Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Death Stranding 2: On The Beach

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HideoMiyamoto
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    ps5
Vastoin lupauksiani hankin tämän gigantista ihan vaan että voi sanoa mielipiteen kokemuksen pohjalta.. Tämä on ihan sitä samaa kuin ennenkin, postipoika kävelysimu vieläkin paremmilla grafiikoilla ja hiotummalla pelattavuudella.. en tiedä miksi kuvittelin jotain muuta, ehkä se loputon hehkutus sai luulemaan että pellin alla on jotain väkevämpää.
Mitälie 13-15h rauhallista tutustumista, australiassa paria ekaa tehtävää tullut tehtyä.. enkä löydä tästä siltikään mitään koukkua tai erinomaisuutta.. ei tämä ole muuta kuin pelkkää postipoikailua hiukan vaihtelevilla laitteilla. Koko tavaran toimituksen ihmisten yhteyden luominen on niin keikotekoista pisteytystä tavara ja asekehityksiin. Jos bunkkeri tyypeille ei kelpaa kiraali internet yhteys ilman tavaran toimitusta niin hapantukoot sinne sitten. En ole kokenut mitään "yhteyttä" yhtään kehenkää tässä, lähinnä tulee vaan mieleen että siellä bunkkereissaan ne verenimijät makoilee ja Sam tekee kaiken työn.. en hahmota miksi Sam edes lähti suorittamaan tätä matkaa, ite olisin jäänyt bunkkeriin näillä "motivaattoreilla" mitä Sampalle tarjotaan.
Pelin koko logiikka on jotain keksittyä siksi vaan että peli voi tapahtua.
Jotkut perustee tätä rentoudella, en näe sitäkään, meno on kuitenkin aina tehty että siinä pitää suorittaa, suorittaa maastossa kävelyä, ja aina on jotain..

Sä oot nyt ikävä kyllä joutunut ns. "hypejunan uhriksi". Aika monet arvostelut on kyllä painottanut että jos ei se ykkösosa maistunut ei tämä kakkonen tuo mitään niinkään uutta elämystä.
 
Vastoin lupauksiani hankin tämän gigantista ihan vaan että voi sanoa mielipiteen kokemuksen pohjalta.. Tämä on ihan sitä samaa kuin ennenkin, postipoika kävelysimu vieläkin paremmilla grafiikoilla ja hiotummalla pelattavuudella.. en tiedä miksi kuvittelin jotain muuta, ehkä se loputon hehkutus sai luulemaan että pellin alla on jotain väkevämpää.
Mitälie 13-15h rauhallista tutustumista, australiassa paria ekaa tehtävää tullut tehtyä.. enkä löydä tästä siltikään mitään koukkua tai erinomaisuutta.. ei tämä ole muuta kuin pelkkää postipoikailua hiukan vaihtelevilla laitteilla. Koko tavaran toimituksen ihmisten yhteyden luominen on niin keikotekoista pisteytystä tavara ja asekehityksiin. Jos bunkkeri tyypeille ei kelpaa kiraali internet yhteys ilman tavaran toimitusta niin hapantukoot sinne sitten. En ole kokenut mitään "yhteyttä" yhtään kehenkää tässä, lähinnä tulee vaan mieleen että siellä bunkkereissaan ne verenimijät makoilee ja Sam tekee kaiken työn.. en hahmota miksi Sam edes lähti suorittamaan tätä matkaa, ite olisin jäänyt bunkkeriin näillä "motivaattoreilla" mitä Sampalle tarjotaan.
Pelin koko logiikka on jotain keksittyä siksi vaan että peli voi tapahtua.
Jotkut perustee tätä rentoudella, en näe sitäkään, meno on kuitenkin aina tehty että siinä pitää suorittaa, suorittaa maastossa kävelyä, ja aina on jotain..
En ole ekaa pelannut, enkä tätäkään. En vain ole koskaan videoista katsonneena tajunnut tämän pelin hienoutta tai koukkua. Ihan himmeitä psykedeelisiä juonikuvioita. No täytyy myöntää että itelle Kojiman pelit on ollu aina jokseenkin feikkiä tekosyvällistä höttöä, todella yliarvostettuja mielestäni.
 
En vain ole koskaan videoista katsonneena tajunnut
Tämän pelin hienoutta ei pystykkään videoista kokemaan. Ei sillä, ainakin ensimmäinen peli jakoi mielipiteitä vahvasti eli ei tämä kaikkia pelaamallakaan tietenkään koukuta.

Itsekin alunperin katselin ekan kanssa videoista että pelimekaniikat näyttää tylsältä, mutta tarina kiinnostaa. Director's cutin ostettuani huomasinkin että ne tylsältä vaikuttavat mekaniikat sopivatkin omaan makuun täydellisesti.
 
Meet stealttina ja monta konttia selässä. Se tuossa itsellä vähän kusee että onko järkeä hiippailla kun on monta konttia selässä. Meneekö tuossa koko uskottavuus.
 
Meet stealttina ja monta konttia selässä. Se tuossa itsellä vähän kusee että onko järkeä hiippailla kun on monta konttia selässä. Meneekö tuossa koko uskottavuus.

Tässä kakkosessa ainakin ellen ihan omia muista se "puhuva pää" varoittaa että jos hiippailet liian pitkä torni kamaa selässä nii vihut huomaa helpommin tjsp.
 
Tässä kakkosessa ainakin ellen ihan omia muista se "puhuva pää" varoittaa että jos hiippailet liian pitkä torni kamaa selässä nii vihut huomaa helpommin tjsp.
Ja huomaa kyllä! Mikä on taas tässä asiassa niin paljon parempaa ku muissa peleissä, fyysisesti näät ja kannat mitä otat mukaan, eikä niinku muissa peleissä että on tuhannen kilon näkymätön tasku mistä vedät singon esille ku oot hiippaillu :D esim pusikko ei paljoa auta jos kontit näkyy, on kokeiltu :D
 
Pelejä kannattaa pelata oman pelimaun mukaan ja huoletta skipata ne mitkä ei luultavasti napostele.

Itse päädyin ostamaan DS2, kun totesin oikeasti haluavani päästä kuskamaan paketteja ja seikkailemaan vähän autiossa, mutta Kojiman vinksahtuneessa maailmassa.

Harvoin tulee enää isoja rahoja laitettua peleihin kiinni, vaikka pelailen joka päivä paljon. Hype iskee usein uusiin peleihin, mutta annan sen fiiliksen mennä ohi ja mietin myöhemmin uudestaan järjen kanssa.

Tuleva Ghost of Yotei ehkä eniten kilpaili DS2:sen hankkimista vastaan, mutta totesin ettei se peli ainakaan vielä ole itseäni vakuuttanut, vaikka Ghost of Tsushima oli itselleni loistava pelikokemus. Annetaan Sucker Punchille mahdollisuus yllättää, mutta ainakaan toistaiseksi en ole katunut yhtään DS2 ostoa.

Loistava peli tähän asti, vaikka toki jotain viilattavaa aina löytyy. Ehkäpä se Brutal-vaikeustaso voisi olla sitä haluaville vielä haastavampi ja varmaan mukaan olisi muutenkin mahtunut muutamia haastellisia tehtäviä. Toki itse vasta chapter 3, 25h ja se normal vaikeustaso.
 

Mikäli Kojimasta ja Death Strandingistä ei ole vielä saanut tarpeekseen, niin meikäläinen vierailee Kulttuuriykkösessä jälleen tämän tiimoilta. Oma tausta Kojiman kanssa on ristiriitainen ja aiemminkin olen vahvasti kritisoinut hänen tuotantoja. Tämä kuitenkin on todella lähellä sydäntä, joten on kiva päästä juttelemaan fiksujen tyyppien kanssa siitä, miten herran visio toteutui näin hienosti.
 
Näin se loma lähestyy loppuuaan ja sen myötä varmasti myös tulee vähenemään tunnit tämän parissa, mitenköhän sitä pärjää? On ollut kyl mahtavia hetkiä, en tiedä taas montako tuntia eilenkin jämähti sohvalle, tuli rakennettua reippaasti "junarataa" eteenpäin, pitkiä siivuja teitä ja ziplinejä jotka on ehkä se hauskin tapa kulkea ja pystyttää niitä vuoren huipuille, luoda kunnon ketjuja. Mites muuten porukan sosiaalisen median peukut? Mulla tällä hetkellä 212,530, 120,121k npc,s ja other porters 92,409.

Kyllähän tässä väkisinkin tulee se sosiaalisen median dopamiini kun pelin käynnistää kattoo heti mikä se tilanne on. :D Tämähän on kannustin että pelaajat rakentaa ja auttaa ja aika tehokas/nerokas käyttää ns. hyväksi miten ihmiset nykyään havittelee somessa näitä peukkuja, tosin tässä tehään töitä eikä vaan lipsynk 20sekunnin tiktok videoita peukkujen eteen, noh kai sekin jonkinlaista työtä on.
 
Näin se loma lähestyy loppuuaan ja sen myötä varmasti myös tulee vähenemään tunnit tämän parissa, mitenköhän sitä pärjää? On ollut kyl mahtavia hetkiä, en tiedä taas montako tuntia eilenkin jämähti sohvalle, tuli rakennettua reippaasti "junarataa" eteenpäin, pitkiä siivuja teitä ja ziplinejä jotka on ehkä se hauskin tapa kulkea ja pystyttää niitä vuoren huipuille, luoda kunnon ketjuja. Mites muuten porukan sosiaalisen median peukut? Mulla tällä hetkellä 212,530, 120,121k npc,s ja other porters 92,409.

Kyllähän tässä väkisinkin tulee se sosiaalisen median dopamiini kun pelin käynnistää kattoo heti mikä se tilanne on. :D Tämähän on kannustin että pelaajat rakentaa ja auttaa ja aika tehokas/nerokas käyttää ns. hyväksi miten ihmiset nykyään havittelee somessa näitä peukkuja, tosin tässä tehään töitä eikä vaan lipsynk 20sekunnin tiktok videoita peukkujen eteen, noh kai sekin jonkinlaista työtä on.
En ole kattonu muutaku pelissä aina ohimennen rakennelmia, yks on hauskas paikas ni siinä joku 40k tykkäystä, mut teissä toki eniten, muutama oma pätkä on yli 600.000. Kyllä se milli on saatava tykkäyksiä rikki :D
 
Onko oma kuvakaappaus? On meinaa komia!
Kyllähän tässä väkisinkin tulee se sosiaalisen median dopamiini kun pelin käynnistää kattoo heti mikä se tilanne on. :D Tämähän on kannustin että pelaajat rakentaa ja auttaa ja aika tehokas/nerokas käyttää ns. hyväksi miten ihmiset nykyään havittelee somessa näitä peukkuja, tosin tässä tehään töitä eikä vaan lipsynk 20sekunnin tiktok videoita peukkujen eteen, noh kai sekin jonkinlaista työtä on.
Hassua että itse en tajua noista peukutteluista mitään :D Kunhan porhallan menemään :)
Olen ymmärtänyt että niistä kuitenkin jotain hyötyä voisi olla jos saa useampia tähtiä kanssapelaajiin?
 
Like -systeemi muiden pelaajien välillä toimii jotenkin niin, kun annat tykkäyksen toiselle pelaajalle, niin sen jälkeen sinun pelissä esiintyy todennnäköisemmin enemmän kyseisen pelaajan rakennelmia/cargoa/ajoneuvoja yms. Ja toimii toisinpäin, jos sinun rakennelmat saa paljon tykkäyksiä, niin ne tykkääjät löytää muitakin sinun rakennelmia ja siten saat lisää peukutusta ja hyvän mielen. Social menussa pystyy vielä erikseen vahvistamaan "Strandeja", jos oikeasti haluaa tietyn pelaajan asioita nähdä. Jos ei antaisi yhtään tykkäyksiä, niin ei varmaan tekisi pelistä vaikeampaa, koska silloinkin näkisi vaan enemmän satunnaisten pelaajien luomuksia. Tokihan peliä pystyy myös offlinessa pelaamaan, en tiedä miten se toimii.

Kojima muistaakseni perusteli tätä systeemiä niin, että halusi antaa positiivisemman moninpelin, kun iso osa niistä ovat semmoisia missä yritetään tappaa toisia. Itselle tämä systeemi maistuu, yhdessä muiden kanssa tekemisen tunne, mutta kuitenkin saa pelata rauhassa yksin.
 
Like -systeemi muiden pelaajien välillä toimii jotenkin niin, kun annat tykkäyksen toiselle pelaajalle, niin sen jälkeen sinun pelissä esiintyy todennnäköisemmin enemmän kyseisen pelaajan rakennelmia/cargoa/ajoneuvoja yms. Ja toimii toisinpäin, jos sinun rakennelmat saa paljon tykkäyksiä, niin ne tykkääjät löytää muitakin sinun rakennelmia ja siten saat lisää peukutusta ja hyvän mielen. Social menussa pystyy vielä erikseen vahvistamaan "Strandeja", jos oikeasti haluaa tietyn pelaajan asioita nähdä. Jos ei antaisi yhtään tykkäyksiä, niin ei varmaan tekisi pelistä vaikeampaa, koska silloinkin näkisi vaan enemmän satunnaisten pelaajien luomuksia. Tokihan peliä pystyy myös offlinessa pelaamaan, en tiedä miten se toimii.

Kojima muistaakseni perusteli tätä systeemiä niin, että halusi antaa positiivisemman moninpelin, kun iso osa niistä ovat semmoisia missä yritetään tappaa toisia. Itselle tämä systeemi maistuu, yhdessä muiden kanssa tekemisen tunne, mutta kuitenkin saa pelata rauhassa yksin.
Kiitos vastauksesta, kuulostaa ihan järkevältä :) Ja siis juu kyllä mä peukuttelen menemään melkein kaikelle mitä eteen tulee mutten vaan tosiaan tiedä miksi :D
 
Kiitos vastauksesta, kuulostaa ihan järkevältä :) Ja siis juu kyllä mä peukuttelen menemään melkein kaikelle mitä eteen tulee mutten vaan tosiaan tiedä miksi :D

Joo meitsiki peukuttaa kaikkea mitä vastaan tulee :D Sitten yks tosi tärkee kysymys, mikä sen kusemisen idea on? Mä oon kuseskellut ympäriinsä ja siitä kasvaa jotain sieniä ja sit niistä voi poimia jotain päivän tai parin päästä, muttei sitten mitään hajua mitä ne on. Mut sit taas toisaalta... kyseessä on Kojima niin ei ehkä kaikella ole niin suurta merkitystä, tai jos rupeis oikein tutkimaan asiaa niin varmasti tällä kusemisellaki on joku todella suuri tarina pelissä.
 
Joo meitsiki peukuttaa kaikkea mitä vastaan tulee :D Sitten yks tosi tärkee kysymys, mikä sen kusemisen idea on? Mä oon kuseskellut ympäriinsä ja siitä kasvaa jotain sieniä ja sit niistä voi poimia jotain päivän tai parin päästä, muttei sitten mitään hajua mitä ne on. Mut sit taas toisaalta... kyseessä on Kojima niin ei ehkä kaikella ole niin suurta merkitystä, tai jos rupeis oikein tutkimaan asiaa niin varmasti tällä kusemisellaki on joku todella suuri tarina pelissä.
Ku riittävän moni kusee samaan paikkaan ni siitä tulee nähtävästi sitten lopulta semmoinen mistä voi niitä matoja poimia
 
Onko oma kuvakaappaus? On meinaa komia!

Hassua että itse en tajua noista peukutteluista mitään :D Kunhan porhallan menemään :)
Olen ymmärtänyt että niistä kuitenkin jotain hyötyä voisi olla jos saa useampia tähtiä kanssapelaajiin?
Joo on oma, sattu olee pelissä hyvä ilma ni nappasin, toki on muitaki mut en viiti spämmii tänne +voi spoilaa.
 
Kahden toimitustonnin (17+ h) kohdalla väliaikaraportti:

- Sitä samaa kuin ykkönen, josta tykkäsin hullupuuro-tasolla, paitsi että kaikkea on hiottu entisestään.
- @wopsu ja moni muu täälläkin ylistää pelillistä koukkua ja niin ylistän minäkin. Jospa vielä yhden paketin vien perille nyt, kun kerran sain uuden vekottiminen testattavaksi.
- Voe taevas miten upea peli onkaan audiovisuaalisesti.
- Olen vaellellut irl-vuorilla jonkin verran ja reitinsuunnitteluineen kaikkineen peli vangitsee samaa tossua toisen eteen -taikaa.
- Lore on sanalla sanoen omaperäinen. Mahtavaa, että jollakulla on näkemystä erilaiseen kerrontaan, jos kohta pikkasen häröpalloon.

Expedition ja Alters jäivät täysin tämän jalkoihin. Tätä on saatava lisää.

I climbed here!
 
Kahden toimitustonnin (17+ h) kohdalla väliaikaraportti:

- Sitä samaa kuin ykkönen, josta tykkäsin hullupuuro-tasolla, paitsi että kaikkea on hiottu entisestään.
- @wopsu ja moni muu täälläkin ylistää pelillistä koukkua ja niin ylistän minäkin. Jospa vielä yhden paketin vien perille nyt, kun kerran sain uuden vekottiminen testattavaksi.
- Voe taevas miten upea peli onkaan audiovisuaalisesti.
- Olen vaellellut irl-vuorilla jonkin verran ja reitinsuunnitteluineen kaikkineen peli vangitsee samaa tossua toisen eteen -taikaa.
- Lore on sanalla sanoen omaperäinen. Mahtavaa, että jollakulla on näkemystä erilaiseen kerrontaan, jos kohta pikkasen häröpalloon.

Expedition ja Alters jäivät täysin tämän jalkoihin. Tätä on saatava lisää.

Näytä liitetiedosto 19423
Ei lisättävää kun sanoit sen niin hyvin, en muista peliä joka saa yhä intoa puuhkuen jatkamaan uusilla leluilla vielä 125+h jälkeenkin, huhhuh. Yks parhaista peleistä itselle mitä ikinä tehty! Nyt oli viimeset 2h nappi pohjassa menoa että oksat pois, ei tää ainaista chillailua ole :D
 
Ylös Bottom