Ippenator
Well-Known Member
No ainoastaan sinua vartenhan se Naughty Dog tietenkin pelinsä tekee, joten siksihän tuo kommenttisi olikin selvästi tarpeellinen.Koska minulle TLoU on huomattavasti kiinnostavampi pelisarja mitä Uncharted.
Okei?
Tämä saakoon riittää minun osalta tästä OT:sta.
Toki pidin itsekin jonkin verran enemmän TLoU:sta kuin mitä viimeisistä Unchartedeista. Mutta kyllä siitä huolimatta ovat jokaikinen Uncharted olleet myös erittäin miellyttäviä pelikokemuksia. Lisäksi sen verran erilaisia kuin TLoU, että ainakin itse pelaan välillä mielelläni tuonkaltaista viihteellisempää peliä, kuin vain tuollaista TLoU:n tyylistä ahdistavampaa tarinankerrontaa, joka toki vaihteeksi voi olla erittäin kiinnostavaa ja pysähdyttävää, mutta liiallisissa määrin sekin voi olla ainakin itselleni puuduttavaa, joten olin ainakin itse siis ihan tyytyväinen siihen, että välillä sai pelata Unchartedeja, ja sitten tuo uusi TLoU tuleekin jo varmaan ensi vuoden aikana pelattavaksi. Sitä ennen ehtii pelata todella monenlaisia mielenkiintoisia pelejä, joista Days Gone on todennäköisesti yksi. Ainakin itse odotan sitä suurella mielenkiinnolla.
TLoU:ta kyllä ehtii sitten myöhemmin pelaamaan. Itse en ainakaan sen pariin kiirettä koe, kunhan viilaavat sen hyvään kuntoon ja julkaisevat mahdollisimman hyvänä ja bugittomana. Niinkuin toki Naughty Dog tuppaa pelinsä tekemään.
Viimeksi muokattu: