Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Day Z (ARMA II MOD)

Vastaus: Day Z (ARMA II MOD)

Kyllähän tuo ihan mielenkiitoisen näköinen peli on. Muutamia striimejä tullut katottua mutta on näyttänyt sen verran kankealta ainakin vielä toistaiseksi ,että tutustun varmaan tarkemmin tuolla tulevaisuudessa
 
Vastaus: Day Z (ARMA II MOD)

Itsekkin pidän taukoa pelin pelaamisesta juuri tuon keskeneräisyyden(ja muiden kiireiden) takia. Peli kaipaa tällä hetkellä vain enemmän lihaa luiden päälle. Samojen askareiden harjoittaminen päivästä toiseen on vain pidemmän päälle todella turhauttavaa. Kuoleman korjatessa kaiken joutuu tietenkin aloittamaan alusta. Hommaa ei tietenkään helpota se tosiasia että sosiaalinen kanssakäyminen on muuttunut täysin siihen kuka ehtii ampua ensimmäisenä selkään.

Mutta Rockettia lainatakseni: "Tämä on vasta Alpha, eikä siinä ole tällä hetkellä mitään sisältöä." Pelin ääreen palataan erittäin mieluusti kunhan siihen saadaan ensin vähän enemmän tolkkua.
 
Vastaus: Day Z (ARMA II MOD)

Meikäläisellä kävi äsken kunnon tuuri. Olin just spawnannu sen jälkeen kun jouduin sniperin kohteeksi Chernossa, lähdin randomisti juoksentelemaan metsään ja silmääni pisti kiiltävä möntti puun juuressa: tadaa! teltta! Kävelen hieman lähemmäs, ja huomaan kauempana 2 telttaa lisää. Katson ensimmäiseen telttaan; täynnä erilaisia aseita, ghillie suit, camouflage suit, läjä panoksia, lähes kaikki mahdolliset tarvikkeet. Tässä vain murto-osa tavaroista, joita teltat sisälsi. Noh, otan pikaisesti M4A1 sekä ghillie suitin sekä tarvikkeet ja pakenen paikalta hieman kauemmas ja lähden pelistä. Mikäli teltat ovat vielä kun menen takaisin, saatan ottaa vielä jotain mukaan.
 
Vastaus: Day Z (ARMA II MOD)

Tuossa meidän D-companyn käyttämä mumble servu. Konsolifin huoneeseen voi tulla huutelemaan apua, esittelemään itseään jne mitä nyt DayZ:n liittyy. 10 slotin servu tällä hetkellä, mutta vaihtuupi ehkä piakkoin 20 slottiin.

Address:mumble.gamebank.fi
Port: 65041
password:kfin
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Day Z (ARMA II MOD)

Day Z muuttuu aivan omaksi pelikseen, jonka Bohemia Interactive tuottaa. Rocket Hall johtaa pelin kehitystä:

That’s right, this is actually happening - DayZ will be developed as a standalone game, with me as project lead, by Bohemia Interactive. This is the fairy-tale outcome for a mod that many would have said impossible four months ago.
Pelin kehitys seuraa Minecraft -muottia. Alpha -vaiheessa olevan modin kehitys jatkuu ja sitä voi edelleen pelata normaalisti.

Lähde: DayZ
 
Vastaus: Day Z (ARMA II MOD)

Lisää hetkiä viimeisen parin viikon varrelta:

[video=youtube;YOKa0Kdg76M]http://www.youtube.com/watch?v=YOKa0Kdg76M[/video]
 
24.8 alkaa Hungergames turnaus, missä 15 kovinta streamaajaa saa valita yhden katsojan avukseen kisaan. Kilpailua käydään kunnes viimeiset kaksi ovat jäljellä. Streamia pääsee seuraamaan livenä kunkin pelaajan näkökulmasta, kuten arvata saattaa chatti on kielletty pelin ajan.

edit:
Tähän vielä kevennyksenä
Näytä liitetiedosto 9686
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Day Z (ARMA II MOD)

Lisää hetkiä viimeisen parin viikon varrelta:

[video=youtube;YOKa0Kdg76M]http://www.youtube.com/watch?v=YOKa0Kdg76M[/video]

Pelaatkos chernaruksessa vai siellä uudessa mapissa (lingor island vai mikä se oli?)? Itse aloitin kyseisen modin pelaamisen muutama päivä sitten joten en erityisemmin tunne chernarustakaan. Oliskos vinkkejä aloittelijalle? Kyllä minä ehkä kerran olen löytäny enfield, makarovin ja sen semihaulikko tyyppisen aseen joka käyttää 1886 slugeja, mutta silti tuppaan kuolemaan lähes aina juuri kun olen pelannut 75min.

Minulla tuli tänään chernogorskissa isohko grafiikka bugi. Siellä täällä näkyi valkoisia "seiniä" sun muuta näkö esteitä joita ei ollut kun tietystä suunnasta katsoi.
 
Vastaus: Day Z (ARMA II MOD)

En oo pelannut pitkään aikaan intin vuoksi, mutta hahmo on pysynyt elossa sillä välin. Olikin hauska huomata, kun tänään taas pitkästä aikaa pelasin, että ruudun alareunassa spawnatessa luki "Day 66". :D
 
Vastaus: Day Z (ARMA II MOD)

Jos haluaa mikillistä, nuorehkoa, kokematonta, ei vakavissaan pelaavaa seuraa nii lisätkää steamii generalairon! Kokemattomalla tarkoitan sitä, että hommasin dayz ehkä kaksi viikkoa sitten, enkä ole pahemmin tutustunut esin. Chernaruksen sisäosiin. Silti yleensä vakiokamoina ehkä colt ja AK/M16/M4 ja alice pack. Tiimityö sujuu myös ihan hyvin.
 
Vastaus: Day Z (ARMA II MOD)

Hei alottelen itse nyt vasta pelailemaan ja apu/peliseura olisi tarpeen. Lisää Theparsa-steam kaveriksi. Skype: Theparsa23
 
Vastaus: Day Z (ARMA II MOD)

Vieläkö toimii ArmA II Freellä? Kohta saan omaan koneen ja sitte alkaa paukutus!!!
 
Vastaus: Day Z (ARMA II MOD)

Vieläkö toimii ArmA II Freellä? Kohta saan omaan koneen ja sitte alkaa paukutus!!!

Minua (ja veljeäni) kiinnostaisi myös, pitäisi lokakuun aikana olla DayZ:taa pyörittävä kone. Onkos tässä samat laitteistovaatimukset kuin ArmA II:ssa?
 
Vastaus: Day Z (ARMA II MOD)

Kyllähän se toimii, mutta odottelisin suosiolla vuoden loppuun dayz standalonea. Nyt tuolla on vähän liikaa hakkereita jne..
 
Ylös Bottom