Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Demon's Souls Remake

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 5945
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    ps5
Pelaajalehden päätoimittaja Johanna Puustinen rohkaistui tarttumaan Demon´s Souls Remakeen. Käy hyvänä puheenvuorona niille, jotka ovat aiemmin pelänneet pelisarjaa, mutta haluaisivat siihen kuitenkin tutustua.

Ajastettu kohtaan 36:25.
 
Tässä on viime päivät menty pomo illassa -tahtia. Toi on hyvä miten voi siirtyä maailmasta toiseen, jos ei jossain etene tai muuten kiertää kehää. Vielä ei ole kuitenkaan tullut seinää vastaan. Tässä toteutuu moni pelaamisen hyve; pääsee koluamaan nurkkia, ottamaan tunti turpaan ja löytämään salaisuuksia. Palkitsevaa.
Mukava peli ja näyttävä, hyvää työtä on Bluepoint tehnyt. Itsellä suhteellisen helposti on onnistunut pomo taistelut, suurin osa mennyt ensimmäisellä mutta viimeistään toisella yrityksellä jokainen tähän mennessä. Saa nähdä muuttuuko tilanne kun pääsee viimeisempiin leveleihin. Taidanpa jatkaa samantien aseiden päivitysmatskun grindaamista.
 
Mikä on tehokkain tapa kääntää maailma valkoiseksi? Pomojen tappaminen? Miten muiden auttaminen tähän vaikuttaa?
 
Mikä on tehokkain tapa kääntää maailma valkoiseksi? Pomojen tappaminen? Miten muiden auttaminen tähän vaikuttaa?
Itse olen ainakin pelannut niin, että joka kerran kun olen tappanut pomovastuksen ja palannut sielutilasta ihmistilaan, olen nexuksessa hypännyt jostain korkealta että hahmo kuolee. Sitten pelannut vaan sielutilassa. Tuolla tavoin ei haittaa vaikka kuolet vihollisille, joka kerta kun kuolet ihmistilassa jos et ole nexuksessa niin peli kääntyy mustaan tilaan.
 
Mikä on tehokkain tapa kääntää maailma valkoiseksi? Pomojen tappaminen? Miten muiden auttaminen tähän vaikuttaa?
  • Defeat one of that world's main Demon bosses
  • Best an invading enemy player
  • Kill a black phantom NPC that appears in Pure Black World Tendency
Mutta joo tuo että tappaa itsensä Nexuksessa joka pomon jälken on oiva keino estää world tendencyn putoamasta takaisin mustan suuntaan.

Myöskin jos pelaat online niin jokaisen pelaajan tekeminen vaikuttaa world tendencyyn, ainakin näin alkuperäisessä.
 
Myöskin jos pelaat online niin jokaisen pelaajan tekeminen vaikuttaa world tendencyyn, ainakin näin alkuperäisessä.

Maailmalla tuntuvat siirtyvän offline jos haluavat täysin hallita tilannetta. Itselle kuitenkin haamut, punapirulaiset ja jeesaaminen ovat olennainen osa Soulsbornea, joten mennään muiden mukana.

Kiitos hyvistä vinkeistä. Jatkossa haamuna.
 
Eikö tässä pitänyt jotenkin muokata world tendencyä? Nythän tuo tuntuu olevan identtinen alkuperäisen kanssa. Erityisesti tuo muiden vaikuttaminen omaan on ärsyttävä ominaisuus kun haluaisi muut online-ominaisuudet kuitenkin pitää päällä. Alkuperäisestä on platina saamatta juurikin wt:n typeryyden takia.
 
Maailmalla tuntuvat siirtyvän offline jos haluavat täysin hallita tilannetta. Itselle kuitenkin haamut, punapirulaiset ja jeesaaminen ovat olennainen osa Soulsbornea, joten mennään muiden mukana.

Kiitos hyvistä vinkeistä. Jatkossa haamuna.
Itseäkin on vähän harmittanut mennä noin kun ei ollut tullut kukaan invademaan, mutta haluan kerätä kaikki ne kolikot jolla saa sen mysteerioven auki ja tuo näyttäisi olevan paras tapa. Nyt hahmo 65 levelinen ja hoidan asioita valmiiks ennenkuin menen loppupomon selättämään. Taidanpa samointein siitä sit jatkaa NG+, pitää kyllä siinä jo vähän miettiä koittaisko vaan pelata normaalisti eikä mieti noita tendencyjä.

Tsekkasin Bloodbornea tossa yks päivä, toivottavasti tekisivät siihen 60 fps päivityksen, ei sitä muutoin pysty pelaamaan.
 
Eikö tässä pitänyt jotenkin muokata world tendencyä? Nythän tuo tuntuu olevan identtinen alkuperäisen kanssa. Erityisesti tuo muiden vaikuttaminen omaan on ärsyttävä ominaisuus kun haluaisi muut online-ominaisuudet kuitenkin pitää päällä. Alkuperäisestä on platina saamatta juurikin wt:n typeryyden takia.

Ei siihen miten se toimii, vaan siihen miten se on esitetty pelaajalle. Alkuperäisessä ei ollut kovin selkeä mekaniikka ja tässä kuulemma parempi.
 
En tiedä mitä ihmettä on tapahtunut sen jälkeen kun eilen lopetin pelaamisen, mutta kaksi aluetta oli laskenut Pure white tendencysta alaspäin, joten hahmokaan ei ollut enää täysi white. Onneksi olin kerennyt käydä miltei kaikki eventit läpi, mutta tarkotus oli alunperin vielä vetää se täysin mustaan tilaan ja käydä sen eventit läpi, mutta tuo muutos ketutti sen verran että vetäsin vaan suoraan loppupomon läpi. Katsoo sitten myöhemmin kun pelailee NG+.
 
Viitteekö joku pistää pähkinänkuoreen Demon's Souls neitsyelle tuon world tendency homman? Tämähän on pakko-ostos kun jossain kohtaa konsolin saan :)
 
Viitteekö joku pistää pähkinänkuoreen Demon's Souls neitsyelle tuon world tendency homman? Tämähän on pakko-ostos kun jossain kohtaa konsolin saan :)

World Tendency valkoinen, vihuista saa vähemmän sieluja mutta ovat helpompia. Pure white world tendency myös avaa uusia NPC hahmoja sekä alueita joihin ei muuten pääse. Mustana taas vihut on vaikeampia ja pudottaa enemmän sieluja, pure black en ole varma aukeaako siitä uusia alueita mutta spawnaa ainakin super vahvoja NPC black phantomeita. Eli lyhyesti valkoinen helpompi, musta vaikeampia vihuja mutta taas mitä vaikeampi sitä enemmän saat sieluja.

Mutta periaate on lähinnä se että ekalla kerralla ei kannata siitä välittää vaan pelata peliä ihan normaalisti eikä yritä vaikuttaa siihen tekemisillään.
 
World Tendency valkoinen, vihuista saa vähemmän sieluja mutta ovat helpompia. Pure white world tendency myös avaa uusia NPC hahmoja sekä alueita joihin ei muuten pääse. Mustana taas vihut on vaikeampia ja pudottaa enemmän sieluja, pure black en ole varma aukeaako siitä uusia alueita mutta spawnaa ainakin super vahvoja NPC black phantomeita. Eli lyhyesti valkoinen helompi, musta vaikeampia vihuja mutta taas mitä vaikeampi sitä enemmän saat sieluja.
Thänksön, vaikuttaa ihan mielenkiintoselta systeemiltä. Pelin läpäisy ei varmaan kuitenkaa vaadi tiettyä tendencyä? Eli etenemisen kannalta oleelliset alueet ei oo lukossa?
 
Viikonloppuna tapahtui Maneaterin edustalla outo tapahtuma. Ilmoittaudun jeesaamaan muita, kun se heitti minut turbaanipäiseksi punapirulaiseksi jonkun toisen peliin. Ensin tuli näyttävä tarinaan liittyvä välivideo ja sitten päästiin kohta kaksintaisteluun. Mikä tässä on taustalla?
 
Viikonloppuna tapahtui Maneaterin edustalla outo tapahtuma. Ilmoittaudun jeesaamaan muita, kun se heitti minut turbaanipäiseksi punapirulaiseksi jonkun toisen peliin. Ensin tuli näyttävä tarinaan liittyvä välivideo ja sitten päästiin kohta kaksintaisteluun. Mikä tässä on taustalla?
Pistetään varulta spoilerin taakse.

Ainakin alkuperäisessä Tower of Latrian yksi bossi on pvp matsi, jos pelaa onlinessa. Kun joku pelaaja menee bossille summonoidaan joku ihmis pelaaja siihen. Offlinessa sitten tuleekin npc. En tiedä millä perusteella tuo sitten määräytyy.
 
Nyt on viimein seinä vastassa. :D Tätä on odotettu ja alun helppoisuus on ollut vain turhaa itseluottamuksen pönötystä.

Siellä on lieskaäijä ja maneateri vuorossa seuraavina. Useita yrityksiä ja kilpistyneet puoleen väliin matsia. Varusteet kevyemmäksi, jos ehdittäisiin nopeammin alta pois.
 
Ylös Bottom