Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Demon's Souls

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ReQ-77
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Upeaa, fanipojat, upeaa.

Edelleenkin - puoli vuotta ja reilut sata tuntia peliin upottaneena uskon olevani ihan yhtä pätevä antamaan arviota pelistä kuin sinäkin. Kohta toista vuosikymmentä pelejä pelanneena voi myös sanoa, ettei mikään "oi, tämä on liian vaikeaa" kuulu yleiseen sanavarastoon, mutta Demon's Souls ei ole tuota taktista taistelua todellakaan omaksunut omakseen. Hahmon statsit todellakin vaikuttavat jos meinaa torjua mitään tai tehdä vahinkoa ollenkaan hahmoja kohtaan, jotka voivat yhdellä iskulla pistää pelaajan paloiksi. On totta, että peli ON mahdollista pelata läpi ilman mitään upgradeja (mutta tällöin ei voi käyttää edes yhtäkään korkeamman tason aseista), kuten on myös mahdollista pelata mikä tahansa aikainen Nintendo peli läpi ilman kertaakaan kuolemista. Se vaan vaatii totaalisen no-life omistautumisen pelille, millaiseen ei tavallisella ihmisellä ole aikaa.
Tokihan mielipiteet on aina mielipiteitä eikä ketään niiden takia teilata, mutta yhdyn spineshankin epäilykseen siitä onko peliä pelattu ihan sataa tuntia.

Upotit peliin yli sata tuntia oppimatta sen yksinkertaista torjunta/väistö-isku-mekaniikkaa. Sata tuntia siis siitä huolimatta että arvostelun perusteella pelaaminen ärsytti heti alusta lähtien, surkea automaattitähtäys, tuuriin perustuva taistelu jne jne. Omien pelituntien ja muiden kokemusten perusteella sadassa tunnissa pääsee aika pitkälle jo NG+:kin, eli mitään suuria yllätyksiäkään ei pitäisi enää olla vastassa kun toista kertaa olit jo samoja kenttiä kahlailemassa. Ja siltikin pelailit jatkuvien kuolemien takia sielumuodossa melkein koko ajan. Joillain foorumeilla oli aikoinaan jenkkiservereillä pelaavien iso valitus siitä kun NG+:aa pelatessa tuntui black phantomeita sikiävän koko ajan jonkin nurkan takaa, mutta omalle kohdallesi niitä ei siis sattunut. :confused:

Ja tottakai kun arvosteluasi kommentoidaan niin ensimmäisenä tulee fanipoikaa vastapalloon. Sopiiko jos lisään sut kaverilistalle siksi aikaa että näen miten olet trophyja pelistä keräillyt? Ihan mielenkiinnosta että näkisin miten tarkasti olet pelin nuohonnut läpi ;)
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Upeaa, fanipojat, upeaa.

Edelleenkin - puoli vuotta ja reilut sata tuntia peliin upottaneena uskon olevani ihan yhtä pätevä antamaan arviota pelistä kuin sinäkin. Kohta toista vuosikymmentä pelejä pelanneena voi myös sanoa, ettei mikään "oi, tämä on liian vaikeaa" kuulu yleiseen sanavarastoon, mutta Demon's Souls ei ole tuota taktista taistelua todellakaan omaksunut omakseen. Hahmon statsit todellakin vaikuttavat jos meinaa torjua mitään tai tehdä vahinkoa ollenkaan hahmoja kohtaan, jotka voivat yhdellä iskulla pistää pelaajan paloiksi. On totta, että peli ON mahdollista pelata läpi ilman mitään upgradeja (mutta tällöin ei voi käyttää edes yhtäkään korkeamman tason aseista), kuten on myös mahdollista pelata mikä tahansa aikainen Nintendo peli läpi ilman kertaakaan kuolemista. Se vaan vaatii totaalisen no-life omistautumisen pelille, millaiseen ei tavallisella ihmisellä ole aikaa.
Mielestäni sukupolven parhaimpiin kuuluvasta peleistä puhutaan, muttei nyt fanipojaksi tarvitse heti kutsua. Eikä todellakaan kannata esittää itseään kaiken kokeneeksi videopelaajaksi internetin keskustelupalstalla. Lainattuasi ei ainakaan kiinnosta karvan vertaa. Narsismisuus pois, pliis.

Taistelussa rullaaminen antaa hieman invincibility-frameja, joten se on oikein käytettynä lähes aina kilpeä parempi turva. Aseet voi yleensä upgradeta vaikkapa suuren basedamagen dragon-aseeksi, jolloin pieni hahmo lyö kokoonsa nähden kovaa tulidamagea. Hyvä ase ei tarkoita tässä pelissä sitä myöhemmin hankittavaa uniikkimiekkaa, vaan sitä mikä sopii hahmollesi parhaiten vaikkapa upgrade-pathiltaan. Nämä asiat hoksaamalla kattaa suurimmin osin pärjäämisensä, oli hahmo minkä kokoinen ikinä.

Blue Phantominkin summonaus auttaa todella paljon, mikäli on vaikeuksia jonkin kentän tai bossin kanssa. Ihan vain senkin takia, että kaveri saattaa vetää vihollisen huomion ja sillä välin pääset itse iskemään ihan rauhassa. Tätä ei soul formissa tehdä, joten bossin tappamalla/pelaajien maailmoissa käymällä/itemiä käyttämällä body formiin vaan. Suomalaisille pelaajille seuraa löytyy luonnollisesti eniten euroversiosta.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Sopiiko jos lisään sut kaverilistalle siksi aikaa että näen miten olet trophyja pelistä keräillyt? Ihan mielenkiinnosta että näkisin miten tarkasti olet pelin nuohonnut läpi ;)

Siis tällaiset turhakkeet kuin trophyt, joiden keräilemisestä syyllistit aikaisemmin, kuitenkin sitten lopulta merkitsevät jotakin kaltaisellesi "vanhukselle"?
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Jos teitä PVP kiinnostaa, ja ei haittaa vaikka häviätte, nii mulla ois yks SL ~70 buildi joka pieksee teitä pyllyy. Eli PM vaa jos haluatte peeloilla :)
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Siis tällaiset turhakkeet kuin trophyt, joiden keräilemisestä syyllistit aikaisemmin, kuitenkin sitten lopulta merkitsevät jotakin kaltaisellesi "vanhukselle"?
Niin koska esitin epäsuoran epäilyksen Tituksen peliin käyttämästä ajasta. Enemmänkin vaikuttaisi siltä että Titus ehkä kokeillut peliä jossain kaverin luona max tunnin ajan ja sen jälkeen tullut tänne heittämään trolliarvostelun copypasteamalla tekstiä jostain muualta. Trophyja tulee väkisinkin ne tietyt jos pelin on läpi pelannut, kuten sadan tunnin pelaamisella voisi olettaa. Trophylistan näkeminen hälventäisi epäilykset.
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Jos teitä PVP kiinnostaa, ja ei haittaa vaikka häviätte, nii mulla ois yks SL ~70 buildi joka pieksee teitä pyllyy. Eli PM vaa jos haluatte peeloilla :)

Helppohan se tuollainen buildi jos käyttää esim. dragon -aseita. Tässä SL 73 Temple Knight:

Vit 50
Int 8
End 40
Str 14
Dex 12
Mag 6
Fth 13
Lck 7

Tuossa löytyykin kaikki mitä tarvitsee PvP:hen dragon -aseilla. Kunnon hp, endurance maksimi mitä saa, strenght Mirdan Hammerille ja 2h Claymorelle. Dex oletuksena 12, vaaditaan myös Mirdan Hammerille. Magic oletus, kuten myös faith ja luck.
Damage valikossa Mirdan Hammerille 358 ja 2h Claymorelle 396.

Vaihtoehtoisesti voisi laskea tuolle soul levelille järjetöntä (?) vitalityä ja lisätä 3 pistettä faithiin ja 7 intelligenceen; näin saadaan Second Chance käyttöön, tarkoittaen itse asiassa enemmän enkkaa taisteluun :cool:

Ai perhana, kuulostaa niin hyvältä että voisi itse tällaista hahmoa joskus koittaa :D Toki toinen keino käyttää vaikkapa strenghtiä boostaamaan crushing -aseita ja laittaa Cursed Weaponin tai jotain muuta buffia (sticky white stuff, black turpentine).

mallowi millaisen kokoonpanon itse teit hahmolle?
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Niin koska esitin epäsuoran epäilyksen Tituksen peliin käyttämästä ajasta. Enemmänkin vaikuttaisi siltä että Titus ehkä kokeillut peliä jossain kaverin luona max tunnin ajan ja sen jälkeen tullut tänne heittämään trolliarvostelun copypasteamalla tekstiä jostain muualta. Trophyja tulee väkisinkin ne tietyt jos pelin on läpi pelannut, kuten sadan tunnin pelaamisella voisi olettaa. Trophylistan näkeminen hälventäisi epäilykset.

Voin helpottaa epäilyksiäsi; tropheja kertynyt viiden pomon tappamisesta ja siinäpä se. Peliä en vetänyt läpi, sillä lopetin tosiaankin viidenteen pomoon todeten elämän olevan liian lyhyt tähän. 100h on reilu arvaus, mutta koska playstation ei ole samalla mantereella kanssani, en voi antaa tarkkaa lukua tunneista. Puoli vuotta kuitenkin on sellainen aika että siinä on pakko kertyä tämä määrä.

Mitä tuohon pyörimiseen ja ympyrästä dodgeamiseen tulee niin ovathan ne teoriassa kivoja, mutta eivät sitten käytännössä. Hyppäät kerran taaksepäin ja yleensä vihollinen osaa tehdä heti perään toisen iskun joka sitten tapaakin kokonaan. Tai sitten saat yhden iskun ja rämpytät ympyrää voidaksesi paeta ja hahmo seisoo paikallaan lamaantuneena kun hänen hipiänsä on haavoittunut. Pyöriminen pakoon tietty voisi toimia, jos automaattinen tähtäys toimisi ja näkisi missä hirviö luuraa. Mutta liian monta kertaa hahmo on heittänyt pitkän loikkansa suoraan toisen syliin tai siten, että pirut ovat heti selän takana eikä hahmo ehdi kääntyä ajallaan takaisin puolustautumaan.

Tropheista vielä senkin verran että niiden kerääminen ja vertailu on juuri tätä virtuaalista peniksenmittailua jota vastaan kirjoitinkin, ja joka pelissä tuntui olevan yksi näitä suuria lisiä - miettii vaikka ylimmän kerroksen best of the best huonetta.

Samoin nämä Next Game+ moodit ovat itselleni ihan turhia, varsinkin pelin kohdalla jossa ei ole tarinaa, jonka vuoksi pelata peliä uudestaan eikä seikkailusta tietoakaan koska meno on pelkkää hack'n'slashia alusta pitäen. Ainakin CoDit ja Unchartedit osasivat pitää homman lyhyenä.

Lisätään vielä, että vaikken Zero Punctuanionia pidä minkäänlaisena vahvana kriitikkona, niin hänen videonsa Demon's Soulsista on aika hyvä kuvaus fiiliksistä pelin suhteen - vaikka hän ei mainitse niitä hyviä puolia kuten tunnelmaa ja grafiikkaa.

:edit: on muuten aina hauska nähdä kun pelin fanit yrittävät epätoivoisesti etsiä syitä saada morkattua ja mollattua kritiikkiä esittäviä ihmisiä, koska eihän heidän täydellisessä pelissä voi olla mitään vikaa, ei vaan voi! (Nämäkään ihmiset eivät varmasti ole sitä huomanneet, että tästäkin ketjusta löytää omia kirjoituksiani pelin julkaisun ajoilta kun itse olin hypettämässä ja odottamassa innolla siihen käsiksi pääsyä.)
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Trophyja tulee väkisinkin ne tietyt jos pelin on läpi pelannut, kuten sadan tunnin pelaamisella voisi olettaa. Trophylistan näkeminen hälventäisi epäilykset.

Kyllä 100:n tunnin pelaamisella pitäisi tarttua mukaan jo vähän muitakin kuin vain ne pakolliset.

Mitä sitten muiden suoritusten urkkimiseen tulee, niin onhan tällainen palvelu olemassa. Aika kankea ainakin minun käytössä mutta toimii kai riittävissä määrin.
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Kyllä 100:n tunnin pelaamisella pitäisi tarttua mukaan jo vähän muitakin kuin vain ne pakolliset.

Kerro tuo paremmalle puoliskolleni, jolla alkaa kello lähennellä 150 tuntia Falloutissa ja Achievementejä on Xbox puolella korkeintaan kourallinen eikä peli ole vieläkään läpi.

Kaikki eivät pelaa pelejä Tropheja/Achievementeja varten.
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Helppohan se tuollainen buildi jos käyttää esim. dragon -aseita. Tässä SL 73 Temple Knight:

Vit 50
Int 8
End 40
Str 14
Dex 12
Mag 6
Fth 13
Lck 7

Tuossa löytyykin kaikki mitä tarvitsee PvP:hen dragon -aseilla. Kunnon hp, endurance maksimi mitä saa, strenght Mirdan Hammerille ja 2h Claymorelle. Dex oletuksena 12, vaaditaan myös Mirdan Hammerille. Magic oletus, kuten myös faith ja luck.
Damage valikossa Mirdan Hammerille 358 ja 2h Claymorelle 396.

Vaihtoehtoisesti voisi laskea tuolle soul levelille järjetöntä (?) vitalityä ja lisätä 3 pistettä faithiin ja 7 intelligenceen; näin saadaan Second Chance käyttöön, tarkoittaen itse asiassa enemmän enkkaa taisteluun :cool:

Ai perhana, kuulostaa niin hyvältä että voisi itse tällaista hahmoa joskus koittaa :D Toki toinen keino käyttää vaikkapa strenghtiä boostaamaan crushing -aseita ja laittaa Cursed Weaponin tai jotain muuta buffia (sticky white stuff, black turpentine).

mallowi millaisen kokoonpanon itse teit hahmolle?

Tää on Meat Cleaver build, sl 76
Ennyt ala statseja heittää tähä ku on vähä kesken mutta kahella kädellä ilman Cursed Weaoponia tekee 406dmg. :) Mutta tasasesti Str ja dex buustaillu, vit pitäs saaha 50 ja endurance tietty 40. Aika tylsää vaa pvp, just hakkasin 2 phantomia ja hostin kerrala :<
Tuossa ois voittaja build ;D http://demonssouls.wikidot.com/character-builds:11
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Tää on Meat Cleaver build, sl 76
Ennyt ala statseja heittää tähä ku on vähä kesken mutta kahella kädellä ilman Cursed Weaoponia tekee 406dmg. :) Mutta tasasesti Str ja dex buustaillu, vit pitäs saaha 50 ja endurance tietty 40. Aika tylsää vaa pvp, just hakkasin 2 phantomia ja hostin kerrala :<

Käytäkö paljonkin Cursed Weaponia? Se jos mikä tekee PvP:stä tylsää.
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

:edit: on muuten aina hauska nähdä kun pelin fanit yrittävät epätoivoisesti etsiä syitä saada morkattua ja mollattua kritiikkiä esittäviä ihmisiä, koska eihän heidän täydellisessä pelissä voi olla mitään vikaa, ei vaan voi! (Nämäkään ihmiset eivät varmasti ole sitä huomanneet, että tästäkin ketjusta löytää omia kirjoituksiani pelin julkaisun ajoilta kun itse olin hypettämässä ja odottamassa innolla siihen käsiksi pääsyä.)
Tuskin kukaan näitä vikoja kiistää. Puutteita ja vikoja tässä on, se on fakta, mutta kuinka suuria ne ovat? Kaikkia eivät haittaa tarinan puutteet ja muut sen sellaiset. Itseäni mietyttää lähinnä se, miten voit kokea taistelusysteemin niin kamalaksi, kun esimerkiksi itselläni ei ole siitä juurikaan valitettavaa, eikä tunnu olevan kovin monella muullakaan.
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Joo ei pelissä niinkää mittää valittamista mun puolesta ookku se että pvp sydeemi vois ola vähän parempi.. Ärsyttävää aina tapattaa ittensä joka invauksen jälkee. Saisivat tehä jonkisorttisen ''areenan'' vaikka sen 6;dennen kiven paikalle
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

eihän tuo pvp ole kuin jotain duelia vai onko tässä muka jotain parempaakin ?

:DDD siis Player versus player, eihän se muuta tarkota ku duelia :DD paitsi tässä voi ilkeesti agrottaa ihmisiä ja tunkea ittes niitte omiin maailmoihin ja nistiä ne just ennen boss fogia, hehehehahah hauskaa :)
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Joo ei pelissä niinkää mittää valittamista mun puolesta ookku se että pvp sydeemi vois ola vähän parempi.. Ärsyttävää aina tapattaa ittensä joka invauksen jälkee. Saisivat tehä jonkisorttisen ''areenan'' vaikka sen 6;dennen kiven paikalle
Eräänlainen kikka on olemassa. Kun hosti kuolla kupsahtaa, kärky menusta Load Profilea ja lataa hahmosi ennenkuin ehdit palata omaan ruumiiseesi.
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Voin helpottaa epäilyksiäsi; tropheja kertynyt viiden pomon tappamisesta ja siinäpä se. Peliä en vetänyt läpi, sillä lopetin tosiaankin viidenteen pomoon todeten elämän olevan liian lyhyt tähän. 100h on reilu arvaus, mutta koska playstation ei ole samalla mantereella kanssani, en voi antaa tarkkaa lukua tunneista. Puoli vuotta kuitenkin on sellainen aika että siinä on pakko kertyä tämä määrä.

Mitä tuohon pyörimiseen ja ympyrästä dodgeamiseen tulee niin ovathan ne teoriassa kivoja, mutta eivät sitten käytännössä. Hyppäät kerran taaksepäin ja yleensä vihollinen osaa tehdä heti perään toisen iskun joka sitten tapaakin kokonaan. Tai sitten saat yhden iskun ja rämpytät ympyrää voidaksesi paeta ja hahmo seisoo paikallaan lamaantuneena kun hänen hipiänsä on haavoittunut. Pyöriminen pakoon tietty voisi toimia, jos automaattinen tähtäys toimisi ja näkisi missä hirviö luuraa. Mutta liian monta kertaa hahmo on heittänyt pitkän loikkansa suoraan toisen syliin tai siten, että pirut ovat heti selän takana eikä hahmo ehdi kääntyä ajallaan takaisin puolustautumaan.

Tropheista vielä senkin verran että niiden kerääminen ja vertailu on juuri tätä virtuaalista peniksenmittailua jota vastaan kirjoitinkin, ja joka pelissä tuntui olevan yksi näitä suuria lisiä - miettii vaikka ylimmän kerroksen best of the best huonetta.

Samoin nämä Next Game+ moodit ovat itselleni ihan turhia, varsinkin pelin kohdalla jossa ei ole tarinaa, jonka vuoksi pelata peliä uudestaan eikä seikkailusta tietoakaan koska meno on pelkkää hack'n'slashia alusta pitäen. Ainakin CoDit ja Unchartedit osasivat pitää homman lyhyenä.

Lisätään vielä, että vaikken Zero Punctuanionia pidä minkäänlaisena vahvana kriitikkona, niin hänen videonsa Demon's Soulsista on aika hyvä kuvaus fiiliksistä pelin suhteen - vaikka hän ei mainitse niitä hyviä puolia kuten tunnelmaa ja grafiikkaa.

:edit: on muuten aina hauska nähdä kun pelin fanit yrittävät epätoivoisesti etsiä syitä saada morkattua ja mollattua kritiikkiä esittäviä ihmisiä, koska eihän heidän täydellisessä pelissä voi olla mitään vikaa, ei vaan voi! (Nämäkään ihmiset eivät varmasti ole sitä huomanneet, että tästäkin ketjusta löytää omia kirjoituksiani pelin julkaisun ajoilta kun itse olin hypettämässä ja odottamassa innolla siihen käsiksi pääsyä.)
No voisitko antaa tunnuksen jolla peliä pelailit? Vaikka yv:llä jos et julkisesti uskalla. Hoban_washburnilla ei näyttäisi olevan yhtään trophya Public Trophies - PlayStation.com (Katalamielelle kiitti vinkistä) Vai arvatenkin koira syönyt sen DS:ää pelatessa käyttämäsi tunnuksen?

Viiden pomon pelaamiseen ei todellakaan mene lähellekään sataa tuntia tässä pelissä. Tarkistapa vaikka tästä miten monta pomotrophya pelistä tulee, saat edes perustiedot kohdalleen. Ensimmäiset viisi trophya tulee ehkä viimeistään kahdenkymmenen pelitunnin jälkeen. Mitenhän olet oikein haahuillut jos oikeasti et puhu täyttä p*****? Ja vielä kerran, kun pelin pelaaminen tuntui kohdallasi olevan niin suurta tuskaa, miten jaksoit pelata noinkin kauan?

Lisäksi hain ketjusta kaikki kirjoittamasi viestit ja tuo arvostelu oli ensimmäinen viesti minkä tähän ketjuun olet kirjoittanut. Kirjoititko aiemmat viestit ehkä jollain toisella tunnuksella?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

No voisitko antaa tunnuksen jolla peliä pelailit? Vaikka yv:llä jos et julkisesti uskalla. Hoban_washburnilla ei näyttäisi olevan yhtään trophya Public Trophies - PlayStation.com (Katalamielelle kiitti vinkistä) Vai arvatenkin koira syönyt sen DS:ää pelatessa käyttämäsi tunnuksen?

Viiden pomon pelaamiseen ei todellakaan mene lähellekään sataa tuntia tässä pelissä. Tarkistapa vaikka tästä miten monta pomotrophya pelistä tulee, saat edes perustiedot kohdalleen. Ensimmäiset viisi trophya tulee ehkä viimeistään kahdenkymmenen pelitunnin jälkeen. Mitenhän olet oikein haahuillut jos oikeasti et puhu täyttä p*****? Ja vielä kerran, kun pelin pelaaminen tuntui kohdallasi olevan niin suurta tuskaa, miten jaksoit pelata noinkin kauan?

Viiden pomon teilaamiseen MENEE todellakin noin kauan, jos peli on vaikea ja vaatii aikaa. Pelkästään ensimmäisen linnan tutkiminen ja Tower Guardiin pääseminen vei reilut 25h. Peliä ei tohtinut jättää kesken sillä kovan hinnan maksamisen jälkeen sitä tahtoi ottaa irti kaiken mitä pystyi siinä toivossa, että peli paranisi myöhemmässä vaiheessa. Valtaosa peliajasta kuitenkin meni äärimmäisen hitaalla menolla, muutaman kerran eri hahmolla aloittaen ja nexus/pelimaailma siirtymien välillä. Erityisesti vanhan kuninkaan aaveen tappaminen vei lukemattomia yrityksiä pelkästään punasilmäisen demoninen voittamisen takia.

Lisäksi hain ketjusta kaikki kirjoittamasi viestit ja tuo arvostelu oli ensimmäinen viesti minkä tähän ketjuun olet kirjoittanut. Kirjoititko aiemmat viestit ehkä jollain toisella tunnuksella?

Tästä en sitten tiedä, voi olla että on ollut toinen ketju viime vuoden puolella kun peli tuli jenkeissä ja muualla maailmassa johon kirjoitin - mutta vahvasti muistan fiilistelyt toisen foorumilaisen kanssa pelistä. Se, etten jäänyt hypen pauloihin ostamisen jälkeen on täysin eri asia.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Ymmärrän TitusPullon näkökulman, koska valtaosahan tästä pelistä on taistelua ja jollei taistelu suju, se ei varmaan myöskään miellytä. Jos se ei miellytä, ei pelillä ole oikeastaan mitään muuta tarjottavaa. Vaikuttaisi siis siltä, että vika ei ole pelissä, vaan pelaajassa. Itse tuli joskus ostettua SBKX, jonka pelaamiseen ei vaan omat taidot riittäneet, mutta en minä silti sitä peliä lyttyyn haukkunut. Vaikka onhan Demon's Soulsissa oikeitakin ongelmia, sitä en kiistä.

Berserker, PvP:n voi välttää pysymällä soul formissa tai pelaamalla offlinessa. :)

Sitten vielä kysymys muille PvP:stä, lagiiko teillä paljon? Mulla on aina PvP:ssä sellainen erittäin häiritsevä viive. Esim meat cleaverin AoE hyökkäys tuntuu osuvan aina, vaikka kuinka paljon olisi matkaa välissä.
 
Ylös Bottom