Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Death Stranding

Mua vähän harmittaa kun menin lukemaan yhen arvostelun. Oon odottanut tätä pitkään ja vaikuttaa tosi kiehtovalta ja mielenkiintoselta mutta vähän hype laski kun sanottiin, että tylsä "kävelysimulaattori" jonka tarinasta ei saa mitään selvää.
 
Mua vähän harmittaa kun menin lukemaan yhen arvostelun. Oon odottanut tätä pitkään ja vaikuttaa tosi kiehtovalta ja mielenkiintoselta mutta vähän hype laski kun sanottiin, että tylsä "kävelysimulaattori" jonka tarinasta ei saa mitään selvää.

No lue lisää arvosteluja jos ne olot siitä kohenisi. Suomeksi.

1. KonsoliFIN, neljä tähteä
2. Pelaajalehti, 9
3. Pelit, 87
4. Muropaketti, viisi tähteä
5. Respawn, 99 %

 
Viimeksi muokattu:
Jos tätä pelaa ilman 1.03 päivitystä ja päivittää myöhemmin, niin tuo päivitys ilmeisesti pakottaa aloittamaan pelin alusta.

 
Jos tätä pelaa ilman 1.03 päivitystä ja päivittää myöhemmin, niin tuo päivitys ilmeisesti pakottaa aloittamaan pelin alusta.


Tämä todettu huuhaaksi ainakin redditissä ja reseterassa.

Death Stranding Patch Notes 1.03
Multiple problems fixed
Game balance adjustments
Translation quality improvements
*** Updated save version (please note that save data created in version 1.03 cannot be used with an earlier version of the game) **\
*
 
Muutamat arvostelut katsoin niin en taida vielä uskaltaa ostaa itse tätä. Tarina kyllä kiinnostaa kovastikin, mutta gameplay ei oikein iske muhun. Muutenkin useampia pelejä tällä hetkellä ostoslistalla, mutta eiköhän tämäkin jossain vaiheessa tule testattua.
 
Muutamat arvostelut katsoin niin en taida vielä uskaltaa ostaa itse tätä. Tarina kyllä kiinnostaa kovastikin, mutta gameplay ei oikein iske muhun. Muutenkin useampia pelejä tällä hetkellä ostoslistalla, mutta eiköhän tämäkin jossain vaiheessa tule testattua.
Joo, kiinnostaisi itsekin nähdä mistä on kyse, mutta ei täyteen hintaan, eikä tällaiseen loppuvuoden pelisumaan. Tämä voi olla niitä pelejä, joita nähdään läpipeluun jälkeen myynnissä ihan reilusti. Uskoisin, että kiireisimmät ovat pelanneet läpi viimeistään Jouluun mennessä, joten voi sitten ostella halvempaan hintaan.
 
Tuli luukusta kanssa Special Edition. Harmittaa vaan kun nähtävästi ei ennakkotilausbonuksia tullutkaan Telian kautta ostetulle pelille. Mikäpä siinä.

En tiedä uskaltaako tuota peliä aloittaa jo vai pitääkö odotella huomiseen. Kun saapuu se päivitys. Tai no, eiköhän se ole linjoilla siinä puolilta öin, mutta kuitenkin... :D
 
Tuli luukusta kanssa Special Edition. Harmittaa vaan kun nähtävästi ei ennakkotilausbonuksia tullutkaan Telian kautta ostetulle pelille. Mikäpä siinä.

En tiedä uskaltaako tuota peliä aloittaa jo vai pitääkö odotella huomiseen. Kun saapuu se päivitys. Tai no, eiköhän se ole linjoilla siinä puolilta öin, mutta kuitenkin... :D
Itse ainakin aloitin ja näytti 1.04 päivityksen lataavan samalla vai onko sieltä vielä joku muu päivitys tulossa?
 
Itse ainakin aloitin ja näytti 1.04 päivityksen lataavan samalla vai onko sieltä vielä joku muu päivitys tulossa?

Joo, huomasin kanssa. 1.04 lähti tulemaan. En usko, että sieltä nyt sitten enempiä heti tulee. Kun sakki puhunut 1.03-päivityksestä kuitenkin. Eli ihan hyvin voi aloittaa pelaamisen.
 
Ylös Bottom