Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Deathloop

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hartzu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    pc ps5
Tuohon lineaarisuuteen, joka ei itseä häirinnyt lain, sai toki vaihtelua Juliannan avulla. Itse pidin siitäkin mekaniikasta ihan mahottoman paljon, etenkin kun vastapuolella oli ihmispelaaja, joka hyökki omaan peliin.

Oletteko itse koettaneet muiden peleihin hypätä? Sitä tuli pelattua aikoinaan kiitettävän paljon. Pitäisi varmaan sen pariin palata jossain kohti.

Viimeksi muokattu:
Tuohon lineaarisuuteen, joka ei itseä häiinnyt lain, sai toki vaihtelua Juliannan avulla. Itse pidin siitäkin mekaniikasta ihan mahottoman paljon, etenkin kun vastapuolella oli ihmispelaaja, joka hyökki omaan peliin.

Oletteko itse koettaneet muiden peleihin hypätä? Sitä tuli pelattua aikoinaan kiitettävän paljon. Pitäisi varmaan sen pariin palata jossain kohti.
Tuli pelattua friends only tilassa, muuta ei pysty kuvittelemaan ...

Tuohon lineaarisuuteen, joka ei itseä häirinnyt lain, sai toki vaihtelua Juliannan avulla. Itse pidin siitäkin mekaniikasta ihan mahottoman paljon, etenkin kun vastapuolella oli ihmispelaaja, joka hyökki omaan peliin.

Tuo oli ihan liian lagittavaa että siitä olisi voinut nauttia kumpanakaan osapuolena. Olisin halunnut toki pelailla enemmänkin mutta ihan pelikelvoton. PS5:lla pelasin.

Joskus souls-peleissä on (ollut?) samaa että viive on sitä luokkaa että se on tuskaista paskaa koko homma vaikka muuten kiinnostaisi ottaa matsia.

Tuo oli ihan liian lagittavaa että siitä olisi voinut nauttia kumpanakaan osapuolena. Olisin halunnut toki pelailla enemmänkin mutta ihan pelikelvoton. PS5:lla pelasin.

Joskus souls-peleissä on (ollut?) samaa että viive on sitä luokkaa että se on tuskaista paskaa koko homma vaikka muuten kiinnostaisi ottaa matsia.
No höh. Sääli, itse pelasin myös samalla raudalla eikä omalle kohdalle osunut yhtään moista tilannetta. Tai ainakaan ei mitään sellaista, mistä olisi muistijälki jäänyt.

Mutta sen ymmärrän kyllä, että voi olla liian kuumottava tuommottinen ylimääräinen kiusa, että ei välttämättä muuten ole ihan jokaisen makuun tuo.

Okei, räiskintäpeli jossa on tällainen biisi soimassa ansaitsee vielä pienen lisäfiilistelyn:

Eli jos yksi meikäläisen kaikkien aikojen top 10 -peleistä (Bioshock) on ”vain lineaarinen räiskintä”, joka sattuu olemaan ulkoasultaan, äänimaailmaltaan, juoneltaan ja pohja-ajatukseltaan täysin tai ainakin riittävän omanlaisensa, niin kyllä Deathloop täyttää monet näistä kriteereistä.

Ei, Deathloop ei noussut omaan top kymppiin, ei lähellekään. Mutta jos se ei konsolisukupolven loputtua ole meikäläisen PS5 top 10:ssä, niin olen erittäin tyytyväinen tähän sukupolveen.

No höh. Sääli, itse pelasin myös samalla raudalla eikä omalle kohdalle osunut yhtään moista tilannetta. Tai ainakaan ei mitään sellaista, mistä olisi muistijälki jäänyt.

Mutta sen ymmärrän kyllä, että voi olla liian kuumottava tuommottinen ylimääräinen kiusa, että ei välttämättä muuten ole ihan jokaisen makuun tuo.
Niin, en siis tietenkään tiedä oliko ongelma vain minulla ja miten on yleisesti mutta niiden parin kerran lisäksi ei paljoa huvittanut pelailla kun se tosiaan oli sitä tökkimistä. Samaan aikaan muistaakseni olen kyllä pelaillut esim. Apex Legendsiä ja ei siinä mitään sellaista lagitusta ollut mitä Deathloopissa.

Ihanan buginen peli. Tälläiseen peliin kaatumiset sopivat vielä hyvin, kun ei mene pelisessiot ollenkaan hukkaan. :) Tekoäly myös aika rikki välillä.

Paljon hyvää pelissä, selvästi sen kehitykseen on panostettu paljon. Ihan näyttävä seikkailla maailmassa ja taistelu oli välillä todella hauskaa. Pelin tarina tuntui ihan mielenkiintoiselta. Aika paljon on tosin elementtejä ympätty peliin mukaan ja toisaalta Deathloop alkaa toistaa itseään aika pahasti.

No onneksi kuului PS+:aan niin pääsi halvalla kokeilemaan. Hetken aikaa oli ihan kivaa, mutta ei tässä toisaalta enempää juuri tee mieli pelata (8h). Parit kaatumiset varmisti sen, että uninstall sopi loistavasti aurinkoiseen pitkä perjantain aamuun. Ei tehdä siitä yhtään pidempää päivää ja eikä ainakaan looppia.

Meinasin aloitella tätä tänään mut saa nyt vielä hetkeksi jäädä. En tiedä onko pelissä vai silmissä vikaa mutta mä en huomaa mitään eroa eri grafiikkamoodien välillä. Ihan sama pyöriikö peli 30fps vai 120fps. Oon siis siinä ihan alun rannalla (ps5). Tuntuu että aivan sama minkä moden valitsen niin sillä ei ole mitään vaikutusta mihinkään. Muissa peleissä ero on kuin yö ja päivä mutta tässä.....

Meinasin aloitella tätä tänään mut saa nyt vielä hetkeksi jäädä. En tiedä onko pelissä vai silmissä vikaa mutta mä en huomaa mitään eroa eri grafiikkamoodien välillä. Ihan sama pyöriikö peli 30fps vai 120fps. Oon siis siinä ihan alun rannalla (ps5). Tuntuu että aivan sama minkä moden valitsen niin sillä ei ole mitään vaikutusta mihinkään. Muissa peleissä ero on kuin yö ja päivä mutta tässä.....
Tämäkö se ratkaisee onko peli hyvä?
Itselle on ihan sama ja paska millä grafiikka modella se peli pyörii..
Tää on hemmetin hyvä peli ja suosittelen pelaamaan pelinä, ei minään grafiikka demona...

Tää on hemmetin hyvä peli ja suosittelen pelaamaan pelinä, ei minään grafiikka demona...
Enhän mä niin ole sanonut. Ei tässä pointti se ollut etteikö peli olisi hyvä. Lähinnä ihmetyttää se onko nämä eri modet rikki.

Enhän mä niin ole sanonut. Ei tässä pointti se ollut etteikö peli olisi hyvä. Lähinnä ihmetyttää se onko nämä eri modet rikki.
Jaa, ei varmaan ole. Onhan tää kuitenkin natiivi PS5 peli tai seuraavan sukupolven peli, niin tuskin niitä radikaaleja eroja on.

Oliskohan tässä ollu, että pitää käyttää peli pois päältä kun noita tiloja vaihtaa? Tai vähintään palata pelin päävalikkoon.
Olipa taas laatuantia teikäläiseltä…

Oliskohan tässä ollu, että pitää käyttää peli pois päältä kun noita tiloja vaihtaa? Tai vähintään palata pelin päävalikkoon.

Olipa taas laatuantia teikäläiseltä…
Yritän vastata sun laatuantiin...ei siihen kyllä paljon vaadita:D

No sehän meni juuri niin kuin sanoit. Nyt Suomi-Kanada pelin erätauolla vaihdoin fidelityyn joka kanssa rullaa 60fps. Eli suljin pelin ja käynnistin uudelleen ja voihan pojat kun pyörii kivasti :)
Noniin, hyvä homma! Ei muisti sitte pettäny tällä kertaa vaikka yleensä on hemmetin hyvä mutta lyhyt! :D

En nyt tiedä mitä tästä sanois. Vaikuttaa ihan hyvältä peliltä mutta työläältä. Pääsin juuri kolmanteen alueeseen. Jossain tyyliin joku esine mikä pitäisi löytää mutta silti pystyt etenemään. Tää viestii siitä että pakko palata jossain kohtaa taas taaksepäin? En edes löytänyt pelin karttaa (pari kaljaa alla) mutta käsittääkseni se ei näytä missä sä olet tai mihin mennä joten mulle ihan yhtä tyhjän kanssa. Plussaa on se että vihut tietääkseni pysyy kuolleena vaikka looppi pitäisi aloittaa alusta

En nyt tiedä mitä tästä sanois. Vaikuttaa ihan hyvältä peliltä mutta työläältä. Pääsin juuri kolmanteen alueeseen. Jossain tyyliin joku esine mikä pitäisi löytää mutta silti pystyt etenemään. Tää viestii siitä että pakko palata jossain kohtaa taas taaksepäin? En edes löytänyt pelin karttaa (pari kaljaa alla) mutta käsittääkseni se ei näytä missä sä olet tai mihin mennä joten mulle ihan yhtä tyhjän kanssa. Plussaa on se että vihut tietääkseni pysyy kuolleena vaikka looppi pitäisi aloittaa alusta
Ei pysy kuolleena. Kaikki resetoituu, kun looppi alkaa alusta paitsi avatut aseet, kyvyt ja tieto tietyistä tapahtumista tietyillä hetkillä.

Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom