuoden odottelu hukkaan.

Ihan mielenkiinnosta, onko kukaan onnistunut kehittämään hyvää tiimiä Shamblereitä vastaan? Tuntuu, että ihan sama minkälainen tiimi on käytössä niin Shamblerit ja Collectorit vetää siihen malliin tötteröön, että itku meinaa tulla.
 
Vastaus: Darkest Dungeon

Täytyy vielä jahdata tropheja tällä savella ja sitten pohtia kannattaako aloittaa new game plussaa. Syö meinaan pirusti peli-iloa, kun kampanja pitää vetää 91 viikon aikana lävitse tai peli päättyy, ja oli siinä jotain rajoitusta, että kuinka monta hahmoa saat ylipäänsä menettää.

New Game Plus on melko paskamainen tapaus. Enkä tarkoita sitä että tuo olisi huonosti toteuttu tms. vaan juurikin sitä, että tuossa on kokoajan hermot kovilla. Aikoinaan kun vedin tuon läpi pidin useamman kuukauden tauon pelistä. Fiilikset oli luokkaa "fuck this game" :p Tosin jälkikäteen ajateltuna NG+ ei ole merkittävästi vaikeampi vrt. perus pelimuotoon. Itsellä meni 62 viikkoa tuon läpäisemiseen ja tänä aikana menetin kaikkiaan 3 hahmoa ja jokainen kuolema tapahtui viimeisessä DD -tehtävässä. Kannattaa rohkeasti kokeilla tuota.

Ihan mielenkiinnosta, onko kukaan onnistunut kehittämään hyvää tiimiä Shamblereitä vastaan? Tuntuu, että ihan sama minkälainen tiimi on käytössä niin Shamblerit ja Collectorit vetää siihen malliin tötteröön, että itku meinaa tulla.

Collectorin tapauksessa kannattaa aina listiä ensimmäiseksi Highwayman kätyri, sillä hahmo viljelee hyvin herkästi crit. iskuja. Sen sijaan Vestalin ja Man-at-Armsin jättäisin omaan arvoon, sillä kumpikaan vihollisista ei hyökkää pelaajaa vastaan.

Shamblerin tapauksessa ns. esivalmistelisin nuo rikkaruoho riviholliset. Eli älä tapa näitä (sillä nuo kuitenkin spawnaavat heti seuraavalla vuorolla), mutta tee sen verran vahinkoa että näiden HP on ~2 luokkaa. Tämä sen takia, koska taistelun edessä kyseisten rivivihollisten PROT. taso nousee hyvin herkästi 75% tasolle. Itse olen muutaman kerran menettänyt koko tiimin, vaikka olen nujertanut suht vaivatta Shamblerin, mutta tämän jälkeen nuo rikkaruohot osoittautuivat kutakuinkin mahdottomaksi listiä jos näillä on täydet HP:t & 75% PROT.

Jos ryhmäkoostumusta miettii Shambleria vastaan, niin kannattaa kokeilla MARK tiimiä. Yksi toimiva kokonaisuus on mm. Arbalest - Arbalest - Hound Master - Bounty Hunter. Tässä tapauksessa jokainen yläpuolen hahmoista omaa hyökkäyksen joka tekee extravahinkoa, jos vihollinen merkattu. Lisäksi Arbalestin ja Hound Masterin MARK -hyökkäys on mahdollista tehdä mihkä tahansa vihollisen ruutuun. Lisäksi kannattaa vetästä jokaiselle hahmolle Holy Wateria kurkusta alas, jotta saat vastustuskykyä Blight & Bleed hyökkäyksiä vastaan.
 
Vastaus: Darkest Dungeon

Heti tuli aika pahasti pataan, kun lähdin level 3 luolastoon. Alku meni ihan hyvin, mutta sitten törmäsin johonkin haamuntapaiseen, hiparia yli 100 ja summonas pieniä apureita. Vähän aikaa taistelin ja olisi tuo ehkä kaatunutkin, mutta en olisi kuitenkaan voinut luolastoa enää jatkaa. Pahinta oli kuitenkin se, että paras Vestalini kolkutteli kuoleman portteja useampaankin otteeseen ja lopulta ymmärsin ottaa järjen käteen.

On kyllä ahdistava peli, mutta samalla niin koukuttava. Kovin vaan hitaan oloisesti tuntuu etenevän ja siksi tuleekin sellainen olo, että teen jotain väärin.
 
Vastaus: Darkest Dungeon

On kyllä ahdistava peli, mutta samalla niin koukuttava. Kovin vaan hitaan oloisesti tuntuu etenevän ja siksi tuleekin sellainen olo, että teen jotain väärin.
Monesko viikko teikäläisellä on menossa?
 
Vastaus: Darkest Dungeon

Heti tuli aika pahasti pataan, kun lähdin level 3 luolastoon. Alku meni ihan hyvin, mutta sitten törmäsin johonkin haamuntapaiseen, hiparia yli 100 ja summonas pieniä apureita. Kovin vaan hitaan oloisesti tuntuu etenevän ja siksi tuleekin sellainen olo, että teen jotain väärin.

Onneksi olkoon tapasit juuri Collectorin. *golf-aplodit* Parasta on kun teet bossiluolastoa, jossa on vain yksi reitti bossiin ja tuo tulee ennen sitä. Omalla kohdalla tuo on ilmestynyt aina niinä hetkinä, jolloin tiimi on heikossa hapessa ja jos et saa sitä stunnattua ekalla vuorolla, niin kyllähän tuo mäiskii sua poskille Casperillaan. Onneksi lootti on sen mukaista, kun saat sen kaadettua.

Silloin kun itse menin ensimmäisen kerran lv.3 luolastoon, niin tuntui että vaikeustaso nousi pilviin. Muutaman kerran jälkeen nekään eivät tunnu enää niin vaikealta, kun oppii mitä vihuja tulee ja missäkin luolassa. Kaikki kuitenkin on kiinni tiimistä ja tuurista. Unelmatiimi voi saada pahasti dunkkuun, jos tähdet on väärässä asennossa, kun taas joskus tiimi jossa ei ole hiileriä vetää läpi pitkän luolaston ilman stressiä.

Suosittelen kokeilemaan erilaisia kokoonpanoja ja menemään oman mukavuusalueen ulkopuolelle. Oli kiva huomata, kuinka classit, jotka eivät alunperin kiinnostaneet pätkääkään (mm. Houndmaster, Arbalest, Abomination) osoittautuivatkin aivan mielettömän hyviksi.
 
Vastaus: Darkest Dungeon

Alle 20, oisko 16.
Kuulostaa kelpo tahdilta eli tuon puolesta en olisi huolissani.

Omaan makuun Darkest Dungeonista löytyy kaksi ongelmallista seikkaa ja tuo hidas eteneminen on yksi näistä. Tietyllä tapaa ymmärrän tuon, sillä näin pelaajaa prepataan level 5 ja DD -tyrmiä varten, mutta ehkä peli olisi kaivannut vielä yhden ns. perusalueen Ruinin, Warrenin, Wealdin ja Coven rinnalle.
 
Vastaus: Darkest Dungeon

Viikolla 20 ykkösketju takas level 3 luolastoon ja kaikki palasivat hengissä. Tiukillehan se taas meni, mutta hyvä fiilis.

RNG heittää pykälän veemäisemmäksi tason nousun mukana tai sitten vihujen dodge arvo nousi merkittävästi. Ihan helvetisti meinaan huteja ja vihujen debuffit ynnä muut lähes järjestäen läpi. Syö rotan lailla. :D

E. Edellinen luola menikin sitten kaikin puolin vituiksi. Tekisi mieli poistaa koko paska ja pelata jotain, mistä jää hyvä mieli. On se jumalauta, kun omat lyö kolme kertaa putkeen hutia ja vihut osuu joka kerta ja bleedit sun muut liki aina läpi. Eikä sekään vielä, että damagea tulee, haavat on hoidettavissa. Mutta se halvatun stressi, jota nämä tuntuvat imevän kuin sienet. Viimeistään siinä kohtaa, kun joku sekoaa, alkaa homma mennä lahjakkaasti reisille.

Ja mikähän pointti siinä vastustajan yllättämisessäkin on. Joo, saat ekan vuoron, mutta tämän jälkeen vihu vetää kaksi vuoroa peräkkäin. Ihan kiva, kun omat huitoo huteja, stun ja bleed eivät pure ja sen jälkeen saat katsoa, kun vihu kurmottaa sua kahdeksan kertaa. Pahimmassa tapauksessa tämän jälkeen yksi on ihan kuoleman kielissä, yksi tai useampi pois paikaltaan, yksi tykkää olla vähän abusive ja niin edelleen. Hyvin alkanut level 3 luola voi mennä kertalaakista täysin ränniin.

Perkele.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Darkest Dungeon

Päivitystä RedHookin kotisivuilta: miljoonaraja on rikottu, konsolimyynnit eivät päätä huimaa ja modituki on tulossa PC:lle joskus tulevaisuudessa.

SALES BREAKDOWN

Darkest Dungeon is on sale on a variety of storefronts: Steam, PlayStation Network, GOG, Humble Store, Apple OSX App Store, CDP.pl, SoftClub, Nuuvem.

We were going to post a pie chart with sales breakdown by storefront, but the reality is that Steam accounts for 94% of our copies sold up to this point. Steam is obviously an enormously popular storefront, but there are a few other reasons for this lopsided number as well:

- Early Access was done only on Steam, and launched February 3, 2015. Sales were extremely strong right off the bat–we did over 50,000 copies in 24 hours, which definitely resulted in a lot of stunned faces around our office.

- Full release for PC and Mac occurred on January 19, 2016 and brought the game also to GOG.

- PlayStation 4 and PS Vita versions only launched on September 27, 2016. Sales have been decent so far (approximately 50k copies worldwide), but the recent launch accounts for the reason why the platform only represents a tiny amount of our cumulative sales to date.

- Crowdfunding was done via Kickstarter and Humble Widget and accounted for the first ~11k copies sold


THE BIT ABOUT ADVENTURES AHEAD

Thanks to your support, and the game’s success, there are some exciting things ahead. As you might have seen, we recently announced the first DLC, “The Crimson Court”, coming in early 2017.

Steam Workshop support has long been on our to-do list, but we needed to finish the core game before doing it. Official modding support is coming! We can’t wait to see what the community comes up with.

Other platforms that might be a fit for DD are high on our list. Tablet immediately comes to mind; as it turns out, we accidentally designed a pretty cool touch interface from the beginning! Other console and handheld devices remain interesting as well, and we’d like to get the game to as many potential fans as possible.

Spoilerin alla pikkukivaa myynti- ja pelidataa:

We do have some charts to share! First is our sales chart (top) and our concurrent users (bottom) on Steam since our Early Access launch.

Saleschart.png


As you can see our EA launch was incredible! But something that we are proud is that our peak concurrent users happend on our full release on Jan 19th. While our full release wasn’t as high of a peak as our EA release, you can see a really solid sale period (Steam Holiday Sale) leading up to the release in January.

While the majority of our sales come from the United States, there are many regions in which our game has done well in. This is in part why we pushed hard to localize the game in 7 languages at launch, and plan to add more in the future.

image-2-1.png


image-3.png
 
Vastaus: Darkest Dungeon

Ja mikähän pointti siinä vastustajan yllättämisessäkin on.
Se että saat tapettua heti suorilta vähintäänkin yhden vihollisen pois, parhaimmissa tapauksissa useamman, ennen kuin näiden vuoro alkaa. Näin on helppo dominoida mitä tahansa luolaa*, kun taistelun lähtöasetelma on 4 vs. 3, 4 vs. 2 tai 4 vs. 1.


*Poislukien Lvl 6 tyrmiä.
Muistaakseni näissä ei pystynyt yllättämään vihollisia.
Mutta se halvatun stressi, jota nämä tuntuvat imevän kuin sienet. Viimeistään siinä kohtaa, kun joku sekoaa, alkaa homma mennä lahjakkaasti reisille.
Jester, Crusader, Houndmaster. Tuossa on muutama hahmoluokka, jotka lievittävät stressiä luolastoissa. Jos ryhmästä löytyy useampi aiemmin mainituista hahmoista ei ole lainkaan epätavallista, että tehtävän suorittamisen jälkeen hahmojen stressitaso on itseasiassa alemmalla tasolla kuin tehtävän alussa.

Toinen ja samalla hieman epätavallisempi kikka on kehittää hahmoista CRIT pohjaisia. Näin tuli tehtyä 1. tai 2. läpipeluukerralla, mikä oli suht onnistunut strategia. Tässä tapauksessa lukitset posiiviset luonteenpiirteet, jotka nostavat jollain tavalla crit mahdollisuutta (+2% base crit, +5% when torch is above 75, jne.), annat hahmoille trinketit käyttöön jotka nostavat crit tasoa ja valitset ryhmään vähintääkin yhden sankarin, jolla on mahdollisuus nostaa sankareiden crit tasoa taisteluissa ja/tai leirinuotiolla (mm. Man at Arms).
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Darkest Dungeon

Hieno nähdä, että studio päivittää näinkin ahkerasti peliä.

Tällä hetkellä PC-pelaajilla on tilaisuus testata Radiant -pelitilaa, jonka myötä on mahdollista läpäistä kampanja lyhyemmässä ajassa.

Radiant Mode is a version of the game that is intended to take less time overall to complete than normal (“Darkest”) mode. The mode is still challenging–monsters have the same stats and nothing about permadeath has changed. But some gameplay rules have been flexed or altered in ways that reduce some of the more time consuming mid and late game elements

We will be monitoring how the rollout of Radiant goes, and you can expect some more tweaks here and there as we see how the patch settles.

To access the beta, open up the BETAs tab on the Darkest Dungeon Properties menu on STEAM. Select the drop down box and choose “coming_in_hot.” As always we encourage you to backup your saves when participating in the BETA!

...

RADIANT MODE:

  • Never Again changed: heroes are now allowed to return to the Darkest Dungeon. However, they will undergo significant stress upon doing so, and are more likely to become afflicted instead of virtuous when in the Darkest Dungeon.
  • More Power Leveling flexibility: Heroes of up to Level 4 may enter Novice dungeons. Any hero may enter a Veteran or Champion dungeon.
  • Stage Coach can now be upgraded to allow the appearance of new recruits starting at up to Level 4. Increased chance of upgraded recruits appearing. Reduced cost of Upgraded Recruits upgrades.
  • Accelerated hero XP progression
  • Hero upgrade and treatment cost scaling by level reduced
  • Random Hunger Checks do not occur in Radiant Mod
    • Food Provision cost increased and stack sized decreased to compensate
  • Returned provisions now give slightly more money back
  • Tweaks to Stage Coach:
    • Added another upgrade tier to Experienced Recruits (Lvl 4 Characters will now appear)
    • Changed Experienced Recruit requirements. (Lvl1 now requires Lvl 1 Blacksmith and Guild)
    • New Stage Coach population option to use a Deck based system. (This can be used on all modes). New Stagecoach generation method that gives a more even long-term distribution and also favors healers more, since they are the backbone of most parties. This can be toggled off in the Options menu if you wish to still ride the bittersweet wave of total RNG.
  • Higher Light conditions confer slightly more to party DEF bonuses.
  • Accelerated Region Progression
  • Town Events trigger more frequently to compensate for shorter playtime
NewGame+ saa myös pienoisia muutoksia.

STYGIAN MODE:

  • Renamed NG+ to Stygian
  • Stygian can now be selected when starting a new campaign, instead of requiring completion of Darkest mode first.
  • More stress, higher darkness penalties, more light loss per step, higher trap diff, enemy HP bump from 15% (prev) to 20%, slightly higher monster crits…overall slightly more deadly
  • Time limit reduced to 86 weeks and hero death limit dropped to 12
  • You can now continue playing after the time limit on your Stygian mode game after successfully completing the game

Lisäksi peliin julkaistaan ilmaista sisältöä: uusia vihollisia, tehtäviä, kylätapahtumia.

ALL MODES:

  • Added 4 new monsters (Bone Bearer, Hateful Virago, Swine Skiver, and Squiffy Ghast) that appear in Champion level Dungeons – welcome aboard, Dana!
  • Caw! Caw! Added New Trinket Recovery Quest
    • When a party wipe occurs, trinkets are no longer lost! There is a way to recover them. Exactly what that way is, we leave for you to discover…
    • Trinkets are no longer recoverable from fallen characters after retreating.
  • Two new Town Events
  • Fix for users reporting increased cpu usage

Kehittäjien kotisivuilta on mahdollista lukea lisää tietoa tulevasta päivityksestä ja sen tuomista muutoksista.
 
Vastaus: Darkest Dungeon

Kiva homma. Itsellä vähän jäi tämän pelaaminen, kun eteneminen on aika hidasta puurtamista ja meni vähän hermotkin yhdessä kohtaa. Ei sitten tullut pienen tauon jälkeen palattua pelin pariin.

Mielenkiinnolla odotan, miten tuo käytännössä toimii balanssin osalta ja kuinka nopea läpipeluu radiant modessa on.
 
Vastaus: Darkest Dungeon

Kiva homma. Itsellä vähän jäi tämän pelaaminen, kun eteneminen on aika hidasta puurtamista ja meni vähän hermotkin yhdessä kohtaa. Ei sitten tullut pienen tauon jälkeen palattua pelin pariin.

Mielenkiinnolla odotan, miten tuo käytännössä toimii balanssin osalta ja kuinka nopea läpipeluu radiant modessa on.
Jep. Voisin kuvitella, että kampanjan verkkainen eteneminen on ollut suurin valituksen aihe pelaajayhteisöltä. Itseä tuo ei koskaan haitannut, mutta jo ensimmäisellä läpipeluukerralla grindaus kyllä pisti silmään. Studio on jo aiemmin tehnyt muutoksia tämän suhteen. PC julkaisun jälkeen studio mm. nopeutti hahmojen kehitystä sekä tarjosi pelaajille mahdollisuuden värvätä veteraanisankareita Hamlettiin. Nähtävästi seuraava askel on Radiant pelitila. Toivottavasti uuden lisäyksen myötä yhä useampi pelaa tarinan loppuun asti.
 
Ylös Bottom