One-eyed-Jack
New Member
Vastaus: Day Z (ARMA II MOD)
Juu sitä se kyllä nykyisin on, kaikki joko pelkää menettävänsä kamansa ja tappaa siks tai sitten vastaavasti kuvittelee saavansa super-lootit tai edes sen papupurkin.. Pitäisi keksiä joku systeemi mikä tukisi yhteistyötä. Nykyisin käytännössä ei ole mitään syytä olla tappamatta kohtaamaasi tuntematonta selviytyjää, hyökkäys on tässäkin kohtaa se paras puolustus :I Kunnon karma systeemi vaan kehiin, tyyliin jos tapat jonkun et saa mitään penaltyä kunnes kuolet ja spawnaat alusta ilman mitään tavaroita ja reppua. Vastaavasti selviytyjät voisivat kuollessaan syntyä jonkun kaverinsa läheisyyteen paremmilla repuilla ym. Tästä aiheesta tosiaan day-z virallisilla foorumeilla tarinaa kyllästymiseen asti. Toivotaan että joku järkiratkaisu asiaan saadaan jossain kohtaan. Siihen asti ainakin omalla kohdalla kaikki jotka eivät ole samalla voip kanavalla ovat vihollisia.
Ite oon joutunu joidenki tappamaksi 3 kertaa aika etelässä. yritin selkää kääntää että ei ampuis ja menee 1min ja kylmästi tappaa... Sinänsä sääli ku nykyään peli menee Deathmatchiksi
Juu sitä se kyllä nykyisin on, kaikki joko pelkää menettävänsä kamansa ja tappaa siks tai sitten vastaavasti kuvittelee saavansa super-lootit tai edes sen papupurkin.. Pitäisi keksiä joku systeemi mikä tukisi yhteistyötä. Nykyisin käytännössä ei ole mitään syytä olla tappamatta kohtaamaasi tuntematonta selviytyjää, hyökkäys on tässäkin kohtaa se paras puolustus :I Kunnon karma systeemi vaan kehiin, tyyliin jos tapat jonkun et saa mitään penaltyä kunnes kuolet ja spawnaat alusta ilman mitään tavaroita ja reppua. Vastaavasti selviytyjät voisivat kuollessaan syntyä jonkun kaverinsa läheisyyteen paremmilla repuilla ym. Tästä aiheesta tosiaan day-z virallisilla foorumeilla tarinaa kyllästymiseen asti. Toivotaan että joku järkiratkaisu asiaan saadaan jossain kohtaan. Siihen asti ainakin omalla kohdalla kaikki jotka eivät ole samalla voip kanavalla ovat vihollisia.