Vastaus: Dead Nation [PSN]
Ja 100% lootin kerääminen on ärsyttävää, kun autot menee niin helposti rikki. Mielestäni autojen takakonttien laskeminen loottiprosenttiin on vähän huono valinta Housemarquelta.
Ellei halua loottiprosenttia arpajaisista, niin pakko huitoa meleellä ja jokainen tietää mitä se tarkoittaa bonareille. Aika hyvin tuo kenttäsuunnittelu estää nuo lapsukset, mutta muutamissa kohdissa auto on sellaisessa paikassa, ettei sitä voi olla räjäyttämättä.
Mutta pahin ketutus iski tänään, kun pelasin ihan hemmetin hyvää putkea ja tuli kentän vaihto. Sitten pohdin, että ehdinkö huitaisemaan vielä yhden kentän. Muksu oli päiväunilla ja odottelin sen heräämistä. No päätin aloittaa uuden kentän. Voitte varmaan arvata mitä seuraavaksi tapahtu. Sinne meni parin tunnin pelaamiset.
Sinänsä tässä pelissä koitetaan hakea lievää kevennystä pisteiden osalta. Eli tunaroinneista (kuten tuo autojen ennenaikainen räjähtely) ei sakoteta kovin ankarasti, jotta peliä voisi jatkaa vielä hyvä pistesijoitus mielessä. Scoreboardien luonteeseen vaan kuuluu se, että aina tulee joku, joka vetää sen täydellisen pelin.
PS. Pitäis muuten opetella käyttämään noita mega-aseitakin. Pistänyt silmään, että joka kentän lopussa melkein kaikki ammukset ja itemit täynnä. Ei se hengissä selviäminen enää mikään juttu ole, vaan se, miten säännöstelisi aseistukset oikealla tavalla, jotta kentistä pääsisi mahdollisimman nopeasti läpi. Nopeudestakin tulee ihan kelpo prosenttia.
EDIT:Ja se juttu mitä alunperin lähdin kirjoittamaan palas mieleen: Niin minusta tuo on ihmeellistä, että ylipäätään koko loottiprosentti on mukana lisäpisteitä tuomassa. Ei tämän nyt mikään muistipeli pitänyt olla. Se, että jos loottia ei löydy, näkyy kyllä välillisesti menestyksessä, kun aseistusta ei saa päivitetyksi. Miksi ihmeessä sen pitää näkyä vielä pisteissä toistakin kautta? Sitten kun hommaan summaa vielä nuo arpajais-takakontit, niin ei vaan natsaa.