Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Pari kymysystä;
kun on kerran vetänyt läpi, alottaa vaikeammalla tasolla, jääkö silti kaikki armorit käyttöön? Voisi mullakin olla jotain mahiksia päästä pari ekaa tasoa...
Armorit jos jää, aseiden upgradet ei taida jäädä?
Kannattaako SMG:n fire ratea nostaa hirveesti? Vai tyhjeneekö se sitten taas turhan nopeasti...
Muuten, jos yhden vinkin osaan vielä antaa, niin kannattaa panostaa aikaan. Sillä saa kaikkein isoimmat bonukset, yhdessäkin tehtävässä tuli 20%! Tai no, tietty jos kerroin huitelee useissa tuhansissa niin voi olla eri homma, mutta en tästä tiedä, kun en itse osaa niin hyvin, että sinne pääsisi. Joka tapauksessa ajan merkityksen olen huomannut vasta tällä Morbid-läpipeluulla, kun on tullut juostua kenttiä nopeammin läpi. Sillä saa todella isoja bonuksia.
Toi on niin totta, varsinkin vaikeimmilla tasoilla, itellä alkaa justiin "morbid tason" viimenen leveli, etukäteen jo pelottaa ne sotilaslaumat Haulikko ja soihtu on kyllä aika ehdoton yhdistelmä, mutta kun niitäkin on vaan rajallisesti, eli jonkunnäköistä taktikointia vaatinee....Tässä pelissä se "flow-tilan" löytäminen on mahtava fiilis, kun kaikkialta rynnii porukkaa, äänet ovat täyttä kakofoniaa ja taiston lopuksi äänien hiljentyessä pelkiksi omien askeleiden ja muutamien vielä ilmasta tippuvien ruumiinpalojen ääniksi sitä vain ihmettelee, miten tuostakin selvisi vahingoitta tai minimaalisilla tappioilla.
Muuten kyllä ihan toimiva peli, mutta kun vaikeustaso on vedetty paikoin todella överiksi, niin vaikea tästä on riemua repiä. Ei sentään kaduta että ostin, mutta kieltämättä vähän paska maku tästä jäi.
Neljännen maan hissi checkpoint on kyllä melko haastava, mutta hyvällä strategialla siitä selviää melko helposti. Alussa tosiaan hoidat ne kaksi huutajaa heittämällä flaren maahan ja haulikolla käyt pudottamassa kummatkin. Vaativat varmaan morbidilla noin 3-4 laakia, riippuen haulikkosi tehosta. Vaihtoehtoisesti voit heittää myös flarea ennen molotovin huutajien keskelle, jotta ne syttyvät tuleen eivätkä voi kutsua laulullaan ystäviään. Jatkat eteenpäin käyttämällä riflen superlaukausta kaikkiin zombeihin joita tulee vastaan eikä ongelmia pitäisi olla. Tyhjennä koko alue ennen kuoppaan hyppäämistä. Jos joudut käyttämään itemejä käytä kranaatteja tai flareja, koska oikeassa yläkulmassa on sininen laatikko, josta tuntuu saavan juuri näitä kahta itemiä. Healthitkin mielestäni saa täyteen vasemmassa alakulmassa olevasta ambulanssista (siis. tavaovilla on vihreä health paketti)Jep... Tuli tossa viime yönnä cooppina vedettyy Ahdistavalla läpi ja oli semmosta tuskaa se viimenen kohtaus. Täs tarvitsee oikeesti tuuriakin jos meinaa päästä läpi! Itse oon nyt aika paljon vaa rushannu checkpointilta toiselle, jos vain on mahdollista.. Kaikki noi "tyhjennä alue niin portti aukeaa" kohdat on kyllä aivan hirveetä..
Nyt kun ollaa karmealla menossa niin en tiedä mitä pitäis tehdä kun siinä Grieving Towers kentässä mennään ja juuri siinä hissikohdassa missä jengii tulee ihan sairaasti. Pitäis saada lahdattuu kaikki zombit ja venata että se hissi tulee.. Se on oikeesti varmaa yks vaikempia kohtia (hautausmaa kohtaki tuntuu helpommalta.. )
Mitä neuvoksi? heti kun checkpointilta pääsee ulos niin siinä on kaks huutajaa ja lauma zombeja ja pitäis porteista mennä läpi kohti hissiä.. Onko järkevintä tappaa kaikki zombit ennen kuin menee hissille vaiko suoraa rushata sinne? Saa ampua haulikollakin ihan kiitettävästi et saa tiputettuu.. Kaikki ne lihavat donitsi zombit ja sotilaat on ärsyttäviä sekä ne pitkät ja nopeat tyypit.
Voin vaa kuvitella mimmosta se meininki on Kalmeankatkuisella...