Vastaus: Dead Space 2 [X360]
- DS2 oli ainakin minusta varsin lineaarinen kokemus, eikä siinä varsinaisesti "hiivitä tilanteisiin".
- Pieni paniikki saattaa sitten vallata mielen jos örkkejä tulee enemmän (hyvä juttu).
- Ei se mitenkään "epäreilulta" peliltä vaikuttanut
- Otinkin kantaa muutamaa postia sitten kirjoittaneeseen. Kertoi käyttävänsä parikyt tuntia, en mä muuten keksi tuota käyttöä perusteltavan kuin kyttäämisellä ja hiipimisellä. Omaan läpipeluuseen meni vajaat 10h, ja täysin jokaikisen nurkan kävin läpi. Että sillee. Tietty pari tuntia tulee vaikeammalla maksimissaan lisää varmaan.
- Totkaike. Vähän siinä mielessä mentiin tässä osassa takapakkia, että tuo selkään kutittelu oli tosi nähty nopeesti tässä kakkosessa ja se kikka käytettiin pelin aikana yhtä loppuun kuin Guitar Heron myyminen teineille. Satunnaiset, nimenomaan yksittäiset örkit oli tosi minimissä. Siksi peli ei aiheuttanut kaivattua kauhua oikeen missään kohtaa. Viholliset oli pirullisia aaltoja mitkä hyökkäsi milloin äänettä katosta ja milloin mistäkin.
Aina oli selviä "latausalueita" pelissä, joissa jo etukäteen tiesi ettei tässä tule ketään häiritsemään, enkä meinaa nyt pelkkää "saveshopbench- huonetta". Esim. yksi vihollisaalto nujerrettu, niin tietää et seuraavat viis minsaa saa olla taas rauhassa. Miinusta siitä. Vähän liian lineaarinen.
- Ei munkaan mielestä, kun tuohon tottui. Aina tuli kateltua selkään, kuului ääntä tai ei. Noitten nekrojen tapaanhan kuuluu tulla milloin mistäkin paikasta kauhun takia tietty, mut kuten mainittua ei ihan toiminut nyt. Nuo takaapäin hyökkäykset kun tosiaan jäävät joskus kutitteluiksi. Eli tekee damakea vaan, ja tyyliin töytäisee. Veeteeäf? Kukas siäl?
Hissi ja ilmastointi pelottelut jäi yhteen, ja jälkimmäisessä sekin tarkoituksella vajaa. Ahtaan paikan pellenä mulle ainakin olis tullut paskat housuun

, kun olis jotain viritetty noihin putkiryömimisiin. Jotain pelottelua edes, vaikea varmaan muuten toteuttaa muuta.
Pääasiassa koko pleississä meteli on niin infernaalista, että pelottavaa tunnelmaa jää kaipaamaan, kun koko aika joku mouruaa jossain. "Sweet silence, theres no such thing"
Nevöthöles, hyvä peli ja hieno shuutteri kaikesta mun ulinasta huolimatta. Paino sanalla shuutteri, tuossa hitusen sarkasmia ja toisaalta taas ei. Oli kiva testailla toisella läpipeluulla muitakin aseita kun plasmacutteria. Esim. 2500limbsia oli kiva tehtailla erityisesti RIPPERILLÄ, Line Gunilla (pirun kova vehje) ja miksei muillakin. Flamethrower oli taas ihan kiva mun mielestä, vaikka joku taisi moittia sitä. Forcegun taas oli kuten totuttua ihan kaamea vehje, ellei jopa pahempi kuin ykösessä (olisi pitänyt upgradeta...), kuten pulse riflekin - vaikkakin päivitettynäkin.