Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Demon's Souls

Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Mikset sitten jatka sitä DS wikin selailua hieman pitemmälle jos kerran Yurt:ista haluat tietää enemmän?

Sen takia koska ainoot tappovinkit liittyivät siihen 3-2 kenttään tyyliin ammu jouskarilla sieltä ylhäältä tai jotain siihen häkkiin liittyen ja mulla on se äijä nexuksessa 2 kerroksessa siellä nurkassa, niin meenkö vaan kylmän viileesti hakkaan sitä random taktiikalla, vai onks se joku kovanaama johon on joku oma niksi.
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Sen takia koska ainoot tappovinkit liittyivät siihen 3-2 kenttään tyyliin ammu jouskarilla sieltä ylhäältä tai jotain siihen häkkiin liittyen ja mulla on se äijä nexuksessa 2 kerroksessa siellä nurkassa, niin meenkö vaan kylmän viileesti hakkaan sitä random taktiikalla, vai onks se joku kovanaama johon on joku oma niksi.

Siellä 3-2 sen lahtasin kerran ja eipä se kovasti laittanu hanttiin. Eiköhän se nexuksessa kaadu sulla ihan helpolla.
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Tosiaan tämä tyyppi, joka istuskelee siinä ensimmäisen maailman kiven edessä kuolee itsekseen, kun sille on puhunut tarpeeksi monta kertaa.
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Siellä 3-2 sen lahtasin kerran ja eipä se kovasti laittanu hanttiin. Eiköhän se nexuksessa kaadu sulla ihan helpolla.

Joo kävin sen aamulla lahtaan ja todellinen hiekkasäkki se oliki. Sit kävin vähä tutkiin mitä se on saanu aikaan ni ainakin se miracle taikojen opettaja oli kuollut ja sit sen vieres oleva heppu, jolla ny ei tee mitään.
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Joo kävin sen aamulla lahtaan ja todellinen hiekkasäkki se oliki.

Kaikki pelin NPC:t ovat enemmän tai vähemmän luokkaa hiekkasäkki. Vähän magiaa ja tarvittaessa raakaa voimaa, niin kyseiset henkilöt eivät kerkiä edes kissaa sanoa kun jo halaavat lattiaa. Ne vinkit mitä wiki antaa eri asioista ovat aika yleispäteviä, joten jos jotakin asiaa ei väännetä rautakangesta, niin ei muuta kuin käyttämään vähän mielikuvitusta noissa "poikkeustilanteissa".
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Tuosta nettipelaamisesen mekaniikasta itsellä on jäänyt eräs asia tajuamatta.

Siis vaikka PvP-buildit on yleensä rakennettu välille sl 120-125 kun halutaan tunkeutua peleihin.
http://www.demonssouls.info/level-range.php (näppäile 120 tuohon)
Tuon laskurin mukaan voin vielä 142 sl hahmolla tunkeutua pelaajan - jonka soul level on 120 - maailmaan. Onko pelillä tapana työntää sinua korkeampilevelisten maailmaan vai arpooko se hostin satunnaisesti väliltä sl 120-169 (kun itse olet 142)?

Kysyn vain kun oma Quality-build toimisi paremmin vasta levelillä 135 eikä 125..

Joku PvP:tä pelannut voisi kertoa, että riittääkö 45 vitality vai onko 50 välttämätön meeleehahmolle?

Niin ja kiitokset Petskulle tavaransiirtoavusta ja kivistä :cool:
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Onko pelillä tapana työntää sinua korkeampilevelisten maailmaan vai arpooko se hostin satunnaisesti väliltä sl 120-169 (kun itse olet 142)?

Joku PvP:tä pelannut voisi kertoa, että riittääkö 45 vitality vai onko 50 välttämätön meeleehahmolle?

Et voi tunkeutua tyyppien maailmaan joiden soul lvl on omaasi pienempi.

Vitality 40:lläkin pärjää, loppu on korvien välistä kiinni.
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Et voi tunkeutua tyyppien maailmaan joiden soul lvl on omaasi pienempi.

Vitality 40:lläkin pärjää, loppu on korvien välistä kiinni.

Jooh kun vitality oli 35, niin joku Claymorekaveri rikkoi Second Changen yhdestä backstabista; itse olin kyllä levelillä 86.
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Itse sain ekan kerran turpaan tower knightilta, mutta taktiikka on jo selvä. Eli ei muuta kuin sitkeää yrittämistä vaan. Harmi kun oon iltavuorossa, ei riitä aika :p

Nyt lainaan itseäni tässä mutta menköön. Tower Knight kaatu rymisten. Aika helppo loppujen lopuksi ku pääsee jyvälle miten toimia :) Lohikäärmeetkin katos ku pieru saharaan niin kävin poimimassa kamaa.

Sitte ei oikeen tiiäkkään että mitä seuraavaksi :p En pääse sumusta eteenpäin kun (spoilertagit kaiken varalta)
pitäs tappaa archdemoni. Eli eikös sen world tendencyn pitäny olla tietynlainen ennen kuin archdemoni edes ilmestyy?
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

pitäs tappaa archdemoni. Eli eikös sen world tendencyn pitäny olla tietynlainen ennen kuin archdemoni edes ilmestyy?
[/QUOTE]

Laitan varmuudeksi spoilerin.

Sun pitää tappaa jonkin muun maailman viimeinen bossi. Eli Dragon God, Old Monk,Maiden astrae tai Thunder God.
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Well, NG+ pääsin aloittamaan eilen. Aika paljon jäi missattua yleishyödyllistä tavaraa, jota ois nyt tarkotus hankkia. Lisäksi ois tarkotus tällä pelikerralla netin avustuksella hankkia noita pure white/black tendency armoreita ja aseita.
Lempiaseeksi noussut Winged moon spear +5.
Osaakos joku muuten kertoa, että miksei tuo character tendency ei muutu lainkaan black päin vaikka tuli dregling merchant ja Old King Doran nistittyä? Tapoin soul formissa, voisiko johtua siitä?
Ja vielä sellainen kysymys, että jos tappaa Nexusessa NPC:itä tällä pelikerralla tulevatko takaisin seuraavaan?
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Nyt olis 1-4 vaille peli menty läpi ja tuli mieleen, et säilyykö demon’s soulit ng+:n vai pitääkö ne käyttää ennen sitä. Mulla on lähes kaikki käyttämättä ja pelkkä ajatuskin niiden menettämisestä kauhistuttaa.
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Soulit säilyvät seuraavalle pelikerralle, mutta voit käyttää ne vasta Phalanxin tappamisen jälkeen. Jos pelkäät soulien menettämistä kannattaa käyttää ne heti pois. Kun olet hoitanut kaikki pomot, et voi enää käyttää souleja, koska Maiden of blackille puhuminen vie sinut loppupomon luo.
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Soulit säilyvät seuraavalle pelikerralle, mutta voit käyttää ne vasta Phalanxin tappamisen jälkeen. Jos pelkäät soulien menettämistä kannattaa käyttää ne heti pois. Kun olet hoitanut kaikki pomot, et voi enää käyttää souleja, koska Maiden of blackille puhuminen vie sinut loppupomon luo.

Siis tarkotin noita pääkkäreiden souleja, en perus souleja.
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Pitää varmaan tämäkin kaivaa taas hyllystä. Edelliseen pleikkaan iski YLOD ja samalla hävisi 140 tuntia DS:lia.
Oman kappaleen tilasin Kanadasta niin pääsenkö invadaamaan eurooppalaisia? Eli onko pelit aluelukittuja?
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Siis tarkotin noita pääkkäreiden souleja, en perus souleja.
Juu säilyvät.
Panttasin kokeilunhaluisena Flamelurkerin Red Hot Demon's Soulia seuraavalle läpijuoksulle. Pettymyksekseni Ed ei siitä piitannut ennenkuin kaadoin Flamerlurkerin jälleen.
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Ei perhana on muuten vaikee toi old king allant. Muuten meni ihan suht helposti, mitä ny pieniä läheltä piti tilanteita lohiksella ja ostravakin lensi oudosti ekalla iskulla kuiluun tavaroinensa. Kävin sit hakeen pari apuria bosse mättöön koska tiesin et se on vaikee. Kolmen miehen turvin mentiin ottaan miehestä mittaa ja heti eka kuoli soulsuckeriin. Sitten oltiinkin kaksin puoleen väliin asti kunnes toinenkin pälli sai soulsuckin ja heti perään AoE iskun joka siinä tilanteessa oli mahdotonta väistää. Toivo oli jo menetetty kun ei saanu kunnon damagee tehtyä mut loppuun asti taisteltiin, koska lompsassa oli 60000+ soulia ja yks leveli imastuna. Lopulta tuli se tappava combo, soulsuck ja pommi ja peli menetetty. Jos huomenna koittas uudestaan ja menettäis taas parit levelit.:D Ja näin jälkeenpäin ajateltuna, ei ollu kauheen viisasta jättää kyseistä kenttää viimeiseksi.

e. Ja nii mikseiköhän mulla se ostrava ollu siinä rappusilla ollenkaan. Eiks sen pitäis antaa joku avain jos ny ihan oikein muistan.
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Pitää varmaan tämäkin kaivaa taas hyllystä. Edelliseen pleikkaan iski YLOD ja samalla hävisi 140 tuntia DS:lia.
Oman kappaleen tilasin Kanadasta niin pääsenkö invadaamaan eurooppalaisia? Eli onko pelit aluelukittuja?

Jos ostamassasi kappaleessa on punainen kansi, pääset pelaamaan eurooppalaisten kanssa. Jos sininen, niin vain jenkkien. Demon's Souls Versions - Demon's Souls English Wiki
Oho puhuitkin kanadalaisesta pleikkarista.. Niin plegen versiolla ei ole väliä, vain pelin versiolla on.

Ja nii mikseiköhän mulla se ostrava ollu siinä rappusilla ollenkaan. Eiks sen pitäis antaa joku avain jos ny ihan oikein muistan.

Ostrava on varmaankin jäänyt jonnekkin 1-3:seen bugaamaan ja sitten vain kuollut sinne. Tai muuten vaan kadonnut.
Näkee sitten itse että miten minulla on käynyt Ostravalle, kun Doranin armori pitäis yhdelle ukolle saada :rolleyes:
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Jos ostamassasi kappaleessa on punainen kansi, pääset pelaamaan eurooppalaisten kanssa. Jos sininen, niin vain jenkkien. Demon's Souls Versions - Demon's Souls English Wiki
Oho puhuitkin kanadalaisesta pleikkarista.. Niin plegen versiolla ei ole väliä, vain pelin versiolla on...
Siis pelkkä peli on tilattu Kanadasta (sininen kansi), eli taitaa peliseura rajautua tuonne rapakon taakse.
 
Ylös Bottom