Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

DC Universe Online [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Humppanorsu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: DC Universe Online [PS3]

USA 11. tammikuuta
Eurooppa 12. tammikuuta
UK/Irlanti 14. tammikuuta
Pohjoismaat 19. tammikuuta (!)

Jos eivät halua servereitä tukkoon heti, vaan päästävät pelaajat tärkeysjärjestyksessä apajille? Ensin jenkit, sitten manner-Eurooppa, sitten britit ja lopuksi ne vähiten tärkeimmät eli Pohjoismaat.
 
Vastaus: DC Universe Online [PS3]

Jos eivät halua servereitä tukkoon heti, vaan päästävät pelaajat tärkeysjärjestyksessä apajille?
Pitää ajatella positiivisesti: käytännössä KAIKKI uudet online-pelit/MMO:t kärsivät alussa eriasteisista ongelmista, joten muutaman päivän viivästys tekee meille sen, että pahimmat lastentaudit on todennäköisesti ehditty jo selättää.
 
Vastaus: DC Universe Online [PS3]

Kyllä tuo julkaisu näyttää olevan täällä meillä tuo 19pv. Gamestop ainakin pysyy linjassaan ja Konsolinet(joka oli vielä eilen ainoa pulju joka piti julkaisua 14pv) on nyt myös siirtänyt julkaisun ensi viikkoon. Mutta kiireisimmille viime hetken oljenkorsi; Dischop on(vastoin sivuston antamaa julkaisupäivää) postittanut DC:tä matkaan jo eilen. Nopeimmilla on siis vielä pieni mahdollisuus saada lättyä laitteseen jo huomenna. Hinta tosin on melko suolainen.

Julkaisu hekumointi sikseen. Odotukset itse peliä kohtaan ovat kyllä melkoiset. Olen aina kadehtinut PC-pelaajia kahdesta asiasta; Crysisksesta ja Champions Onlinestä. MMORPG-peli supersankareista kutkuttaa hermoja juuri oikeista nystyröistä. Ajatus oman supersankarin kasaamisesta vain saa ne hämis-alkkarit pyörimään jaloissa. Vaikka kuulunkin siihen Marvel-sukupolveen, riittää Batman ja Jokeri jo itsessään pitämään mielenkiintoa yllä. Toivottavasti saadan vielä KonsoliFINin sankareiden kanssa liigoja pystyyn.
 
Vastaus: DC Universe Online [PS3]

Olen aina kadehtinut PC-pelaajia kahdesta asiasta; Crysisksesta ja Champions Onlinestä. MMORPG-peli supersankareista kutkuttaa hermoja juuri oikeista nystyröistä. Ajatus oman supersankarin kasaamisesta vain saa ne hämis-alkkarit pyörimään jaloissa.


Crysiksestä ei oo mitään järkeä olla kateellinen :P Joo mutta voi helveti helvetti ens viikkoa odotellessa... :G
 
Vastaus: DC Universe Online [PS3]

Tiedustelin syytä viiveelle, ja maahantuojan mukaan syynä on logistiikan ongelmat Pohjoismaissa mm. loppiaspyhien johdosta, jonka takia virallista julkaisua päätettiin siirtää. Osa kaupoista on kuitenkin jo pelit siltikin saanut, mutta ehkä pitävät kuitenkin kiinni tuosta ilmoitetusta päivämäärästä.
 
Vastaus: DC Universe Online [PS3 Hype]

Nettiyhteyden nopeudesta riippuen aikaa palaa helposti 60+ minuuttia ennen kuin oma supersankari pääsee edes kalsareitaan pukemaan.

Sain itse pelin ja kannattaa tosiaan huomioida pelin isohkot alkulatailut (=Asenne siis: Laita levy masiinaan ja laita lataukset tulemaan. Sen jälkeen kahville.).

-Alkuun pieni pelin päivitys (ehkä 5+ min)
(-Sitten tuon "30 päivää" -voucherin naputtelu PSN-storen kautta.)
-Sitten iso lataus, joka vei mulla 36:54 min.
-Vielä perään toinen lataus, joka vei mulla.. EDIT: Vei lopulta 1 h 30 min
Eli voi tosiaan mennä jopa 2 h alkulatailuissa (ei ole ennen tullut moista vastaan)! Tuo viimeinen lataus oli kyllä aidosti hämäävän hidas, joten voihan olla että servereillä oli jotain ongelmaa/ruuhkaa tms..

**

Heh, en muista koskaan pelanneeni mitään MMO-viritystä (osin ihan siksi, ettei niitä kai konsoleille kovin montaa ole - täällä yksi vanhempi artikkeli aiheesta: MMOs on Consoles: Epic Fail - Xbox360 Feature at IGN ), joten sinänsä mielenkiintoista edes kokeilla. En varmaan edes tiedä miten niitä oikeastaan pelataan.. :)

Se on sitten eri asia, että tuleeko maksettua mitään kk-maksuja jatkossa jos (luultavasti "kun") pelaaminen on satunnaisempaa. Mutta DC:n unversumi kuulostaa ainakin mehukkaalta idealta. Jos MMO iskee ja supersankarit, niin voi olla killeri yhdistelmä.

**

EG:llä muuten haastis pelin tiimoilta:
MMO in Tights: Will DC Universe change console gaming? MMO Interview - Page 1 | Eurogamer.net
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: DC Universe Online [PS3 Hype]

Sain itse pelin ja kannattaa tosiaan huomioida pelin isohkot alkulatailut (=Asenne siis: Laita levy masiinaan ja laita lataukset tulemaan. Sen jälkeen kahville.).


Noh, ei ole MMO peleissä mitään uutta launchissa ladattavat päivitykset.. Kateellinen olen kun sait jo >:(
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: DC Universe Online [PS3]

Huoh, saipahan roudattua itsensä pois pelin äärestä. Iltapäivä meni peliä asentaessa ja koko tämä ilta menikin sitten peliin tutustuessa.

Touhu ei napannut aivan heti mukaansa. Mutta kun kyseessä on lähes totaalinen mmorpgneitsyt, jonkin asteinen hämmenys oli varmasti täysin luonnollista. Koska tämän tyyppinen peli on meikäläiselle aivan uusi tuttavuus oli touhun opettelu aloitettava aivan sieltä ruohonjuuritasolta. Suurin hämmenys syntyikin valtavasta valikkojen määrästä joiden syöverihin tutustuminen ottikin oman aikansa. Valikot avautuvat myös pirullisen hitaasti(jopa usean sekunnin viiveellä). En tiedä menisikö tämä lagin piikkiin joka sekin nostaa ajoittain nokkansa kesken mittelöiden ja ruuhkaisten katujen. Toivottavasti tulevat pätchit iskevät hampaansa näihin seikkoihin.

Toiminta ja maailmassa liikkuminen on DC:ssä varsin simppeliä mutta yllättävänkin toimivaa. Peli muistuttaakin hieman konsoleilla nähtyjä toimintapelejä kuten Crackdown tai Prototype. Vivahteet tuntuvat erityisesti pelimaailman navigoinnissa jossa juostaan, hypitään ja lennettään valonnopeudella. Kaiken lisäksi suuri määrä erilaisia kykyjä mahdollistaa todella yksilöllisten sankareiden luomisen. Kannattaa ehdottomasti pelleillä alussa noilla skilleillä. Ota hieman tuntumaa ja katso mikä sopii omaan pelityyliisi. Suuri tunnelman kohottaja olikin kun hylkäsin alkuperäisen hahmoni kokeillakseni jotain aivan erinlaista. Sauvalla varustettu superjuoksia olikin telekineettistä akrobaattia huomattavasti toimivampi kokonaisuus. Jos jokin ei vain kolahda, kokeile aivan päinvastaista pelityyliä.

Ensimmäisten tuntien perusteella kaikki on kuitenkin kunnossa. Pleku on saannut ensimmäisen toimivan massiivimoninpelinsä. Toivottavasti tuki pelille tulee olemaan runsasta ja kokonaisuutta hiotaan jatkuvasti. Mitään tämän tuomitsevampaa on paha laukoa, tälläistä peliä on paha punnita pienen raapaisun jälkeen. Alku on ainakin lupaava.

PS: Hypätkäähän kaikki muuten suoraan tuonne PVP-serverille("Crossfire" nimeltään). Ihmispelaajien vainoaminen(tai vainottavana oleminen) tuo peliin ihan oman sävynsä. Aloitusalueet ovat myös suuren tulokasmäärän ansiosta erittäin turvallisia.
 
Vastaus: DC Universe Online [PS3]

Huoh, saipahan roudattua itsensä pois pelin äärestä. Iltapäivä meni peliä asentaessa ja koko tämä ilta menikin sitten peliin tutustuessa.

Touhu ei napannut aivan heti mukaansa. Mutta kun kyseessä on lähes totaalinen mmorpgneitsyt, jonkin asteinen hämmenys oli varmasti täysin luonnollista. Koska tämän tyyppinen peli on meikäläiselle aivan uusi tuttavuus oli touhun opettelu aloitettava aivan sieltä ruohonjuuritasolta. Suurin hämmenys syntyikin valtavasta valikkojen määrästä joiden syöverihin tutustuminen ottikin oman aikansa. Valikot avautuvat myös pirullisen hitaasti(jopa usean sekunnin viiveellä). En tiedä menisikö tämä lagin piikkiin joka sekin nostaa ajoittain nokkansa kesken mittelöiden ja ruuhkaisten katujen. Toivottavasti tulevat pätchit iskevät hampaansa näihin seikkoihin.

Toiminta ja maailmassa liikkuminen on DC:ssä varsin simppeliä mutta yllättävänkin toimivaa. Peli muistuttaakin hieman konsoleilla nähtyjä toimintapelejä kuten Crackdown tai Prototype. Vivahteet tuntuvat erityisesti pelimaailman navigoinnissa jossa juostaan, hypitään ja lennettään valonnopeudella. Kaiken lisäksi suuri määrä erilaisia kykyjä mahdollistaa todella yksilöllisten sankareiden luomisen. Kannattaa ehdottomasti pelleillä alussa noilla skilleillä. Ota hieman tuntumaa ja katso mikä sopii omaan pelityyliisi. Suuri tunnelman kohottaja olikin kun hylkäsin alkuperäisen hahmoni kokeillakseni jotain aivan erinlaista. Sauvalla varustettu superjuoksia olikin telekineettistä akrobaattia huomattavasti toimivampi kokonaisuus. Jos jokin ei vain kolahda, kokeile aivan päinvastaista pelityyliä.

Ensimmäisten tuntien perusteella kaikki on kuitenkin kunnossa. Pleku on saannut ensimmäisen toimivan massiivimoninpelinsä. Toivottavasti tuki pelille tulee olemaan runsasta ja kokonaisuutta hiotaan jatkuvasti. Mitään tämän tuomitsevampaa on paha laukoa, tälläistä peliä on paha punnita pienen raapaisun jälkeen. Alku on ainakin lupaava.

PS: Hypätkäähän kaikki muuten suoraan tuonne PVP-serverille("Crossfire" nimeltään). Ihmispelaajien vainoaminen(tai vainottavana oleminen) tuo peliin ihan oman sävynsä. Aloitusalueet ovat myös suuren tulokasmäärän ansiosta erittäin turvallisia.

Jokainen uus MMO on omansa mailma ja vaatii varmasti tutustumista niin pelimekaniikkaan ja mailmaan. Itellä jonkin verran kokemusta MMO peleistä alkaen UO ja päättyen parivuotta sitten wowin peluuseen jota tuli hakattua 3v ja olen varma että tämä peli tulee olemaan ihan erinlainen kuin aikaisemmat joten eiköhän siinä olla kahvilla ihan huoleti. Omaa versiota odotten edelleen että tulee kauppoihin ja aikani kuluksi olen hieman lueskellut pein kotisivuilta game guidea jossa neuvotaan perusjutut aika hyvin.

Kumman puolen valitsit? Vois sitten itekkin tulla tuolle servulle seikkailemaan ni löytyy suomiseuraakin kaveriksi eri tehtäviin ja ehkä myöhemmin niille raideille, joita odotan mielenkiinnolla myös jotta näen miten ne on toteutettu.
 
Vastaus: DC Universe Online [PS3]

Valikot avautuvat myös pirullisen hitaasti(jopa usean sekunnin viiveellä).

Juu, nuo "L2/R2" alavalikot ovat tosiaan aika hitaat..

Toiminta ja maailmassa liikkuminen on DC:ssä varsin simppeliä mutta yllättävänkin toimivaa. Peli muistuttaakin hieman konsoleilla nähtyjä toimintapelejä kuten Crackdown tai Prototype. Vivahteet tuntuvat erityisesti pelimaailman navigoinnissa jossa juostaan, hypitään ja lennettään valonnopeudella.

Olin itsekin hieman yllättynyt pelin hengestä, koska alkufiilikset olivat vähän samanlaiset kuin Infamous-tyylisten open world/superhero-pelien kanssa. Oliko jossain haastiksessa mainittu myös vuoden 2008 open world -peli "The Incredible Hulk"? Pelaaminen ei kyllä aivan ole monin paikoin loistavan Infamousin veroista, mutta tosiaan aika simppeliä sinänsä.

Vähän tuo MMO-tyyli mulle vieras ja lähinnä yksinäisenä sutena pyörin tekemässä tehtäviä (taisin 10 saada tehtyä tms). Vihuina olivat lähinnä poliisi ja
Brainiac
-vihun henchmanit, mutta voiko jatkossa tulla vastaan sitten toisia pelaajia vai miten homma menee?

Nyt ainakin kaikki tuntuvat puuhastelevan omia juttujaan.. Vähän monotoniselta action tuntui jo alussa, joten saas nähdä miten maistuu kun on saanut ilmaisen tutustumisajan päätökseen.. Pitäisi varmaan oppia tuunamaan hahmon kykyjä, voimia ja aseita. Ja käyttämään niitä tehokkaasti.

Trophyista sen verran, että ensimmäinen (ja vielä kultainen) on ainakin helppo: Siinä
"baarin" edessä on sellainen ruutulippu, jolla saa pienen juoksu-challengen. Platina (ei siis trophy) on siinä helppo saada, joten tuo lienee monen eka trophy. Ja tuosta ekasta trophysta saa jo 9/100%, eli kauheasti noita eri trophyja ei olekaan..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: DC Universe Online [PS3]

Kumman puolen valitsit?
Puoleksi valittiin tietenkin hyveelliset sankarit ja kotikaupungiksi itse Gotham City. Ilmeisesti tuon kouluttajan valinta vaikuttaa siihen mistä kaupungista matkansa aloitttaa.

Tämän päivän reissuilla tulikin ensimmäistä kertaa eksyttyä itse Metropolikseen. Kaupunki on täysi vastakohta synkälle Gothamille. Metropolis tuntuukin todelliselta sankarien pääkaupungilta kirkkaine väreineen ja pilvenpiirtäjineen. Kaupunki koostuukin suunnattoma korkeista pilvenpiirtäjistä joista etenkin supernopeudella varustetut sankarit saavat maksimaalisen nautinnon. Supernopeutta kun saa päivitettyä, pystyy linkoamaan itsensä huikeisiin korkeuksiin, huikealla nopeudella(kuvitelkaa Crackdownin jumalmoodia). Katolta katolle hyppiminen on todella hyvin toteutettu ja polkaisee mukavasti vatsasta. Aikaisemmin testattu akrobatia ei ollut läheskään näin toimiva.

Metropoliksen myötä DC:n koukku kiristyy hiljalleen ympärilläni. Touhu selkenee ja PVP-serverillä seikkaileminen on varsin jännittävää. Pelistä huokuu suuri potentiaali joka ei aivan pääse oikeuksiinsa lagin ja nihkeän menunsa takia. Odotan kuitenkin innolla että täkäläiset saavat peliä käsiinsä. Tuo kommunikointi kun tuntuu olevan tuntemattomien kanssa melko hankalaa. Suuri hohto näissä morpeissa varmasti löytyy juuri siitä yhteisöstä ja odotan innolla että saadaan yhteisiä liigoja pystyyn.

EDIT:
...mutta voiko jatkossa tulla vastaan sitten toisia pelaajia vai miten homma menee?
PVP-severi on ainoa paikka missä voi törmätä vastapuolen pelaajiin. Tällä serverillä viholliset ja sankarit jakavat maailman ja voivat törmätä siellä toisiinsa. PVE-serveri on varattu pelaajille jotka haluavat välttää nämä yhteenotot. Tänne ei vastapuolen pelaajat pääse.
 
Vastaus: DC Universe Online [PS3]

PVP-severi on ainoa paikka missä voi törmätä vastapuolen pelaajiin. Tällä serverillä viholliset ja sankarit jakavat maailman ja voivat törmätä siellä toisiinsa. PVE-serveri on varattu pelaajille jotka haluavat välttää nämä yhteenotot. Tänne ei vastapuolen pelaajat pääse.

Ok, tätä vähän mietinkin kun muistin sen alkuvalinnan (mitä ei kai oikein selitetty ruudulla?). Otin ilmeisesti sen missä ei ole vastapuolen pelaajia (alussa varmaan ok valinta, jos aikoo vähän opetella pelin mekaniikkaa). Ehkä selittää myös sen, miksi välillä siellä oli asteen hiljaisempaa..
 
Vastaus: DC Universe Online [PS3]

Suosittelen kyllä tuota PVP-serveriä. Serverille pitää tehdä uusi hahmo mutta se mahdollistaa myös uusien kykyjen testaamisen. Minkäänlaista kiusaa noista vastapuolen pelaajista ei ole toistaiseksi ollut. PVP mahdollistaa myös erinlaisia tapahtumia joissa hyvikset ja pahikset voivat ottaa mittaa toisistaan. Metropoliksessa syntyi tänään yksi tälläinen kohtaaminen jossa kymmenet sankarit ottivat toisistaan mittaa. Meikäläisiä vietiin aika kovaa mutta kokemuksena taistelu oli varsin eeppinen.

Asiasta kukkaruukkuun. Yksi asia minkä DC tekee todella hyvin on se fiilis mikä saa sinut tuntemaan oikeaksi supersankariksi. Alkupään skilleillä ei todellakaan kitsastella ja jo ensimmäiset skillit ovat tehokkaita ja näyttäviä. Yksi nerokas veto on myös satunnaistapahtumat; pikku rikolliset puuhissaan ja pulassa olevia siviilejä. Näihin voi halutessaan puuttua, niistä saa hyvin vähän expaa mutta hyvä mieli kuittaa paljon. Tälläinen yksinkertainen veto liisää fiilistä sankaruudesta. Minkähänlaisia tapahtumia pahiksilla on...
 
Vastaus: DC Universe Online [PS3]

Puoleksi valittiin tietenkin hyveelliset sankarit ja kotikaupungiksi itse Gotham City. Ilmeisesti tuon kouluttajan valinta vaikuttaa siihen mistä kaupungista matkansa aloitttaa.

Tämän päivän reissuilla tulikin ensimmäistä kertaa eksyttyä itse Metropolikseen. Kaupunki on täysi vastakohta synkälle Gothamille. Metropolis tuntuukin todelliselta sankarien pääkaupungilta kirkkaine väreineen ja pilvenpiirtäjineen. Kaupunki koostuukin suunnattoma korkeista pilvenpiirtäjistä joista etenkin supernopeudella varustetut sankarit saavat maksimaalisen nautinnon. Supernopeutta kun saa päivitettyä, pystyy linkoamaan itsensä huikeisiin korkeuksiin, huikealla nopeudella(kuvitelkaa Crackdownin jumalmoodia). Katolta katolle hyppiminen on todella hyvin toteutettu ja polkaisee mukavasti vatsasta. Aikaisemmin testattu akrobatia ei ollut läheskään näin toimiva.

Metropoliksen myötä DC:n koukku kiristyy hiljalleen ympärilläni. Touhu selkenee ja PVP-serverillä seikkaileminen on varsin jännittävää. Pelistä huokuu suuri potentiaali joka ei aivan pääse oikeuksiinsa lagin ja nihkeän menunsa takia. Odotan kuitenkin innolla että täkäläiset saavat peliä käsiinsä. Tuo kommunikointi kun tuntuu olevan tuntemattomien kanssa melko hankalaa. Suuri hohto näissä morpeissa varmasti löytyy juuri siitä yhteisöstä ja odotan innolla että saadaan yhteisiä liigoja pystyyn.

EDIT:

PVP-severi on ainoa paikka missä voi törmätä vastapuolen pelaajiin. Tällä serverillä viholliset ja sankarit jakavat maailman ja voivat törmätä siellä toisiinsa. PVE-serveri on varattu pelaajille jotka haluavat välttää nämä yhteenotot. Tänne ei vastapuolen pelaajat pääse.



Korjaus, näet kyllä vastapuolenpelaajat mutta kimppuun et voi käydä ellei sinulla ja sillä ole PvP moodi päällä.. :]
 
Vastaus: DC Universe Online [PS3]

Foemanille kiitos matkakertomuksista.

Täällä vielä harkinnassa mistä lähteä liikkeelle. Tavallaan PvP-houkuttelee sen tarjoaman vaarantunteen vuoksi, mutta toisaalla siinäkin on kääntöpuolensa korkealevullisten raipatessa vastapuolen tehtäväalueella reippaasti pienempiään. Pitäisi saada nopeasti kasaan suomalainen rankaisuosasto, jo ihan pelin lähtömetreillä.

Laji sinänsä kiehtoo kovasti, mutta sen imu on jo kokemuksen kautta osoittautunut vaaralliseksi. Sen takia tässä tapauksessa yritetään pysytellä siinä muutama tunti illassa -tahdissa, ettei mennä taas nousevaa aurinkoa aamulla vastaan :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: DC Universe Online [PS3]

Lisää raporttia suoraan Gotham Citystä!

Nyt parina edellisenä iltana on lagi vähentynyt huomattavast, erityisesti Gothamin alueella. Metropolis tosin tuntuu kärsivän edelleen melkoisesta ruuhkasta. Aika merkillisesti jenkeissä pelaavat väittävät lagin olevan lähes olematonta. Liekkö suosio yllättänyt EU-serverit koska meille on varattuna vain yksi serveri per PVE/PVP. Jenkeissä kun taas on useampi serveri per PVE/PVP. Erityisesti meidän PVP tarvitsisi kipeästi toista serveriä ruuhkan jakamiseen.

Pitää edelleen painottaa sitä miten uusien sankareiden kannattaa ehdottomasti testailla noita skillejä ennen sitä lopullista päätöstä. Aseiden ja supervoimien valinta vaikuttaa merkittävästi siihen miten peliä pelataan. Tietty skill-yhdistelmä voi hyvinkin pilata koko kokemuksen. Paljon on mistä valita eikä missään nimessä kannata tyytyä välikäteen. Kannattaa erityisesti miettiä supervoimien valintaa, kaikki aseet on avattavissa tasosta 10 lähtien.

Serverin valinnasta vielä. Asiaa kannattaa varmasti ajatella siltä kantilta missä haluaa loppupelinsä viettää. Ihmispelaajien seurassa vai bottien kanssa? Loppupelissä kaikki ovat kuitenkin samalla viivalla... Itse aloitin ensimmäisen hahmoni myös tuolla PVE-serverillä mutta siirryin nopeasti PVP:lle punnittuani juuri tuota kysymystä. Voisin myös kuvitella että noilla liigoilla on PVP:ssä isompi hyöty kuin PVE:ssä. Ja kuten Monk3y mainitsi; PVP:n voi myös pistää pois päältä. The choice is yours. ;)
 
Vastaus: DC Universe Online [PS3]

Pistäs Foeman servun + muut tiedot, niin otetaan tuo KonsoliFINin pelaajien viralliseksi servuksi jne. eli lähdetään PvP -liikkeelle heti kättelyssä.

Vai oliko tiedot jo tässä ketjussa. Heh, en lukenut :( Itse vielä tässä kahden vaiheilla, työnnänkö pelin koneeseen vai en :cool:
 
Vastaus: DC Universe Online [PS3]

V2.fi (V2.fi | Sony lupaa DC Universeen ilmaista sisältöä joka kuukausi) uutisoi että tälle ois luvassa uutta sisältöä viikottain/kuukausittain, mikä kuulostaa todella hyvältä. Jos tuo pitää paikkansa eiköhän uusia servujakin rupea tulemaan jos eu servut täynnä ja lagisia(toivottavasti silloin tekeevät samoin kuin wowissa että oman hahmon voi siirtää uudelle servulle)

Uudelta sisällöltä itse odotan instanceja/raideja ja eventtejä, mutta aika näyttää mitä tulevaisuus tuo.

Vanhasta kokemuksesta voin sanoa että joskus tuolla PVP servulla pelaaminen on tuskallista, mutta tässähän on se hyvä puoli että hahmo "syntyy" satunnaiseen paikkaan ku on "kuollut" (K.O) joten ei (heti ainakaan) joudu saman tyypin hakattavaksi :-)

Mut kyl se mailmassa seikkailu, vihuun törmääminen ja pienen pystypainin ottaminen kuuluu ainakin minulla asiaan joten pvp servulle menen heti alussa.

Kaksi erinlaista hahmo valitaa on jo tässä vaiheessa mielessä kattoo sitten miten ne käytännössä toimiivat.
 
Ylös Bottom