Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Day Z (ARMA II MOD)

PELI-ILTA VIIKOLLE 23

Sovitaanpa nyt tämän viikon ensimmäinen peli-ilta(päivä).

Miltäs kuulostaisi tämän viikon lauantai kello 14 eteenpäin?

Säät suosivat meitä sateilla joten huonoa omatuntoa päivän viettämisestä sisällä ei tarvitse potea. Tuohon kellonaikaan päästään myös hyvin servuille ja vältetään pahimmat lagipiikit.
 
Vastaus: Day Z (ARMA II MOD)

Itse en pysty valitettavasti lauantaina tulemaan. Ilmoitelkaa kuitenkin mihin porukka aina päätyy niin voi itsekseen yksin seikkailla sinne päin muina päivinä.
 
Vastaus: PELI-ILTA VIIKOLLE 23

Sovitaanpa nyt tämän viikon ensimmäinen peli-ilta(päivä).

Miltäs kuulostaisi tämän viikon lauantai kello 14 eteenpäin?

Säät suosivat meitä sateilla joten huonoa omatuntoa päivän viettämisestä sisällä ei tarvitse potea. Tuohon kellonaikaan päästään myös hyvin servuille ja vältetään pahimmat lagipiikit.

Pahus ei itsekään pääse lauantaina paikalla kun pitää aamusta taas lähteä duunireissuun ja takaisin vasta tiistaina :/ Toivottavasti characteri pysyy hengissä tuon reilu 3 pv itsekseen... Tänään ja huomenna iltapäivästä taas pelikentillä...
 
Vastaus: Day Z (ARMA II MOD)

Nähtävästi sinulla ei ole ARMA II:sta ostettu? Minun ymmärrykseni tämä modi vaatii myös sen?

Korjataan jos olen väärässä? :)
Olen katsonut videoita miten porukka laittaa DayZ pyörimään ArmA II Freellä ja ostetulla OA:lla. Eli oon ladannu ton ArmA II Free ja ostanut OA. Valittaa kun menee servuun että you cannot play/edit this game jne jne. Saisin pelin toimimaan mutta Windows ei anna laittaa -mod= sen shortcutin kohteen eteen......
 
Vastaus: Day Z (ARMA II MOD)

Olen katsonut videoita miten porukka laittaa DayZ pyörimään ArmA II Freellä ja ostetulla OA:lla. Eli oon ladannu ton ArmA II Free ja ostanut OA. Valittaa kun menee servuun että you cannot play/edit this game jne jne. Saisin pelin toimimaan mutta Windows ei anna laittaa -mod= sen shortcutin kohteen eteen......

Juu nähtävästi onnistuu tuolla demollakin.

"'You cannot play/edit this mission ... .dayz_code, ...' Error
This error will occur if the mod was installed incorrectly, or if the shortcut has the wrong appendage to the target line. Ensure that the target line ends in -mod=@dayz and that the DayZ mod files are installed correctly:
Steam:

C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\arma 2 operation arrowhead\@DayZ\addons

Retail:

C:\Program Files\Bohemia Interactive\Arma 2 Operation Arrowhead\@DayZ\addons

"


Tuo teksti viittaisi siihen, että modi ei ole asennettu ihan oikein. Tämän verrab pystyn auttaa pikaisesti kesken työpäivän.
 
Vastaus: Day Z (ARMA II MOD)

Moi! Oon ladannu ArmA II Freen Steamista ja ostanut Arrowheadin. Pätsäsin DayZin mutta kun koetan mennä peliin tulee tällainen teksti:
you cannot play/edit this mission it is dependent on downloadable content that has been deleted.chernarus Eli mitä tehdä? En pysty launchaamaan Combined Operationina ja kun teen OA:sta shortcutin sekään ei auta! Sama homma parilla kamulla. Auttakaas ettei mennyt 15€ hukkaan.

Tuolta jostakin forumeilta luin vielä itse ennen ostoa, että toimii arma 2 freen ja arrowheadin kanssa, mutta kuinka pitkään toimii näin ei voi tietää (mahdollisesti myöhemmin ei toimi enää arma 2 freen kanssa). Kyseisen modin tekijä on meinaa yksi Bohemian game developereistä.

Tuosta sinun käynnistys ongelmasta, kokeile laittaa tuo -mod härveli sieltä steamin kautta.
 
Vastaus: Day Z (ARMA II MOD)

Tuolta jostakin forumeilta luin vielä itse ennen ostoa, että toimii arma 2 freen ja arrowheadin kanssa, mutta kuinka pitkään toimii näin ei voi tietää (mahdollisesti myöhemmin ei toimi enää arma 2 freen kanssa). Kyseisen modin tekijä on meinaa yksi Bohemian game developereistä.

Tuosta sinun käynnistys ongelmasta, kokeile laittaa tuo -mod härveli sieltä steamin kautta.
Laitettu jo.
 
Vastaus: Day Z (ARMA II MOD)

Hah, löysin veneen. Kaikki alko heti vittuilemaan ihan kateellisina, vaikka äsken heitettiin hauskaa läppää sovussa. :D Harmi, että tuota ei voi mitenkään "tallentaa", jos disconnectaa... Mites kaikki oikein tekee noilla muillakin kulkuneuvoilla, sitten kun disconnectaavat? Siis YouTubessahan on noita kopteri-posseja ja muita, niin jemmaako ne sen kopterin jonnekin ja se löytyy aina (samalta serveriltä?) samasta paikasta seuraavallakin kerralla (ellei joku oo pölliny sitä)?
 
Vastaus: Day Z (ARMA II MOD)

Pitäisikö sittenkin vaihtaa peli-ilta lauantailta sunnuntaille klo 14 -> ? Mukavampihan se isommassa porukassa on kuitenkin liikkua.

Tällä reissulla muuten voitaisiin aloittaa vihdoin sen tukikohdan etsiminen.


Toivottavasti characteri pysyy hengissä tuon reilu 3 pv itsekseen...
Tietääkö kukaan tästä muuten enempää? Kauan tuo hahmo mahtaa pysyä elossa jos sitä ei pääse syöttämään.
 
Vastaus: Day Z (ARMA II MOD)

Hahmo pysyy kyllä hengissä. Itselläni oli 4 päivän tauko ja hahmo oli vain hemmetin nälissään. Eli ei kuole, mutta kannattaa varautua aina ruokaan ja juomaan jos vähänkin pidempää meinaa olla poissa.

Sunnuntai käy mulle mainiosti.
 
Vastaus: Day Z (ARMA II MOD)

Hahmo pysyy kyllä hengissä. Itselläni oli 4 päivän tauko ja hahmo oli vain hemmetin nälissään. Eli ei kuole, mutta kannattaa varautua aina ruokaan ja juomaan jos vähänkin pidempää meinaa olla poissa.

Sunnuntai käy mulle mainiosti.

Hyvä tietää nyt on kuitenkin kunnon setit matkassa, käytii äsken ryöväämässä joku 10 bandiittien telttaa topolka padolla ja pöllittii jonku lada :D Oli aika kyytiä kylien välillä, menee ku ohjus tossa asfaltilla..Harmi kun piti lopetella tältä päivältä mutta toivotaan että lada säilyy meidän jemmapaikas..
 
Vastaus: Day Z (ARMA II MOD)

Hyvä tietää nyt on kuitenkin kunnon setit matkassa, käytii äsken ryöväämässä joku 10 bandiittien telttaa topolka padolla ja pöllittii jonku lada :D Oli aika kyytiä kylien välillä, menee ku ohjus tossa asfaltilla..Harmi kun piti lopetella tältä päivältä mutta toivotaan että lada säilyy meidän jemmapaikas..

Miten noista teltoista voi ryöstää? Useati on tullut jotain telttoja vastaan, mutta eivät taida kuulua kenellekään, vaan ovat vain randomisti spawnanneet siihen? Mitä se joku "save" -mahdollisuus on siinä taltassa?
 
Vastaus: Day Z (ARMA II MOD)

Miten noista teltoista voi ryöstää? Useati on tullut jotain telttoja vastaan, mutta eivät taida kuulua kenellekään, vaan ovat vain randomisti spawnanneet siihen? Mitä se joku "save" -mahdollisuus on siinä taltassa?

Ihan normisti loottii mahdollisesti tavarat sieltä. Monestihan noita läppä telttoja löytyy jossa ei mitään tavaraa ole. Vain teltan tekijä voi siirtää hökötystä, joten muut voivat vain varastaa sisällön.
 
Vastaus: Day Z (ARMA II MOD)

Hah, löysin veneen. Kaikki alko heti vittuilemaan ihan kateellisina, vaikka äsken heitettiin hauskaa läppää sovussa. :D Harmi, että tuota ei voi mitenkään "tallentaa", jos disconnectaa... Mites kaikki oikein tekee noilla muillakin kulkuneuvoilla, sitten kun disconnectaavat? Siis YouTubessahan on noita kopteri-posseja ja muita, niin jemmaako ne sen kopterin jonnekin ja se löytyy aina (samalta serveriltä?) samasta paikasta seuraavallakin kerralla (ellei joku oo pölliny sitä)?


Mekin viime yönä Rammarin kanssa löydettiin vene ja kyllä me pystyttiin se "savettaan", olisko jotain bugannu sulla sitten? ei se kyl lujaa kulkenu :D ja itseasias loppu koitti sitten kun kiireellä tultiin takasin paatille ja zombit hajotti, kun se jäi rantaan kiinni.
 
Vastaus: Day Z (ARMA II MOD)

Frendien kaa alettiin pelaa ja kesti 1h 30min että respattiin samaan paikkaan :D Meitä oli neljä. Mahtava peli! Oisko tapaa jolla päästä samaan paikkaan? Ja kun karttakaan ei ole miten voi paikantaa toisen?
 
Vastaus: Day Z (ARMA II MOD)

Tuolla vaikka pitäisi pystyä paikantamaan missä on ja minne mennä. Helpointahan on mennä rantaa pitkin, mutta ei tietysti ihan kirjaimellisesti. Krasnostavin lähellä olen ite ja kait Foeman? Jos sinnepäin porukka alkais tulemaan sunnuntaihin mennessä niin saadaan nopeasti jengi kasaan seikkailua varten.
 
Ylös Bottom