Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Death Stranding 2: On The Beach

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HideoMiyamoto
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    ps5
No mä tässä vielä tänään pitkitin lisää jo pitkäksi venynyttä peliä, kellossa 230+h tässä tänään kun sain ne viimeiset tiesuikaleet valmiiks niin köröttelin pitkin motaria fiilistelemässä ja päivttämässä jotain suikaleita level 2, noh sit päivitin viel pari lisää, ja sit vielä kolmas. Äääh perhana päivitetää nyt sit kaikki tiet level 2 niin ompahan tehty. :D

Okei, mä lupaan että nyt alkaa pakettien kuljetus ja tehtävien tekeminen, sitä en kyl lupaa jos innostun jonkun järkyttävän hienon zipline ketjun rakentaa korkealle vuorille, pari semmosta jo on. Ehkä viel pari siltaa, ja jotain muuta hienoa.

Kartta näyttää jo melko tuhdilta, hienoa nähdä suuren urakan lopputulos kun tiet kiiltää ja junat kulkee vieressä, välillä hypätään itsekkin junaan tai mennään ziplinella pitkin junaraidetta. Porealtaita on vain 3 rakennettu, pitäsköhän ne nyt kuitenkin viel kyhätä ennen kun jatkan tarinaa? Ehkä jonkun hienon "laskettelu lomakohde vuorille, sinne muutama hyppy, lähtis vaikka vuoren huipulta "arkkusurffilaudalla" tekee huikeita temppuja o_OLoppuukohan tässä tekeminen? No loppuuhan se, mutta nautitaan nyt ja otetaan pelistä kaikki ilo irti. :oops:

Tästä on tullut kyl nyt tämän kesän suurin hitti, helposti!

Tekemistä kyllä riittää, ku on vaan mielikuvitusta, tosiaan ku tuolla aikasemmin puhuin että ei olis enää mitään saavutettavaa, ni liitty lähinnä että peli läpi + platina. Mut sen verran VIELÄKIN kiehtoo toi maailma et löytyyhän sieltä vaikka kuinka paljon kaikkee mitä vois tehä :D Tiet mulla oikeestaan oli tapissa jo kauan ennen läpipeluuta tai platinaa. Jotkut monorail pätkät on kiva mennä kyydissä isolla kuormalla :D Ykkösenhän jo vedinkin vielä kertaalleen läpi tämän jälkeen.

Sillain kävi hassusti että aloitin tämän hetiperään uudestaan. En vaan mahtanut mitään, pakko oli. Imua riitti niin kovasti vielä ensimmäisen kierroksen jälkeen.

Tällä kertaa Brutal vaikeustasolla ja Offline.
Olen Australiasta kolmanneksen jo avannut joten jonkun aikaa tullut räpellettyä uutta kierrosta.

Brutal vaikeustasossa pidän siitä että kaikki kuluu nopeasti (kengät, tavarat huonolla säällä tai jos törmäilee/kaatuilee jne) mutta itsessään taistelussa oikein huomaa muuta kuin että Samilla veripussukoita kuluu melkoisen paljon nopeammin. Tämä on ihan ok itselleni kun en tuosta taistelun haasteellisuudesta niin välitä, enemmän tykkään leikkiä Pate Postimiestä haastavissa olosuhteissa. Olisin toivonut että vempeleiden akut kuluisivat hirmuisesti nopeammin tällä vaikeustasolla.

Offlinestä täytyy sanoa että tuntuu TODELLA paljon paremmalta. Ymmärrän tuon 'sosiaalisen' puolen Kojimalta tässä pelissä mutta joskus liikaa on liikaa. Sitä kun menee hakemaan esim. jonkun laatikon jostain mikä kartalla näyttää haastavalta niin ei ole kylttejä, polkuja ja valmiiksi jonkun asentamat tikapuut jotta varmasti onnistuu paketin löytäminen ja haltuunotto mahdollisimman helposti.
Sama juttu että kulkupelejä on kymmenen metrin välein, joskus jopa tungokseksi saakka joissain hubien ympäristössä.

^Mä aloitin suosiolla suoraan offline-moodissa. Mulla meni aikalailla hermot jo ekassa pelissä noihin jokapuolelle tungettuihin peukkuihin ja vauvan naamoihin ja mitä niitä nyt oli (niihin keep on keeping on, hyvä pössis hei, pusuja ja haleja ym kyltteihin siis) ja tietty tosiaan tuohon että välillä tuntui että eihän tässä tarvi tehdä mitään kun jokapaikka täynnä tikkaita, köysiä ym jo valmiiksi.

Nyt on ihanan yksinäinen ja mailmanlopun jälkeinen olo tallustella :D

Ymmärrän sen offline viehätyksen kyllä, jos intoa riittää satojen tuntien jälkeen kun tämän ekan kierroksen saa pakettiin niin ainakin storyn vois vetää offlinessa. Mutta pakko myöntää että kaikki nämä tuhannet paketit ym mitä täs on kuskannut olis alunperin tehty niin ettei mitään apuja missään voisin kuvitella että olis alkanut tympii jossain vaiheessa. Toki alussa on se jännityksen tunne ja "mitenköhä mä pääsen sinne" mut jos paketteja on takana jo tuhansia nii ei jaksa jokaisen kalsarin ja viinipullon vuoksi nähää vaivaa.

Tässä nyt on onneksi välillä niitä hetkiä esim että se lentoalus ei ole aina käytössä ja joutuu väkisinkin tekemään sen raskaan työn. Myös tiet ja junaraiteet pitää jokainen suikale itse rakentaa, en ainakaa muista että mitään pätkiä olisi ollut valmiina vaan kaikki piti itse rakentaa. Joitakin ziplineja on pystyssä, en tiie onko porukka sit laiska mut ei niitäkään ole mennyt mitenkään järkevästi, just joku yks tai pari törröttää keskellä ei mitään, pitää itse jatkaa.

Noi hymynaamat ja "tsemppikyltit" porukka spämmää niitä mut ei niistä mulle mitään haittaa ole eikä niistä nyt mitään suuria apujakaan ole. Suosittelen kyllä ne jotka tätä ei vielä ole pelannut mut on aikeissa niin ehottomasti aloittaa brutalilla, sentään jotain selvitymisen meininkiä, tavarat ruostuu melko nopeesti ja joutuu kantaa varabootseja ym mukana kaiken varalta.

Joo teitä ei ollu koko pelin aikana ku ehkä joku 1 tai 2 pientä hikistä pätkää ja nekin jossain ihan random kohassa, entiiä oliko jopa npc:n tekemä.
DS1 DC:n pelasin tän jälkeen ku kutkutti toi tarina/maailma, nyt paussi muita pelejä, mutta kyllähän tää tulee saamaan täysin varmasti vielä toisen kierroksen!

Oiskohan HC yrittää vetää läpi vain jalan :D

Joo teitä ei ollu koko pelin aikana ku ehkä joku 1 tai 2 pientä hikistä pätkää ja nekin jossain ihan random kohassa, entiiä oliko jopa npc:n tekemä.
DS1 DC:n pelasin tän jälkeen ku kutkutti toi tarina/maailma, nyt paussi muita pelejä, mutta kyllähän tää tulee saamaan täysin varmasti vielä toisen kierroksen!

Oiskohan HC yrittää vetää läpi vain jalan :D

Ehottomasti! Ja tosi fanithan vetää sit ilmaan bootseja/hanskoja eikä mitään skeleton apupyöriä myöskään, vaikeustaso brutal tietenkin.

Ehottomasti! Ja tosi fanithan vetää sit ilmaan bootseja/hanskoja eikä mitään skeleton apupyöriä myöskään, vaikeustaso brutal tietenkin.
Tosifani larppaa oikeassa elämässä 40 kg:n kantamukset selässä Lapin tunturimaastossa. Voi vaikka sopia Suomen Postin kanssa, että vie Lapin postit kesälomatuuraajana. Tuskin kestäisi sen kauempaa tulla pakettien perille, kuin normaalistikaan.

Eilen tapahtui jotain mitä ei ole lähemmäs 300h jälkeen vielä tapahtunut, rekka täynnä matskuja ym postipaketteja, siinä ajelin pitkin teitä tekemässä pikakorjauksia, tien varrella sit oli vihollisleiri, ajattelin et no putsataa tää tästä samalla. Siinä sit ammuin ja tuli hälytys (niin että ukkelin pään yläpuolella keltainen varoitusmerkki) Heitin stealth granaatin maahan ja menin sen sisälle kökkii, yleensä ne siinä pällistelee hetken ja rauhottuu, nyt ei käynyt niin.

Joku sotilas ähkien juoksi mun ohi vähän matkan päähän minne olin jättänyt rekan, äijä siinä tutkii sitä hetken otti koko hemmetin rekan ja lähti ajelee kohti jotain pönttöä, ihmettelin et mitähä se meinaa. Perhana äijä avasi peräluukun ja alkoi lampsii kaikkia mun matskuja sen pönttöön. :D

En tiennytkää että näin voi käydä, koko tietyö operaatiosta sit tuli vielä rekan ja matskujen takavarikointi pelastusoperaatio.

Tämmöset muuttuvat tekijät peleissä just parhaita, että olet tekemässä jotain ihan perus rutiinihommia jotka sit voi muuttua ihan joksikin muuksi.

Ylös Bottom