Yoshimitsu
New Member
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Boomer
Olet kyllä oikeassa...mutta eihän peleissä ole tärkeintä läpipelaaminen tai jotkin piilojutut...ei ainakaan minusta...haluan että pelin pelaaminen on hauskaa ja juuri sen takia usein pelaan jotain tiettyä peliä. Kuten tiedämme että Doa peleissä on nykyään vaaaaltavat arenaat ja siitähän kunnon hupi syntyy...voi taistelun tuoksinnassa tutkia areenaa ja voi vaikka kokeilla montako kerrosta pääsee alas päin... meitä mätkintä fanaatikkoja on kahdenlaisia: on tosikko mätkijiä ja hupi mätkijiä...tosikot pelaa tekkeniä ja soul caliburia...hupi mätkijät street fightereitä, doa pelejä ja smash bros:eja...yhtä asiaa en ymmärrä...miksi tekken on niin suosittu...siis ettekö te ala jo kyllästyä siihen? Pleikkareille on todella monta (mielestäni) paljon parempaa mätkintää...kuten bloody roar:it, doa:t ja street fighterit...mutta eiväthän kaikki voi pitää samasta...eikun voivat...ainakin suurin osa mätkintä pelien "pelaajista" pelaa tekkeniä. Ja onko tekken noissa lisähahmoissa ja muissa järkeä koska pelin "pääsee" 100% läpi päivässä tai parissa...ainakin minä...
Ja jos luulet että tekkeneissä hahmot muistuttavat liikaa toisiaan (kaikki yhtä hyviä tai huonoja) hahmojen erot ovat loppujen lopuksi niin pieniä että pelihahmon valitseminen on usein hankalaa...ja hahmot ovat (mielestäni) muutenkin aika tylsiä (ja yoshimitsukin on lähinnä vain outo) Kun verrataan tekkenien hahmo valikoimaa vaikka jojo's bizarre adventureen niin huomataan että tekkenin hahmovalikoima on kaikkea koulutytöstä karhuun...kun taas jojo's bizarre adventure:sta löytyy kaikkea koirasta psykopaattiseen vamppyyriin...
Ja Doa2 on vieläkin loistava peli ja tulee aina olemaan...joten mihin tässä Doa3:sta tarvitaan?
Nimimerkillä "Tekkenneihin kyllästynyt"
Tekkenin hahmovalikoima on sikäli kesy, että tietty realismi koetetaan pitää yllä. Kaikki ihmishahmojen liikkeet ovat täysin realistisia (jos ei nyt gravitaatiota lasketa ).
Hahmot todellakin eroavat toisistaan ja paljon. TTT:ssä esim. Kazuya ja Jin saattavat tuntua hyvin samanlaisista, mutta eliittipelaajat saavat jo hyödynnettyä senkin pienen eron, että Jinin rising uppercutin osumakohta on high, kun Kazuyalla se on mid. Eli Jinin rising uppercutin voi väistää menemällä kyykkyyn ja tehdä siitä suoraan vaikkapa heiton.
Kingitkin ovat täysin erilaisia. Kahta täysin samanlaista hahmoa ei pelistä löydy.
Tekken ei kyllästytä, koska siinä on niin paljon ulottuvuuksia, koskaan ei oppiminen lopu kesken.
Tekken on vain yksinkertaisesti niin laadukas mätkintä, ja sen elinikä on huomaava, etten keksi mitään syytä miksi se ei saisi olla niin suosittu.
Tekken 4 tulee olemaan jotain aivan uskomatonta, ainakin minunlaiselleni tekken-vouhottajalle