Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny: Crota's End Raid-peliseura

Vastaus: Destiny: Crota's End Raid-peliseura

Voin tulla heiluttelemaan miekkaani normi tai hard Crotaan, kumpikin onnistuu. Pistäkää viestiä, jos miekka ei heilu. PSN Korppikoira. Mielellään Crota checkpoint.
 
Vastaus: Destiny: Crota's End Raid-peliseura

Onko vielä crotaan lähtijöitä? Täältä tulis kaks tunaria matkaan. PSN: Savitonttu
 
Vastaus: Destiny: Crota's End Raid-peliseura

Jos on vielä äkäisiä lähtijöitä tälle illalle Crotan kaatoon niin voisin tulla messiin kun on vielä tolla 31lvl Wallulla nuo matskut siitä saamatta...
 
Vastaus: Destiny: Crota's End Raid-peliseura

Yhtä huutais Hard Crotaan, miekkamies ois kaipuussa. Lähtö ihan just. PSN: Savitonttu
 
Vastaus: Destiny: Crota's End Raid-peliseura

Tarvittais 2 reipasta crotan kyykyttäjää klo 17 alkaviin raideihin. Tarkotus olis vetää 1 normi ja 1 hardi. Hardiin mielellään lvl 32.

Edit: Täynnä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Destiny: Crota's End Raid-peliseura

Löytyisikö täältä huomiselle päiväsaikaan kavereita normi Crotaan? Ajattelimme kaverin kanssa noin klo 12 aikaan. Itse olen mennyt Crotan vasta kerran läpi ja kaveri tulisi ekaa kertaa, joten jos ainakin joku osaavampi tulisi mukaan niin olisi hieno homma.

1. Apivorus
2. neon_fin
3.
4.
5.
6.
 
Vastaus: Destiny: Crota's End Raid-peliseura

Löytyisikö täältä huomiselle päiväsaikaan kavereita normi Crotaan? Ajattelimme kaverin kanssa noin klo 12 aikaan. Itse olen mennyt Crotan vasta kerran läpi ja kaveri tulisi ekaa kertaa, joten jos ainakin joku osaavampi tulisi mukaan niin olisi hieno homma.

1. Apivorus
2. neon_fin
3. Pilzneri
4.
5.
6.
Mikäli mukaan mahtuu,ei kokemusta.Titan 28lvl.
 
Ylös Bottom