Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

DC Universe Online [PS3]

Vastaus: DC Universe Online [PS3 Hype]

Ei kukaan satu osaamaan neuvomaan tossa ongelmassa? kaikkea jo kokeillu vaa ei pääse silti pelaamaan.

eli siinä lukee "lyou must be signed into your psn account and connected to network to play".
Profiili on käytössä ja nettiin yhdistetty. Vaan mitään ei tapahdu.

Täytyykö plus asiakkaana laittaa vielä joku beta koodi jonnekkin?
 
Vastaus: DC Universe Online [PS3 Hype]

eli siinä lukee "lyou must be signed into your psn account and connected to network to play".

Omasta mielestään peli ei vaan saa yhteyttä verkkoon. Aloita ongelman selvitys lukemalla ensin tämä: Verkko-FAQ

Jos sinulla sattuu olemaan kaapelimodeemin varassa oleva yhteys, ja laitteen merkki on Thomson tai Cisco, niin ratkaisu löytyy tästä linkistä: IP Flood detection -asetuksen poistaminen.
 
Vastaus: DC Universe Online [PS3 Hype]

Kiitos avuista paljon! Ongelma alkoikin selvenemään jo. tällä hetkellä näyttää että d-linkin reitittimeni on ongelma tässä ja sieltä pitäisi käydä laittaa enablea pariin kohtaan kunhan ne löydän vain sieltä.
 
Vastaus: DC Universe Online [PS3 Hype]

Itse tuli luotua taistelulajeihin ja gadgetteihin erikoistunut sulavaliikkeinen pitkätukka PvE puolelle. Batmanin suojatiksi sitä aika luonnollisella tavalla liityttiin. Nimi on omaperäisesti Magicman. Kaikennäköistä kekseliästä hahmoa tuossa tuli jo vastaan, vaikka olen vielä käytännössä aivan alkutaipaleella. Taistelujärjestelmä on tosiaan aikamoista hack & slashiä, mutta se sopii pelin tyylin oikein mainiosti. Oikein siis lupaavalle vaikuttaapi tähän mennessä.
 
Vastaus: DC Universe Online [PS3 Hype]

Onko kukaan saanut äänichattia toimimaan. Eilen yritin mutta toimimaan en saanut. PVP:llä on mun Frostman.
 
Vastaus: DC Universe Online [PS3 Hype]

mulla ois beta koodi.. itellä ei riitä kovalevyllä tilaa nii en tarvi sitä
 
Vastaus: DC Universe Online [PS3 Hype]

Alimmainen puna-sininen palkki? Se kuluu, mutta ei oo hajuakaan mitä se merkkaa?

Sininen palkki kertoo paljonko sinulla on energiaa käytettävissä hahmosi supervoimiin. Punainen liittyy noihin Superliikkeisiin, jotka vielä hieman hämärän peitossa ja avautuu toivottavasti paremmin levelien ja taitopuun kasvaessa.
 
Vastaus: DC Universe Online [PS3 Hype]

Kanssa tipahti Beta-koodi vihdoin postiin ja hetken tuli pelailtua. Aika hienoa touhua kyllä. Onko porukat törmänneet toisiinsa tuolla Universessä?
 
Vastaus: DC Universe Online [PS3 Hype]

Loistava tämä beta. Alkoi tosin hieman harmittamaan, kun jätkäni oli jo 15 levelinen ja peli sekosi, niin että pystyi lentämään maan alle ja rajojen ulkopuolelle. No pelihän tietenkin jumitti ja jouduin sammuttamaan koko pleikan ja kun menin taas peliin, nii ei tapahtunut mitään :(
 
Vastaus: DC Universe Online [PS3 Hype]

Melkoinen sikahinta. Taitavat ajatella, että harva pelaa sitä kahta kuukautta kauempaa.

EverQuestin hinta PS2:lla taisi suurinpiirtein noudattaa samaa tasoa. Mukana tulee jokatapauksessa ilmainen kuukausi, joka nopeimmilla varmaan alkaa jo esittelemään minkälaista peliä löytyy sieltä ylätason leveleiltä.
 
Vastaus: DC Universe Online [PS3 Hype]

EverQuestin hinta PS2:lla taisi suurinpiirtein noudattaa samaa tasoa. Mukana tulee jokatapauksessa ilmainen kuukausi, joka nopeimmilla varmaan alkaa jo esittelemään minkälaista peliä löytyy sieltä ylätason leveleiltä.

Tosiaan, hyvin perinteinen mörppihinta tuo on.
 
Vastaus: DC Universe Online [PS3 Hype]

EverQuestin hinta PS2:lla taisi suurinpiirtein noudattaa samaa tasoa. Mukana tulee jokatapauksessa ilmainen kuukausi, joka nopeimmilla varmaan alkaa jo esittelemään minkälaista peliä löytyy sieltä ylätason leveleiltä.

En edes tiennyt, mikä on EverQuest 2, ennen kuin nyt Wikipediaa selasin. Joka tapauksessa saa olla TODELLA mielenkiintoinen peli, että viitsii maksaa 13 euroa kuussa sen pelaamisesta. Ensimmäisen kuukauden aikana saa onneksi jo hyvän käsityksen asiasta.
 
Vastaus: DC Universe Online [PS3 Hype]

Tää vissii meinaa sitä, että Beta päätty pian.. :< Kiva, kun tuo koodin sai vasta viime viikolla, eikä sillai ole ehtinyt/innostunut pelamaan. Sitten kun pelaan, niin hetken päästä koko peli kaatuu.. :/ Eikä pääse vähään aikaa sitten pelailamaan, ku ei ota yhtettä serverille.
 
Vastaus: DC Universe Online [PS3 Hype]

Eilleen tuli tätä betaa kokeiltua ja voin sanoa kyllä, että mitä ihmettä täs oikeen pitää tehdä muutaku mätkiä jotain vaatteisiin pukeutuneita gorilloja. Mä kun luulin, että tuolla kaupungis olis edes noi hyvät ja pahat tyypit keskenään mätkimäs toisiaan mutta siellä olikin jotain gorilloja. Joten ei ainakaan mun mieleen tämä peli ole ;)
 
Ylös Bottom