Dragonfly
KonsoliFIN Alumni
Tämän ongelma vaikeudessa on se, että aina pitää mennä koko kenttä läpi. Ei siis ole bonfirejä ympäri kenttää. Toki kenttään aukeaa oikoreittejä, että sitten kun kuolema korjaa niin ei tarvitse koko kenttä vetää uudelleen. Tässä on siis selkeämpi kenttärakenne kuin Dark Soulseissa. Minulle tämä oli juurikin tästä bonfirejen puutteesta johtuen hankalampi ja ennenkaikkea turhauttavampi kuin ensimmäinen Dark Souls.Saapa nähdä viitsiikö tätä alkaa pelaamaan. DS1 ja 3 jäi kesken, liian vaikeita, ois pitänyt omilla taidoilla grindata liikaa.
DS2 ja Bloodborne meni läpi, Bloodbornen viimeisin DLC jäi kesken, sekin oli hieman liian vaikea omaan makuun.
Miten tämä vertautuu alkuperäisessä versiossa vaikeudeltaan jos vertaa noihin muihin.
Toki en ole näiden pelien parasta kohdeyleisöä muutenkaan, kun en jaksa hinkata samoja kohtia loputtomiin.