Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Death Stranding 2: On The Beach

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HideoMiyamoto
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    ps5
Vastoin lupauksiani hankin tämän gigantista ihan vaan että voi sanoa mielipiteen kokemuksen pohjalta.. Tämä on ihan sitä samaa kuin ennenkin, postipoika kävelysimu vieläkin paremmilla grafiikoilla ja hiotummalla pelattavuudella.. en tiedä miksi kuvittelin jotain muuta, ehkä se loputon hehkutus sai luulemaan että pellin alla on jotain väkevämpää.
Mitälie 13-15h rauhallista tutustumista, australiassa paria ekaa tehtävää tullut tehtyä.. enkä löydä tästä siltikään mitään koukkua tai erinomaisuutta.. ei tämä ole muuta kuin pelkkää postipoikailua hiukan vaihtelevilla laitteilla. Koko tavaran toimituksen ihmisten yhteyden luominen on niin keikotekoista pisteytystä tavara ja asekehityksiin. Jos bunkkeri tyypeille ei kelpaa kiraali internet yhteys ilman tavaran toimitusta niin hapantukoot sinne sitten. En ole kokenut mitään "yhteyttä" yhtään kehenkää tässä, lähinnä tulee vaan mieleen että siellä bunkkereissaan ne verenimijät makoilee ja Sam tekee kaiken työn.. en hahmota miksi Sam edes lähti suorittamaan tätä matkaa, ite olisin jäänyt bunkkeriin näillä "motivaattoreilla" mitä Sampalle tarjotaan.
Pelin koko logiikka on jotain keksittyä siksi vaan että peli voi tapahtua.
Jotkut perustee tätä rentoudella, en näe sitäkään, meno on kuitenkin aina tehty että siinä pitää suorittaa, suorittaa maastossa kävelyä, ja aina on jotain..

Sä oot nyt ikävä kyllä joutunut ns. "hypejunan uhriksi". Aika monet arvostelut on kyllä painottanut että jos ei se ykkösosa maistunut ei tämä kakkonen tuo mitään niinkään uutta elämystä.
 
Vastoin lupauksiani hankin tämän gigantista ihan vaan että voi sanoa mielipiteen kokemuksen pohjalta.. Tämä on ihan sitä samaa kuin ennenkin, postipoika kävelysimu vieläkin paremmilla grafiikoilla ja hiotummalla pelattavuudella.. en tiedä miksi kuvittelin jotain muuta, ehkä se loputon hehkutus sai luulemaan että pellin alla on jotain väkevämpää.
Mitälie 13-15h rauhallista tutustumista, australiassa paria ekaa tehtävää tullut tehtyä.. enkä löydä tästä siltikään mitään koukkua tai erinomaisuutta.. ei tämä ole muuta kuin pelkkää postipoikailua hiukan vaihtelevilla laitteilla. Koko tavaran toimituksen ihmisten yhteyden luominen on niin keikotekoista pisteytystä tavara ja asekehityksiin. Jos bunkkeri tyypeille ei kelpaa kiraali internet yhteys ilman tavaran toimitusta niin hapantukoot sinne sitten. En ole kokenut mitään "yhteyttä" yhtään kehenkää tässä, lähinnä tulee vaan mieleen että siellä bunkkereissaan ne verenimijät makoilee ja Sam tekee kaiken työn.. en hahmota miksi Sam edes lähti suorittamaan tätä matkaa, ite olisin jäänyt bunkkeriin näillä "motivaattoreilla" mitä Sampalle tarjotaan.
Pelin koko logiikka on jotain keksittyä siksi vaan että peli voi tapahtua.
Jotkut perustee tätä rentoudella, en näe sitäkään, meno on kuitenkin aina tehty että siinä pitää suorittaa, suorittaa maastossa kävelyä, ja aina on jotain..
En ole ekaa pelannut, enkä tätäkään. En vain ole koskaan videoista katsonneena tajunnut tämän pelin hienoutta tai koukkua. Ihan himmeitä psykedeelisiä juonikuvioita. No täytyy myöntää että itelle Kojiman pelit on ollu aina jokseenkin feikkiä tekosyvällistä höttöä, todella yliarvostettuja mielestäni.
 
En vain ole koskaan videoista katsonneena tajunnut
Tämän pelin hienoutta ei pystykkään videoista kokemaan. Ei sillä, ainakin ensimmäinen peli jakoi mielipiteitä vahvasti eli ei tämä kaikkia pelaamallakaan tietenkään koukuta.

Itsekin alunperin katselin ekan kanssa videoista että pelimekaniikat näyttää tylsältä, mutta tarina kiinnostaa. Director's cutin ostettuani huomasinkin että ne tylsältä vaikuttavat mekaniikat sopivatkin omaan makuun täydellisesti.
 
Meet stealttina ja monta konttia selässä. Se tuossa itsellä vähän kusee että onko järkeä hiippailla kun on monta konttia selässä. Meneekö tuossa koko uskottavuus.
 
Tässä kakkosessa ainakin ellen ihan omia muista se "puhuva pää" varoittaa että jos hiippailet liian pitkä torni kamaa selässä nii vihut huomaa helpommin tjsp.
Ja huomaa kyllä! Mikä on taas tässä asiassa niin paljon parempaa ku muissa peleissä, fyysisesti näät ja kannat mitä otat mukaan, eikä niinku muissa peleissä että on tuhannen kilon näkymätön tasku mistä vedät singon esille ku oot hiippaillu :D esim pusikko ei paljoa auta jos kontit näkyy, on kokeiltu :D
 
Pelejä kannattaa pelata oman pelimaun mukaan ja huoletta skipata ne mitkä ei luultavasti napostele.

Itse päädyin ostamaan DS2, kun totesin oikeasti haluavani päästä kuskamaan paketteja ja seikkailemaan vähän autiossa, mutta Kojiman vinksahtuneessa maailmassa.

Harvoin tulee enää isoja rahoja laitettua peleihin kiinni, vaikka pelailen joka päivä paljon. Hype iskee usein uusiin peleihin, mutta annan sen fiiliksen mennä ohi ja mietin myöhemmin uudestaan järjen kanssa.

Tuleva Ghost of Yotei ehkä eniten kilpaili DS2:sen hankkimista vastaan, mutta totesin ettei se peli ainakaan vielä ole itseäni vakuuttanut, vaikka Ghost of Tsushima oli itselleni loistava pelikokemus. Annetaan Sucker Punchille mahdollisuus yllättää, mutta ainakaan toistaiseksi en ole katunut yhtään DS2 ostoa.

Loistava peli tähän asti, vaikka toki jotain viilattavaa aina löytyy. Ehkäpä se Brutal-vaikeustaso voisi olla sitä haluaville vielä haastavampi ja varmaan mukaan olisi muutenkin mahtunut muutamia haastellisia tehtäviä. Toki itse vasta chapter 3, 25h ja se normal vaikeustaso.
 

Mikäli Kojimasta ja Death Strandingistä ei ole vielä saanut tarpeekseen, niin meikäläinen vierailee Kulttuuriykkösessä jälleen tämän tiimoilta. Oma tausta Kojiman kanssa on ristiriitainen ja aiemminkin olen vahvasti kritisoinut hänen tuotantoja. Tämä kuitenkin on todella lähellä sydäntä, joten on kiva päästä juttelemaan fiksujen tyyppien kanssa siitä, miten herran visio toteutui näin hienosti.
 
Näin se loma lähestyy loppuuaan ja sen myötä varmasti myös tulee vähenemään tunnit tämän parissa, mitenköhän sitä pärjää? On ollut kyl mahtavia hetkiä, en tiedä taas montako tuntia eilenkin jämähti sohvalle, tuli rakennettua reippaasti "junarataa" eteenpäin, pitkiä siivuja teitä ja ziplinejä jotka on ehkä se hauskin tapa kulkea ja pystyttää niitä vuoren huipuille, luoda kunnon ketjuja. Mites muuten porukan sosiaalisen median peukut? Mulla tällä hetkellä 212,530, 120,121k npc,s ja other porters 92,409.

Kyllähän tässä väkisinkin tulee se sosiaalisen median dopamiini kun pelin käynnistää kattoo heti mikä se tilanne on. :D Tämähän on kannustin että pelaajat rakentaa ja auttaa ja aika tehokas/nerokas käyttää ns. hyväksi miten ihmiset nykyään havittelee somessa näitä peukkuja, tosin tässä tehään töitä eikä vaan lipsynk 20sekunnin tiktok videoita peukkujen eteen, noh kai sekin jonkinlaista työtä on.
 
Ylös Bottom