Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Dead Space [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Snigge
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Dead Space [PS3]

Miten on, onko oikeesti niin kovia sällejä noi mötöt, että Plasma Cutterilla uppoaa 10 kutia, ennen kuin tipahtaa.. ainakin eilen yritin tuota Impossiblea ja poikkeuksetta 10 kutia meni per mötö.
 
Vastaus: Dead Space [PS3]

Miten on, onko oikeesti niin kovia sällejä noi mötöt, että Plasma Cutterilla uppoaa 10 kutia, ennen kuin tipahtaa.. ainakin eilen yritin tuota Impossiblea ja poikkeuksetta 10 kutia meni per mötö.

Kannattaa varmaan kehittää se Plasma Cutter huippuunsa, niin kuolee möllit vähän helpommin. Ja katkot niiltä raajat, etkä mihinkään mahaan ammu...
 
Vastaus: Dead Space [PS3]

Tuli tossa tätä pelatessa mieleen että olisipa mahtava peli local co-opilla että jatko-osaan toivottavasti sitten. :)

Itse toivon, että peli säilyy "yksinpelinä" (joskin joku valinnainen nettioptio ei kuulosta pahalta), sillä jotenkin idea oli ainakin ekassa juuri se, että olet pääosin yksin harhailemassa aluksen uumenissa. Ei apua ihan näköpiirissä (tai noh mitä nyt välillä joku ilmestyy monitoriin tms) ja muutenkin "ahistaa".

Ainakin se "kauhu" latistuu, kun co-op muodossa vain listitään yhdessä örkkejä. Vähän niinkuin kävi RE5:n kanssa: tosi ok ja erittäin viihdyttävä peli, muttei kovin "kauhea".
 
Vastaus: Dead Space [PS3]

Kannattaa varmaan kehittää se Plasma Cutter huippuunsa, niin kuolee möllit vähän helpommin. Ja katkot niiltä raajat, etkä mihinkään mahaan ammu...
Joo, eiköhän sitä alete kehittelemään, mutta nyt puhutaan aivan alusta. Raajoja nimenomaan räskitään.. tai sitten ammun vain ohi. Noh, täytyy tuota katsoa, jos oppisi pelaamaan.
 
Vastaus: Dead Space [PS3]

Sinne meni Dead Space. Pidä hauskaa Eliminaattori.

Kiitos! Kyllähän tämä peli sytyttää edelleenkin, impossiblea helpommalla ei saa oikein enää haastetta. Hard ei tuntunut enää miltään, lopetin jo ekan kentän jälkeen.

Miten on, onko oikeesti niin kovia sällejä noi mötöt, että Plasma Cutterilla uppoaa 10 kutia, ennen kuin tipahtaa.. ainakin eilen yritin tuota Impossiblea ja poikkeuksetta 10 kutia meni per mötö.

Alussa on todellakin tiukkaa kutien kanssa. Saa melkeinpä toivoa, että laatikoista saa tarpeeksi kuteja + vihut tiputtavat niitä, koska meinaa loppua lähes kättelyssä. Tason viimeinen taistelukin on pahimmasta päästä, siinä pitkällä sillalla ja yleensä silloin ei ole enää juuri mitään jäljellä.

Vihjeitä taisteluun:

- Kun ammut vihun jalkaan, niin vaihda kakkostulitoiminto (ammukset pystysuoraan) - tällöin jalka irtoaa jo parista osumasta osuessasi hyvin.

- Jos vihu tulee vauhdilla kohti ja et ehdi tähdätä, niin ammu yksi kuti päähän, pysäyttää etenemisen. Sitten äkkiä pari kutia jalkaan.

- Kun ammut "käsiin", niin käytä päätulitoimintoa (ammukset vaakasuoraan) ja tähtää olkapään ja käsivarren liitoskohtaan. Pari kohtuullista osumaa tai yksi hyvä triplaosuma tekee tulosta.

- Ekan tason puolivälissä on yksi Bench, päivitä heti lisää damagea löytämälläsi nodella.

- Eräs iso huone, jossa on paljon tasoja - siellä on räjähtäviä tynnyreitä, ne pitää osata hyödyntää ampumalla niihin.

- Älä säästele Stasista, voit käydä aina täyttämässä "tankin" sen itsestään liikkuvan oven luona. Yksittäisiä vihuja kannattaa yrittää hakata stasiksen ollessa käytössä, säästät muutamia kuteja. 1. kentässä on parikin paikkaa, jossa voi nakella stasista jatkuvasti ja hakata vihut jos vain onnistuu pysäyttämään ne.

- Opettele äänet, että tiedät milloin vihu kuolee - ei mene ammuksia hukkaan.

Seuraavilla tasoilla onkin jo helpompaa, kun voit ostaa ammuksia löytämilläsi rahoilla ja saat lisää päivityksiä aseisiin.
 
Vastaus: Dead Space [PS3]

- Kun ammut vihun jalkaan, niin vaihda kakkostulitoiminto (ammukset pystysuoraan)

- Kun ammut "käsiin", niin käytä päätulitoimintoa (ammukset vaakasuoraan)

Taitaa mennä näissä vinkeissä pysty- ja vaakasuora toisinpäin...

Hyvin harvoin ehdin vaihdella asemoodia kun vihulaiset oli sen verran äkäisiä :) Jätin vaihtelun suosiolla väliin ja paukuttelin perusmonsuja pelkästään jalkoihin ja maassa raahautuvaa sitten käteen (tai vielä tilanteen vaatiessa päähän)
 
Vastaus: Dead Space [PS3]

Kiitos näistä vinkeistä. Täytyy varmaan yrittää selvitä tosta ekasta chapterista, niin josko alkais vähän helpottamaan. Ja pelaamalla sitä oppii.. rasittaavaan noi latausajat, sillä tiedän, että ne tulee tutuksi. :)
 
Vastaus: Dead Space [PS3]

Tuli ostettua tää kans ku sattu olemaan Anttilassa tarjouksessa. Ei ollut mitään odotuksia tätä peliä kohtaan, mutta ku aloin pelaaman tuli mileen että miks en oo ostanu tätä aikasemmin. On kyllä todella loistava peli ja tunnelma on kohillaan. Äänet on kanssa aivan loistavat. Tätä kyllä tarvii suositella niille kellä tää on jääny kokeilematta.
 
Vastaus: Dead Space [PS3]

Olis vähän kysyttävää tuosta impossible vaikeusasteesta. Eli minulla on aikasemmassa seikkailussa ollut aloittaessani impossible modea 5tason puku, koska sain sen aikaisemmalla pelikerralla...
Nyt kun pelasin pelin jälleen normilla läpi 6tason puvulla ajattelin tämänkin tulevan suoraan sitten impossible modeen mutta ei. Mistä tämä johtuu että toisen seikkalun voi aloittaa paremmalla puvulla ja toista taas ei.
Toivottavasti ymmärsitte :D
 
Vastaus: Dead Space [PS3]

Olis vähän kysyttävää tuosta impossible vaikeusasteesta. Eli minulla on aikasemmassa seikkailussa ollut aloittaessani impossible modea 5tason puku, koska sain sen aikaisemmalla pelikerralla...
Nyt kun pelasin pelin jälleen normilla läpi 6tason puvulla ajattelin tämänkin tulevan suoraan sitten impossible modeen mutta ei. Mistä tämä johtuu että toisen seikkalun voi aloittaa paremmalla puvulla ja toista taas ei.
Toivottavasti ymmärsitte :D
Meilestäni Upgradeja ei voi importat eri vaikeusasteille. Ainoastaan niille jolla olet ne hankkinut eli "New Game+" -tyylinen ratkaisu.
 
Vastaus: Dead Space [PS3]

Meilestäni Upgradeja ei voi importat eri vaikeusasteille. Ainoastaan niille jolla olet ne hankkinut eli "New Game+" -tyylinen ratkaisu.

Kyllä mä aloitin impossible tason suoraan 5puvulla mutta energiaa siinä ei ollut kuin 4palkkia. Sen sijaan "reppuun" (painaa kolmioo) mahtuu tavaraa vaikka kuinka ja puvussa on armor muistaakseni +20%. Eli siis se normi 5tason puku energiaa lukuunottamatta. Mystistä
 
Vastaus: Dead Space [PS3]

Kyllä mä aloitin impossible tason suoraan 5puvulla mutta energiaa siinä ei ollut kuin 4palkkia. Sen sijaan "reppuun" (painaa kolmioo) mahtuu tavaraa vaikka kuinka ja puvussa on armor muistaakseni +20%. Eli siis se normi 5tason puku energiaa lukuunottamatta. Mystistä
Vielä pakko kysyä, oletko ostanut Storesta lisämateriaalia peliin? Ainakin googlen haulla tuli jotain vastaavaa ja olisi kai pieni glitch..

Dead Space Impossible questions? - Yahoo! Answers
 
Vastaus: Dead Space [PS3]

Vielä pakko kysyä, oletko ostanut Storesta lisämateriaalia peliin? Ainakin googlen haulla tuli jotain vastaavaa ja olisi kai pieni glitch..

Dead Space Impossible questions? - Yahoo! Answers

en ole ostanut storesta lisämatskua. Eipä tämä haittaa koska senhän vaan luulisi helpottavan urakkaani pelata impossiblellä läpi vain plasma cutteria käyttäen. Tässä platina trophyä metsästetään.
Harmi vaan että sitä 6tason pukua en saanut :D
 
Vastaus: Dead Space [PS3]

en ole ostanut storesta lisämatskua. Eipä tämä haittaa koska senhän vaan luulisi helpottavan urakkaani pelata impossiblellä läpi vain plasma cutteria käyttäen. Tässä platina trophyä metsästetään.
Harmi vaan että sitä 6tason pukua en saanut :D

Käsittääkseni Obsidian Suit (sininen) on kestävyydeltään toiseksi kestävin asu ja sen sai ainakin ennen ladattua ilmaiseksi PS-storesta. Tuolla saa myös kaikki 25 varustepaikkaa käyttöön. Kaupassa on myynnissä myös luokkaa kovempi maksullinen puku (punainen), jolla saa maksimisuojan vihujen hyökkäyksiä vastaan. Tämä on huijausta siinäkin mielessä, että puvut maksavat aika läjän krediittejä, kun ne ostaa pelin sisällä ja tällöin jää enemmän rahaa ostaa nodeja ja ammuksia aseita varten.
 
Vastaus: Dead Space [PS3]

Kysymys platinum-pokaalia metsästettäessä.

1. kerta hardilla ois suoritettu.

Lähdittekö 2. kierrokselle hardiin, metsästämään loput aseet ja upgradet tai siirryittekö impossible tasolle?

Meinaan itse mennä 2. kierrokselle hardilla kerätäkseni kaikki aseet ja sitten impossible, jolloin suorittaisin one-gun pystin. Tai olisiko sittenkin järkevämpi toteuttaa nyt one-gun pysti ja sitten impossible tasolla kerätä kaikki mahdollinen?

Vaikeita valintoja... Auttakaa.
 
Vastaus: Dead Space [PS3]

Kysymys platinum-pokaalia metsästettäessä.

1. kerta hardilla ois suoritettu.

Lähdittekö 2. kierrokselle hardiin, metsästämään loput aseet ja upgradet tai siirryittekö impossible tasolle?

Meinaan itse mennä 2. kierrokselle hardilla kerätäkseni kaikki aseet ja sitten impossible, jolloin suorittaisin one-gun pystin. Tai olisiko sittenkin järkevämpi toteuttaa nyt one-gun pysti ja sitten impossible tasolla kerätä kaikki mahdollinen?

Vaikeita valintoja... Auttakaa.

Päivitetyt aseet ja välineet säilyy seuraavassa tallennuksessa vain, jos vaikeustaso on sama (tai alempi?), eli jos siirryt nyt Impossiblelle, menetät kaikki aseesi. Sun pitää pelata uus kierros hardilla, jotta saat päivitettyä kaikki aseet loppuun. Itekin menin eka yhdellä vaikeustasolla läpi, päivitin about 2/3 aseista/välineistä kokonaan ja sitten menin toisen kerran samalla vaikeustasolle jonnekkin ehkäpä chapter 5:een asti. Sinne asti tarvitsi pelata, niin oli tarpeeksi nodeja ja sain viimeisenkin aseen päivitettyä kokonaan. Eli pitäisi viedä sellaiset 1.5 pelikertaa päivittää kaikki aseet.

Sen jälkeen menin sit Impossiblella ja pelkästään Plasma Cutteria käyttäen. Se on ihan yhtä helppoa kuin kaikilla aseilla, pelin alun jälkeen, kun saa rahaa panoksiin ja health packeihin ja nodeilla päivittää Plasma Cutteria tehokkaammaksi.

Harmi kun olin Impossiblea menemässä puolessa välissä peliä läpi käyttäen plasmaleikkuria, niin tallennukset hävis kovalevyn vaihdon yhteydessä. Nyt sit pitäis mennä eka hardilla yks turha pelikerta, että sais avattua Impossiblen ja sitten vielä se pitäis uudestaan alusta loppuun mennä... Pitääpä tuo "haave" platinasta joskus tosin toteuttaa. 2 pystiä jäljellä...
 
Vastaus: Dead Space [PS3]

Ois aikas kiperä kysymys :eek:
Eli pleikka päätti hajota ja menetin näin kaikki tallennukset. Nyt uuden koneen saatuani olen yrittänyt metsästää dead spaceen tallennusta joka olisi 100% pelattu koska itse tämän tein ennen koneen hajoamista. Yhden tallennuksen löysinkin mutta peli ei jostain syystä tunnista sitä. Tässä sama/kyseinen ongelma tällä kaverilla Dead Space save help - PS3 Games - PS3SAVEGAME.COM Samalta sivulta olen ladannut tuon kyseisen tallennuksen. Joten osaisko kukaan neuvoa tai onko kellään edes kokemusta näistä ??
 
Vastaus: Dead Space [PS3]

Ois aikas kiperä kysymys :eek:
Eli pleikka päätti hajota ja menetin näin kaikki tallennukset. Nyt uuden koneen saatuani olen yrittänyt metsästää dead spaceen tallennusta joka olisi 100% pelattu koska itse tämän tein ennen koneen hajoamista. Yhden tallennuksen löysinkin mutta peli ei jostain syystä tunnista sitä. Tässä sama/kyseinen ongelma tällä kaverilla Dead Space save help - PS3 Games - PS3SAVEGAME.COM Samalta sivulta olen ladannut tuon kyseisen tallennuksen. Joten osaisko kukaan neuvoa tai onko kellään edes kokemusta näistä ??

Mikäli saven ja pleikkarillasi olevan DLC:t eivät täsmää, voi olla yksi syy. Ja onhan tallennustiedosto PAL-alueelta?
 
Vastaus: Dead Space [PS3]

Juu euroopan save on ja mulla ei ole DLC:tä peliin. Tää ongelma on ollut aika monella joten ehkä se on jollain tapaa käyttäjäsalattu tai jotain ?
 
Vastaus: Dead Space [PS3]

Juu euroopan save on ja mulla ei ole DLC:tä peliin. Tää ongelma on ollut aika monella joten ehkä se on jollain tapaa käyttäjäsalattu tai jotain ?

Ei pitäisi olla. Itse olen renkannut DS:n saveja konsolista toiseen. Kuullostaa kummalliselta tämä ongelma...
 
Ylös Bottom