Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Uutta pelikuvaa!
Uutta pelikuvaa!
Demon's Souls details:
- two modes: cinematic mode (4K 30FPS) and performance mode (dynamic 4K 60FPS)
- photo mode
- filters can be applied like Kurosawa mode
- there is a classic filter to make the game look more like the PS3 original
- no 6th Archstone
- no difficulty settings
Ei näy enää bossien nimeä tai healttiä ruudilla
Hauska kuinka pelin graafisesti näyttävämpää modea ei käytetä hyväksi peliä esiteltäeasä vaan nämä kaikki näkemämme gameplay-pätkät on pyörinyt performance modella. Yleensähän näitä pelejä mainostetaan juuri päinvastoin tuolla graafisesti näyttävämmällä modella.
Lähinnä sitä vain mietin kuinka paljon nätimmältä peli voikaan vielä näyttää, kun isketään ne kaikki lisäherkut päälle mitä grafiikka-mode sisältää.
Mistä minä voin tietää mitä pelissä voi laittaa pois ja varsinkin kun nämä on aina Souls peleissä päälläSarkasmia? Eiköhän hudit ja kaikki oo laitettu vaan traikusta pois 100% varmuudella tulee pelistä löytymään.
Mistä minä voin tietää mitä pelissä voi laittaa pois ja varsinkin kun nämä on aina Souls peleissä päällä
En vain tykkää näistä trailereistä missä ei näytetä sitä oikeaa pelikuvaa mitä ihmiset joutuu katsomaan oikeastiNo en minä nyt olettanu että tämmöistä kaikki tietäisi mutta luulisi hälytyskellojen soivan että lähes kaikissa trailereissa laitellaan nuo hudit ja muut pois että pelaajat voivat keskittyä johonkin muuhun kun mittareihin ja vastaaviin.
Vertailua alkuperäiseen PS3-versioon.
Luvassa paljon kuolemia, kauniita kuolemia
Eeppiselle tasolle noustaan yhdessä musiikin kanssa.